Oja Karamel Sutra moet ik nog steeds eens proberen. Die wordt het dus dit weekendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:32 schreef Mikani het volgende:
Op dit moment in de vriezer Caramel Chew Chew en Karamel Sutra. Je betaald wat maar dan heb je ook wat, er gaat niks boven Ben&Jerry's, heerlijk!
Een halve bak. Wowquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Neteen halve bak Half Baked op.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Mikani het volgende:
Bij ons bij de AH gaat de Caramel Chew Chew uit het assortiment, die mensen daar zijn gek geworden
.
Cookie Dough blijf ik naast Half Baked toch wel het lekkerst vinden. Half Baked heeft net dat ene ietsje meer dankzij het hele brownie verhaalquote:
De omschrijving is ook niet slecht zeg...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ben & Jerry's Americone Dream
![]()
[afbeelding]
Geniaal!
Stephen Colbert kicks ass!![]()
Maar ik ga over 3 maanden 2 maandjes naar de VSquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De omschrijving is ook niet slecht zeg...
maar die krijgen we toch niet hier...
Hmmzquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar ik ga over 3 maanden 2 maandjes naar de VS
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe smaak in Nederland: SocialIce
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Allejezus, I want that one!
Eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:
aardbeismaak vind ik vaak niet zo geweldig...
Weet iemand toevallig waar deze op dit moment al te krijgen is?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe smaak in Nederland: SocialIce
[afbeelding]
Wat betaal je ervoor dan bij de videotheken?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef zeehond. het volgende:
Cookie Dough, nog steeds een barrel dat 't zo verschrikkelijk duur is.
4,80 voor zo'n bakje ijs vind ik anders nog best duurquote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat betaal je ervoor dan bij de videotheken?
Bij AH betaal je 4,79 voor o.a. Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough. Lijkt me toch niet zo extreem duur.
Waar lees jij aardbei? Het is frambozenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Die wil ik ook wel een keer proberenmaar dan vooral omdat er brownies inzitten, aardbeismaak vind ik vaak niet zo geweldig...
Ja er zit een videotheek hier, daar ga ik dan maar ff langs zoquote:En Agiath, bij ons in de supermarkt hebben ze ook maar een beperkt aantal smaken, maar bij de videotheek hebben ze alles. Misschien zit er in de buurt een videotheek die B&J verkoopt?
Eh ja, strawberry = aardbei.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Ehm, raspberry = framboos toch?
Maar het zal wel op hetzelfde neerkomen, dat jullie de combi met chocola niet zo vinden..
Klinkt inderdaadquote:
Thx voor de tip nog, net ff naar de videotheek gegaan en een bak Socialice gekocht, dalijjk ff proberenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh ja, strawberry = aardbei.
Ik heb al vaker gemerkt dat mijn hersens het tijdens mijn nachtdienst ook veel slechter doen![]()
Oeh bij de Videoland toevallig?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Thx voor de tip nog, net ff naar de videotheek gegaan en een bak Socialice gekocht, dalijjk ff proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |