quote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Campzone
Ik bedoel op dit moment. Hij werkt voor nieuwe revu.quote:Op zondag 17 september 2006 20:06 schreef vipergts het volgende:
of bedoel je nu
Ook niet.quote:Op zondag 17 september 2006 20:19 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
wel Nederlander?
Helaas, Egypte is vanaf 1953 een presidentiële republiek.quote:Op zondag 17 september 2006 20:19 schreef Etcetera het volgende:
voor mij kan dat iedereen zijn, van je overgrootvader tot en met de koning van egypte
ik heb echt geen idee
Leuk dat je in mijn link kijkt, maar Goethe ziet er toch wezenlijk anders uit.quote:Op zondag 17 september 2006 20:21 schreef AgentSteel het volgende:
goethe?
Die ging dood in 1832 op 83 jarige leeftijd en de allereerste foto ooit is in 1826 gemaakt, en op de foto ziet hij er niet zo oud uit!quote:Op zondag 17 september 2006 20:21 schreef AgentSteel het volgende:
goethe?
Nee. Als ik zeg uit welk land hij komt, raden jullie 'm waarschijnlijk meteen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
Fransman?
Oh, dan wil ik mijn uitroepteken vervangen door een vraagteken.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee. Als ik zeg uit welk land hij komt, raden jullie 'm waarschijnlijk meteen.
Ik heb mijn file opzettelijk Goethe genoemd. Verbazingwekkend dat mensen daar blind op afgaan, en zo vreselijk door de mand vallen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Schorpioen het volgende:
Die ging dood in 1832 op 83 jarige leeftijd en de allereerste foto ooit is in 1826 gemaakt, en op de foto ziet hij er niet zo oud uit!
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb mijn file opzettelijk Goethe genoemd. Verbazingwekkend dat mensen daar blind op afgaan, en zo vreselijk door de mand vallen.
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb mijn file opzettelijk Goethe genoemd. Verbazingwekkend dat mensen daar blind op afgaan, en zo vreselijk door de mand vallen.
Waarom? Zo heel veel legendarische Tjechen zijn er nou ook weer niet...quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan wil ik mijn uitroepteken vervangen door een vraagteken.
Panenka, Palak, Havel, Novotny, Slasky, Dubcekquote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom? Zo heel veel legendarische Tjechen zijn er nou ook weer niet...
Wat isquote:, won't you come out to play
, greet the brand new day
The sun is up, the sky is blue
It's beautiful and so are you
won't you come out to play
Zo, dat zijn er al zes...quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Panenka, Palak, Havel, Novotny, Slasky, Dubcek
quote:Op zondag 17 september 2006 20:36 schreef Schorpioen het volgende:
Dear prudence.
Ik wil de hele naam...quote:Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilzener?
Nope.quote:Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef AgentSteel het volgende:
Stella Artois
Dit kan ik dus ook niet goed rekenen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Gewoon Pilzen?
Pilzener (of eigenlijk pilsner) is wel goed maar is slechts de helft. Er komt nog iets achter. En dat woord verwijst wel naar het feit dat het het allereerste pils was.quote:Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilzener bier?
Nee, de oerbron van het pils heet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilsner premier?
Komt in de buurt, maar denk letterlijker. Het is wel een duits woord.quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilsner welle
Maar dan in het Duits...quote:Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Nee, de oerbron van het pils heet anders.
Vooruit, reken ik goed. Het is Pilsner Urquell.quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
pilsner oerkwelle
Pfff zware bevallingquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Vooruit, reken ik goed. Het is Pilsner Urquell.
LeisureSuitLarry + 1
Foutje, niet goed dusquote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef Schorpioen het volgende:
Piet Romer met stippeltjes op de o.
Je hebt gelijk, dus game on.quote:Op zondag 17 september 2006 21:16 schreef doeka het volgende:
Piet Romer is de opa van Thijs; niet de vader.
Afrikaanse heeft grotere oren.quote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef Schorpioen het volgende:
Wat is het opvallendste verschil tussen de aziatische en de afrikaanse olifant?
Ja sorry, was mijn foutquote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze vraag mag dus niet meetellen...
Het is geen bewijs, maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Thijs_R%C3%B6merquote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef Jayhawk het volgende:
Piet Romer is wel goed hoor
Nee helaas.quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Roi het volgende:
lijm ?
quote:
Nee dat niet maar het werkt wel pijnstillend.quote:Op zondag 17 september 2006 21:55 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Werkt het wel geestverruimend dan?
Warm, heel warm...quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Paracetamol?
Kouder...quote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef macondo het volgende:
Efidrine?
Marvin Gaye soo closequote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef macondo het volgende:
Welke bekende zanger werd begin jaren '80 doodgeschoten door zijn vader?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef Schorpioen het volgende:
Marvin Gaye?
quote:Vlak voor zijn dood keerde Gaye terug naar zijn familie in de Verenigde Staten, maar hij en zijn vader kregen het dikwijls met elkaar aan de stok en op de dag voor zijn 45-ste verjaardag werd hij tijdens een hoogoplopende ruzie door zijn vader Marvin sr. doodgeschoten. Hij liet drie kinderen achter.
Van mij mag je hem gewoon herhalen hierquote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi, ik ben ook weer thuis. Er staat nog een vraag open van mij. Wil iemand die nog even oplossen?
Jammer... Het verschil met het juiste antwoord is te groot om het goed te rekenen....quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Met-Yvana het volgende:
een anamotapee of zoiets, ik weet de spelling niet meer
onamatopee dan?quote:Op zondag 17 september 2006 22:26 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Jammer... Het verschil met het juiste antwoord is te groot om het goed te rekenen....
Okee.quote:Op zondag 17 september 2006 22:15 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Van mij mag je hem gewoon herhalen hier
quote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed.
Welke rol speelden zij: Gil Gerard, DeForest Kelley, Richard Hatch, Jane Badler en Michael Dorn
Zet er de series maar bij, eigenlijk.
Allemaal dezelfde soort series.
Jep, dat is het.quote:
Mag ik nu een vraag stellen ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Jep, dat is het.
Met-Yvana + 1
quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef macondo het volgende:
Kefren?
Yuri +1quote:Op zondag 17 september 2006 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Pac-man
Hij staat voor censuurquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef Supersheep het volgende:
pacman ja
die usericon van Met-Yvana is bijna net zo eng als die van mij trouwens...
With you. Kan er niet van slapen denk ik, en durf geen schaar meer aan te raken voorlopig..quote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef Supersheep het volgende:
pacman ja
die usericon van Met-Yvana is bijna net zo eng als die van mij trouwens...
wat toevallig, ik ben tegen het afknippen van de tongen van schapenquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij staat voor censuur. Iets waar ik tegen ben
quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef macondo het volgende:
[..]
With you. Kan er niet van slapen denk ik, en durf geen schaar meer aan te raken voorlopig..
Horusquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke egyptische god zien we hier
[afbeelding]
Nee nee, isis is een vrouwfiguur, genezing enzo, horus is de valk iets met moed dacht ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef macondo het volgende:
Iris? gok
Zeg... heb jij soms een broer die Asmo heet?quote:Op zondag 17 september 2006 23:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee nee, isis is een vrouwfiguur, genezing enzo, horus is de valk iets met moed dacht ik![]()
Correct !quote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Nee... Apollo!
Beter dan ik het zou hebben gedaan, Wycciequote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het wel niet goed geschreven hebben....
Iemand uit een james bond film? Een baas ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Wie is M?
Dit klopt meer dan wat geenaam zegt.quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Iemand uit een james bond film? Een baas ?
Q is er nog steeeds dacht ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:35 schreef geenaam het volgende:
M is de opvolger van Q in de James bond films. Hij is iets van uitvinder geloof ik.
Een vrouwquote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit klopt meer dan wat geenaam zegt.
Ik wil dus weten wie M speelt.
Volgens mij zijn er meerdere M's geweest door de tijd heen.....Net als james bonds etc.quote:Op zondag 17 september 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit klopt meer dan wat geenaam zegt.
Ik wil dus weten wie M speelt.
Naamquote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Een vrouw
Is dat nog steeds die grijze mevrouw? Ik ken haar naam echt niet, sorry.quote:Op zondag 17 september 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
De M die we nu kennen.
quote:She was made an Officer of the Order of the British Empire in 1970, and was created Dame of Order of the British Empire in 1988.
Niet fout, maar niet volledigquote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
De koningin?
de ,, Weduwe-koningin" ? Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden....quote:
Ja, maar ze had ook een - bekende - naam, die wil ik graag horen.quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
de ,, Weduwe-koningin" ? Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden....
quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef Schorpioen het volgende:
Queen Victoria.
Hij heeft evenveel haren als ogen, 2 ?quote:Op maandag 18 september 2006 00:03 schreef Schorpioen het volgende:
Wat is er bijzonder aan het haar en de oren van Homer Simpson?
(kijken naar mijn icon is toegestaan)
Tja, ik wou zo snel mogelijk zijn, anders pakte misschien iemand anders mijn punten afquote:Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Oh aha. Vond zijn eerste antwoord al zo dom
Michael Jackson!!!quote:Op maandag 18 september 2006 00:14 schreef Grim. het volgende:
Welke bekende persoon moet dit voorstellen?
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06381/JohnFkennedy.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Trap daar niet in, er is vandaag al iemand door de mand gevallen daardoorquote:Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef Met-Yvana het volgende:
John F kennedy !
Schorpioen +1quote:
Ja , jij quote de link, dan kan ik er toch ook niets aan doen dat ik het zie ?quote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Trap daar niet in, er is vandaag al iemand door de mand gevallen daardoor
Oeh vertelquote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Wie dan? Begrijp ook niet dat jij bij de bron gaat kijken... en waarom geef je zoiets weg?quote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Oh bah, je hebt gelijk.....denk ikquote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef dartfanaat het volgende:
Petrus verloochende Jezus. De haan maakte het geluid
Ik deed het niet eens bewust hoor, ik ramde gewoon op de quote knop en zag pas naderhand de bestandsnaam.... Ik herkende het plaatje meteen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie dan? Begrijp ook niet dat jij bij de bron gaat kijken... en waarom geef je zoiets weg?
quote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Valt zoiets trouwens niet onder uitlokking?
Jep, klopt.quote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef dartfanaat het volgende:
Petrus verloochende Jezus. De haan maakte het geluid
Door politie etc. Hier geldt dat niet. En als je niks te verbergen hebt hoef je ook niet uitgelokt te worden.quote:Op maandag 18 september 2006 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Nee maar het schoot me ineens te binnen dat uitlokking verboden is![]()
Whahaquote:
Politiek getint. Zat tussen deze en een andere te twijfelen.quote:
Sharon dijksma en voorganger was fokke nog iets?quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is op dit moment voorzitter van de FNV en wie was zijn/haar voorganger?
Je kan als het goed is bij het plaatje op edit klikken.quote:Op maandag 18 september 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
WhahaMooi in de val gelopen. Hoe verander je zo'n bestandsnaam trouwens met photobucket? Hij geeft altijd allemaal cijfers in de naam, zou niet weten hoe je er zelf een naam van kan maken
En ndeze opmerking is helemaal goedquote:Op maandag 18 september 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
Nog nooit zoveel verschillende antwoorden gezien en volgens mij allemaal fout
Voorganger ken je ook, kwam destijds veel in het nieuwsquote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ja wat wil je, de voorganger komt nooit in het nieuws !![]()
is de huidige niet die Agnes 'altijd snoepje in haar mond' Jongerius?quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is op dit moment voorzitter van de FNV en wie was zijn/haar voorganger?
Nee nee, ik weet heel zeker dat Henk van de Kolk de voorzitter is, die komt af en toe in het nieuwsquote:Op maandag 18 september 2006 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
is de huidige niet die Agnes 'altijd snoepje in haar mond' Jongerius?
quote:Op maandag 18 september 2006 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
is de huidige niet die Agnes 'altijd snoepje in haar mond' Jongerius?
quote:Op maandag 18 september 2006 00:44 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht, zou het zo kunnen dat Henk van de Kolk nu de voorzitter is, en die Agnes jongerius zijn voorganger was?
Ik heb het over de vakbond FNV en niet onderdeel FNV-bondgenotenquote:Op maandag 18 september 2006 00:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Andersom dan? Nu is het die Agnes jongerius, en haar voorganger was henk van de kolk?
Dan gooi ik de handdoek in de ringquote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb het over de vakbond FNV en niet onderdeel FNV-bondgenoten
Niet Terpstra. En die was idd van de CNVquote:Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef Supersheep het volgende:
Doekle Terpstra? al was die volgens mij van de CNV
quote:Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan gooi ik de handdoek in de ring![]()
Volgens mij valt t wel mee hier hoorquote:Op maandag 18 september 2006 00:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vakbonden zijn nutteloos. Het enige wat ze kunnen is staken.
Misschien dat het in NL wel meevalt, maar in België gaan ze al om een scheet staken.
wat dat niet die vrij brede PVDA'er? weet z'n naam alleen nietquote:Op maandag 18 september 2006 00:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niet Terpstra. En die was idd van de CNV
Hintje. Achternaam is een rivierquote:Op maandag 18 september 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
wat dat niet die vrij brede PVDA'er? weet z'n naam alleen niet
quote:Op maandag 18 september 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
Van der Aa?
Yesquote:
Daf +1quote:Op maandag 18 september 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Loituma
quote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed.
Welke rol speelden zij: Gil Gerard, DeForest Kelley, Richard Hatch, Jane Badler en Michael Dorn
Zet er de series maar bij, eigenlijk.
Allemaal dezelfde soort series.
quote:Op maandag 18 september 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb je toch al eens de link naar het filmpje van de groep zelf gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |