Hoho, Thijs Houwing en Leo Koswal staan in de aanval bij Kozakken Boys hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Woensdag kan zelf Addo meedoen. [afbeelding]
juist lekker om ritme op te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:31 schreef -Mo- het volgende:
Fijn dat Kluivert in de basis start.
Die is vorige week begonnen. 0-0 thuis tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef Parafernalia het volgende:
wanneer begint de CL?
aah ok, helemaal gemistquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is vorige week begonnen. 0-0 thuis tegen Liverpool
Dat is inderdaad behoorlijk kut. Hopelijk wordt hij nog een waardige eredivisievoetballer. In het eerste van PSV verwacht ik hem iig niet meer terug, zover daar nog hoop op was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef StevenZen het volgende:
Wat heb ik een medelijden met Jordi Hoogstrate, hij ligt er weer 9 maanden uit omdat er iets in zijn rechterknie is afgescheurt.
So dit is echt super klote voor die jongen... Hoeveel pech een mens ook kan hebben...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef StevenZen het volgende:
Wat heb ik een medelijden met Jordi Hoogstrate, hij ligt er weer 9 maanden uit omdat er iets in zijn rechterknie is afgescheurt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Als de boeren maar met hun poten van Kluivert af blijven.
ja Lolquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol die Jordi Hoogstrate kan beter stoppen met voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |