My point exactly.quote:Op zondag 17 september 2006 17:51 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Zo blijf je excuses aanbieden voor iets waar geen bewijs voor is. Straks eisen satanisten nog excuses en mensen die in kabouters geloven.
ja, excuus maar alvastquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel eentje.
Hebben jullie je excuses al aangeboden toen jullie zeiden dat God niet bestaat?
Ik vind dat het nogal ver gaat om het zeggen dat god niet bestaat te vergelijken met een hoop doden. Hoeveel aanslagen uit naam van het atheïsme zijn er precies gepleegd?quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel eentje.
Hebben jullie je excuses al aangeboden toen jullie zeiden dat God niet bestaat?
Ziet mijn post boven u waarde Jera.quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik vind dat het nogal ver gaat om het zeggen dat god niet bestaat te vergelijken met een hoop doden. Hoeveel aanslagen uit naam van het atheïsme zijn er precies gepleegd?
ja idd, mijn welgemeende excuses.quote:
hij heeft zijn verhaal uitgelegd. en de misstanden aangegeven. heb je het al gelezen?quote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
De Paus heeft dus GEEN excuses aangeboden, was net op het nieuws.![]()
Vertelquote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
oeh...ik voel een langdurige topicreeks aankomenquote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
Nou, kijk straks zelf maar, het zal best nog wel een paar keer langs komen. Hij heeft wel spijt dat ie het gezegd heeft, waarschijnlijk omdat ie zulke reacties niet verwacht had, maar blijkbaar heeft ie voor de uitspraak zelf geen sorry gezegd. eerlijk gezegd zie ik het verschil niet zo.quote:
Kan op het moment geen tv kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, kijk straks zelf maar, het zal best nog wel een paar keer langs komen. Hij heeft wel spijt dat ie het gezegd heeft, waarschijnlijk omdat ie zulke reacties niet verwacht had, maar blijkbaar heeft ie voor de uitspraak zelf geen sorry gezegd. eerlijk gezegd zie ik het verschil niet zo.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef het_fokschaap het volgende:
"Paus biedt arische broederschap excuses aan voor excuses aan moslims"
Iedereen die een beetje kan lezen wist dat al.quote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
Durf je dat echt met droge ogen te beweren ?quote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
O.a.:
1. Broederschap
2. Gelijkheid (kleur, geur en ras zijn niet belangrijk)
3. Meer rechten voor vrouwen
4. Meer spirituele ontwikkeling
5. Een universele levenswijze
6. De Koran
Ik kan zo wel verder gaan, maar 600% aan punten is ruimschoots voldoende me dunkt.²
HEB JE DAN HELEMAAL GEEN RESPECT VOOR HET LEVEN??quote:Op zondag 17 september 2006 18:16 schreef IHVK het volgende:
Nou: mijn excuses aan de muggen en andere insecten die ik gisteren heb vergiftigd met mijn anti-insecten spray.![]()
Zij zuigen al het leven uit mij ja.quote:Op zondag 17 september 2006 19:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
HEB JE DAN HELEMAAL GEEN RESPECT VOOR HET LEVEN??
PvdAquote:Trouwens, sorry nog aan iedereen die ik ooit geheel terecht fascist, klapmongool of PvdA'er heb genoemd.
quote:Ze eisen excuses van de paus.Die
kwamen er vandaag niet.Wel zei de paus
opnieuw dat hij de commotie betreurt.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/115556/index.htmlquote:Al-Qa'ida roept op tot moord paus Benedictus
Op internet circuleert een aan Al-Qa'ida toegeschreven videoboodschap, waarin wordt opgeroepen paus Benedictus XVI te vermoorden. De terreurorganisatie wil wraak op 'de apen in het Vaticaan'.
De oproep is volgens de terreurorganisatie een ‘antwoord’ op de uitspraken van de paus van afgelopen dinsdag over de islam. Daarin legt hij een verband tussen de islam en geweld. In de video is een islamitisch zwaard te zien, dat wordt opgeheven naar een kruis.
Het is onduidelijk of de video voor of na de spijtbetuiging van de paus van zondagmiddag op internet is gezet.
Extra bewaking paus na bedreigingen
Extra bewaking bij zomerverblijf paus
Ook op islamitische forums wordt gezegd dat de paus dood moet. De Italiaanse overheid neemt de dreigementen zeer serieus. Italië verhoogde zondagochtend het dreigingsniveau voor terrorisme in het land (lees Extra bewaking paus na bedreigingen moslims).
Non
In de Somalische hoofdstad Mogadishu is zondag een 70-jarige Italiaanse non doodgeschoten. De moord houdt vrijwel zeker verband met de uitlatingen van de paus.
De paus heeft vanmiddag voor het eerst persoonlijk gereageerd op alle ophef over zijn uitlatingen. Hij zei slechts te hebben geprobeerd de dialoog op gang te brengen. De omstreden delen van zijn toespraak waren citaten uit een Middeleeuwse tekst en geen weergave van zijn persoonlijke overtuiging (lees Paus biedt geen excuses aan voor uitspraken).
Spijtbetuiging
Het invloedrijke Egyptische Moslim Broederschap is niet tevreden met de spijtbetuigingen van de paus en eist 'duidelijke excuses'.
'Dit is niet het niveau van een duidelijk excuus, en daarom vragen wij de paus van het Vaticaan een duidelijk excuus uit te geven dat een eind maakt aan alle verwarring,' zei de plaatsvervangend leider van het Broederschap, Mohammed Habib, in een reactie.
De geestelijk leider van de moslims in Bosnië-Herzegovina, grootmoefti Mustafa Ceric, heeft paus Benedictus XVI uitgenodigd een bezoek te brengen aan Srebrenica. Ceric wil de paus ter plaatse ‘de waarheid laten zien over het zwaard en het menselijk bloed’.
met vrede bedoelen ze vrede onder de moslims, oh nee die moorden elkaar ook uitquote:Op zondag 17 september 2006 19:45 schreef more het volgende:
Al-Qaeda: paus moet vermoord worden
Moslim is vredeIk vraag me af wat ze onder haat verstaan.
Rook signalen-internet is niet zo snel als glasvezel.quote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, de PR-man van Al Qaida was een paar dagen op vakantie?
Ah, nu kan ik als rechtgeaard katholiek tenminste iedere moslim die voor de loop van mijn geweer komt zonder pardon neermaaien.quote:Op zondag 17 september 2006 19:45 schreef more het volgende:
nou doodknuffelen natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 19:45 schreef more het volgende:
heel kort en perfect samen gevat.quote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef Monidique het volgende:
Paus: "De Islam wordt verspreid via het zwaard."
Al-Kaida: "Een belediging! De Paus moet dood!"
mja, mogelijk hebben ze radicalen gezien dat dat werkte en zijn nu begonnen met een inhaalslag.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Monidique het volgende:
Nu denk ik trouwens dat het Christendom op een bloedigere wijze verspreid is dan de Islam.
De paus citeerde de Byzantijnse keizer Manuel II Palaeologos en gaf toen verder uitleg hieroverquote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef Monidique het volgende:
Paus: "De Islam wordt verspreid via het zwaard."
Al-Kaida: "Een belediging! De Paus moet dood!"
honderden jaren geleden idd, meesten hebben het juk inmiddels wel van zich afgeworpen...quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Monidique het volgende:
Nu denk ik trouwens dat het Christendom op een bloedigere wijze verspreid is dan de Islam.
Ik weet het...quote:Op zondag 17 september 2006 20:13 schreef more het volgende:
[..]
De paus citeerde de Byzantijnse keizer Manuel II Palaeologos en gaf toen verder uitleg hierover
yeh .. wijsheid ..quote:Op zondag 17 september 2006 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
honderden jaren geleden idd, meesten hebben het juk inmiddels wel van zich af geworpen...
Opleggen werkt averechts, confrontatie daarentegen motiveert.quote:Op zondag 17 september 2006 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
yeh .. wijsheid ..
nu nog beseffen dat de ander dat ook zelf moet doen als die er klaar voor is, en dat van buiten af op proberen te leggen een averechts effect heeft .. zoals we overal om ons heen overduidelijk zien
ik ben dan ook zeer geduldig naar (zoals meki het zou zeggen) "het nieuwe-koran". maar weiger me tot die tijd lastig gevallen of beperkt te worden door een anders denkende en individueel-beperkende samenleving.quote:Op zondag 17 september 2006 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
yeh .. wijsheid ..
nu nog beseffen dat de ander dat ook zelf moet doen als die er klaar voor is, en dat van buiten af op proberen te leggen een averechts effect heeft .. zoals we overal om ons heen overduidelijk zien
Agressieve virussen overleven het best...quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Monidique het volgende:
Verdere bronnen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het originele bericht is van de Elsevier.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verdere bronnen?![]()
Ik heb dit bericht nergens bevestigd gezien.
hey ringo, wat een film he!?quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verdere bronnen?![]()
Ik heb dit bericht nergens bevestigd gezien.
Zelfs dat snappen de moslims niet!quote:Op zondag 17 september 2006 18:03 schreef Hathor het volgende:
Hm ja, las weer niet genoeg naar achteren.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het originele bericht is van de Elsevier.
Ja dat was niet wat je noemt een geruststellende boodschap.quote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
hey ringo, wat een film he!?
misschien "zolang het maar om maximaal 40% gaat"?quote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef Ringo het volgende:
Ja dat was niet wat je noemt een geruststellende boodschap.![]()
Een bombardement aan beeldfragmenten maar goeie research en ik vond dat ze mooi van binnenuit probeerden te berichten. Niet te geloven hoeveel brainwashing er aan de gang is in de Arabische media.
Hoelang kunnen we het ons eigenlijk nog permitteren niet bang te zijn voor de macht van dat godgeleide fascisme?
ehhh welk filmpje precies?quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien "zolang het maar om maximaal 40% gaat"?![]()
duurt 1.40 uurquote:
leuk... linkje graag?quote:
Abrahamistische Wars #01quote:
WEE!quote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef _The_General_ het volgende:
Islam is vrede,
Dat blijkt maar wee!
En gesloten door mot Aliceyquote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef Akkersloot het volgende:
Vreemd om oorlogen naar een sprookjesfiguur te noemen.
Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?
Je hebt ook het IQ van een tafelpoot niet?quote:
Hij vraagt er wel zelf een beetje om.quote:Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef _The_General_ het volgende:
Dit kan nog lelijk escaleren als men bezig blijft met het demoniseren van de Paus!
Vandaag wel.quote:Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt ook het IQ van een tafelpoot niet?
Ik denk dat we al over het hoogtepunt van deze rel heen zijn.quote:Dit kan nog lelijk escaleren als men bezig blijft met het demoniseren van de Paus!
Nou nee, je hebt dus net zoals de Moslims zijn toespraak niet begrepen!quote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij vraagt er wel zelf een beetje om.
"[Z]oals de Moslims"?quote:Op zondag 17 september 2006 21:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nou nee, je hebt dus net zoals de Moslims zijn toespraak niet begrepen!
quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik Hitler citeer die slecht spreekt over de Joden, dan deel ik direct die mening?
Ieder Heilig boek ( Sprookjesboeken imo ) kun je op meerdere manieren uitleggen.
Feit is helaas dat een zeer groot gedeelte van de huidige Moslimwereld een uitleg van de Koran krijgt/leest die niet bepaald vredelievend is. Dit in tegenstelling tot prachtige bloei en momenten van vrede die de Islam gekend heeft in bijv. het land van de Moren.
Momenteel is het bij het Christendom net andersom. De bijbel is eeuwenlang gebruikt als excuus voor kruistochten, machtsmisbruik etc. Gelukkig legt het merendeel van de Christenen momenteel de bijbel op een positieve manier uit.
Het zal nog wel eeuwen duren eer alle geloven de meest vreedzame uitleg van hun geloof willen en kunnen accepteren. Maar misschien hebben ze het geloof dan niet meer nodig?
De Paus bedoeld juist dat met zijn toespraak, dat de Koran verkeerd gebruikt (misbruikt) wordt!
De Paus zal nu iig wel doorkrijgen dat hij heel voorzichtig moet zijn met uitspraken over de Islam aangezien er elementen zijn die er politiek gewin uit proberen te halen door zijn uitspraken bewust verkeerd te Interpreteren.
Dat is heel lief van ze. Nadat ze 's nachts de kerk hebben beschoten.quote:Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef Meki het volgende:
In Bethlehem zijn Palestijnse agenten in burger geposteerd rond alle kerken. In Jenin wordt een katholieke kerk dag en nacht bewaakt door strijders van de Islamitische Jihad.
dat waren anders nog steeds wat onbekende figuren hoor, welk soort oproerkraaier dat heeft gedaan moet je je ook maar afvragen ..quote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef Monidique het volgende:
Dat is heel lief van ze. Nadat ze 's nachts de kerk hebben beschoten.
Ik beweer ook niet dat het dezelfde groepering is geweest, maar oké, daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef moussie het volgende:
[..]
dat waren anders nog steeds wat onbekende figuren hoor, welk soort oproerkraaier dat heeft gedaan moet je je ook maar afvragen ..
daarnaast, je gaat toch ook niet de hele nederlandse autochtone samenleving veroordelen omdat een paar mafkezen een basisschool in de fik hebben gestolen ?
Is toch wel iets anders. Die brand hebben ze niet vanuit hun Nederlandschap gedaan. Terwijl moslimterroristen dit wel vanuit hun moslimschap doen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:45 schreef moussie het volgende:
[..]
dat waren anders nog steeds wat onbekende figuren hoor, welk soort oproerkraaier dat heeft gedaan moet je je ook maar afvragen ..
daarnaast, je gaat toch ook niet de hele nederlandse autochtone samenleving veroordelen omdat een paar mafkezen een basisschool in de fik hebben gestolen ?
quote:Op zondag 17 september 2006 22:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is toch wel iets anders. Die brand hebben ze niet vanuit hun Nederlandschap gedaan. Terwijl moslimterroristen dit wel vanuit hun moslimschap doen.
Een paus die voor zichzelf denkt is juist nodig, net zoals we iedereen die voor zichzelf denkt hard nodig hebben. Die "islam deskundige" van het Vaticaan is namelijk een gediplomeerd dhimmi.quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef Suko het volgende:
Op Kruispunt hoorde ik net dat de Paus dit zelf heeft opgeschreven en dus niet met anderen heeft overlegd, ook niet met een aanwezige Islam-geleerde. Normaliter wordt er binnenskamers over uitspraken/redevoeringen overleg gepleegd, dat is dus nu niet gebeurd. Men wijt het aan onervarenheid en het nog niet kunnen inschatten wat voor impact het woord van de Paus (teveel wetenschappelijk benaderd) op de wereld heeft. Zou het zo simpel kúnnen zijn gebeurd?
Ik dacht dat we besloten hadden dat woord niet meer te gebruiken?quote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
dhimmi.
Ik vind dit toch een iets ruimere uitleg hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ik googlede er even op, krijg je dit:
[afbeelding]
Crusader Pig says Don t be a Dhimmi!
hehe .. het blijft goochelen met woorden .. alleen dat het dan nu googelen heetquote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Autodidact het volgende:
Dhimmi...hehe...
quote:Op zondag 17 september 2006 23:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een iets ruimere uitleg hebben.
Wat een idiote auteurquote:In ruil voor een speciale belasting (de jizyah) verleent het islamitisch gezag deze groepen bescherming en is de uitoefening van hun religie onder voorwaarden gegarandeerd. Dhimmi's hebben echter beperkte burgerrrechten. Zo kunnen zij doorgaans niet tegen moslims getuigen of in het leger dienen. Dhimmi's zijn vrijgesteld van zakat, een belasting voor moslims.
Ongelooflijk, wat ben jij een domme rukker!! (tenminste als dit je post is die je als goede samenvatting ziet van je mening over die discussie).quote:[b]Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De moslimvereniging regelt een spoedmeeting waarbij wordt besloten van de VS te eisen dat ze de terroristen uitleveren, de VS weigert en zegt dat men zonder bewijzen niemand zullen uitleveren, Moslimorganisatie verklaard de oorlog. De moslims bombarderen maandenlang de VS, maar Amerika lijkt niet te penetreren, dat steunen de Moslims China en Rusland en zorgen die 2 landen dat hun kleinere bondgenoten toch mee doen, want je bent of tegen of met de moslims. "Erdogan zegt, "laat de Jihad maar beginnen" Christelijke wereld is geschokt, "Jihad"?. Erdogan corrigeert zich snel en biedt zijn excuses aan, eindelijk valt laatste bolkwerk van de Vs, 2 jaar later wordt ook Brittanie preventief opgeruimd omdat ze massavernietigingswapens zouden hebben
Dude, in welke context denk je dat het geschreven is?quote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef siggi het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat ben jij een domme rukker!! (tenminste als dit je post is die je als goede samenvatting ziet van je mening over die discussie).
Misschien nog een paar adviesjes; als je een gebouw tegenkomt waar je naar binnen wilt (niet head first tegen de muur aanlopen. Zoek de deur)
Als je de deur gevonden hebt Niet head first tegen de deur aanlopen, gewoon open doen. Dan voorkom je.
Beide prefentieve tips voorkomen hersenschade. Ik hoop dat het nog op tijd is voor jou.
En hoe voel je je nu eigenlijk Nederlander?
Misschien dat het toch wel een morele plicht van je is voor je incorrecte aannames maakt gebaseerd op lui zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef siggi het volgende:
Weet ik, dat vraag ik jou, had jammer genoeg niet de tijd om de hele discussie te lezen (wat ik normaliter prefereer).
ghehe .. en in dit geval gelukkig alleen verbaal .. tot nu .. maar agressie gebaseerd op een half verhaal dat geheel uit z'n context gerukt is, zo te zien doen niet allen moslims datquote:Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien dat het toch wel een morele plicht van je is voor je incorrecte aannames maakt gebaseerd op lui zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |