Arthur Eend roeleert de pan uit, weet je...
Dag Alexxxxx
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:08 schreef Gabberhead het volgende:Arthur Eend roeleert de pan uit, weet je...
Dag Alexxxxx
wanneer komt de eerste DVD uit?
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef Baleog het volgende:![]()
![]()
Arthur Eend is cool!
quote:Wekelijks komen er een aantal nieuw bij... soms veel, soms weinig..
Op maandag 19 januari 2004 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
wanneer komen er nog meer avondturen van onze gevleugelde rubber vriend ?
[Dit bericht is gewijzigd door Alexxxxx op 19-01-2004 10:58]
Luuk
Alleen staan de meest recente foto's daar niet op.. die staan alleen op een ander forum
quote:
Arthur Eend had wel naar de Walletjes gewild
Jij heet hetzelfde als ons toekomstig kattenmeubelquote:Op donderdag 30 september 2004 22:08 schreef Luuksor het volgende:
Alexxxxxxx is mijn held..
Een mod mag datquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:15 schreef Luuksor het volgende:
Whahaha.. schaamteloze kick.. Maarja..
Ik ben anders niet de enige persoon die Arthur op de foto heeft gezetquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:39 schreef Wezli het volgende:
[..]
![]()
Oo, ik zag de kick niet. Dan klopt het wel.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:55 schreef Sauruzin het volgende:
He, klinkt mischien gek. Maar ik weet zeker dat ik dit eerder heb gezien ook met zo'n eend.
Eej! Dat is Arthur helemaal niet! Dat is een kipquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Enkele, al wat oudere, foto's van kipthesite.tk. Site van Luuksor. Ik heb enkele van de foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu is de vraag.. Wie was er eerder.. De kip of..... de eendquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:05 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Eej! Dat is Arthur helemaal niet! Dat is een kip![]()
blasfemie!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik heel eerlijk ben.. Toen ik naar de dierenwinkel ging om Arthur te kopen met als plan hem heel vaak op de foto te zetten... Wilde ik een kip kopenMaar de originele rubberen kippen zijn schaars geworden, dus daarom is Arthur een eend geworden
Whahaha! Wij wilden een nieuwe kip, na de rituele verbranding van dees (en uitstrooiing op zee!) maar we konden alleen maar jumbo grote kippen vinden!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik heel eerlijk ben.. Toen ik naar de dierenwinkel ging om Arthur te kopen met als plan hem heel vaak op de foto te zetten... Wilde ik een kip kopenMaar de originele rubberen kippen zijn schaars geworden, dus daarom is Arthur een eend geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |