die vind ik tegenvallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Whoho het volgende:
heb na al die verhalen hier cookie dough gekocht. dat spul is té verslavend!
Whoe!quote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
ik koop weer een bak als ik bij de jumbo kom, daar kost een bak 3,50![]()
Bij de Jumbo? Daar heb ik het echt nog nooit gezienquote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
Jumbo hebben we hier nietquote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
Ik was dit weekend bij de jumbo en ze zijn er 'gewoon' 4.50quote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef Whoho het volgende:
sorry, dan heb ik het verkeerd gezien of was t een aanbieding![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:00 schreef Urnie het volgende:
* Urnie heeft nog 2 bakken in de vriezer staan: Half baked en Phish food. Beiden nog nooit op, maar ze zullen ongetwijfeld om tezijn.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Nuna het volgende:
Hmm, zijn ze zo lekker ja? Dan moet ik het ook maar eens proberen! Waar zijn ze te koop? Gewoon bij de appie wel?
Haha, hebben ze hem bij Videoland ook ja? Maarja, daar heb ik niet zoveel aan. Woon nu niet meer in Oldenzaal en heb geen idee waar een videoland in Nijmegen isquote:
ooow cool! dat wil ik ook!quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat wilt dat deze hier komt!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ze hebben ook deze twee smaken.![]()
[afbeelding][afbeelding]
Tja, als je al zo reageert op Cookie Dough zou ik de rest niet eens proberen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb een keer een bak cookie dough gegeten. Vond het mwoah.
Maar andere smaken schijnen dus wel fingerlicking te zijn?
Zijn allemaal rond de 4.75quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand al ervaring met die ijsprijs? maakt het nog uit welke soort ik kies, of geldt het voor alle pints?
quote:
Voor zover ik weet kun je alle smaken kiezen die beschikbaar zijn in 500 ml. De kleine potjes tellen niet mee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat weet ik
maar er zat een keuzelijstje bij die ijsprijs van de postcode loterij, moet ik daar per sé een van kiezen of maakt het geen klap uit
Oe ja, die heb ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik heb net als cadeautje van Unilever een potje Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough lippenbalsem gekregen. Ruikt en smaakt echt lekker! Verpakt in een mini-mini plastic ijsbekertje.
ga weg uit dit topic!!!!!quote:
Wel verkopen in NLquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe ja, die heb ik ook. Kreeg hem in de bios bij een bakje B&J.
Maar nee. rationeel gezien vind ik niet dat ze B&J milkshakes moeten verkopen. En al helemaal geen Cholocate Fudge Brownie-smaak. Want. Nee. Obsesitas is slécht.
die vind ik écht too muchquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:16 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren dit topic zitten lezen en ontzettende zin in Ben & Jerry's gekregen... Vriendje nam deze mee naar huis:
[afbeelding]
Errug lekker!
]quote:
Een keer gegetenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:13 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren voor het eerst Vanilla Caramel Fudge op, maar ik vind die toch niet zo.
Volgende keer kies ik wel weer iets met ietswat meer chocola
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ach. B&J, Haägendas, Australian; allemaal hetzelfde toch...
Maar niet vergelijkbaar met BJ'squote:Op woensdag 17 januari 2007 17:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
die met koekjesdeeg van de AH is best lekker
Ik mag er 3 halen deze weekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
]
Ja! Mijn moeder ook al twee keer (en die heeft vijf ! loten). Ik eet telkens heel de vriezer leeg daar.....![]()
![]()
![]()
Ja ik en heb nog buikpijn...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Wie heeft de versies van Albert Heijn wel is geprobeerd?
Het lekkerst ook al ben je niet een chocolade liefhebber.quote:[afbeelding]
Double Chocolate Nut
Lekker,vooral de caramel/toffee? siroop? erbij geeft het wel eenquote:[afbeelding]
Nut Explosion
Het minste van allemaal en dat komt door die cheescake. Erg jammerquote:[afbeelding]
Strawberry Cheesecake
k*tquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
Even kijken hoeveel ruimte ik nog in m'n vriesvak hebquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
Dat word woensdag weer ff een bakkie inslaanquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Vanavond maar eens een bakkie Phish Food leegschranzen, lang geleden
Hier bij de C1000 is het ook niet al te duur trouwens, hebben ze ook gewoon de 'videotheek-varianten'.
hoe duur hou duur hoe duur hoe duur hoe duur hoe duur hoe duur hoe duurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:31 schreef sanni het volgende:
ff tussendoor Bij AH is de B&J deze week in de aanbieding!!![]()
![]()
![]()
*run-topic*![]()
bij de onze heb ik ze nog nooit zien liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
verkoopt de C1000 ze ook al?!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe duur hou duur hoe duur hoe duur hoe duur hoe duur hoe duur hoe duur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
dat ga ik zo ophalen hequote:
Ja, precies! New York Super Fudge Chunk zou ook veel lekkerder zijn zonder al die noten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Cici het volgende:
Chunky monkey lijkt me zoo lekker, alleen altijd die smerige noten erdoorheen
Ik kan niet echt een webshop vinden van hun.. Wat kun je allemaal kopen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef Rejected het volgende:
Tvp!
Jammer dat het zo duur is en dat er in de supermarkt(goedkoper dan jamin en B&J) weinig keus is.
Maar misschien is dat wel een goed ietsAnders zoveel calorieën enzo
Ben & Jerry's![]()
Zit op hun webshop te kijken, alle goodies zijn zo duur.![]()
Onze AH heeft m ook niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef Steve-O het volgende:
Ligt het aan mij of is die fudge brownie bij geeneen Ah meer te koop .
Hm, deed ik toch iets verkeerdquote:
Crap!quote:
hahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef minilotje het volgende:
[afbeelding]Ha! Slotringen met een cijfercode voor als je je B&Jerry's in een gedeelde vriezer moet bewaren!
Wat een lollige dingen hebben ze toch.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik werkte bij de desbetreffende supermarkt.
Ik ben een willoze slaaf van de bonus.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
Waar smaakt ie naar dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben een willoze slaaf van de bonus.
Met stip gestegen in mijn favoriete smaken (net voor het eerst op namelijk.) :
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
En als je voelt dat je een dino in je mond hebt, even eruit halen en kijken welke het is.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben een willoze slaaf van de bonus.
Met stip gestegen in mijn favoriete smaken (net voor het eerst op namelijk.) :
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Een bakje orgasme met stukjes paradijs en een twist van XTC.quote:
Zijn er verschillende dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef MUUS het volgende:
En als je voelt dat je een dino in je mond hebt, even eruit halen en kijken welke het is..
Eenschquote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef liefie_ het volgende:
B&J is evil!
het is verslavend en vliegt naar mn heupen!
Ik had er net bijna één gekocht bij de videotheekquote:Op zondag 25 februari 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:
ik zit te twijfelen of ik vanavond een bak haal
daar ga ik zo heenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eensch![]()
[..]
Ik had er net bijna één gekocht bij de videotheek![]()
Jaloersquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Afgelopen week maar drie bekers gehaald bij de AH![]()
Euhm is die aanbieding niet al afgelopen?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Oke, that's it. Ik ga deze week nog zo'n winkel leeghalen!
Daar wordt het ijs niet minder lekker van!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
Euhm is die aanbieding niet al afgelopen?
Eerder lekkerder.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef JDude het volgende:
Daar wordt het ijs niet minder lekker van!
Hoe zieligquote:Op maandag 26 februari 2007 22:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerder lekkerder.
Al die ouwe zooi is verkocht aan die koopjesjagers, en nu kan je lekker vers ijs kopen.
quote:
Oja Karamel Sutra moet ik nog steeds eens proberen. Die wordt het dus dit weekendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef Mikani het volgende:
Op dit moment in de vriezer Caramel Chew Chew en Karamel Sutra. Je betaald wat maar dan heb je ook wat, er gaat niks boven Ben&Jerry's, heerlijk!
Een halve bak. Wowquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Neteen halve bak Half Baked op.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Mikani het volgende:
Bij ons bij de AH gaat de Caramel Chew Chew uit het assortiment, die mensen daar zijn gek geworden
.
Cookie Dough blijf ik naast Half Baked toch wel het lekkerst vinden. Half Baked heeft net dat ene ietsje meer dankzij het hele brownie verhaalquote:
De omschrijving is ook niet slecht zeg...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ben & Jerry's Americone Dream
![]()
[afbeelding]
Geniaal!
Stephen Colbert kicks ass!![]()
Maar ik ga over 3 maanden 2 maandjes naar de VSquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De omschrijving is ook niet slecht zeg...
maar die krijgen we toch niet hier...
Hmmzquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar ik ga over 3 maanden 2 maandjes naar de VS
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe smaak in Nederland: SocialIce
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Allejezus, I want that one!
Eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:
aardbeismaak vind ik vaak niet zo geweldig...
Weet iemand toevallig waar deze op dit moment al te krijgen is?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe smaak in Nederland: SocialIce
[afbeelding]
Wat betaal je ervoor dan bij de videotheken?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef zeehond. het volgende:
Cookie Dough, nog steeds een barrel dat 't zo verschrikkelijk duur is.
4,80 voor zo'n bakje ijs vind ik anders nog best duurquote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat betaal je ervoor dan bij de videotheken?
Bij AH betaal je 4,79 voor o.a. Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough. Lijkt me toch niet zo extreem duur.
Waar lees jij aardbei? Het is frambozenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Die wil ik ook wel een keer proberenmaar dan vooral omdat er brownies inzitten, aardbeismaak vind ik vaak niet zo geweldig...
Ja er zit een videotheek hier, daar ga ik dan maar ff langs zoquote:En Agiath, bij ons in de supermarkt hebben ze ook maar een beperkt aantal smaken, maar bij de videotheek hebben ze alles. Misschien zit er in de buurt een videotheek die B&J verkoopt?
Eh ja, strawberry = aardbei.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Ehm, raspberry = framboos toch?
Maar het zal wel op hetzelfde neerkomen, dat jullie de combi met chocola niet zo vinden..
Klinkt inderdaadquote:
Thx voor de tip nog, net ff naar de videotheek gegaan en een bak Socialice gekocht, dalijjk ff proberenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh ja, strawberry = aardbei.
Ik heb al vaker gemerkt dat mijn hersens het tijdens mijn nachtdienst ook veel slechter doen![]()
Oeh bij de Videoland toevallig?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Thx voor de tip nog, net ff naar de videotheek gegaan en een bak Socialice gekocht, dalijjk ff proberen![]()
Is 'ie al op? En? En? En?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Thx voor de tip nog, net ff naar de videotheek gegaan en een bak Socialice gekocht, dalijjk ff proberen![]()
Hij valt een beetje tegen, tis niet echt bijzonder, gewoon vanille ijs met af een toe wat framboos erdoor + kleine hompen brouwnie...quote:
Dat is toch een aardig klein winkeltje op de leidsestraat??quote:Op maandag 12 maart 2007 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
Eff een vraagje heeft iemand weleens bij de Ben&jerry's gegeten op het Leidseplein in Amsterdam?
Ik wil namelijk weten hoe het daar is voor ik met mijn date er heen ga
Dat is wel zonde Agiath.. Dan sla ik die maar over..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij valt een beetje tegen, tis niet echt bijzonder, gewoon vanille ijs met af een toe wat framboos erdoor + kleine hompen brouwnie...
Volgende keer toch gewoon maar weer Chunky Munky
Nou.. ik heb 'm dus gisteren geproefd. Over de brownie kan ik absoluut niet klagen, dat waren echt flinke stukken, maar de framboos is eigenlijk nauwelijks aanwezig. Het is vanille-ijs met brownie. Met de framboos zijn ze erg spaarzaam geweest. Valt eigenlijk een beetje tegen.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die moet ik natuurlijk wel even proeven
Ik ook, zag ik op de NPL-site, maar heb nog geen enveloppe ontvangen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef koen_pijl het volgende:
Wij hebben de ijsprijs van de NPL gewonnen
Ik vond 'm ook saai. Wel lekker, maar niets bijzonders.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb ook Socialize gehad... Hij is wel lekker, maar inderdaad niet zoveel brownie en framboos...
Het is geen favoriet van mij iig..
Die is zoquote:
Die ga ik is proberenquote:
Fossil Fuelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef Boombastic het volgende:
Ik hou van cookie dough, welke raden jullie me echt aan:)
Ik heb het zelf al gevonden: binnen maximaal 7 weken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:49 schreef Urnie het volgende:
Zeg, hoelang duurt dat eigenlijk dat je persoonlijk bericht van die ijsprijs krijgt? Bij de trekking van februari is op mijn postcode prijs gevallen, maar ik heb tot nu toe niks gehoord. Of ben ik nu te ongeduldig?
Omdat de substantie verloren gaat en alle ingrediënten door verschil in soortelijk gewicht niet meer goed door elkaar gemengd zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:48 schreef fransbreda het volgende:
mijn vriezer stond uit, en ik had hem er met mijn stomme kop ingezet dus was hij helemaal ontdooid.![]()
nu is hij weer ingevroren maar is het niet meer lekker , waarom is dat ijs zo anders als het ontdooid en opnieuw ingevroren is?
Niet lekker meer idd, daarom kun je het beste alles in 1 keer opetenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef fransbreda het volgende:
ik snap wat je bedoeld, dat de chocoladestukkies en walnoten nu op de bodem zitten dus...
maar het ijs zelf is ook anders, gekristaliseerd ofzo
Ja, vet en water gaat gewoonlijk ook niet zo goed samen. En die willen bij het smelten en weer invriezen ook hun eigen weg gaan. Omdat een laagje water, dat bijelkaar gaat zitten, kristallen vormt wordt dit proces krastallisatie genoemd.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef fransbreda het volgende:
ik snap wat je bedoeld, dat de chocoladestukkies en walnoten nu op de bodem zitten dus...
maar het ijs zelf is ook anders, gekristaliseerd ofzo
Dan moet je via de site van ben en jerry nederland een mail sturen en de fabriekscode erbij schrijven en zeggen dat deze batch niet goed was.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij had ik een pot socialize waarbij ze de frambozen maar helemaal zijn vergeten
Ik vind het toch steeds meer en meer van hetzelfde worden.
Ja ik had dat ook een keer met Cookie Dough die niet te vreten was.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan moet je via de site van ben en jerry nederland een mail sturen en de fabriekscode erbij schrijven en zeggen dat deze batch niet goed was.
Ik heb zo al een paar keer ene voucher gekregen voor een nieuwe pot van 500 ml.![]()
Goeie vraag, ik heb 'm tot nu toe alleen bij de videotheek gespot volgens mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef BettyR het volgende:
Half Baked, kan ik dat krijgen bij AH?
Je bedoelt die in de notenwinkel?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
bij de ah hier heb ik het niet zien staan toen ik het ophaalde in de bonus
weet iemand trouwens of de B&J scoopshop in Groningen alweer open is?
strak planquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan moet je via de site van ben en jerry nederland een mail sturen en de fabriekscode erbij schrijven en zeggen dat deze batch niet goed was.
Ik heb zo al een paar keer ene voucher gekregen voor een nieuwe pot van 500 ml.![]()
hier bij de AH issie 4.79 bij de videotheek 5.49 of zo....quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Videotheek is net zo duur.
Bij ons dan in ieder geval. Ik spreek niet voor andere steden.
Is dat niet gewoon zoals normaal vanille ijs? Maar dan biologischer of zo...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zag vandaag vanilla in de AH staanIk dacht dat ze die alleen verkopen bij de B&J shops
Toch maar meegenomen
Lekker met warme kersen
![]()
Iddquote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef j0rrit het volgende:
Daarstraks New York Super Fudge Chunk op, die is ook über!
Dat vond ik nou ook van Cherry Garcia..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook saai. Wel lekker, maar niets bijzonders.
ja die jaquote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef teigan het volgende:
[..]
Je bedoelt die in de notenwinkel?
Afgelopen zaterdag kwam ik er nog langs, en ze hadden er bonbons staan, dus nee, die is nog niet open
Ik ben er al uit.. Het wordt Half Baked!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zoals normaal vanille ijs? Maar dan biologischer of zo...
vetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:43 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Als straks om 13:30 de videotheek open is ga ik de Half Baked halen!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef Rejected het volgende:
Misschien vandaag ook ff B&J scoren(ben jarig vandaag)
Klinkt goed, klinkt ook een beetje als fossil fuel....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Graag gedaan. Half Baked is een mix tussen Cookie Dough en Chocolate Fudge Brownie trouwens.
Precies!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef Etcetera het volgende:
dat vraag ik me ook al een tijdje af
ik gok ergens in mei
vorig jaar was het toch eind mei? 25ste ofzo?
m'n vriend vroeg hoe ik er tijd voor ging maken (heb nogal eens vage roosters) nou dat is eenvoudig: daar máák je tijd voor
Hehequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Precies!
Als die datum bekend is regel ik gewoon vrij hoor. En dan naar Amsterdam, ganse dag ijs vreten en heel dat perron onderbarfen uiteindelijk
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
vet
Wat zit daar in?
Misschien vandaag ook ff B&J scoren(ben jarig vandaag)
Als er alleen ijs overblijft is het ineens een stuk minder bijzonderquote:Op zondag 1 april 2007 20:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind die Socialice tegenvallenLaatst had een vriendin alle stukjes koek uit de coockie dough gehaald
Bleef er alleen maar ijs over
![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als er alleen ijs overblijft is het ineens een stuk minder bijzonder.
Daarom snap ik mensen ook niet die dat vanille ijs kopen...quote:
Nee, dat naturel ijs van B&J hoef ik ook niet. Dan koop ik wel gewoon naturel ijs bij de AHquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen ook niet die dat vanille ijs kopen...
Daar kan je zelf dingen in doen die je lekker vindtquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen ook niet die dat vanille ijs kopen...
Aardbei met koekjesdeeg. Prima te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:49 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Piece Of Cake heb ik ook nog niet gehad.
Is die goed te doen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:35 schreef Rejected het volgende:
Heb al 2x deze B&J gegeten
2 bolletjes bij de jamin: Cookie Dough+phish food
vandaag bij de bios zo'n kleine cookie dough
B&J zelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Aanvoerder het volgende:
iemand al eens op het idee gekomen om 2 soorten te mixen?
Ik snap niet wat jullie daar zo lekker aan vinden. Dat deeg is echt té vies. Misschien moet ik een keer een andere variant proberen, maar Cookie Dough is echt een grote no-no.quote:
Het lijkt me idd zonde als het niet smaaktquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
ik denk dat het dan teveel van het goede is
Ik vind 'm ook niks aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie daar zo lekker aan vinden. Dat deeg is echt té vies. Misschien moet ik een keer een andere variant proberen, maar Cookie Dough is echt een grote no-no.
Het is uiteindelijk Chocolate Therapy geworden en ik heb m in 2 sessies verorberd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardbei met koekjesdeeg. Prima te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |