Ik deed het niet eens bewust hoor, ik ramde gewoon op de quote knop en zag pas naderhand de bestandsnaam.... Ik herkende het plaatje meteen.quote:Op maandag 18 september 2006 00:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie dan? Begrijp ook niet dat jij bij de bron gaat kijken... en waarom geef je zoiets weg?
quote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Valt zoiets trouwens niet onder uitlokking?
Jep, klopt.quote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef dartfanaat het volgende:
Petrus verloochende Jezus. De haan maakte het geluid
Door politie etc. Hier geldt dat niet. En als je niks te verbergen hebt hoef je ook niet uitgelokt te worden.quote:Op maandag 18 september 2006 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Nee maar het schoot me ineens te binnen dat uitlokking verboden is![]()
Whahaquote:
Politiek getint. Zat tussen deze en een andere te twijfelen.quote:
Sharon dijksma en voorganger was fokke nog iets?quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is op dit moment voorzitter van de FNV en wie was zijn/haar voorganger?
Je kan als het goed is bij het plaatje op edit klikken.quote:Op maandag 18 september 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
WhahaMooi in de val gelopen. Hoe verander je zo'n bestandsnaam trouwens met photobucket? Hij geeft altijd allemaal cijfers in de naam, zou niet weten hoe je er zelf een naam van kan maken
En ndeze opmerking is helemaal goedquote:Op maandag 18 september 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
Nog nooit zoveel verschillende antwoorden gezien en volgens mij allemaal fout
Voorganger ken je ook, kwam destijds veel in het nieuwsquote:Op maandag 18 september 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ja wat wil je, de voorganger komt nooit in het nieuws !![]()
is de huidige niet die Agnes 'altijd snoepje in haar mond' Jongerius?quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef dartfanaat het volgende:
Wie is op dit moment voorzitter van de FNV en wie was zijn/haar voorganger?
Nee nee, ik weet heel zeker dat Henk van de Kolk de voorzitter is, die komt af en toe in het nieuwsquote:Op maandag 18 september 2006 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
is de huidige niet die Agnes 'altijd snoepje in haar mond' Jongerius?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |