Inderdaad Koné kan erg veel met de bal, wat best vermakelijk kan zijn. Maar zijn rendement ligt gewoon veel te laag en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef LuukBes het volgende:
want Kone blijft een twijfelgeval. Maar goed, die heeft 9 mil gekost en moet natuurlijk spelen.
Ik vind het zorgelijk worden, aangezien ie al een jaar bij PSV zit en niet echt progressie toont. Het zal nooit een inzichtelijk wonder worden met een groots overzicht, maar hij zou op zijn minst meer uit zijn indivduele actie's moeten halen en vaker moeten scoren. Anders reduceert zijn inbreng idd tot 0 rendement.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad Koné kan erg veel met de bal, wat best vermakelijk kan zijn. Maar zijn rendement ligt gewoon veel te laag en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om.
Die Lee sprong er wel aardig uit op de training. Dat wordt nog wel wat.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Lee Nguyen was Hiddink erg lovend over, maar Koeman lijkt minder gecharmeerd. Bij Jong PSV vaak goed, en in de voorbereiding speelde hij ook veel en goed.
ik denk dat je dat niet kan beoordelen na zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 21 september 2006 01:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe deed da costa t eigenlijk?
als hij zich goed ontwikkelt, kunnen we salcido links zetten en dus zonder lamey of reiziger spelen
Kan me wel in je verhaal vinden. Die jongen heeft gewoon ruimte voor zich nodig, want zijn overzicht is niet je van het.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef LuukBes het volgende:
Als dat niet gaat lukken vrees ik dat PSV hem beter kan verkopen zodat ie ergens in de counter met een speelhelft aan ruimte zijn Roda-niveau kan halen. Dan is het gewoon geen speler die met die kleine ruimte om kan gaan die een topclub als PSV doorgaans krijgt op de overvolle helft van de tegenstander.
Ik vind de oplossing om Cocu of Simons centraal naast Alex te zetten eigenlijk nog steeds het beste, zo heb je eigenlijk geen zwakke plek meer achterin. Erg jammer dat het niet eens geprobeerd wordt..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe deed da costa t eigenlijk?
als hij zich goed ontwikkelt, kunnen we salcido links zetten en dus zonder lamey of reiziger spelen
Leuk stukje !quote:Ad van Seeters
Trainer Ad van Seeters van zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys had een realistisch verhaal. "Wij wilden vanuit een goede organisatie spelen, met prikjes naar voren toe. In de tweede helft brachten we Leo Koswal, die we wilden bereiken met een lucky. Maar ook de conditie ging meespelen. Ik heb mijn excuses gemaakt aan Ronald Koeman. Wij hebben namelijk alleen lekker meegelopen en goed in de organisatie gestaan. Normaal speel ik 3-4-3, vanavond dus niet. Ik had ook niet gedacht dat we zouden scoren, het zou niet goed zijn voor het Nederlands voetbal als wij hier hadden gestunt. Maar we hebben ons correct gedragen en geen gele kaarten gepakt, zeker niet voor overtredingen van achteren. Daar had ik ook op gehamerd. Het was een hele happening voor de club. Ik vond het een groot voorrecht om tegen PSV te mogen spelen, om hier naast Ronald Koeman te zitten en vond de sfeer enorm. Daarom dank ik het bestuur en alle vrijwilligers voor een fijne avond bekervoetbal, en natuurlijk ook de supporters."
Sympathiek. Je moet er natuurlijk niet aan denken dat een speler van een eredivisieclub (opzettelijk) geblesseerd raakt in een duel met een amateurclubje.quote:
Dat laatste was wat plagend bedoeld uiteraard, maar oei oei oei....quote:Op woensdag 20 september 2006 18:44 schreef methodmich het volgende:
Ik ga de kampioen van vorig seizoen straks maar eens bekijken.
Wel 10 euro entree, ze durven bij Kozakken Boys!
Morgen horen jullie wel welke spelers er meegevallen zijn, goed is er natuurlijk geen één.
Gaat lastig worden... ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
tot 9 november he mannen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |