die vind ik tegenvallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Whoho het volgende:
heb na al die verhalen hier cookie dough gekocht. dat spul is té verslavend!
Whoe!quote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
ik koop weer een bak als ik bij de jumbo kom, daar kost een bak 3,50![]()
Bij de Jumbo? Daar heb ik het echt nog nooit gezienquote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
Jumbo hebben we hier nietquote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
Ik was dit weekend bij de jumbo en ze zijn er 'gewoon' 4.50quote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef Whoho het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef Whoho het volgende:
sorry, dan heb ik het verkeerd gezien of was t een aanbieding![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:00 schreef Urnie het volgende:
* Urnie heeft nog 2 bakken in de vriezer staan: Half baked en Phish food. Beiden nog nooit op, maar ze zullen ongetwijfeld om tezijn.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Nuna het volgende:
Hmm, zijn ze zo lekker ja? Dan moet ik het ook maar eens proberen! Waar zijn ze te koop? Gewoon bij de appie wel?
Haha, hebben ze hem bij Videoland ook ja? Maarja, daar heb ik niet zoveel aan. Woon nu niet meer in Oldenzaal en heb geen idee waar een videoland in Nijmegen isquote:
ooow cool! dat wil ik ook!quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat wilt dat deze hier komt!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ze hebben ook deze twee smaken.![]()
[afbeelding][afbeelding]
Tja, als je al zo reageert op Cookie Dough zou ik de rest niet eens proberen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb een keer een bak cookie dough gegeten. Vond het mwoah.
Maar andere smaken schijnen dus wel fingerlicking te zijn?
Zijn allemaal rond de 4.75quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:25 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand al ervaring met die ijsprijs? maakt het nog uit welke soort ik kies, of geldt het voor alle pints?
quote:
Voor zover ik weet kun je alle smaken kiezen die beschikbaar zijn in 500 ml. De kleine potjes tellen niet mee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat weet ik
maar er zat een keuzelijstje bij die ijsprijs van de postcode loterij, moet ik daar per sé een van kiezen of maakt het geen klap uit
Oe ja, die heb ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik heb net als cadeautje van Unilever een potje Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough lippenbalsem gekregen. Ruikt en smaakt echt lekker! Verpakt in een mini-mini plastic ijsbekertje.
ga weg uit dit topic!!!!!quote:
Wel verkopen in NLquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe ja, die heb ik ook. Kreeg hem in de bios bij een bakje B&J.
Maar nee. rationeel gezien vind ik niet dat ze B&J milkshakes moeten verkopen. En al helemaal geen Cholocate Fudge Brownie-smaak. Want. Nee. Obsesitas is slécht.
die vind ik écht too muchquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:16 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren dit topic zitten lezen en ontzettende zin in Ben & Jerry's gekregen... Vriendje nam deze mee naar huis:
[afbeelding]
Errug lekker!
]quote:
Een keer gegetenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:13 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren voor het eerst Vanilla Caramel Fudge op, maar ik vind die toch niet zo.
Volgende keer kies ik wel weer iets met ietswat meer chocola
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ach. B&J, Haägendas, Australian; allemaal hetzelfde toch...
Maar niet vergelijkbaar met BJ'squote:Op woensdag 17 januari 2007 17:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
die met koekjesdeeg van de AH is best lekker
Ik mag er 3 halen deze weekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
]
Ja! Mijn moeder ook al twee keer (en die heeft vijf ! loten). Ik eet telkens heel de vriezer leeg daar.....![]()
![]()
![]()
Ja ik en heb nog buikpijn...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Wie heeft de versies van Albert Heijn wel is geprobeerd?
Het lekkerst ook al ben je niet een chocolade liefhebber.quote:[afbeelding]
Double Chocolate Nut
Lekker,vooral de caramel/toffee? siroop? erbij geeft het wel eenquote:[afbeelding]
Nut Explosion
Het minste van allemaal en dat komt door die cheescake. Erg jammerquote:[afbeelding]
Strawberry Cheesecake
k*tquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
Even kijken hoeveel ruimte ik nog in m'n vriesvak hebquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
Dat word woensdag weer ff een bakkie inslaanquote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Shadowke het volgende:
In 'de bonus' bij AH:
Ben & Jerry's ijs
Beker 500 ml
van 4.79 voor 3.99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |