Ik heb mijn file opzettelijk Goethe genoemd. Verbazingwekkend dat mensen daar blind op afgaan, en zo vreselijk door de mand vallen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Schorpioen het volgende:
Die ging dood in 1832 op 83 jarige leeftijd en de allereerste foto ooit is in 1826 gemaakt, en op de foto ziet hij er niet zo oud uit!
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb mijn file opzettelijk Goethe genoemd. Verbazingwekkend dat mensen daar blind op afgaan, en zo vreselijk door de mand vallen.
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb mijn file opzettelijk Goethe genoemd. Verbazingwekkend dat mensen daar blind op afgaan, en zo vreselijk door de mand vallen.
Waarom? Zo heel veel legendarische Tjechen zijn er nou ook weer niet...quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan wil ik mijn uitroepteken vervangen door een vraagteken.
Panenka, Palak, Havel, Novotny, Slasky, Dubcekquote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom? Zo heel veel legendarische Tjechen zijn er nou ook weer niet...
Wat isquote:, won't you come out to play
, greet the brand new day
The sun is up, the sky is blue
It's beautiful and so are you
won't you come out to play
Zo, dat zijn er al zes...quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Panenka, Palak, Havel, Novotny, Slasky, Dubcek
quote:Op zondag 17 september 2006 20:36 schreef Schorpioen het volgende:
Dear prudence.
Ik wil de hele naam...quote:Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilzener?
Nope.quote:Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef AgentSteel het volgende:
Stella Artois
Dit kan ik dus ook niet goed rekenen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef wyccie het volgende:
Gewoon Pilzen?
Pilzener (of eigenlijk pilsner) is wel goed maar is slechts de helft. Er komt nog iets achter. En dat woord verwijst wel naar het feit dat het het allereerste pils was.quote:Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilzener bier?
Nee, de oerbron van het pils heet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilsner premier?
Komt in de buurt, maar denk letterlijker. Het is wel een duits woord.quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pilsner welle
Maar dan in het Duits...quote:Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Nee, de oerbron van het pils heet anders.
Vooruit, reken ik goed. Het is Pilsner Urquell.quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
pilsner oerkwelle
Pfff zware bevallingquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Vooruit, reken ik goed. Het is Pilsner Urquell.
LeisureSuitLarry + 1
Foutje, niet goed dusquote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef Schorpioen het volgende:
Piet Romer met stippeltjes op de o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |