oh. bij deze danquote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent de A vergeten te copypasten
Wie is de burgemeester van Wezel?quote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ehh, nu moeten we raden wat het is? Een eend?
Ezel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie is de burgemeester van Wezel?
Het feit dat het gehele interieur eruit ziet als een afgebrand dorp.quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zie je aan?
het bankstel? De schaapachtige blik in hun ogen?
Wat is X-factor en waarom is ze zo dik?quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn schoonzus (160 kilo schoon aan de haak) heeft meegedaan aan X-Factor
Dat zag ik op de website. Oen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zie je aan?
het bankstel? De schaapachtige blik in hun ogen?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is X-factor en waarom is ze zo dik?
ik zag er een konijn inquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
Ah joh jullie snappen em weer niet eh.
Die echo had achter de 2 tvp posts moeten staan en was het zo van ECHOOOO-OOOO-OOOROLFSOOOO [afbeelding]
Ja maar nu was de grap wegquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
Ah joh jullie snappen em weer niet eh.
Die echo had achter de 2 tvp posts moeten staan en was het zo van ECHOOOO-OOOO-OOOROLFSOOOO [afbeelding]
ja lipje was moest me weer een seconde voor zijnquote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar nu was de grap weg
Wat naar johquote:Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja lipje was moest me weer een seconde voor zijn
Je kunt er inderdaad beter bij gaan zitten ja.quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog steeds de balen van, maar ik ga dus niet naast de pakken neer zitten eh.
Echt niet?quote:Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja lipje was moest me weer een seconde voor zijn
Is dat zo? In dat geval @ ijsmeis: http://forum.fok.nl/topic/772476quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Modjes die posts gaan verwijderen ter ondersteuning van een gebbetje
Tss, dat heeft lipje zelf gedaan. Ga je schamen lipje.quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Modjes die posts gaan verwijderen ter ondersteuning van een gebbetje
Dan heb ik er een voor jouquote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zo? In dat geval @ ijsmeis: http://forum.fok.nl/topic/772476
tut, ik kliktequote:Op maandag 18 september 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb ik er een voor jou: http://forum.fok.nl/topic/890456
Ik snap dan ook de fun niet van een echo. Ik snap überhaupt de fun niet van een baby.quote:Op maandag 18 september 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
Ik zie er overigens gewoon een kotsvlek in.
mn zus en zwager vonden een echo niet genoeg.. die hebben een DVD van anderhalf uur van de echo laten makenquote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap dan ook de fun niet van een echo. Ik snap überhaupt de fun niet van een baby.
Is dat erger of net zo erg als de video van de trouwerij bekijken?quote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn zus en zwager vonden een echo niet genoeg.. die hebben een DVD van anderhalf uur van de echo laten maken
Does ni zo ontopicquote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Om nog een eerdere OHC-gemotoriseerde auto te noemen: Lincoln L-series uit 1920.
Lincoln V8 OHC. het apparaat had volgens wikipedia 290 pk. Een 18 Liter blok(!)
quote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef lipje het volgende:
Bo was dit filmpje geschoten vanuit de befaamde Maseratti 155?
Ergerquote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat erger of net zo erg als de video van de trouwerij bekijken?
Of is dat toch ruis?quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
"Kijk, zie je daar zijn piemeltje!"
"huh, is het een neger? hij is zo donker"quote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Oh wat lijkt hij toch veel op zijn vader!"
"Jamal de melkboer!quote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"huh, is het een neger? hij is zo donker"
"Kan de video even stil worden gezet? Ik moet kleine Jan-Willem-Eduard zijn luier verschonen, hij heeft in zn broekje gepoept"quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Jamal de melkboer! [afbeelding]"
"Nou, hij is verschoond, zet hem maar vlug weer aan, als deze video is afgelopen kunnen we namelijk verder met Jan-Willem-Eduard's eerste borstvoeding en boertjequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Kan de video even stil worden gezet? Ik moet kleine Jan-Willem-Eduard zijn luier verschonen, hij heeft in zn broekje gepoept"
*gehuil op de achtergrond*
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Nou, hij is verschoond, zet hem maar vlug weer aan, als deze video is afgelopen kunnen we namelijk verder met Jan-Willem-Eduard's eerste borstvoeding en boertje"
die fase wil bij mij maar niet overgaan. alleen met m'n moeder had ik het na m'n eerste jaar wel gehadquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vroeger niet aan een tiet gesabbelt.
Nou ook niet trouwens.
Ik zou op zaterdag gaan, maar er kwam wat tussendoor helaasquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Peu was er niet hoor, enne die was ik nog vlotter voorbij gereden heur
Dit was een 2.0 16v, zijn ook aardig vlot![]()
gisteren nog online geweest hoor poppie, rustig maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoogstaande gesprekken wederom.
Is Sjoewe doodgehockeyed of zo? Een paar dagen geelden zei hij "doei, ik ga nu naar Hockey toe"en sinds die tijd heb ik m niet meer gezein
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Tietuhhhhh!
Het is vervelend.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:39 schreef Hugster het volgende:
het fleurt absoluut het topic op zo
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was het al een tijdje.
Duitse telling?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
M'n eerste cijfer binnen [afbeelding] EEN TIEN![]()
![]()
Ik let eigenlijk alleen op de tieten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
als ze nu telkens achter elkaar postens staat er verticaal hahahahahaahahahahahahahahahahaha
NEIN!quote:
Tieten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk alleen op de tieten.
(eens is met ijsmeis haar reactei erop ook trouwensquote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef Renesite het volgende:
Breaking news!
Yvonne is zo hard tegen het been van Lucille aan gaan schoppen dat ze weer fatsoenlijk loopt!
goeie start manquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
M'n eerste cijfer binnen [afbeelding] EEN TIEN![]()
![]()
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:20 schreef vlad het volgende:
[..]
goeie start man![]()
dat is wel een biertje waard weer![]()
Gaaf is ie he?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://files.fok.nl/weblog/talpa_de_slimste_18sep06_fok.nl.mpg
Heb je het nu over mijquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult er maar een relatie mee hebben, heel je priveleven op straat
Deed mij dan weer denken aan Dan-nie, de eigenaar van onze Robinquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
Dan-nie
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
het begin van het eind van de FBG-kliek
Jij bent ECHT fan ehquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Deed mij dan weer denken aan Dan-nie, de eigenaar van onze Robin
[afbeelding]
Uit de verzonken stad, waar ze Dan-nie de dikke bebrilde nerd regelmatig contacten over het ontcijferen van de tekens op de steen
Ik doel op jouquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult er maar een relatie mee hebben, heel je priveleven op straat
Toen had je meer zelfkennis Lexiequote:Op donderdag 15 januari 2004 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Een van mij hobbys is een stuk hondenspeelgoed op de foto zetten.. Ik zal hieronder even wat voorbeelden zetten... (ja ik ben raar)
Jij daarentegen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik doel op jou
Anne roddelt echt, echt gewoon zo'n beetje nooitZij is het minst roddelende meisje dat ik ken
Mn allereerste spamtopicquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen had je meer zelfkennis Lexie
Ik weet wel zeker dat ik dan totaal in flipmodus ga heer Miedema.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als mijn achternaam op fok uitlekt!
Zeg Vink, wat zou er gebeuren als jou achternaam uit zou lekken denk je?
Achja, draai gewoon alle rollen om, jij schoonmaken, koffieleuten en de was doen, en zij met d'r hand in d'r broek op de bank hangen en zappen.quote:
En dat had je niet verwacht?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Blof - Mens --> kutnummer
Ey nou moet je niet overdrijven ehquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, draai gewoon alle rollen om, jij schoonmaken, koffieleuten en de was doen, en zij met d'r hand in d'r broek op de bank hangen en zappen.
Ik had niets anders verwachtquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat had je niet verwacht?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey nou moet je niet overdrijven eh
Dan ga ik eerder voor een werkster en dan de hele dag op het schoolplein van ons kind roddelen met de rest van de asomoeders
Die draai jij niet op je werkquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
De heideroosjes - tering tiefus takketrut --> klassieker
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey nou moet je niet overdrijven eh
Dan ga ik eerder voor een werkster en dan de hele dag op het schoolplein van ons kind roddelen met de rest van de asomoeders
Nee.quote:
Kwestie van de juiste vindenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werksters
Die moet je echt alleen nemen als je op die dag niet thuis bent, wat een volk is dat zeg![]()
staat het niet. ik luister action radio tegenwooridgquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom staat het nummer nog op je PC dan?
Klopt, op zn werk heeft ie geen geluidquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die draai jij niet op je werk
Ik moet weer denken aan die schilders die bij ons thuis kwamen en een eigenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste vinden
Maar het merendeel is wel van het slag dat na 1 kamer zuigen zegt van "zulleh we nog ff baaaaakkie woar"
En dan elke week weer hetzelfde slappe ouwe hoer verhaal
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat het niet. ik luister action radio tegenwooridg
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
9 maanden. En dan nog de bevalling die weet ik veel hoe lang kan duren
![]()
![]()
.
quote:Na een draagtijd van 22 maanden wordt een jong van ongeveer honderd kilo geboren.
Zeik niet kut, wel de lusten, niet de lasten zeker?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
9 maanden. En dan nog de bevalling die weet ik veel hoe lang kan duren
![]()
![]()
.
Welke lustenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet kut, wel de lusten, niet de lasten zeker?
quote:
En het gejank is een geluid zo lekker dat je er een oorgasme van krijgtquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zwangerschap gymnastiek enzo!
Matig. Overigens, nog gefeliciteerd met de 10.quote:
Ieuw.quote:Anne en Hugo gaan kindjes maken
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Matig. Overigens, nog gefeliciteerd met de 10.
[..]
Ieuw.
Ik denk dat hij blij is dat hij hem er niet in hoeft te hangen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
Rob hekelt me.
Wat dan te denken vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
En het gejank is een geluid zo lekker dat je er een oorgasme van krijgt
De man moet dan skippyballen op de pens van de vrouw.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat houdt dat uberhaupt in? trefbal, waarbij je elkaars buik moet raken?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De man moet dan skippyballen op de pens van de vrouw.
En daarna gezamelijk douchen, waarbij je allemaal elkaars buik gaat bewonderenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat dan te denken vanbabyzwemmen
met al dat andere Opel Astra en Kia Rio volk
Mental image van Hugster op ijsmeis haar dikke buikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De man moet dan skippyballen op de pens van de vrouw.
"Die striemen worden bij mij helemaal paars joh!"quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarna gezamelijk douchen, waarbij je allemaal elkaars buik gaat bewonderen
Wat nou puffenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
En puffen eh
[afbeelding]
Charmante assistentes incluis btw.
Beide.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is dat hij hem er niet in hoeft te hangen.
Ik heb van dat soort dingen echt MISSELIJKE foto's gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Die striemen worden bij mij helemaal paars joh!"
Je zit nu in je 5e of 6e jaar?? Maar 6 dagen per week weekend is niet verkeerd...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Beide.
Met mij is alles goed... heb nog 2 vakken, die beide op donderdag vallen, dus heb nu even 6 dagen per week weekend
Daarnaast begin ik maandag bij Nashuatec voor een paar weken a 24 uur per week (hoerige kut IBG sponsort niet meer)
Met mijn dinnetje is ook alles goed
Met jou? beetje gewend in Brabant?Al last van het vrouwen tekort daar?
5e... Wel uitloop, nog niet compleet kansloosquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit nu in je 5e of 6e jaar?? Maar 6 dagen per week weekend is niet verkeerd...
Het is niets anders dan een verkoop organisatiequote:Wat ga je precies doen bij Nashuatec? Lijkt me wel een leuk bedrijf
Welke vereniging ookalweer?quote:En ik zal nooit wennen aan het "Houdoe" **RILRILRILRILRILRIL** Maar verder wel prima ja... Gezellig huis, leuke vereniging, en van het vrouwentekort heb ik geen last
Nee gast, en ik hoef ze niet te zien ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb van dat soort dingen echt MISSELIJKE foto's gezien![]()
![]()
Heb je wel eens foto's gezien van net na de bevalling?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
5e... Wel uitloop, nog niet compleet kansloos6 dagen weekend is gruwelijk. Je gaat je echt de pleuris vervelen
![]()
Dat is inderdaad niet heel spannendquote:[..]
Het is niets anders dan een verkoop organisatieze doen he-le-maal niets, behalve verkoop. Moederbedrijf maakt de producten. Ik ga de klantendatabase van een overgenomen bedrijf omzetten naar hun systeem. Niet echt spannend dus
E.S.Cquote:[..]
Welke vereniging ookalweer?![]()
Geen last van het vrouwentekort als in: vriendin?! of genoeg scharrels?
STERF GODVERDOMMEquote:Houdoe
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee gast, en ik hoef ze niet te zien ook
Precies...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zegt het
En ja dat zal best ja, daarom is erbij werken niet verkeerd
[..]quote:Dat is inderdaad niet heel spannend
Er zijn echt teveel van die bedrijven die er van buiten asociaal groot uitzien, en eigenlijk helemaal niets zijn
Corpsvrouwen die 3e of latere jaars zijn hebben meestal zo'n bierkontquote:E.S.C
En daar laat ik me niet over uit
[..]
quote:STERF GODVERDOMME#*)(#@$*(@$(*)@#&*)(AAAAAAAAAAHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
@
:@(@:9@:(@:(@:(@@@@
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
Kinderpraatjes in OUD is wel grappig af en toe trouwens.
Opzich wel een beetje ja... maar ik ga niet voor zo'n hongerloontje werken waar Peu voor werkt....quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies...mocht jij nog werk zoeken: easyway en de chauffeurscentrale zijn wanhopig op zoek naar chauffeurs....
Daaromquote:[..]
[..]
[..]
1900 man om wat apparaatjes te verkopen en te onderhouden...![]()
Ik heb pas 1 zo'n bierreet kunnen ontdekkenquote:[..]
Corpsvrouwen die 3e of latere jaars zijn hebben meestal zo'n bierkontDat icm het vrouwen tekort in Eindhoven zeg ik: Of je scharrelt buiten eindhoven, of je hebt een vriendin
Okaquote:[..]
* Xtreem is zo weer weg
Shine on you crazy Diamondquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Echoes -->
Money is zoals eigenlijk alles van Pink Floyd oke
2 kutten op 1 fotoquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kijk nietIk heb het niet gezien
En dat ga ik zo houden
.
Straks vind je me zeker extra aardig, als Volvo bezitter?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Shine on you crazy Diamond
Leuke sport joh. Je kunt wel merken dat sport gezond voor je is en zo, met die ambulancequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben niet doodgehockeyd, maar iemand van de tegenpartij ging wel nokkie en is met de ambulance weggevoerd, een van ons door z'n enkel, andere van ons hechtingen in z'n wenkbrauw, gast van de tegenpartij kreeg een stick in z'n tokus![]()
En ik? Ik stond matrixstyle de ballen uit het doel te weren
Ik vind je sowieso al aardigquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Straks vind je me zeker extra aardig, als Volvo bezitter?
Damn, echt kickenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben niet doodgehockeyd, maar iemand van de tegenpartij ging wel nokkie en is met de ambulance weggevoerd, een van ons door z'n enkel, andere van ons hechtingen in z'n wenkbrauw, gast van de tegenpartij kreeg een stick in z'n tokus![]()
En ik? Ik stond matrixstyle de ballen uit het doel te weren
ik vind een 360 wel afschuwelijk.. dat dashboard ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso al aardig
Maar volvobezitters zijn per definitie gaaf (dat kan ik nu weer zeggen nu Bara opel rijdt)
Ik heb een gigantisch pak aan, mij gebeurd helemaal niks 14.gifquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leuke sport joh. Je kunt wel merken dat sport gezond voor je is en zo, met die ambulance
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso al aardig
Maar volvobezitters zijn per definitie gaaf (dat kan ik nu weer zeggen nu Bara opel rijdt)
Ik heb zo'n petquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een Volvo for life sleutelhanger aan m'n sleutelbos hangen
Prachtig hèquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind een 360 wel afschuwelijk.. dat dashboard ook
maar drift wel lekker
Wij hebben o.a. een Kadettquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
vrouwenstudentenverenigingautootje
Ik een gaastra poloquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pet![]()
[..]
Prachtig hè
Met volvo for life er op?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb ik er wel meer dan 1 van
Of was dat Musto?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, 1 van de Volvo Ocean Race
Dankjequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Veur Herman
[afbeelding]
Merk en type: Volvo V70
Eigenaar: Visser
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 september 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: ambulance in wording
* ook_gek is verliefdquote:Dimensions Length 21.5 cm
Width 19.7 cm
Height 20.5 cm
Weight 1,7 kg
Cabinet finish Black, Red, Blue, Dark grey
Power consumption Typical: 7 watts
Stand-by: 0.5 watts
Power amplifier, bass 35 watts, Class D, ICEpower®
Power amplifier, treble 35 watts, Class D, ICEpower®
Effective Frequency range 50 - 20.000 Hz
Crossover frequency 3.300 Hz
Cabinet principle Bass reflex
Net volume, bass 1.55 litres
Magnetically shielded No
Woofer 101.6 mm (4"), concave diaphragm
Tweeter 19 mm (¾"), fabric dome
Bass equalization ABL (Adaptive Bass Linearization)
Input sensitivity (Power Link) 125 mV (88dB SPL)
Input sensitivity (line) 125 mV (88dB SPL) - Auto switch on
Switch off time (line) 3 min.
Indicator LED for on (green) or off (red)
Operation Free, Wall or Corner position
Left, Right or LINE, PC switch
Protection Thermal protection of tweeter and amplifier/SMPS.
aan t plafondquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef ook_gek het volgende:
ik heb van de week met deze dingen mogen spelen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
specs
[..]
* ook_gek is verliefd
ik kan ze zo leuk kwijt aan de muur![]()
ja geweldig voor zo een klein speakertje. maar is is voor er bij he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
Ze zijn supermooi ja, maar hoe is het geluid...?
Wel chill voor in je slaapkamer oidquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja geweldig voor zo een klein speakertje. maar is is voor er bij he.
ik heb die zuilen ook nog
maar ik ga ze niet kopen ik sta het me zelf niet toe
quote:
Mja, je moet je niet vergissen in bijkomende kosten hèquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Erg vaag dat ik bij een hypotheek niet echt hoog kom maar er uiteindelijk maar 375 euro aan maandlasten zijn terwijl ik best wel 500 euro wil betalen
Binnenkort maar eens met zo'n financieel figuur lullen
Rioolbelasting, waterschapsbelastingquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je moet je niet vergissen in bijkomende kosten hè
Verzekeringen, belastingen, GWL, enz enz enz kost een bak geld
Dat soort grappenmakerij inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rioolbelasting, waterschapsbelasting
true, maarja zie wel of het allemaal mogelijk isquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je moet je niet vergissen in bijkomende kosten hè
Verzekeringen, belastingen, GWL, enz enz enz kost een bak geld
En waarom moet ze oud zijn?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
true, maarja zie wel of het allemaal mogelijk is
Anders moet ik eerst met een rijk oud wijf trouwen![]()
Wat lipje zegtquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom moet ze oud zijn?
nee voor in de huis kamer ergens achter je is het leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel chill voor in je slaapkamer oid
is hier de halve dag al offlinequote:
woonverguningquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rioolbelasting, waterschapsbelasting
hij houdt van ingeredenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom moet ze oud zijn?
Windows Live Messenger werkt hier al de hele dag.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Die ouwe msn werkt wel gewoon. Ligt gewoon weer aan live gedoe.
Rilland de geksstuuuuhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Windows Live Messenger werkt hier al de hele dag.
EINDHOVUUUUUUUUUUUUUUH![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.rabobank.nl/pa(...)n/generatiehypotheek
Zoiets wilde jij dan Bara of niet?
Mja, als dat ECHT zo is ga ik eens vragen wat de mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jaAlleen had ik begrepen dat het om garant staan stond en niet lenen of iets dergelijks
Dan kun je alleen nog maar rechts rijden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
fucking hel er zit een zenuw/pees/spier in me nek verkeerd
kan alleen nog maar naar links kijken
jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als dat ECHT zo is ga ik eens vragen wat de mogelijkheden zijn
M'n tante werkt bij de Rabobank namelijk... ga eens vragen als ik haar zie/spreek hoe het allemaal exact zit
Dat is met een corsa niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kun je alleen nog maar rechts rijden.
Daarom. Dus dan kan ik dus nu al een pandje kopen en dat samen met 3 studenten ofzo bewonenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
javolgens mij gaat het er om dat de bank kan zien dat je ouders een huis van zeg 5 ton hebben zodat ze daar op terug kunnen vallen mocht jij het helemaal verneuken
Ik weet het. Is het eenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is met een corsa niet zo'n probleem
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het. Is het eendiesel?
En jij huur vangenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom. Dus dan kan ik dus nu al een pandje kopen en dat samen met 3 studenten ofzo bewonen
Ja, oftewel, gewoon break-even proberen te draaien, oftewel, gratis wonenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij huur vangenMooi oplossing
![]()
Vanwaar dequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen misschie naar Niva kijken
Hendigquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaeen 1.5 TD Nog zo'n echte tadadadadadad diesel
![]()
Ik hij stata bij de meets dubieuze handelaar van Leeuwardenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanwaar de [afbeelding] Out of doekoe?
Geilquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hij stata bij de meets dubieuze handelaar van LeeuwardenDezelfde die vorig jara een Hummer met vleugeldeuren heeft verkocht.
ik moet hem redden, voor ze er vleugeldeuren in flexenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GeilSucces dan
Ik ben leuke dingen doen
![]()
jaja, ben al druk aan het leren, en bij de praktijklessen is het kijken nog het laatste knelpunt.quote:
heb je al een datum?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaja, ben al druk aan het leren, en bij de praktijklessen is het kijken nog het laatste knelpunt.
ze kopen groot in, over het algemeen zon'n anderhalve week nadat ze vinden dat je er klaar voor bentquote:
Maak dan af en toe een opmerking over een auto in een zijstraat ofzo. Alhoewel ik weet dat jij dat toch doet bij een oostblokbarrelquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kijk wel, maar ik doe teveel met mn ogen bewegen en te weinig met mn nek![]()
ik ga op de reservelijst. als ik goed mn bets doe vrijdag, anders neem ik er een dag vrij voor.quote:
Dat ziet er beter uit dan de automatenbagger die ze hier koffie noemenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Stil.... mooi...
't ging om de koffiebeker kut.quote:
Hebben jullie geen espressobar enzo dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan de automatenbagger die ze hier koffie noemen
Dat snapte ik wel, maar ik houd niet van koffie, maar als ik dat zeg zeur ik vast weerquote:Op woensdag 20 september 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't ging om de koffiebeker kut.
Maar dat zijn natuurlijk gebruiksvoorwerpen die jij de laatste 10 jaar niet meer in je vizier hebt gehad.
Dus in jou geval is het dan: "Nostalgie... stil...mooi"
Neehoor, er zijn wel meer mensen zonder smaak.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar ik houd niet van koffie, maar als ik dat zeg zeur ik vast weer.
En nee, valt wel mee, ik gebruik het nog best vaak.
Wij hebben de volgende keuzes:quote:Op woensdag 20 september 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben jullie geen espressobar enzo dan?
Dat is gaarquote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wij hebben de volgende keuzes:
*Koffieautomaat. Koffie is 35 cent. Niet te drinken, bocht is nog te positief.
* DE koffie automaat. Koffie is 55 cent. Bocht, maar beter dan bovenstaande
*Koffieautomaat in de mensa. Koffie is 55 cent, café creme, goed drinkbaar (maar NIET in de buurt van pc's en ik heb m'n laptop niet bij me)
*GrandCafe. Koffie is 1,10, keuze uit verschillende soorten. Geen pc's in de buurt.
Zie hier mijn dilemma
Nou ja, dat hebben echt niet alle Uni's..... de TU's waarschijnljik wel, maar de RUN en de UU bijv. niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, lijkt me niet meer dan logisch dat de gehele campus voorzien is van WiFi
En mijn accu houdt het nu een uur of 4 vol volgens mij![]()
Ik heb een lampje boven mijn beeldscherm wat mijn scherm en toetsenbord verlicht zodat ik in het donker ook lekker kan werkenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
De mijne nog geen 4 minuten.
Ik denk ook dat mijn laptop het binnenkort gaat begeven, of in ieder geval de verlichting in mijn beeldscherm![]()
Wat een klote universiteiten zegquote:Op woensdag 20 september 2006 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou ja, dat hebben echt niet alle Uni's..... de TU's waarschijnljik wel, maar de RUN en de UU bijv. niet.
Zelfs dequote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een klote universiteiten zegLijkt me toch niet meer dan normaal...
Alle hogescholen hebben het wel
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen die je zorgvuldige werk vernachelen
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had toch die film gemaakt van de zomer, op de PC van Vinea, alles netjes in één mapje gedaan, en wat losse mp3's die uit de centrale muziek map van die PC. Zijn een stel randdebielen van de week erna, random dingen gaan wegtiefen, waardoor mijn versie nu compleet vernacheld is, en ze alleen een .avi kunnen recoden, ipv gewoon een nette versie voor de DVD kunnen branden.KUTPRUTSERS!
Wat had ik moeten backuppen dan? Ik heb zelfs nog een speciale avi gerenderd omdat ik dit wel zag aankomen zodat er nog iets was. Het gaat er om dat alles op dezelfde plek blijft staan op de computer, daar kan je niet tegenop backupenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat slaat echt nergens op inderdaad![]()
![]()
Maar niet backupen is ook niet handig natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |