oh. bij deze danquote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent de A vergeten te copypasten
Wie is de burgemeester van Wezel?quote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ehh, nu moeten we raden wat het is? Een eend?
Ezel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie is de burgemeester van Wezel?
Het feit dat het gehele interieur eruit ziet als een afgebrand dorp.quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zie je aan?
het bankstel? De schaapachtige blik in hun ogen?
Wat is X-factor en waarom is ze zo dik?quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn schoonzus (160 kilo schoon aan de haak) heeft meegedaan aan X-Factor
Dat zag ik op de website. Oen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zie je aan?
het bankstel? De schaapachtige blik in hun ogen?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is X-factor en waarom is ze zo dik?
ik zag er een konijn inquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
Ah joh jullie snappen em weer niet eh.
Die echo had achter de 2 tvp posts moeten staan en was het zo van ECHOOOO-OOOO-OOOROLFSOOOO [afbeelding]
Ja maar nu was de grap wegquote:Op maandag 18 september 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
Ah joh jullie snappen em weer niet eh.
Die echo had achter de 2 tvp posts moeten staan en was het zo van ECHOOOO-OOOO-OOOROLFSOOOO [afbeelding]
ja lipje was moest me weer een seconde voor zijnquote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar nu was de grap weg
Wat naar johquote:Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja lipje was moest me weer een seconde voor zijn
Je kunt er inderdaad beter bij gaan zitten ja.quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog steeds de balen van, maar ik ga dus niet naast de pakken neer zitten eh.
Echt niet?quote:Op maandag 18 september 2006 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja lipje was moest me weer een seconde voor zijn
Is dat zo? In dat geval @ ijsmeis: http://forum.fok.nl/topic/772476quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Modjes die posts gaan verwijderen ter ondersteuning van een gebbetje
Tss, dat heeft lipje zelf gedaan. Ga je schamen lipje.quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Modjes die posts gaan verwijderen ter ondersteuning van een gebbetje
Dan heb ik er een voor jouquote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zo? In dat geval @ ijsmeis: http://forum.fok.nl/topic/772476
tut, ik kliktequote:Op maandag 18 september 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb ik er een voor jou: http://forum.fok.nl/topic/890456
Ik snap dan ook de fun niet van een echo. Ik snap überhaupt de fun niet van een baby.quote:Op maandag 18 september 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
Ik zie er overigens gewoon een kotsvlek in.
mn zus en zwager vonden een echo niet genoeg.. die hebben een DVD van anderhalf uur van de echo laten makenquote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap dan ook de fun niet van een echo. Ik snap überhaupt de fun niet van een baby.
Is dat erger of net zo erg als de video van de trouwerij bekijken?quote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn zus en zwager vonden een echo niet genoeg.. die hebben een DVD van anderhalf uur van de echo laten maken
Does ni zo ontopicquote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Om nog een eerdere OHC-gemotoriseerde auto te noemen: Lincoln L-series uit 1920.
Lincoln V8 OHC. het apparaat had volgens wikipedia 290 pk. Een 18 Liter blok(!)
quote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef lipje het volgende:
Bo was dit filmpje geschoten vanuit de befaamde Maseratti 155?
Ergerquote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat erger of net zo erg als de video van de trouwerij bekijken?
Of is dat toch ruis?quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
"Kijk, zie je daar zijn piemeltje!"
"huh, is het een neger? hij is zo donker"quote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Oh wat lijkt hij toch veel op zijn vader!"
"Jamal de melkboer!quote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"huh, is het een neger? hij is zo donker"
"Kan de video even stil worden gezet? Ik moet kleine Jan-Willem-Eduard zijn luier verschonen, hij heeft in zn broekje gepoept"quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Jamal de melkboer! [afbeelding]"
"Nou, hij is verschoond, zet hem maar vlug weer aan, als deze video is afgelopen kunnen we namelijk verder met Jan-Willem-Eduard's eerste borstvoeding en boertjequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Kan de video even stil worden gezet? Ik moet kleine Jan-Willem-Eduard zijn luier verschonen, hij heeft in zn broekje gepoept"
*gehuil op de achtergrond*
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Nou, hij is verschoond, zet hem maar vlug weer aan, als deze video is afgelopen kunnen we namelijk verder met Jan-Willem-Eduard's eerste borstvoeding en boertje"
die fase wil bij mij maar niet overgaan. alleen met m'n moeder had ik het na m'n eerste jaar wel gehadquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vroeger niet aan een tiet gesabbelt.
Nou ook niet trouwens.
Ik zou op zaterdag gaan, maar er kwam wat tussendoor helaasquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Peu was er niet hoor, enne die was ik nog vlotter voorbij gereden heur
Dit was een 2.0 16v, zijn ook aardig vlot![]()
gisteren nog online geweest hoor poppie, rustig maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoogstaande gesprekken wederom.
Is Sjoewe doodgehockeyed of zo? Een paar dagen geelden zei hij "doei, ik ga nu naar Hockey toe"en sinds die tijd heb ik m niet meer gezein
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Tietuhhhhh!
Het is vervelend.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:39 schreef Hugster het volgende:
het fleurt absoluut het topic op zo
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was het al een tijdje.
Duitse telling?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
M'n eerste cijfer binnen [afbeelding] EEN TIEN![]()
![]()
Ik let eigenlijk alleen op de tieten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
als ze nu telkens achter elkaar postens staat er verticaal hahahahahaahahahahahahahahahahaha
NEIN!quote:
Tieten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk alleen op de tieten.
(eens is met ijsmeis haar reactei erop ook trouwensquote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef Renesite het volgende:
Breaking news!
Yvonne is zo hard tegen het been van Lucille aan gaan schoppen dat ze weer fatsoenlijk loopt!
goeie start manquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
M'n eerste cijfer binnen [afbeelding] EEN TIEN![]()
![]()
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:20 schreef vlad het volgende:
[..]
goeie start man![]()
dat is wel een biertje waard weer![]()
Gaaf is ie he?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://files.fok.nl/weblog/talpa_de_slimste_18sep06_fok.nl.mpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |