Ach ja, alweer vergeten...quote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef knep het volgende:
Wat was ook alweer die beker wedstrijd?
Iets met Russische jongens ofzo?
Even de doelpuntjes binnen gaan prikken voor het gevoelquote:Patrick Kluivert start woensdagavond in de basisopstelling van PSV in de bekerwedstrijd tegen de amateurs van Kozakken Boys in Werkendam. Dat heeft trainer Ronald Koeman maandagochtend gezegd tegenover PSV TV.
Ze staan momenteel 12e van de 14 in de Hoofdklasse A Zaterdag. Ze hebben na 3 duels 1 punt. Afgelopen weekend werd er met 4-1 van Rijsnburgse Boys verloren.quote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef dndiek het volgende:
In welke klasse speelt Kozakken Boys?
Reiziger en Lameyquote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
En ik mag aannemen dat we op iedere positie wel een betere speler hebben rondlopen dan bij de Rijnsburgse Boys. Of doe ik nu een bepaalde speler daar ernstig tekort?
misschien bleek het later mee te vallen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef ganzenherder het volgende:
Iets anders trouwens, bij dat interview op PSV.nl meldden ze dat Farfan zeker 2 a 3 weken niet aan spelen toekomt, terwijl andere bronnen vandaag meldden dat hij Bordeaux waarschijnlijk wel zou redden...
Dus toch wel een grote domper eigenlijk![]()
Op de dag zelf meldden ze een zware hersenschudding en een herstel van ongeveer drie weken. De dag erna (dus gisteren) bleek het allemaal mee te vallen en duurt het ongeveer een week.quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef ganzenherder het volgende:
Iets anders trouwens, bij dat interview op PSV.nl meldden ze dat Farfan zeker 2 a 3 weken niet aan spelen toekomt, terwijl andere bronnen vandaag meldden dat hij Bordeaux waarschijnlijk wel zou redden...
Dus toch wel een grote domper eigenlijk![]()
Ik weet niet of we het gemis van Farfan kunnen opvangen hoor. We hebben Tardelli, Kone en Kluivert. Maar verder? Beerens kan het niveau nog niet aan, Culina is geblesseerd en is in mijn optiek een middenvelder, Lee staat niet op de CL-lijst, Aissati en Afellay zijn middenvelders. En dan vergeet ik nog dat Kluivert waarschijnlijk niet fit genoeg is om een hele wedstrijd op topniveau te spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:03 schreef MMUFC het volgende:
Het is inderdaad wel domper maar ik denk wel dat we het op kunnen vangen... Tot nu toe hebben we Cocu ook redelijk kunnen vervangen. Ik denk dat je spelers als Cocu altijd wel mist maar toch...
Al 11 keerquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:42 schreef Parafernalia het volgende:
heeft psv nou al CL gespeeld?
Hoho, Thijs Houwing en Leo Koswal staan in de aanval bij Kozakken Boys hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Woensdag kan zelf Addo meedoen. [afbeelding]
juist lekker om ritme op te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:31 schreef -Mo- het volgende:
Fijn dat Kluivert in de basis start.
Die is vorige week begonnen. 0-0 thuis tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef Parafernalia het volgende:
wanneer begint de CL?
aah ok, helemaal gemistquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is vorige week begonnen. 0-0 thuis tegen Liverpool
Dat is inderdaad behoorlijk kut. Hopelijk wordt hij nog een waardige eredivisievoetballer. In het eerste van PSV verwacht ik hem iig niet meer terug, zover daar nog hoop op was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef StevenZen het volgende:
Wat heb ik een medelijden met Jordi Hoogstrate, hij ligt er weer 9 maanden uit omdat er iets in zijn rechterknie is afgescheurt.
So dit is echt super klote voor die jongen... Hoeveel pech een mens ook kan hebben...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef StevenZen het volgende:
Wat heb ik een medelijden met Jordi Hoogstrate, hij ligt er weer 9 maanden uit omdat er iets in zijn rechterknie is afgescheurt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Als de boeren maar met hun poten van Kluivert af blijven.
ja Lolquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol die Jordi Hoogstrate kan beter stoppen met voetbal.
quote:’Lastig? Ik ben juist heel rustig’
Toen Diego Tardelli een paar weken geleden hoorde dat PSV serieuze belangstelling voor hem had, sloeg zijn hart over.
In zijn vaderland Brazilië geldt de Brabantse club als de vruchtbare voedingsbodem waarop de carrières van Romario en Ronaldo wortel schoten. ,,Ik voel me bevoorrecht,’’ zegt de aanvaller. Acht dagen duurt het verblijf van Tardelli in Nederland nu, maar zijn eerste wedstrijd heeft hij er al op zitten.
Hij mocht zondag tijdens PSV - Feyenoord zeventig minuten opdraven aan de rechterkant. Het zou overdreven zijn om te zeggen dat hij overdonderend debuteerde, maar uit de toon vallen deed hij ook niet. Voor een echte beoordeling is het nog te vroeg. Bij PSV prijzen ze zich gelukkig met de komst van Tardelli, die het elftal in staat stelt een pure vorm van 4-3-3 te spelen.
,,Ik ben een linksbuiten, maar kan ook aan de rechterkant goed uit de voeten. Ik ben snel, technisch en pik mijn doelpuntje mee.’’ Diego Tardelli is 21 jaar en de volgende Braziliaan die het bij PSV probeert. Na Romario en Ronaldo, na Vampeta ook. Na Alex en Gomes en na Robert, de aanvaller met wie Tardelli samenspeelde bij Betis Sevilla.
,,Voordat ik voor PSV koos, heb ik met Robert gesproken,’’ zegt Tardelli. ,,Hij zei dat PSV een kans uit duizenden voor me is, een heel goed georganiseerde club.’’ Tegelijkertijd zal Tardelli moeten afrekenen met het enorme verwachtingspatroon dat iedere Braziliaan bij zijn verhuizing naar PSV met zich meetorst.
In Eindhoven zijn Romario en Ronaldo de standaard geworden, waaraan elke nieuweling moet voldoen. ,,Ik begrijp wat het betekent om hier als Braziliaan binnen te komen, zeker als je een aanvaller bent. De vergelijking zal altijd gemaakt worden. Het enige wat ik kan doen, is hard werken en hopen dat ik ook in die galerij terechtkom.’’
Terwijl Diego Tardelli in Brazilië zijn papieren voor de grote overtocht in orde maakte, snelde zijn reputatie hem vooruit. De aanvaller heeft in zijn prille loopbaan disciplinaire problemen achter de rug, hij zou een lastige jongen zijn. ,,Bij Sao Paulo kwam ik op mijn zeventiende bij het eerste. Je bent jong, in één keer beroemd en je hebt opeens geld.
Dan doe je wel eens gekke dingen,’’ erkent hij. ,,Zeker in Brazilië wordt vaak maar wat geschreven, voetballers zijn filmsterren, alles wat ze doen wordt uitvergroot. Maar echt, ik ben rustig. Een beetje verlegen zelfs. Mijn vriendin is zwanger, die is meegekomen. Ik wil slagen in Nederland.’’ Want het is hoog tijd dat Tardelli begint met het inlossen van zijn belofte.
Ondanks zijn jeugdige leeftijd is PSV – na Sao Paulo, Betis en Sao Caetano – al de vierde profclub waar hij onder contract staat. ,,Het lijkt wat veel, maar volgens mij is het alleen maar een voordeel. Allemaal topclubs en er zit ook een stijgende lijn in, want PSV schat ik hoger in dan Betis.
Bovendien heb ik in Spanje ervaring opgedaan met de Europese wijze van voetballen. Het gaat snel, zelfs het tempo op de trainingen is erg hoog.’’ Zoals vrijwel iedere nieuwkomer bij PSV zegt ook Tardelli dat hij zich heel snel thuis voelde in Eindhoven.
Dat heeft ook te maken met de vele Latijns-Amerikanen in Eindhoven. ,,De trainer spreekt Spaans en dat geldt ook voor Cocu en Kluivert. Bovendien is het een prettige wetenschap dat er twee landgenoten rondlopen plus jongens als Farfán, Méndez en Salcido. Toch wil ik zo snel mogelijk Engels leren en als het even kan ook Nederlands.’’
Ik heb geen krantquote:Op woensdag 20 september 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:je bent het AD aan het doorspitten?
heb ik toevallig ook net gedaan
nieuwerwets gedoequote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb geen krantalleen internet
quote:
zeker teveel gedronken gisteravondquote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
en ze kunnen beide even sloom kijken
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwachte een nipte overwinning voor PSV 1-0 na verlenging
Tardelli heeft echt zo'n rattenkopquote:Op woensdag 20 september 2006 09:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Vinden jullie trouwens Tardelli ook zo op Alex lijken? Ik las vanmorgen een stuk in de krant over Tardelli, en ik dacht dat ik Alex op die stoel zag zitten.
Tardelli: [afbeelding] en Alex: [afbeelding]
Alex heeft een forser gezicht, maar verder vind ik ze op elkaar ljiken.
Wat ik heb gelezen: Plá schijnt vorig jaar behoorlijk te zijn tegengevallen. Hij speelt de laatste twee weken al iets beters, maar het lijkt niet veel soeps. Jelle de Bock weet ik niet veel van. Lee Nguyen was Hiddink erg lovend over, maar Koeman lijkt minder gecharmeerd. Bij Jong PSV vaak goed, en in de voorbereiding speelde hij ook veel en goed. Een aanvallende middenvelder van Jong PSV, Bilal El Yacoubi zit trouwens op de bank vanavondquote:Op woensdag 20 september 2006 19:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
hoe zit het nou met Pepe Plá, Jelle De Bock, Lee Nguyen krijgen die ook nog eens wat speeltijd? Die namen klinken wel leuk allemaal, maar kunnen ze ook wat?
Inderdaad Koné kan erg veel met de bal, wat best vermakelijk kan zijn. Maar zijn rendement ligt gewoon veel te laag en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef LuukBes het volgende:
want Kone blijft een twijfelgeval. Maar goed, die heeft 9 mil gekost en moet natuurlijk spelen.
Ik vind het zorgelijk worden, aangezien ie al een jaar bij PSV zit en niet echt progressie toont. Het zal nooit een inzichtelijk wonder worden met een groots overzicht, maar hij zou op zijn minst meer uit zijn indivduele actie's moeten halen en vaker moeten scoren. Anders reduceert zijn inbreng idd tot 0 rendement.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad Koné kan erg veel met de bal, wat best vermakelijk kan zijn. Maar zijn rendement ligt gewoon veel te laag en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.
Die Lee sprong er wel aardig uit op de training. Dat wordt nog wel wat.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Lee Nguyen was Hiddink erg lovend over, maar Koeman lijkt minder gecharmeerd. Bij Jong PSV vaak goed, en in de voorbereiding speelde hij ook veel en goed.
ik denk dat je dat niet kan beoordelen na zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 21 september 2006 01:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe deed da costa t eigenlijk?
als hij zich goed ontwikkelt, kunnen we salcido links zetten en dus zonder lamey of reiziger spelen
Kan me wel in je verhaal vinden. Die jongen heeft gewoon ruimte voor zich nodig, want zijn overzicht is niet je van het.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef LuukBes het volgende:
Als dat niet gaat lukken vrees ik dat PSV hem beter kan verkopen zodat ie ergens in de counter met een speelhelft aan ruimte zijn Roda-niveau kan halen. Dan is het gewoon geen speler die met die kleine ruimte om kan gaan die een topclub als PSV doorgaans krijgt op de overvolle helft van de tegenstander.
Ik vind de oplossing om Cocu of Simons centraal naast Alex te zetten eigenlijk nog steeds het beste, zo heb je eigenlijk geen zwakke plek meer achterin. Erg jammer dat het niet eens geprobeerd wordt..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe deed da costa t eigenlijk?
als hij zich goed ontwikkelt, kunnen we salcido links zetten en dus zonder lamey of reiziger spelen
Leuk stukje !quote:Ad van Seeters
Trainer Ad van Seeters van zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys had een realistisch verhaal. "Wij wilden vanuit een goede organisatie spelen, met prikjes naar voren toe. In de tweede helft brachten we Leo Koswal, die we wilden bereiken met een lucky. Maar ook de conditie ging meespelen. Ik heb mijn excuses gemaakt aan Ronald Koeman. Wij hebben namelijk alleen lekker meegelopen en goed in de organisatie gestaan. Normaal speel ik 3-4-3, vanavond dus niet. Ik had ook niet gedacht dat we zouden scoren, het zou niet goed zijn voor het Nederlands voetbal als wij hier hadden gestunt. Maar we hebben ons correct gedragen en geen gele kaarten gepakt, zeker niet voor overtredingen van achteren. Daar had ik ook op gehamerd. Het was een hele happening voor de club. Ik vond het een groot voorrecht om tegen PSV te mogen spelen, om hier naast Ronald Koeman te zitten en vond de sfeer enorm. Daarom dank ik het bestuur en alle vrijwilligers voor een fijne avond bekervoetbal, en natuurlijk ook de supporters."
Sympathiek. Je moet er natuurlijk niet aan denken dat een speler van een eredivisieclub (opzettelijk) geblesseerd raakt in een duel met een amateurclubje.quote:
Dat laatste was wat plagend bedoeld uiteraard, maar oei oei oei....quote:Op woensdag 20 september 2006 18:44 schreef methodmich het volgende:
Ik ga de kampioen van vorig seizoen straks maar eens bekijken.
Wel 10 euro entree, ze durven bij Kozakken Boys!
Morgen horen jullie wel welke spelers er meegevallen zijn, goed is er natuurlijk geen één.
Gaat lastig worden... ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
tot 9 november he mannen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |