quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil nog even wachten met het ontmaagden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou alleen miep miep zijn dan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je wil nog even wachten met het ontmaagden?
We know ja! Slim van je Rudy!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
* der Rudy gaat vrijdag al naar Eindhoven. pakt daar denk Hotel Eindhoven, anders moet der Rudy om 05.00 weg...
oja dat had ik al gemeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We know ja! Slim van je Rudy!!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of ik wel wil gaanquote:We zullen in deze brief het officiële programma
voorstellen maar jullie kunnen er op rekenen dat er vele verassingen de revue zullen passeren.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heeft iemand eigenlijk de brief gelezen van de jubileumcommissie?
Ik lees hem namelijk net even door voor het adres waar we moeten verzamelen en wat kom ik tegen:
[..]
Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of ik wel wil gaan
wat is de reistijd r'dam eindhoven anderhalf uur? dan moet ik om 5:30 wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
* der Rudy gaat vrijdag al naar Eindhoven. pakt daar denk Hotel Eindhoven, anders moet der Rudy om 05.00 weg...
Ik slaap lekker uit..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat is de reistijd r'dam eindhoven anderhalf uur? dan moet ik om 5:30 weg
Iets korter, uur en kwartier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat is de reistijd r'dam eindhoven anderhalf uur? dan moet ik om 5:30 weg
die houd er geen rekening mee dat het 6 uur in de ochtend isquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens de routeplanner ga ik er 1 uur en 26 minuten overdoen om van de brouwerijweg (Arnhem) naar het Van der Valk hotel (Eindhoven) te rijden
Wel dat je de normale snelheid aanhoudt..quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
die houd er geen rekening mee dat het 6 uur in de ochtend is
140 toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel dat je de normale snelheid aanhoudt..![]()
Morgen pas.. Gezien iedereen aanwezig moet zijn zal het met de facility zelf te maken hebben en niet met een persoon indivueel. Ben benieuwd.. Misschien sluiten ze hem wel, alleen de vraag dan of wij overgeplaatst worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
140 toch?
al wat van je werk gehoord?
Gewoon de ARKO... (Alle Ramen Kunnen Open)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Ons huisje ligt onder een dikke deken wit stof ... Jp heeft de trap geschuurd .. (mocht tijd worden).
En ik heb de logeerkamer ff afgemaakt .. 1 muur moest nog geschilderd worden ..
Nu maar eens beginnen aan de klus om het stof de baas te worden ... Wish me luck!
good luckquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Ons huisje ligt onder een dikke deken wit stof ... Jp heeft de trap geschuurd .. (mocht tijd worden).
Nu maar eens beginnen aan de klus om het stof de baas te worden ... Wish me luck!
niks d'r van!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
tvp![]()
ik heb inco ge-pwnd met de fok pool!!![]()
![]()
door asl commander te gaan zitten eje team de goeie kant op te sturen en vijanden te spotten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef znarch het volgende:
Btw eeeh, teampunten krijg je oa voor hulpkills en het veroveren van gebieden toch ? Maar hoe krijg je nu bv leiderschappunten ? Is er niet ergens een goede site met uitgebreide uitleg over het score systeem ?
Dan moet je squad leader zijn... Handigheidjes vind je hierquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef znarch het volgende:
Btw eeeh, teampunten krijg je oa voor hulpkills en het veroveren van gebieden toch ? Maar hoe krijg je nu bv leiderschappunten ? Is er niet ergens een goede site met uitgebreide uitleg over het score systeem ?
als squadleader kijrg je helemaal geen commanderpuntenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan moet je squad leader zijn... Handigheidjes vind je hier
Nee was in de war door die lompe Nederlandse benamingen... FOK de NL-versiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als squadleader kijrg je helemaal geen commanderpunten
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Verdere reacties volgen nog maar je hoeft mij niet op te pikken. Ik rijd met m'n eigen auto naar Eindhoven samen met m'n vriendin en ter plaatse verspreiden we ons over de aanwezige plekken. De auto die ik nu hier heb moet namelijk naar Rozenburg voor de APKquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens de routeplanner ga ik er 1 uur en 26 minuten overdoen om van de brouwerijweg (Arnhem) naar het Van der Valk hotel (Eindhoven) te rijden
Volgens de routeplanner ga ik er nu 1 uur en 13 minuten over doen. Doordat we Ferdi niet hoeven op te pikken besparen we toch weer een half uurtjequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Verdere reacties volgen nog maar je hoeft mij niet op te pikken. Ik rijd met m'n eigen auto naar Eindhoven samen met m'n vriendin en ter plaatse verspreiden we ons over de aanwezige plekken. De auto die ik nu hier heb moet namelijk naar Rozenburg voor de APK
Ik heb overigens twee spelers in m'n elftal die nog geen wedstrijd hebben gespeeldLekker is dat. 3 v/d 11 spelers van mij staan dus nog op 0 punten
TWEEHONDERD-EN-VIJFTIGDUIZEND?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef JumperJack het volgende:
lolz. mijn score per round is precies 25.0000![]()
dan droog ik je wel af op de serverquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vul wel even server maar ik ga toch echt afwassen![]()
Ja! om half 9 kom ik gamen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:22 schreef IJsmuts het volgende:
ik zit achter mn eigen computer
![]()
gaat er nog geknalled worden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |