Succes JW!! We zullen voor je duimen!quote:Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef ursel het volgende:
Mja, we zien het wel woensdag.. Morgen maar niet al te hard werken, anders heb ik straks al dat werk ook voor "niks" gedaan..
Keep you updated..![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Natuurlijk kan datGewoon een beetje schuiven met luchtbedden enzo
quote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Uw gastheer voor de avond:![]()
NP Postman.![]()
Mi casa es su casa is het nietquote:
Geheel correct mijn waarde vriend.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mi casa es su casa is het niet![]()
G36E van de medic (nummer 2quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef znarch het volgende:
Welke unlocks zijn nu het beste btw ??? (ik speel het meest als aanvaller special force of sniper). Ik heb ze beide van de sniper al en van de special force ook nu. (of hoe die bovenste kit ook heet). Maar vind de unlocks van die special force niet zo geweldig eigelijk. Iemand tips hoe de andere unlocks spelen zodat ik volgende keer mayb beter kies ?
hangt van di3ki3 afquote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier dump ik mijn vraagje ook even.
Inco: blijf jij slapen na het airsoften? Ik zou namelijk wel graag blijven slapen, mits dat natuurlijk kan.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Vind de Medic wel fijnGewoon de G36Ce en dan rennen met je medic kit
quote:Op maandag 18 september 2006 23:18 schreef ursel het volgende:
Ik heb geen brief gekregen..
Wist je trouwens dat kaasschaven gevaarlijk benne..![]()
We hadden je graag volgeschoten geholpen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:50 schreef Silver_Shark het volgende:
vind het nog steeds kut dat ik niet mee mag
via e-mail heb ik niets mogen ontvangenquote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef jpjedi het volgende:
heeft iedereen de brief ontvangen voor de bofbattle? (onderste regel van de OP)
Ik verneem net dat Escape bijvoorbeeld niks heeft gekregen. Dus ik spam hem nog even voor de zekerheid.
32 deelnemers ...Wat een dag moet dat worden.. Ik kijk er naar uit!!
Droopie...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:42 schreef staticdata het volgende:
wie is trouwens johan? die gaat mee + twee vrienden. maar de hele naam johan zegt me weinig
ten-fourquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Is al een wat ouder lid/half-lid. Harde kern zeg maar
nee, die staat in het middenveldquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:30 schreef UnleashMitch het volgende:
WTF een van m'n middenvelders staat niet eens in de puntenverdeling
quote:
morguh mevrouw, lekker aant kwasten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen!!!
mogguh allen, ik wil een ps3quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
morguh mevrouw, lekker aant kwasten?
ik wil een Wii![]()
ik wil ook met kef boksen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
+ kef boksen, +
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
en ik wil een beamer, plus projectiescherm + kef boksen, + denon receiver + + + + en een pooltafel en een flipperkast en ontmaagd worden! en miep miep nadoen en en en en
Medieval Madnessquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef staticdata het volgende:
een flipperkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:36 schreef ursel het volgende:
Weet je wat jullie probleem is, jullie willen teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een goede 360, de mijne is namelijk kapotquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ik een Xbox 360
Gaat er hopelijk deze maand nog komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |