abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41906834
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef moussie het volgende:

[..]

ghehe .. en in dit geval gelukkig alleen verbaal .. tot nu .. maar agressie gebaseerd op een half verhaal dat geheel uit z'n context gerukt is, zo te zien doen niet allen moslims dat
Mijn uitspraken hoeven niet perse in verband met mijn Islamitische achtergrond te betrokken worden. Wat de moslims nu doen is absurd, mensen moeten inzien dat wanneer iemand woorden van een ander aan het citeren is, de spreker niet schuldig is. Als ik Hitler quote in een discussie betekent niet dat ik zijn ideeën deel, zo ook hetzelfde geval met paus wat mij betreft

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2006 23:42:46 ]
pi_41907033
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien dat het toch wel een morele plicht van je is voor je incorrecte aannames maakt gebaseerd op lui zijn.
Nou, nou, nou...., net even snel hel topicje doorgelopen en ik begrijp nog niet helemaal wat je nu bedoelt met mijn morele plicht. Ten eerste was het de opener van tijgetje waar ik op reageerde en ten tweede heb ik niet echt een persoonlijke mening/ standpunt van tijgetje er in kunnen ontdekken.

En mijn lui zijn is ook een redelijk ongefunderde aanname van de kant van tijgetje, misschien zou het ook een heel aannemelijke verklaring zijn dat ik niet al teveel tijd heb omdat ik......????? Ja waar zou ik de rest van die tijd toch aan kwijt zijn, werken misschien?

En welterusten btw.
pi_41907102
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:46 schreef siggi het volgende:

[..]

Nou, nou, nou...., net even snel hel topicje doorgelopen en ik begrijp nog niet helemaal wat je nu bedoelt met mijn morele plicht. Ten eerste was het de opener van tijgetje waar ik op reageerde en ten tweede heb ik niet echt een persoonlijke mening/ standpunt van tijgetje er in kunnen ontdekken.

En mijn lui zijn is ook een redelijk ongefunderde aanname van de kant van tijgetje, misschien zou het ook een heel aannemelijke verklaring zijn dat ik niet al teveel tijd heb omdat ik......????? Ja waar zou ik de rest van die tijd toch aan kwijt zijn, werken misschien?

En welterusten btw.
Never mind was een beetje prikkelbaar sorry

Trusten.
pi_41907700
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

een non drie maal in de rug schieten..........
bij een kinderziekenhuis nog wel...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_41908757
Is het niet enorm ironisch (en dit is niet het enigste geval), dat wanneer de paus een citaat aanhaalt waarbij de bron vermeldt dat de islam met het zwaard is gegroeit, de moslims zeggen dat het een belediging is en vervolgens 'met het zwaard' bedreigingen gaan uiten!

t Moet niet gekker worden.
pi_41909404
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:49 schreef alex4allofyou het volgende:
Is het niet enorm ironisch (en dit is niet het enigste geval), dat wanneer de paus een citaat aanhaalt waarbij de bron vermeldt dat de islam met het zwaard is gegroeit, de moslims zeggen dat het een belediging is en vervolgens 'met het zwaard' bedreigingen gaan uiten!

dat is hun cultuur
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41912200
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Een paus die voor zichzelf denkt is juist nodig, net zoals we iedereen die voor zichzelf denkt hard nodig hebben. Die "islam deskundige" van het Vaticaan is namelijk een gediplomeerd dhimmi.
Vind ik ook, en de Katholieke kerk, heeft tenminste een duidelijke leider/herder, bij de moslims lijkt het wel een kippenhok, en is er niet echt sturing. Wat dat betreft kunnen ze nog veel leren van de Katholieke kerk.
pi_41913656
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:49 schreef alex4allofyou het volgende:

Dat is natuurlijk de globale knieval van de Ummah op het moment

"De islam is niet geweldadig en ik vermoord ierdereen die het tegendeel beweerd"
Zelden zo´n Bankroet verklaring van een Ideologie gezien.

Ik neem aan de Elite binnen de ummah dit ook zal aanspreken wanneer men wat tot rust is gekomen.
pi_41914583
uhm . ik heb het al eerder aangehaald maaruh .. er is toch echt wel een klein technisch verschil tussen je geloof met het zwaard verspreiden en je geloof met het zwaard (of whatever) verdedigen
pleased to meet you
pi_41914911
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de globale knieval van de Ummah op het moment

"De islam is niet geweldadig en ik vermoord ierdereen die het tegendeel beweerd"
Zelden zo´n Bankroet verklaring van een Ideologie gezien.

Ik neem aan de Elite binnen de ummah dit ook zal aanspreken wanneer men wat tot rust is gekomen.
En het ergste is nog dat ik nog geen enkele moslim erop heb kunnen betrappen dit zelf in te zien of enigzins relativeringsvermogen met bovengenoemde situatie tentoon te spreiden.
pi_41914982
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:06 schreef moussie het volgende:
uhm . ik heb het al eerder aangehaald maaruh .. er is toch echt wel een klein technisch verschil tussen je geloof met het zwaard verspreiden en je geloof met het zwaard (of whatever) verdedigen
Werkelijk?

Zijn de moslims zo bang voor "het Woord" dat dit al wordt begrepen als "Verdedigen"

Moet op wankelle benen staan dat geloof , anders is het niet te verklaren
pi_41915024
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En het ergste is nog dat ik nog geen enkele moslim erop heb kunnen betrappen dit zelf in te zien of enigzins relativeringsvermogen met bovengenoemde situatie tentoon te spreiden.
Dan let je toch verdomd slecht op...
pi_41915368
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:23 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Werkelijk?

Zijn de moslims zo bang voor "het Woord" dat dit al wordt begrepen als "Verdedigen"

Moet op wankelle benen staan dat geloof , anders is het niet te verklaren
nou nee, dat blijkt dus volgens de wat geleerdere personen het essentieële verschil te zijn tussen islam en christendom .. bij hun valt god cq zijn wetten niet te beredeneren en wij doen niet anders dan geloof beredeneren .. vandaar dat we langs elkaar heen blijven praten ..
dus wat er eigenlijk eerst zou moeten komen is een soort gemeenschappelijke concensus, een afspraak waarover je wel en waarover je niet kan praten .. en hoe het van daaruit dan verder gaat zien we dan wel weer, als maar eerst de common ground er is zodat er eindeljk eens gepraat kan worden ipv elkaar de koppen inhakken
pleased to meet you
pi_41915406
De Christelijke wetten zijn net zo min beredeneerd: door onthullingen van God.
pi_41915553
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:38 schreef moussie het volgende:

[..]

nou nee, dat blijkt dus volgens de wat geleerdere personen het essentieële verschil te zijn tussen islam en christendom .. bij hun valt god cq zijn wetten niet te beredeneren en wij doen niet anders dan geloof beredeneren .. vandaar dat we langs elkaar heen blijven praten ..
dus wat er eigenlijk eerst zou moeten komen is een soort gemeenschappelijke concensus, een afspraak waarover je wel en waarover je niet kan praten .. en hoe het van daaruit dan verder gaat zien we dan wel weer, als maar eerst de common ground er is zodat er eindeljk eens gepraat kan worden ipv elkaar de koppen inhakken
Wat een bullshit. Als je anderen sprookjes gaat vertellen of straffen gaat opleggen of gaat indoctrineren dan moet je je kunnen verantwoorden.
  maandag 18 september 2006 @ 12:21:04 #216
3542 Gia
User under construction
pi_41916394
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:38 schreef moussie het volgende:

als maar eerst de common ground er is zodat er eindeljk eens gepraat kan worden ipv elkaar de koppen inhakken
Ahum, volgens mij gebeurt dat laatste toch heel eenzijdig.

Overigens: Is de vraag al beantwoord in één van de 4 topics?
quote:
Show me just what Mohammed brought that was new
  maandag 18 september 2006 @ 12:27:11 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_41916547
Hij heeft de Islam gebracht toch? Dat was nieuw .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41916592
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef speknek het volgende:
Hij heeft de Islam gebracht toch? Dat was nieuw .
pi_41916627
Nu nog afvragen wat Jezus voor "nieuws" heeft gebracht en we zijn op gelijke niveau.
pi_41916633
Gisteren bracht Mohammed mij nog een bikhamer...maar hij was niet nieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')