1. 1. PoSTMaN 17-8-2006 124 (+33)quote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef Sickert het volgende:
1. 1. PoSTMaN 17-8-2006 112 (+21)
2. 3. Sickert 17-8-2006 96 (+15)
3. 4. Yoshka 29-5-2006 95 (+15)
Ik wil ook wel zo'n plaatje posten, maar mijn stats houden op zo rond 18-08-2006quote:Op zondag 17 september 2006 19:00 schreef JumperJack het volgende:
Revives
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06370/revives.jpg]afbeelding][/url]
en wanneer zou ik de infantry only mode ontdekt hebben![]()
![]()
![]()
Lol, jij speelt gewoon pas als medic sinds de patchquote:Op zondag 17 september 2006 19:00 schreef JumperJack het volgende:
Revives
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06370/revives.jpg]afbeelding][/url]
en wanneer zou ik de infantry only mode ontdekt hebben![]()
![]()
![]()
alleen als het een coole nergerhamster is en niet zo'n blonde god als adje..quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Morgen een nieuwe Russische dwerghamster halen, en we noemen hem: Vodka
Dus IJmuts, jij mag z'n peetoom worden
Ik heb nog wel een fles vodka hier. Dus jij kan meevieren met de winterkampioen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen als het een coole nergerhamster is en niet zo'n blonde god als adje..
maar ik voel me wel vereerd hoor, zal de vodka er met de paplepel ingieten![]()
en al dat voetbal gelul hier, kan ik de fok poel viet met die andere laten mergen, alleen al om mee te kunnen zuipen bij de winterkampioen![]()
nu ga ik ff wat eten en dan lekker volver kijken in tuschinksi met het gratis kaartje van de ap![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fles vodka hier. Dus jij kan meevieren met de winterkampioen hoor
Hey hij lijkt op die speeltjes die de katten van mijn ouders hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06370/Vodka.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vodka
Allen is deze iets kleinerquote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey hij lijkt op die speeltjes die de katten van mijn ouders hebben![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo wordt je toch mooi genaaidGomez struikelt over een eigen speler en het doelpunt wordt afgekeurd en daarna krijgt Feyenoord ook al geen penalty
![]()
Vink
quote:
HET IS NIET ZO!!!quote:Op zondag 17 september 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Durf eens te zeggen dat het niet zo is![]()
Hequote:Op zondag 17 september 2006 19:52 schreef Incolumis het volgende:
HET IS NIET ZO!!!
weet de top 3 ook eens hoe het is om benadeeld te worden door de scheids.![]()
Firefox -> Rechtermuisknop -> Block images fromquote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Incolumis het volgende:
grrrr ik wordt btw erg gek van al die plaatjes in de OP, elke keer laadt ie ze opnieuw, en schiet de pagina steeds naar boven. niemand die er naar kijkt, dus ik stel voor, delete!
quote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Firefox -> Rechtermuisknop -> Block images from
vodkaquote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Vodka
quote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. 1. PoSTMaN 17-8-2006 124 (+33)
2. 2. Ferdi Dorr 28-5-2006 108 (+22)
3. 3. Sickert 17-8-2006 106 (+25)
![]()
helemaal mee eens !quote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Firefox -> Rechtermuisknop -> Block images from
Ik heb trouwens echt een pleuris hekel aan die Gullit gekregenDe beste man is zo verbitterd over z'n Feyenoord periode dat hij geen positief woord meer kan zeggen
Arme stumper
IF Onlyquote:Op zondag 17 september 2006 20:36 schreef znarch het volgende:
Is die server van jullie IF only of niet btw ?
Gewoon niet meer verversen. Klik gewoon de server aan dan ververst hij die server.quote:Op zondag 17 september 2006 20:42 schreef znarch het volgende:
Ok ! dan wordt het een van de vaste servers i guess. Nog 1 vraagje nu ik hier toch zit, als ik een server add bij mijn favorites en ik ga naar mijn favorites toe, verwdwijnen alle servers zodra ik op verversen klik. De server is groen dus hij staat wel in de lijst :| Dit gebeurt me steeds en is nogal irritant, iemand een idee ??
echt niet. voor de patch had ik 40 van de 160 uur medic gespeeldquote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, jij speelt gewoon pas als medic sinds de patch
Waar denk je dat de stop knop voor dient??quote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Incolumis het volgende:
grrrr ik wordt btw erg gek van al die plaatjes in de OP, elke keer laadt ie ze opnieuw, en schiet de pagina steeds naar boven. niemand die er naar kijkt, dus ik stel voor, delete!
Ik denk eehhhhh,, om te stoppen maar waar zit die dan??quote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar denk je dat de stop knop voor dient??![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 01:21 schreef -chiel- het volgende:
Ik denk eehhhhh,, om te stoppen maar waar zit die dan??
vodkaquote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Vodka
Beest is echt pijlsnelquote:
Weet dat beessie nou al dat jij problemen heb met je drank-afkick verschijnselen??quote:Op maandag 18 september 2006 08:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Beest is echt pijlsnelvooral alstie schrikt
Nu werken enzo, houden jullie het een beetje rustig
quote:Op maandag 18 september 2006 07:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze, die monteer je in je behuizing en die kan je daarvoor gebruiken
schoolquote:Op maandag 18 september 2006 10:01 schreef BattleLies het volgende:
tvpeeeeeeeeeeeeeee
ik speel ook echt alleen nog maar infantry only, dan is het gewoon eerlijker, niet dat degenen die een APC hebben (escape...quote:Op maandag 18 september 2006 11:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Infantry only heerscht echt!
Net ff een uurtje gespeeld... = 275 punten
Lang leve EA en Dice
Niet gedacht dat iemand dat nog snel zou zeggenquote:
lang leve DICE, nog niet zo zeer EA, maar wel DICEquote:Op maandag 18 september 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet gedacht dat iemand dat nog snel zou zeggen![]()
ja zonder mij is schieten niet leuk hequote:Op maandag 18 september 2006 10:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
saaiheidddddddd
Laten we het niet hopen...quote:Op maandag 18 september 2006 09:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
server is toch niet standaard if only..
DiCE is net zo schuldig aan EA wat betreft BF2, misschien zelfs nog wel schuldiger.quote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lang leve DICE, nog niet zo zeer EA, maar wel DICE![]()
oh en lang leve NADEO![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 11:34 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
vrije daggggggg![]()
IF only is zeker leuk, hoef je je eindelijk niet meer te irriteren als je voor de 3de keer op rij door dezelfde tank net nadat je gespawned bent wordt afgeschoten voordat je hem eindelijk dood hebt met 3x 1 raket..
Idd, al die noobs die nu maar rond rennenquote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja zonder mij is schieten niet leuk he
geen teamworkquote:Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd, al die noobs die nu maar rond rennen![]()
Mocht ik me heel erg vervelen kan ik altijd hieraan meedoen
Doe hier smileys na!
En ik meen hetquote:Op maandag 18 september 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet gedacht dat iemand dat nog snel zou zeggen![]()
Kijk je dan ook naar het pingverschil? Kijk, je hebt wel eens van die dagen dat je geen flikker raak schiet en het gewoon ff kwijt bent.. Maar 9 van de 10 keer als je niets raak schiet dan heb je te maken met grote pingverschillen..quote:Op maandag 18 september 2006 14:16 schreef staticdata het volgende:
het enige wat ik irritant vind aan inf only is dat je nu heel goed merkt hoe onlogisch de wapens zijn.
de ene keer heb je met 1 schot iemand dood de andere keer heb je 3 cllips nodig. dat is het enige wat ik heb. voor de rest als ik een hele ronde speel kom ik bijna nooit onder de 100 punten.
wat was het zaterdag op de bof server. jij schiet me op 200 meter in 1 keer dood met 1 schot van een pkm. waar je daarvoor wel meerdere schoten nodig had. dat soort zaken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kijk je dan ook naar het pingverschil? Kijk, je hebt wel eens van die dagen dat je geen flikker raak schiet en het gewoon ff kwijt bent.. Maar 9 van de 10 keer als je niets raak schiet dan heb je te maken met grote pingverschillen..
Nu is het wel zo dat op de bf2 engine de missers random zijn.. is een vrij knappe oplossing om aimbots tegen te gaan, maar dat heeft geen invloed op het plotseling "alles" mis schieten.
Pingverschil.. that's it
in princpe kan je alle mappen gewoon spelen hoor. echter zijn sommige te groot geworden en kan je het beste citymaps spelen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef RudyCarell het volgende:
Ik blijf van mening dat Infantry Only meer iets is voor wars... Ik bedoel BF2 is gemaakt om het complete batllefield te kunnen besturen... als ik infantry only wil spelen ga ik wel wat anders spelen dan BF2, ik noem FEAR, MOH etc... Maar goed het gaat om uitzonderingen dat de server op No Vehicles staat... En je kunt meer dan de helft van de maps niet meer spelen...
Haha, Nou op maandag is het oppasdag voor me moeder en me nichtje heeft dus zo'n speeltje met allemaal melodietjes en daarbij hoorde je ook het liedje "maar je waagt het niet" en "zo doet een vogel en zo doet een vis." Moest er gelijk aan denken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
geen teamwork
geen "maar je waagt het niet" zingen
ik vond het wel humor. kwam er een soldaatje op ons af en dan zingen, maar je waagt het nietquote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha, Nou op maandag is het oppasdag voor me moeder en me nichtje heeft dus zo'n speeltje met allemaal melodietjes en daarbij hoorde je ook het liedje "maar je waagt het niet" en "zo doet een vogel en zo doet een vis." Moest er gelijk aan denken.
Ja.. maar mij moet je gewoon niet tegenkomen met een m16 of een PKMquote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat was het zaterdag op de bof server. jij schiet me op 200 meter in 1 keer dood met 1 schot van een pkm. waar je daarvoor wel meerdere schoten nodig had. dat soort zaken.
PKM is zeker super en zoals je zegt niet constant full auto sproeien. Wel voor vijanden van dichtbij maar niet van afstand. Alleen wat betreft de zuiverheid ben ik het niet helemaal eens... qua afstand is de PKM goed maar soms schiet je raak en dan reageerd de PKM niet, dat is vaak als je van iets hoogs (gebouw, heuvel) naar beneden schiet.quote:Op maandag 18 september 2006 15:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja.. maar mij moet je gewoon niet tegenkomen met een m16 of een PKM![]()
Nee, ff serieus.. dat moet dan gewoon een headshot zijn geweest of je moet al aardig gewond zijn geweest..
En een m16 is bloedzuiver maar een PKM dus ook.. kwestie van gewend zijn aan dat ding en niet constant full auto sproeien. Ik hou niet van opscheppen, maar met een PKM kan ik behoorlijk uit de voeten.. vaak zo goed dat ik gemakkelijk voor hacker aangezien kan worden![]()
Kan gewoon snipen met dat ding
Maar dat was al voor de 1.4 patch hoor... ding is gewoon krachtig, akelig zuiver en zeer goed doseerbaar..
Heb je gelijk in.. al vind ik dan weer niet dat je het kan vergelijken met F.E.A.R. of MOH.. misschien een beetje met FarCry maar ook dat nog lang niet... Imho vind ik het wel een aanvulling op BF2, heb er veel extra plezier aan op deze manier. Maar het mooie van BF2 is inderdaad het totale plaatje anders was ik, buiten het respawn om, wel bij AAO gebleven.quote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef RudyCarell het volgende:
Ik blijf van mening dat Infantry Only meer iets is voor wars... Ik bedoel BF2 is gemaakt om het complete batllefield te kunnen besturen... als ik infantry only wil spelen ga ik wel wat anders spelen dan BF2, ik noem FEAR, MOH etc... Maar goed het gaat om uitzonderingen dat de server op No Vehicles staat... En je kunt meer dan de helft van de maps niet meer spelen...
G36E is toch dat special-forces wapenquote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
PKM is zeker super en zoals je zegt niet constant full auto sproeien. Wel voor vijanden van dichtbij maar niet van afstand. Alleen wat betreft de zuiverheid ben ik het niet helemaal eens... qua afstand is de PKM goed maar soms schiet je raak en dan reageerd de PKM niet, dat is vaak als je van iets hoogs (gebouw, heuvel) naar beneden schiet.
Nee geef mij maar medic met infantry only, G36E raakt vaak vijanden van afstanden waarvan ik dacht dat ik die nooit zou raken. Bovendien lekker reviven en healen!
volgens mij is E voor medic en C voor specop.. of was het nou juist andersom?quote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
G36E is toch dat special-forces wapen![]()
kijk dat vind ik dan weer een top idee! zijn toch niet al te grote maps...quote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
of een infantry only weekend met SF
het is correct hoe je het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
volgens mij is E voor medic en C voor specop.. of was het nou juist andersom?![]()
Ik heb die hele aflevering gezien, van de warrige wereldStaat van verwarring, goed programma, is toch ook van LLINK? Ik kijk sowieso de laatste tijd meer publieke omroep aangezien er op de commercielen niets leuks meer is...quote:Op maandag 18 september 2006 16:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Whaha
http://www.flabber.nl/archief/017675.php
Even kijken allemaal![]()
![]()
Goede ouwe tijden voor als je een keer niks te doen hadquote:Op maandag 18 september 2006 16:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Whaha
http://www.flabber.nl/archief/017675.php
Even kijken allemaal![]()
![]()
Ik heb geen idee, wanneer en hoelaat komt dat programma dan ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb die hele aflevering gezien, van de warrige wereld, goed programma, is toch ook van LLINK? Ik kijk sowieso de laatste tijd meer publieke omroep aangezien er op de commercielen niets leuks meer is...
Ok het heet dus de Staat van verwarringquote:Op maandag 18 september 2006 16:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wanneer en hoelaat komt dat programma dan ?
Ursel vraagt zich af of die na woensdag nog wel welkom is op zijn werkquote:Op maandag 18 september 2006 18:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die flabbers doen het niet op mijn werk
* PoSTMaN vraagt zich af wat hij eigenlijk nog op zijn werk doet?
Hoezo dat?quote:Op maandag 18 september 2006 18:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Ursel vraagt zich af of die na woensdag nog wel welkom is op zijn werk
![]()
/ me (zonder spatie) is makkelijkerquote:Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
* Ursel vraagt zich af of hij een identiteitscrisis heeft
[ me=Ursel] bla [ /me]
Spatie's verwijderen na de [ en klaar het werkt
Woensdag moet iedereen aanwezig zijn op werk. Degene die normaal niet werken en degene die vrij zijn zijn ook verplicht aanwezig te zijn. Schijnt iemand hoog uit de organisatie langs te komen, maar waarvoor wordt niet bekend gemaakt en wie helaas ook niet (anders konden we het misschien wel uit op maken wss).quote:
Klopt er kan maar 1 me in een post staan.quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef ursel het volgende:
* Ursel bedankt Postman
Blijkbaar werkt het niet als je quote waarin al een me-dingen zit..
Sterkte!quote:Op maandag 18 september 2006 19:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Woensdag moet iedereen aanwezig zijn op werk. Degene die normaal niet werken en degene die vrij zijn zijn ook verplicht aanwezig te zijn. Schijnt iemand hoog uit de organisatie langs te komen, maar waarvoor wordt niet bekend gemaakt en wie helaas ook niet (anders konden we het misschien wel uit op maken wss).
Verwacht alleen niet dat ze komen mededelen dat er een leuke bonus in het vooruitschiet is..![]()
Succes JW!! We zullen voor je duimen!quote:Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef ursel het volgende:
Mja, we zien het wel woensdag.. Morgen maar niet al te hard werken, anders heb ik straks al dat werk ook voor "niks" gedaan..
Keep you updated..![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Natuurlijk kan datGewoon een beetje schuiven met luchtbedden enzo
quote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Uw gastheer voor de avond:![]()
NP Postman.![]()
Mi casa es su casa is het nietquote:
Geheel correct mijn waarde vriend.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mi casa es su casa is het niet![]()
G36E van de medic (nummer 2quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef znarch het volgende:
Welke unlocks zijn nu het beste btw ??? (ik speel het meest als aanvaller special force of sniper). Ik heb ze beide van de sniper al en van de special force ook nu. (of hoe die bovenste kit ook heet). Maar vind de unlocks van die special force niet zo geweldig eigelijk. Iemand tips hoe de andere unlocks spelen zodat ik volgende keer mayb beter kies ?
hangt van di3ki3 afquote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier dump ik mijn vraagje ook even.
Inco: blijf jij slapen na het airsoften? Ik zou namelijk wel graag blijven slapen, mits dat natuurlijk kan.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Vind de Medic wel fijnGewoon de G36Ce en dan rennen met je medic kit
quote:Op maandag 18 september 2006 23:18 schreef ursel het volgende:
Ik heb geen brief gekregen..
Wist je trouwens dat kaasschaven gevaarlijk benne..![]()
We hadden je graag volgeschoten geholpen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:50 schreef Silver_Shark het volgende:
vind het nog steeds kut dat ik niet mee mag
via e-mail heb ik niets mogen ontvangenquote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef jpjedi het volgende:
heeft iedereen de brief ontvangen voor de bofbattle? (onderste regel van de OP)
Ik verneem net dat Escape bijvoorbeeld niks heeft gekregen. Dus ik spam hem nog even voor de zekerheid.
32 deelnemers ...Wat een dag moet dat worden.. Ik kijk er naar uit!!
Droopie...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:42 schreef staticdata het volgende:
wie is trouwens johan? die gaat mee + twee vrienden. maar de hele naam johan zegt me weinig
ten-fourquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Is al een wat ouder lid/half-lid. Harde kern zeg maar
nee, die staat in het middenveldquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:30 schreef UnleashMitch het volgende:
WTF een van m'n middenvelders staat niet eens in de puntenverdeling
quote:
morguh mevrouw, lekker aant kwasten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen!!!
mogguh allen, ik wil een ps3quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
morguh mevrouw, lekker aant kwasten?
ik wil een Wii![]()
ik wil ook met kef boksen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
+ kef boksen, +
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
en ik wil een beamer, plus projectiescherm + kef boksen, + denon receiver + + + + en een pooltafel en een flipperkast en ontmaagd worden! en miep miep nadoen en en en en
Medieval Madnessquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
een flipperkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:36 schreef ursel het volgende:
Weet je wat jullie probleem is, jullie willen teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een goede 360, de mijne is namelijk kapotquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ik een Xbox 360
Gaat er hopelijk deze maand nog komen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil nog even wachten met het ontmaagden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou alleen miep miep zijn dan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je wil nog even wachten met het ontmaagden?
We know ja! Slim van je Rudy!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
* der Rudy gaat vrijdag al naar Eindhoven. pakt daar denk Hotel Eindhoven, anders moet der Rudy om 05.00 weg...
oja dat had ik al gemeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We know ja! Slim van je Rudy!!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of ik wel wil gaanquote:We zullen in deze brief het officiële programma
voorstellen maar jullie kunnen er op rekenen dat er vele verassingen de revue zullen passeren.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de brief gelezen van de jubileumcommissie?
Ik lees hem namelijk net even door voor het adres waar we moeten verzamelen en wat kom ik tegen:
[..]
Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of ik wel wil gaan
wat is de reistijd r'dam eindhoven anderhalf uur? dan moet ik om 5:30 wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
* der Rudy gaat vrijdag al naar Eindhoven. pakt daar denk Hotel Eindhoven, anders moet der Rudy om 05.00 weg...
Ik slaap lekker uit..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat is de reistijd r'dam eindhoven anderhalf uur? dan moet ik om 5:30 weg
Iets korter, uur en kwartier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat is de reistijd r'dam eindhoven anderhalf uur? dan moet ik om 5:30 weg
die houd er geen rekening mee dat het 6 uur in de ochtend isquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens de routeplanner ga ik er 1 uur en 26 minuten overdoen om van de brouwerijweg (Arnhem) naar het Van der Valk hotel (Eindhoven) te rijden
Wel dat je de normale snelheid aanhoudt..quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
die houd er geen rekening mee dat het 6 uur in de ochtend is
140 toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel dat je de normale snelheid aanhoudt..![]()
Morgen pas.. Gezien iedereen aanwezig moet zijn zal het met de facility zelf te maken hebben en niet met een persoon indivueel. Ben benieuwd.. Misschien sluiten ze hem wel, alleen de vraag dan of wij overgeplaatst worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
140 toch?
al wat van je werk gehoord?
Gewoon de ARKO... (Alle Ramen Kunnen Open)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Ons huisje ligt onder een dikke deken wit stof ... Jp heeft de trap geschuurd .. (mocht tijd worden).
En ik heb de logeerkamer ff afgemaakt .. 1 muur moest nog geschilderd worden ..
Nu maar eens beginnen aan de klus om het stof de baas te worden ... Wish me luck!
good luckquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Ons huisje ligt onder een dikke deken wit stof ... Jp heeft de trap geschuurd .. (mocht tijd worden).
Nu maar eens beginnen aan de klus om het stof de baas te worden ... Wish me luck!
niks d'r van!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
tvp![]()
ik heb inco ge-pwnd met de fok pool!!![]()
![]()
door asl commander te gaan zitten eje team de goeie kant op te sturen en vijanden te spotten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef znarch het volgende:
Btw eeeh, teampunten krijg je oa voor hulpkills en het veroveren van gebieden toch ? Maar hoe krijg je nu bv leiderschappunten ? Is er niet ergens een goede site met uitgebreide uitleg over het score systeem ?
Dan moet je squad leader zijn... Handigheidjes vind je hierquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef znarch het volgende:
Btw eeeh, teampunten krijg je oa voor hulpkills en het veroveren van gebieden toch ? Maar hoe krijg je nu bv leiderschappunten ? Is er niet ergens een goede site met uitgebreide uitleg over het score systeem ?
als squadleader kijrg je helemaal geen commanderpuntenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan moet je squad leader zijn... Handigheidjes vind je hier
Nee was in de war door die lompe Nederlandse benamingen... FOK de NL-versiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als squadleader kijrg je helemaal geen commanderpunten
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Verdere reacties volgen nog maar je hoeft mij niet op te pikken. Ik rijd met m'n eigen auto naar Eindhoven samen met m'n vriendin en ter plaatse verspreiden we ons over de aanwezige plekken. De auto die ik nu hier heb moet namelijk naar Rozenburg voor de APKquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens de routeplanner ga ik er 1 uur en 26 minuten overdoen om van de brouwerijweg (Arnhem) naar het Van der Valk hotel (Eindhoven) te rijden
Volgens de routeplanner ga ik er nu 1 uur en 13 minuten over doen. Doordat we Ferdi niet hoeven op te pikken besparen we toch weer een half uurtjequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Verdere reacties volgen nog maar je hoeft mij niet op te pikken. Ik rijd met m'n eigen auto naar Eindhoven samen met m'n vriendin en ter plaatse verspreiden we ons over de aanwezige plekken. De auto die ik nu hier heb moet namelijk naar Rozenburg voor de APK
Ik heb overigens twee spelers in m'n elftal die nog geen wedstrijd hebben gespeeldLekker is dat. 3 v/d 11 spelers van mij staan dus nog op 0 punten
TWEEHONDERD-EN-VIJFTIGDUIZEND?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef JumperJack het volgende:
lolz. mijn score per round is precies 25.0000![]()
dan droog ik je wel af op de serverquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vul wel even server maar ik ga toch echt afwassen![]()
Ja! om half 9 kom ik gamen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:22 schreef IJsmuts het volgende:
ik zit achter mn eigen computer
![]()
gaat er nog geknalled worden?![]()
afwassen daar heb je toch zon machine voorquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vul wel even server maar ik ga toch echt afwassen![]()
Vera , Frank en ikzelf vertrekken ook om 5 uur naar jpquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
ik zou dan echt verrot zijn, en dan nog lekker rennen door de ardennen... succes!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vera , Frank en ikzelf vertrekken ook om 5 uur naar jp
Ga maar alvast slapen kom je vroeg ophalenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
woooohooooo!!! nog een paar nachtjes en dan gaan we airsoften!!!
Zijn jullie er klaar voor? Ik wel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=66zGxIkWnGY
Shit wat baal ik dat ik mijn eigen spul niet mag meenemen![]()
Maar hoe dan ook.. HET WORDT GAAAAAAAF!!!!
Ja maar ze had haar eigen bezigheden vanavondquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef RudyCarell het volgende:
afwassen daar heb je toch zon machine voor![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja maar ze had haar eigen bezigheden vanavond
tis maar net wat je gewend ben. maar zo vroeg is 5 uur ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zou dan echt verrot zijn, en dan nog lekker rennen door de ardennen... succes!
Ik vertrek ook om die tijd jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef staticdata het volgende:
vertrek om 5:30 naar eindhoven. moet makkelijk lukken
wat voor auto hebbiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vertrek ook om die tijd ja
Cocaine is a hell of a drugquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zou dan echt verrot zijn, en dan nog lekker rennen door de ardennen... succes!
Een Opel Corsa 1.4. In minder dan 10 seconden van 0 naar 100quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:33 schreef staticdata het volgende:
wat voor auto hebbie, wat maakt het uit
maar een paar idioten die die kant oprijden om die tijd
verklap je nu niet het bof cadeau die iedereen krijgt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef escape_nl het volgende:
rudy, bestellen maar
http://www.inkoopacties.net/ia/vs4pc93n/1/194h3qjg
Heb ik alquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef escape_nl het volgende:
rudy, bestellen maar
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef escape_nl het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet verklappen, maar we gaan allemaal na de bbq in een grote kring zitten.
Helemaal naakt met een hele grote waterpijp voor ons, omdertussen is er een idols uitvoering van Morpheus die zijn Queen imitatie doet (met stofzuiger).
Ehmquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef escape_nl het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet verklappen, maar we gaan allemaal na de bbq in een grote kring zitten.
Helemaal naakt met een hele grote waterpijp voor ons, omdertussen is er een idols uitvoering van Morpheus die zijn Queen imitatie doet (met stofzuiger).
wat en kleintjequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef escape_nl het volgende:
rudy, bestellen maar
band of fokkers-site is oflinequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?act=ST&f=9&t=59&st=60#entry2114
AUB ALLEMAAL EVEN CHECKEN!!!!! THANKS!!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef escape_nl het volgende:
Ja maar dat van mij is allang geen publiek geheim meer dus dat is geen kunst om te radenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef -chiel- het volgende:
al kan ik er wel naar raden!
Nog 2 dus!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja maar dat van mij is allang geen publiek geheim meer dus dat is geen kunst om te raden![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He Inco, hoe'st met het voetballen in Eindhoven
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal maar niet gaan zuipen vrijdagavond.... regel jij de lijntjes Kev?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He Inco, hoe'st met het voetballen in Eindhoven
eigenlijk ging het dus gewoon kut?quote:Op woensdag 20 september 2006 07:30 schreef IJsmuts het volgende:
zo, gister weer es lekker lopen knallen, voornamelijk in een squadje met chiel & baus! net iets meer dan 470 gouden plakkies gehaald, ruim 400.000 punten, 87 ribbons en 600 revives in 1 ronde!!![]()
ging echt lekker jah!!
mwa, voor mij zijn dit redelijke punten, normaliter scoor ik altijd ietsje minderquote:Op woensdag 20 september 2006 08:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk ging het dus gewoon kut?
nou 86 ribbons haal ik ook niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 08:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mwa, voor mij zijn dit redelijke punten, normaliter scoor ik altijd ietsje minder
helaas, zaterdag moet ik sociale dingen doen met de familyquote:Op woensdag 20 september 2006 08:52 schreef staticdata het volgende:
ben jij er nu zaterdag ook bij ijsmuts?
aimbots zouden via PB gekicked moetne worden dacht ik....
Ja AK-101, in werkelijkheid is al die russische troep niet zo naukeurig maar in BF2 kan alles!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
helaas, zaterdag moet ik sociale dingen doen met de family
ach, en of die russen aimbots hadden weet ik niet eens, ze waren wel redelijk moeilijk neer te knallen terwijl ze vanaf 500 meter met 1 schot AK-nogwat iedereen kapot schoten.....
Dat idee had ik dus ook! Daarom riep ik al een keer op TS dat ik dacht dat er 1 aan het cheaten was ... Ik had hem na 10x met de sniper geschoten te hebben nog niet dood gekregen .. en hij knalde me in 1x doodquote:Op woensdag 20 september 2006 08:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
helaas, zaterdag moet ik sociale dingen doen met de family
ach, en of die russen aimbots hadden weet ik niet eens, ze waren wel redelijk moeilijk neer te knallen terwijl ze vanaf 500 meter met 1 schot AK-nogwat iedereen kapot schoten.....
maar naar dat gebler van jou op TS luisteren we natuurlijk niet, vieze sniper!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook! Daarom riep ik al een keer op TS dat ik dacht dat er 1 aan het cheaten was ... Ik had hem na 10x met de sniper geschoten te hebben nog niet dood gekregen .. en hij knalde me in 1x dood![]()
Ach, ik weet niet of die gasten cheaten maar er was er 1 die schoot heel erg goed en was zelf erg lastig te raken maar aan het eind van de ronde was hij toch steeds maar 4e of 5e ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
onthoud de namen en als er wel een admin aanwezig is, kan hij met terwerkende kracht nog gebanned worden.
kan alleen als de speler zich weer op de server bevindt.
lol ik werd laatst ook voor cheater uitgemaakt omdat ik als medic 70 punten, 25 kills en maar 2 death hadquote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of die gasten cheaten maar er was er 1 die schoot heel erg goed en was zelf erg lastig te raken maar aan het eind van de ronde was hij toch steeds maar 4e of 5e ofzo.
Als er iemand goed scoort dan verdenk je hem/haar er al snel van dat ze trucen uithalen, er waren er gister ook een aantal die ons cheaters noemden en stefan werd zelfs een facking (?) cheater genoemd![]()
Oei, shit man dat is klote!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef ursel het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk.
Wereldwijd gaan er 130 banen verloren, waarvan 60 in europa.
Onze facility gaat gesloten worden en mag dus op zoek naar nieuw werk..![]()
das mooi kut mien jong, succes met het zoeken naar een nieuwe job!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef ursel het volgende:
idd, lekker aansluiten achter ijsmuts, eikel & bausquote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef -chiel- het volgende:
[..]
maar aan het eind van de ronde was hij toch steeds maar 4e of 5e ofzo.
pffffffff als je daarom al voor cheater wordt uitgemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 10:15 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lol ik werd laatst ook voor cheater uitgemaakt omdat ik als medic 70 punten, 25 kills en maar 2 death had![]()
Toen ik die ervaring met hem had was hij niet 1 van de eerste 10! Dus het gaat er niet over dat ik dat zeg omdat hij zo hoog in de ranking stond!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of die gasten cheaten maar er was er 1 die schoot heel erg goed en was zelf erg lastig te raken maar aan het eind van de ronde was hij toch steeds maar 4e of 5e ofzo.
Als er iemand goed scoort dan verdenk je hem/haar er al snel van dat ze trucen uithalen, er waren er gister ook een aantal die ons cheaters noemden en stefan werd zelfs een facking (?) cheater genoemd![]()
dat is klote, vanaf wanneer gaat het in?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef ursel het volgende:
Oei ... dat is wel kloten! Pff ... lekker bericht .. ook al had je stiekum al iets in deze richting verwacht is het toch mooi klote! Succes jongen!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef ursel het volgende:
ik zeg het nog EEN keer, ik ben ('s avonds) altijd bereikbaar via xfire, dat jullie daar geen gebruik van maken, ok...quote:Op woensdag 20 september 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
onthoud de namen en als er wel een admin aanwezig is, kan hij met terwerkende kracht nog gebanned worden.
I know. Was ook bekend making nu. Komende periode zullen we te horen krijgen over het hoe en wat er precies gaat gebeuren. Nu is het een heel sociaal bedrijf en verwacht dat ze met een zeer goed sociaal plan komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
@Ursel: Veel sterkte, maar ze moeten toch een regeling met je treffen...
Damn klote!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef ursel het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAT dat kunnen ze niet maken de homo'squote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik merkte net dat je niet meer in ponden kan bestellen op play.com
Yep, alleen nog maar euro'squote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT dat kunnen ze niet maken de homo's![]()
kan je bij de betaling alleen voor euro kiezen dan? zie nog wel die currency converter
vanuit hun optiek slim, ze blijven vaak goedkoper dan de rest. voor ons wordt het weer duurder.quote:
Weet ik nog niet. Ga zo even in gesprek met HR manager, even laten informeren hoe het proces te werk gaat, wat ik aan aanbod kan verwachten en wat mijn mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ursel: Klote man. Heel veel succes met zoeken. Wat voor baan ga je nu zoeken? Misschien dat een mede-BoF-er je kan helpen?
....
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef ursel het volgende:
Vredestein is enschede. Denk niet dat ze die kilometers gaan vergoeden vanaf Den Haag.
Zit Durex oid niet in de buurt?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef ursel het volgende:
Vredestein is enschede. Denk niet dat ze die kilometers gaan vergoeden vanaf Den Haag.
Uit dezequote:Op woensdag 20 september 2006 12:43 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd waar we zaterdag uit kunnen kiezen.
0,223" ofwel 5,56mmx45mm NATOquote:Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef ursel het volgende:
Weet iemand de grote van die kogels??
Dan kan ik misschien nog voor de liefhebber een aantal rubberen kogeltjes maken..![]()
uiteraardquote:Op woensdag 20 september 2006 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
en ik neem aan dat het model 1 op 1 is?
Dat moet ik hebben! Kan ik eindelijk weer met een gerust hart achter 15 jarige meisjes aanquote:Op woensdag 20 september 2006 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Het is trouwens de ultieme verjongingskuur ! Met dat spul ben je in 1 klap weer 16 jaar oud![]()
Ik zou lekker ff wachten, de wapenwet wordt waarschijnlijk in Blegie ook aangepast, waardoor het ook verboden wordt...quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Is inderdaad verboden in NL.. Maar je kan bijvoorbeeld ook een lidmaatschap nemen bij airsoftadventure, kan je mee doen aan skirmishes + dan kan je daar je wapens stallen.
In Nederland is het een overtreding op de wet wapens en munitie. En dat is een misdrijf. Hoge boete + strafblad dus. Gewoon niet meenemen of mee kloten, behandelen alsof het een echt vuurwapen is en dan is er weinig aan de hand lijkt mij.
Volgend jaar ga ik lid worden van die club.. Dan hoop ik ook wat meer spul te hebben en dat gaat dan allemaal in een mooie afgesloten wapenkoffer naar Belgie (Y)
Kamer ligt vol met plastic balletjes nu![]()
![]()
Zoiets had ik een tijdje terug idd gelezen ergens op een airsoft forum, maar volgens mij had ik ook gelezen dat dat alweer van de baan is.. Weet niet precies, maar ik w8 zowieso nog wel ff, wil ook wat meer inlezen en bekend raken met de verschillende groepen fanatiekelingen die er zijn. Als het in Belgie niets wordt dan join ik wel een groep bij zeh Germans.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zou lekker ff wachten, de wapenwet wordt waarschijnlijk in Blegie ook aangepast, waardoor het ook verboden wordt...
Zoiets danquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
en ik wil een beamer, plus projectiescherm + kef boksen, + denon receiver + + + + en een pooltafel en een flipperkast en mijn maagdelijkheid nog even behouden en een airfoft G36 en en en
dat wisten we nog nietquote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef Mr_Baus het volgende:
airsoft porno!!!
http://www.youtube.com/watch?v=JUZDdMwjIT4
Ik heb er zin in!!!!!!
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef Mr_Baus het volgende:
airsoft porno!!!
http://www.youtube.com/watch?v=JUZDdMwjIT4
Ik heb er zin in!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |