abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42000619
Ik ben ook wel een Beerens-fan, lekker beweeglijke snelle technische speler. Een nieuweling als Tardelli op linksbuiten krijgt wat mij betreft te snel een plek toegewezen met teveel krediet, zeker gezien zijn tactische onwennigheid. Hij snapt nog totaal niet wat er van hem verwacht wordt. Wat mij betreft mag hij zich eerst weken/maanden bewijzen op de training en met invalbeurten, en zou het moeten gaan tussen Beerens en Kone. En dan heb ik momenteel ook zeker een voorkeur voor Beerens want Kone blijft een twijfelgeval. Maar goed, die heeft 9 mil gekost en moet natuurlijk spelen.
pi_42000862
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef LuukBes het volgende:
want Kone blijft een twijfelgeval. Maar goed, die heeft 9 mil gekost en moet natuurlijk spelen.
Inderdaad Koné kan erg veel met de bal, wat best vermakelijk kan zijn. Maar zijn rendement ligt gewoon veel te laag en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42001328
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Inderdaad Koné kan erg veel met de bal, wat best vermakelijk kan zijn. Maar zijn rendement ligt gewoon veel te laag en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.
Ik vind het zorgelijk worden, aangezien ie al een jaar bij PSV zit en niet echt progressie toont. Het zal nooit een inzichtelijk wonder worden met een groots overzicht, maar hij zou op zijn minst meer uit zijn indivduele actie's moeten halen en vaker moeten scoren. Anders reduceert zijn inbreng idd tot 0 rendement.

Wat mij vooral opvalt is dat ie grote moeite heeft met de rug naar de goal, met name de aannames en de balvastigheid op die momenten. Dan heeft ie teveel tijd nodig en lijdt ie veel balverlies in de drukte omdat ie het overzicht verliest. Het slagen of falen van hem hangt denk ik sterk samen met het slagen van Kluivert, die hem veel wind uit de zeilen kan nemen door zich als beresterk aanspeelpunt te ontpoppen waardoor Arouna weer met het gezicht naar de goal en zijn grote snelheid weggestuurd kan worden met pasjes en steekballen.

Als dat niet gaat lukken vrees ik dat PSV hem beter kan verkopen zodat ie ergens in de counter met een speelhelft aan ruimte zijn Roda-niveau kan halen. Dan is het gewoon geen speler die met die kleine ruimte om kan gaan die een topclub als PSV doorgaans krijgt op de overvolle helft van de tegenstander.
pi_42001910
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:09 schreef JustJunior het volgende:

[..]
Lee Nguyen was Hiddink erg lovend over, maar Koeman lijkt minder gecharmeerd. Bij Jong PSV vaak goed, en in de voorbereiding speelde hij ook veel en goed.
Die Lee sprong er wel aardig uit op de training. Dat wordt nog wel wat.
pi_42002210
Er zijn zoveel spelers die je eigenlijk een kans wilt gunnen, maar dat gaat gewoon niet. Veel te veel spelers, die je niet allemaal kan opstellen. Als dit zo blijft dan gaan er wat talentjes weg van de jeugdopleiding en krijgen we een semi Huntelaar actie...
pi_42004892
hoe deed da costa t eigenlijk?
als hij zich goed ontwikkelt, kunnen we salcido links zetten en dus zonder lamey of reiziger spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 september 2006 @ 01:27:03 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42004906
quote:
Op donderdag 21 september 2006 01:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
als hij zich goed ontwikkelt, kunnen we salcido links zetten en dus zonder lamey of reiziger spelen
ik denk dat je dat niet kan beoordelen na zo'n wedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42006238
Een wedstrijd tegen Kozakken Boys is niet echt ideaal om je voorstopper te beoordelen inderdaad
pi_42006246
Ik vond het mijn kroegbezoek niet waard eerlijk gezegd.
pi_42006578
Beerens speelde goed.
Hij hield het spel goed breed.

Kluivert komt zo ook aan zijn wedstrijdritme
pi_42008277
Achteraf niet zo teleurgesteld dat ik het niet heb kunnen zien.... teleurstellend lage uitslag, maar goed, komt vast door het 'soort' wedstrijd.

Niettemin had ik Kluivert en Tardelli wel aan het werk willen zien. Dan maar wachten op de volgende wedstrijd
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_42013507
Waarom staat het PSV topic zo laag?
pi_42013608
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef LuukBes het volgende:

Als dat niet gaat lukken vrees ik dat PSV hem beter kan verkopen zodat ie ergens in de counter met een speelhelft aan ruimte zijn Roda-niveau kan halen. Dan is het gewoon geen speler die met die kleine ruimte om kan gaan die een topclub als PSV doorgaans krijgt op de overvolle helft van de tegenstander.
Kan me wel in je verhaal vinden. Die jongen heeft gewoon ruimte voor zich nodig, want zijn overzicht is niet je van het.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42015611
Het zit mentaal nog niet goed bij die jongen vind ik, hij is niet scherp en slim genoeg om met die kleine ruimte om te gaan, terwijl ie wel technisch die kwaliteiten heeft. Beetje een dromerd.

Hij heeft dit jaar nog intensieve coaching van de technische staf nodig om het alsnog te halen en niet aan kapitaalvernietiging te doen met een verplichte verkoop. De Koreanen hadden ook 2 jaar nodig om gewend te raken en rendement te halen, maar Kone is al heel wat langer in Europa dus voor hem zou geen cultuurshock moeten gelden zoals voor Lee en Park na hun overgang. Voor 9 miljoen moet je er eigenlijk meteen staan, maar het is eredivisie dus hier krijg je nog de tijd en is er minder druk. 3 jaar Roda en 1 jaar Lierse vind ik wel gewenningstijd zat, en eigenlijk schandalig veel tijd om op zijn minst NL's te spreken zodat ie zich wat beter thuisvoelt, want het blijft een beetje een zonderling in de groep ook al is het echt een goeie jongen.

Het moet er dit jaar echt uitkomen, want er loopt teveel kwaliteit achter om hem de voorkeur te blijven geven. Het is een beetje een dilemma, omdat hij veel tijd en vertrouwen nodig heeft om zich te ontplooien wil je hem laten staan, maar van de andere kant doe je PSV en andere spelers tekort die eigenlijk beter zijn en meer rendement leveren voor het team als je Kone zolang laat staan. Hem nu echter een tijdje op de bank zetten heeft waarschijnlijk weer zeer negatieve gevolgen voor zijn zelfvertrouwen en vorm, dus het blijft pappen en nathouden zo.

Als hij faalt stel ik een voorlopige transferstop van Afrikanen voor die procentueel teveel moeite hebben in de top. AZ en H'veen scouten ook al liever in Scandinavie of Oost Europa, omdat ze gezien de Afrikaanse cultuur en NL'se cultuur minder vertrouwen hebben in de aanpassingstijd van die spelers. Je kunt niet generaliseren en er zijn altijd uitzonderingen (Drogba, Kanu, Eto'o) maar de kans op een Nii Lamptey blijft sluimerend aanwezig. Soms zie ik hem spelen en denk ik als ie net nog iets slimmer wordt iie echt gaat doorbreken als topper maar ik zie ook op trainingen te weinig dat ie zich onderscheid. Voetbal blijft een zeer onvoorspelbaar gebeuren, dus het zou me ook weer niks verbazen als ie aan het eind van dit jaar wel helemaal los en bevrijdt is van de twijfel. Een paar keer goed sparren tegen eredivisie-tegenstanders en in de CL kan wonderen doen.
pi_42015766
quote:
Op donderdag 21 september 2006 01:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik vind de oplossing om Cocu of Simons centraal naast Alex te zetten eigenlijk nog steeds het beste, zo heb je eigenlijk geen zwakke plek meer achterin. Erg jammer dat het niet eens geprobeerd wordt..
Patat Friet
pi_42016091
quote:
Ad van Seeters
Trainer Ad van Seeters van zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys had een realistisch verhaal. "Wij wilden vanuit een goede organisatie spelen, met prikjes naar voren toe. In de tweede helft brachten we Leo Koswal, die we wilden bereiken met een lucky. Maar ook de conditie ging meespelen. Ik heb mijn excuses gemaakt aan Ronald Koeman. Wij hebben namelijk alleen lekker meegelopen en goed in de organisatie gestaan. Normaal speel ik 3-4-3, vanavond dus niet. Ik had ook niet gedacht dat we zouden scoren, het zou niet goed zijn voor het Nederlands voetbal als wij hier hadden gestunt. Maar we hebben ons correct gedragen en geen gele kaarten gepakt, zeker niet voor overtredingen van achteren. Daar had ik ook op gehamerd. Het was een hele happening voor de club. Ik vond het een groot voorrecht om tegen PSV te mogen spelen, om hier naast Ronald Koeman te zitten en vond de sfeer enorm. Daarom dank ik het bestuur en alle vrijwilligers voor een fijne avond bekervoetbal, en natuurlijk ook de supporters."
Leuk stukje !
pi_42016430
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Leuk stukje !
Sympathiek. Je moet er natuurlijk niet aan denken dat een speler van een eredivisieclub (opzettelijk) geblesseerd raakt in een duel met een amateurclubje.
pi_42016852
Aardige coach.
pi_42021270
Sympatieke man inderdaad, dat gevoel had ik al toen hij trainer was van Baronie en hier tegen Geldrop moest spelen. Dit bevestigd het nogmaals
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42023524
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:44 schreef methodmich het volgende:
Ik ga de kampioen van vorig seizoen straks maar eens bekijken.

Wel 10 euro entree, ze durven bij Kozakken Boys!

Morgen horen jullie wel welke spelers er meegevallen zijn, goed is er natuurlijk geen één.
Dat laatste was wat plagend bedoeld uiteraard, maar oei oei oei....

PSV was duidelijk niet geïnspireerd. Het was eigenlijk een oersaaie pot. Kozakken Boys veel te matig om te stunten natuurlijk, in vergelijking met PSV. Zeker omdat ze met één spits speelden. Verdedigend deden ze het wel netjes, dat was een compliment waard. Al was PSV bedroevend in de afronding.

Verder wel leuk natuurlijk, 4000 man daar op de Zwaaier. Supporters die voor leuke acties hadden gezorgd, een gemoedelijk sfeertje ook met de PSV-aanhang en een aantal regiotoppers uit de hoofdklasse langs het veld. Nou ja, zeg maar dat een groot deel van de zichzelf respecterende liefhebbers er was, spelers, trainers, bestuurders en supporters. Dus dat was extra leuk. Vijf minuten voor tijd was wel slim, hoorde van anderen die tot het eind bleven dat ze lang vast stonden om Werkendam uit te komen.

Zijn hier nog mensen die bij "Vroomshoop on tour.nl" horen??? Liepen een paar gasten van.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42035264
Vitesse-PSV volgende ronde.
pi_42035327
Was (samen met RBC-uit) de slechtste wedstrijd van ons vorig seizoen. Maar ik teken voor eenzelfde uitslag .
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42035501
als de slechte wedstrijden gewonnen worden is dat een goed teken
Nothing to see here, carry on
pi_42035571
tot 9 november he mannen .
  vrijdag 22 september 2006 @ 07:12:58 #100
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42038302
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
tot 9 november he mannen .
Gaat lastig worden... ben benieuwd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')