abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 14:24:25 #101
111528 Viajero
Who dares wins
pi_41919700
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een aantal schokkende citaten. Zeer schokkende. Maar tegelijkertijd ook weer wat schokkende weerwoorden van HP/De Tijd, met name hun beweringen over het broeikaseffect, negeren dat Gorbatsjov meer heeft gedaan om de Koude Oorlog te beëindigen dan Reagan en het overdreven reageren op dat er verscheidene talen en dialecten worden gesproken in Nederland.
Jij hebt kennelijk ook onderwijs genoten uit de linkse/communistische hoek. Reagan heeft de USSR op haar knieen gebracht door de wapenwedloop zo op te drijven dat de USSR failliet ging, en Gorbatsjov was gelukkig zo realistisch dat in te zien.

Wat ik trouwens zowel in de quote als in de reactie van HP de Tijd mis is de grote invloed van Johannes Paulus II, zal wel met de nederlandse haat tegen religie te maken hebben..
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 18 september 2006 @ 14:36:05 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_41920091
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef du_ke het volgende:
HP nogal links !?
HP zit eerder rechts van het midden, maar afgezien van de columns van Dirk-Jan van de Baar (een soort domme, extreme versie van Leon de Winter), is het blad niet uitgesproken iets. Je misbaar is dan ook volkomen misplaatst.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 september 2006 @ 18:28:33 #103
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_41926215
Het sprookje dat vadertje Staat de ideale manier is om de uitdagingen van het bestaan op te lossen voor de mensheid moet er helaas al vroeg in worden geramd. Het zou beter zijn om op middelbare scholen veel meer aandacht te besteden aan ondernemerschap.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_41927761
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:57 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als jij wetenschappelijk kunt aantonen dat het veel meer is, ben je in één klap beroemd.
Dat de mens méér dan twee procent bijdraagt aan het versterkte broeikaseffect? Dat hoef ik niet aan te tonen, dat ís wetenschappelijk aangetoond. Daarnaast ben ik geen wetenschapper en al helemaal niet op klimatologisch gebied, dus zal je nog even moeten wachten voordat ik dat wetenschappelijk ga aantonen. Maar goed, off-topic, maar slechts bedoeld om aan te tonen dat HP/De Tijd er ook af en toe ver naast zit.
pi_41936332
Erik Balemans
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:24 schreef mr.vulcano het volgende:
Was dat het of komt er nog meer?
Tip: Onderbouwing!
OK... ik verafschuw dat mannetje, mag ik? En dat was al zo voordat dit bericht voorop de krant stond. Hij is er, samen met anderen, verantwoordelijk voor dat ik nu woon in de gemeente die het bestuurlijke lachertje van Nederland is, met schandaal na schandaal, ruzie op ruzie, vertrouwensbreuk op affaire, noem maar op.

En als er in schoolboeken staat dat de VVD mensen bij voorkeur aan hun lot overlaat, is dat niet eens ver van de waarheid, trouwens.
  maandag 18 september 2006 @ 23:07:03 #106
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41936637
Ongelofelijk.
pi_41948563
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

[afbeelding]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41948980
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:47 schreef Mainport het volgende:
Gelukkig weet HP/De Tijd zelf wel altijd de zaken objectief te benaderen.
idd

ze quotten hele suggestieve stukjes die met context mischien juist het tegenover gestelde kunnen beteken.

maar goed ik benm nog steeds tegen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_41950220
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:47 schreef Mainport het volgende:
Gelukkig weet HP/De Tijd zelf wel altijd de zaken objectief te benaderen.
wat er natuurlijk ontbreekt is hoeveel die schoolboeken uit het artikel gebruiktt worden. Voor hetzelfde geldt gebruikt slechts 2% van de scholen ze. Echter de citaten spreken voor zich. Daar heeft HP niks mee te maken. Ik vind de citaten ronduit schandalig.
pi_41991106
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef Corelli het volgende:

[..]

wat er natuurlijk ontbreekt is hoeveel die schoolboeken uit het artikel gebruiktt worden. Voor hetzelfde geldt gebruikt slechts 2% van de scholen ze. Echter de citaten spreken voor zich. Daar heeft HP niks mee te maken. Ik vind de citaten ronduit schandalig.
en wat als er na die citaten relativering zit .

het zou niet voor het eerst zijn dat er een ongenuanceerd voorbeeld verworpen wordt
pi_41991201
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Belachelijk dat er in een schoolboek een politieke voorkeur wordt uitgesproken, dat is pure indoctrinatie.
Dat zou het zijn als het zo was maar dat valt toch wel mee hier. Er staat toch wel zo ongeveer waar de partijen voor staan. Ik hoor het de politici tenminste regelmatig op deze manier zeggen.
pi_41991510
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
Dat zou het zijn als het zo was maar dat valt toch wel mee hier. Er staat toch wel zo ongeveer waar de partijen voor staan. Ik hoor het de politici tenminste regelmatig op deze manier zeggen.
Het gaat om de woordkeuze. "Mensen aan hun lot overlaten" is een overduidelijke tendentieuze formulering. Er had ook kunnen staan "Mensen de vrijheid gunnen om hun leven zo in te richten als ze zelf willen".
pi_41991668
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:29 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Het gaat om de woordkeuze. "Mensen aan hun lot overlaten" is een overduidelijke tendentieuze formulering. Er had ook kunnen staan "Mensen de vrijheid gunnen om hun leven zo in te richten als ze zelf willen".
Verhullend taalgebruik, daar ben je een voorstander van?

Aan hun lot overlaten dus, dat zegt de VVD toch zelf: als je niet mee kan komen, heb je pech - sterker nog: dan ben je een loser die zijn kansen niet heeft gegrepen, je bent lui of je faket een ziekte of je bent allochtoon.

Het staat er hard, kan me voorstellen dat het voor VVD-ers dan wat confronterend is als het er ineens staat zoals ze hetzelf altijd bedoelen.
pi_41991915
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Juist niet dus.
quote:
Aan hun lot overlaten dus, dat zegt de VVD toch zelf: als je niet mee kan komen, heb je pech - sterker nog: dan ben je een loser die zijn kansen niet heeft gegrepen, je bent lui of je faket een ziekte of je bent allochtoon.
Dat heb ik een VVD'er nog nooit horen zeggen. Dat zeggen alleen tegenstanders van de VVD die zichzelf moreel superieur achten maar daarvoor geen andere argumenten hebben dan het maken van deze onjuiste claims over hun tegenstander.
quote:
Het staat er hard, kan me voorstellen dat het voor VVD-ers dan wat confronterend is als het er ineens staat zoals ze hetzelf altijd bedoelen.
Zoals PvdA'ers altijd bedoelen dat burgers onmondige kinderen zijn die je ongehinderd van hun vrijheid en hun geld mag beroven als je daar een goeie bedoeling mee meent te hebben?
pi_41992021
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben VVD'er en ik vind het niet confronterend. Al zul je moeten toegeven dat je het in een schoolboek niet zo simplistisch mag weergeven. Links als enkel zorgzaam en vriendelijk opvoeren en rechts als hard en onverschillig zonder op de verdere ideeen van de partijen in te gaan is niks anders dan het geven van een stemadvies en dat is in een schoolboek ongewenst.
pi_41992071
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Dat heb ik een VVD'er nog nooit horen zeggen.
Je komt nooit op Fok!? Come on
quote:
Dat zeggen alleen tegenstanders van de VVD die zichzelf moreel superieur achten maar daarvoor geen andere argumenten hebben dan het maken van deze onjuiste claims over hun tegenstander.
Oh, eerst wil je het mensen zelf laten uitzoeken, dat heet dan vrijheid, en nu is dat niet weer zo?
quote:
Zoals PvdA'ers altijd bedoelen dat burgers onmondige kinderen zijn die je ongehinderd van hun vrijheid en hun geld mag beroven als je daar een goeie bedoeling mee meent te hebben?
Ja tuurlijk joh
pi_41992177
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Je komt nooit op Fok!? Come on
Ik had het over VVD'ers in office. Daar gaat ook het bewuste boek over neem ik aan.
quote:
Oh, eerst wil je het mensen zelf laten uitzoeken, dat heet dan vrijheid, en nu is dat niet weer zo?
Nogmaals het gaat om de woordkeuze.
quote:
Ja tuurlijk joh
Het is net zo waar over de PvdA als 'mensen aan hun lot overlaten' over de VVD is.
pi_41995720
Mijn conclusie wat betreft dit topic en Beïnvloeding van docenten is dat rechts pertinent tegen iedere vorm van indoctrinatie is, terwijl links het schoorvoetend door de vingers ziet. Niet zo gek natuurlijk, omdat vooral het linkse wereldbeeld in de schijnwerpers komt te staan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_41997073
Oefeningetje, om te kijken of we hebben geleerd om kritisch te lezen:
quote:
Financiën:partijen te ambitieus

` De verkiezingsbeloftes van de drie
grote politieke partijen zijn slecht
onderbouwd, is de conclusie van een
onderzoek van ambtenaren van Financiën.
Hun notitie is naar buiten gebracht
door RTL Nieuws.

Minister Zalm noemde als voorbeeld de
beoogde bezuinigingen op de zorg en het
aantal ambtenaren van CDA, PvdA en VVD.

In het stuk wordt het voornemen van het
CDA om vier miljard euro te besparen op
de gezondheidszorg "boterzacht" genoemd
en de 3,5 miljard die de VVD bij de
woningcorporaties wil weghalen "veel te
ambitieus". De PvdA-bezuinigingen op de
overheid vallen ook slecht.
Waarom is dit stuk van NOS Teletekst gekleurd?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_41997375
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn conclusie wat betreft dit topic en Beïnvloeding van docenten is dat rechts pertinent tegen iedere vorm van indoctrinatie is, terwijl links het schoorvoetend door de vingers ziet. Niet zo gek natuurlijk, omdat vooral het linkse wereldbeeld in de schijnwerpers komt te staan.
Ik denk dat dit, zeker als je naar de users op fok kijkt, te kort door de bocht is. Het zijn hier juist de rechtse users die hele rampenscenario's van zolder halen als de PvdA een zeteltje stijgt in de peilingen. Maar ook verhagen met z'n Met Bos ben je de klos en het sinterklaas spelen zijn daar mooie voorbeelden van.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41997615
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk dat dit, zeker als je naar de users op fok kijkt, te kort door de bocht is. Het zijn hier juist de rechtse users die hele rampenscenario's van zolder halen als de PvdA een zeteltje stijgt in de peilingen. Maar ook verhagen met z'n Met Bos ben je de klos en het sinterklaas spelen zijn daar mooie voorbeelden van.
du_ke, het gaat hier om indoctrinatie op school. Je kunt niet ontkennen dat de linkse Fokkers dit verschijnsel onder tafel vegen, met als argument dat (gekleurd) onderwijs in politiek studenten voorbereidt op de echte samenleving. Rechtse users zien dit niet zitten.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:36:27 #123
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_42002250
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

[afbeelding]
Haha, Treasure Chest's: 'This Godless communism', Mccarthy propaganda ten top
  donderdag 21 september 2006 @ 09:18:08 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_42007337
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef Lyrebird het volgende:
Oefeningetje, om te kijken of we hebben geleerd om kritisch te lezen:
[..]

Waarom is dit stuk van NOS Teletekst gekleurd?
De kritiek op het CDA en de VVD wordt er speciaal uitgelicht, en bij de PvdA alleen benoemd. Zie je heel vaak trouwens.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42007347
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:18 schreef speknek het volgende:

[..]

De kritiek op het CDA en de VVD wordt er speciaal uitgelicht, en bij de PvdA alleen benoemd. Zie je heel vaak trouwens.
Slachtoffermentaliteit
  donderdag 21 september 2006 @ 09:22:20 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_42007411
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:18 schreef SCH het volgende:
Slachtoffermentaliteit
Neuh, ik zal er geen nacht minder om slapen, zolang je er maar doorheen prikt.
pi_42007456
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Neuh, ik zal er geen nacht minder om slapen, zolang je er maar doorheen prikt.
Het blijft slachtoffergedrag.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:24:53 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_42007466
Waarom?
Ik heb nog nooit CDA of VVD gestemd hoor.
pi_42007483
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:24 schreef speknek het volgende:
Waarom?
Ik heb nog nooit CDA of VVD gestemd hoor.
Nou en. Ongefundeerd stellen dat de ene groep zo zielig is, is slachtoffergedrag.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:29:25 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_42007563
Je weet ze steeds mooier te bakken . Als ik zeg dat de kinderen in Afrika zielig zijn is het ook slachtoffergedrag?
pi_42007647
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:29 schreef speknek het volgende:
Je weet ze steeds mooier te bakken . Als ik zeg dat de kinderen in Afrika zielig zijn is het ook slachtoffergedrag?
Jij post toch: "Zie je heel vaak trouwens".

Als ik post: het verkrachten van meisjes van 8, dat zie je bij liberalen heel vaak trouwens, dan zou je dat ook serieus nemen?

Kom op - je kan wel meer roepen
  donderdag 21 september 2006 @ 09:37:27 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_42007710
Okee hoor, ik ben het slachtoffer van de negatieve berichtgeving over partijen waar ik niet op stem, omdat ik daar vermeen een trend in te zien.

edit- ik bedoelde trouwens niet per se dat je het heel vaak bij de PvdA zag, maar dat het een trucje is die je veel vaker ziet om enigszins subversief de mening van de betreffende journalist te zien.

[ Bericht 42% gewijzigd door speknek op 21-09-2006 09:43:13 ]
pi_42007999
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:37 schreef speknek het volgende:
Okee hoor, ik ben het slachtoffer van de negatieve berichtgeving over partijen waar ik niet op stem, omdat ik daar vermeen een trend in te zien.

edit- ik bedoelde trouwens niet per se dat je het heel vaak bij de PvdA zag, maar dat het een trucje is die je veel vaker ziet om enigszins subversief de mening van de betreffende journalist te zien.
Grappig dat je dan precies daar in mee gaat. Pot verwijt de ketel.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:56:59 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_42008074
Jij moet echt eens leren wat duidelijker te schrijven dan enkele oneliners. Dan zie je waarschijnlijk zelf ook waar de fout in je redenatie zit.
pi_42008174
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef speknek het volgende:
Jij moet echt eens leren wat duidelijker te schrijven dan enkele oneliners. Dan zie je waarschijnlijk zelf ook waar de fout in je redenatie zit.
Dat zeg jij????

Jij post een oneliner die precies vergelijkbaar is met waar je verwijt naar uitgaat. Als ik je daar op aanspreek ga je de schoolmeester uithangen (maatschappijleer toevallig). Jouw redenatie is gammel, het is eigenlijk niet eens een redenatie maar een nietszeggende algemeenheid. Je kan vast beter.
  donderdag 21 september 2006 @ 10:07:31 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_42008281
Ik heb aangewezen waar de subversieve partijdigheid in het bericht te vinden was. Dat ik zeg dat het vaker voorkomt is hier inderdaad niet met bronnenmateriaal bewezen. Dat mag je terecht zwak noemen. Aan de andere kant is dat volkomen offtopic: Lyrebird en ik laten alleen een trucje zien om een mediabericht te sturen, iedereen die het leest doet er hopelijk het zijne mee. En jij hebt je cognitieve dissonantie weer gelijk getrokken. Kortom, allemaal tevreden.
pi_42008341
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef speknek het volgende:
Ik heb aangewezen waar de subversieve partijdigheid in het bericht te vinden was. Dat ik zeg dat het vaker voorkomt is hier inderdaad niet met bronnenmateriaal bewezen. Dat mag je terecht zwak noemen. Aan de andere kant is dat volkomen offtopic: Lyrebird en ik laten alleen een trucje zien om een mediabericht te sturen, iedereen die het leest doet er hopelijk het zijne mee. En jij hebt je cognitieve dissonantie weer gelijk getrokken. Kortom, allemaal tevreden.
Nee ik ben ontevreden. Je post is zwak en suggestief. Je toont niet aan dat het vaker voorkomt en veralgemeniseert het dus. Je aanwijzing van de subversieve partijdigheid is ook niet echt overtuigend. Kortom: matig.
pi_42008496
Schoolboeken worden veelal geschreven door (uitgerangeerde) docenten. En dat docenten voor het merendeel links zijn, dat was al lang bekend.

Ik vind het ook een trieste zaak. Veel kinderen zijn prima in staat om uiteindelijk een eigen mening te vormen. Anderen zijn daar simpelweg te dom voor en nemen gewoon aan wat ze op school te horen krijgen. Ik denk dat schoolboeken meer (onbewuste) invloed hebben dan je denkt. Ik merk het bij mezelf ook, ook al ben ik al een poosje niet 'links' meer te noemen. De VVD was vroeger een stelletje 'bad guys' die er vooral waren voor rijke en asociale mensen.

Filosofie en ethiek doceren op school is idd een briljant idee en iets waar ik al jaren voor ben. Kinderen leren om kristisch te denken!
pi_42008545
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:19 schreef Isegrim het volgende:
En dat docenten voor het merendeel links zijn, dat was al lang bekend.
pi_42008584
natuurlijk moeten de schoolboeken links zijn.
als je wilt dat je kinderen leren wat fatsoen is, en als je wil dat je kinderen weten wat respect is, en wat de echte normen en waarden zijn (( niet de normen en waarden van balkenende )), en als je wilt dat je kinderen niet gaan liegen en geen racisten of mordenaars gaan worden, dan heb je geen andere keuze.
pi_42008596
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er zelf tussen gezeten. Is gewoon een feit en ook volkomen logisch vanuit hun positie. Er zijn ook wel rechtse docenten, maar die zijn in de minderheid.
pi_42008617
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef Human_Patris het volgende:
natuurlijk moeten de schoolboeken links zijn.
als je wilt dat je kinderen leren wat fatsoen is, en als je wil dat je kinderen weten wat respect is, en wat de echte normen en waarden zijn (( niet de normen en waarden van balkenende )), en als je wilt dat je kinderen niet gaan liegen en geen racisten of mordenaars gaan worden, dan heb je geen andere keuze.
Want iedereen die niet links is, is een racist of moordenaar?
  donderdag 21 september 2006 @ 10:27:14 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_42008640
Nouja, ik denk niet dat dat per sé aan de schoolboeken ligt, kinderen zijn volgens mij gewoon links. Alle dieren zijn lief en moeten beschermd worden, en pappa en mamma moeten gewoon veel thuis zijn en iedereen zoveel mogelijk gelukkig zijn enzo. (alhoewel ik me nu bedenk dat dat laatste specifiek aan links relateren misschien ook niet helemaal zuiver is).

Factoren zoals dat weinig belastingen en sociale zekerheid de klassendynamiek bevordert en goed is voor de economie in het algeheel en op de lange termijn dus ook zoveel mogelijk mensen gelukkig maakt, of dat een hoge selectiedruk en uitsterving van diersoorten evolutionair gezien tot een punctuated equilibrium en dus een gigantische toename in biodiversiteit leidt, dat zijn factoren die je als kind gewoon helemaal niets zeggen.
pi_42008664
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb er zelf tussen gezeten. Is gewoon een feit en ook volkomen logisch vanuit hun positie. Er zijn ook wel rechtse docenten, maar die zijn in de minderheid.
Bron?
pi_42008690
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef speknek het volgende:
Nouja, ik denk niet dat dat per sé aan de schoolboeken ligt, kinderen zijn volgens mij gewoon links. Alle dieren zijn lief en moeten beschermd worden, en pappa en mamma moeten gewoon veel thuis zijn en iedereen zoveel mogelijk gelukkig zijn enzo. (alhoewel ik me nu bedenk dat dat laatste specifiek aan links relateren misschien ook niet helemaal zuiver is).

Factoren zoals dat weinig belastingen en sociale zekerheid de klassendynamiek bevordert en goed is voor de economie in het algeheel en op de lange termijn dus ook voor zoveel mogelijk mensen, of dat een hoge selectiedruk en uitsterving van diersoorten evolutionair gezien tot een punctuated equilibrium en dus een gigantische toename in biodiversiteit, dat zijn factoren die je als kind gewoon helemaal niets zeggen.
Dan hebben we het meer over de basisschoolleeftijd. Die moet je überhaupt niet lastigvallen met politieke kwesties. Maar het gaat hier om boeken voor het voortgezet onderwijs. Boeken die bedoeld zijn voor de leeftijdsgroepen die net bezig zijn met het ontwikkelen van een politiek bewustzijn.
pi_42008694
Ik lees niets dat mijn inziens niet klopt in de OP.
feest
pi_42008699
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Bron?
Gesprekken in de gemiddelde docentenkamer.
pi_42008745
http://www2.eur.nl/archief/1995/risbopol.html

Beetje verouderd, ik zal zoeken naar een recentere bron.

"Ondanks de traditioneel linkse partij-aanhang is onder VO-docenten wel degelijk sprake van 'verrechtsing'."
pi_42008749
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef speknek het volgende:

Factoren zoals dat weinig belastingen en sociale zekerheid de klassendynamiek bevordert en goed is voor de economie in het algeheel en op de lange termijn dus ook zoveel mogelijk mensen gelukkig maakt, of dat een hoge selectiedruk en uitsterving van diersoorten evolutionair gezien tot een punctuated equilibrium en dus een gigantische toename in biodiversiteit leidt, dat zijn factoren die je als kind gewoon helemaal niets zeggen.
Wijsneus. Alsof dat feiten zijn.

Kinderen zijn onbevangen. Ze zijn tot op zekere leeftijd niet racistisch, hebben geen geheimen. Dat ontstaat pas na hun 5e.
pi_42008781
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:31 schreef Isegrim het volgende:
http://www2.eur.nl/archief/1995/risbopol.html

Beetje verouderd, ik zal zoeken naar een recentere bron.

"Ondanks de traditioneel linkse partij-aanhang is onder VO-docenten wel degelijk sprake van 'verrechtsing'."
Verrechtsing dus, je haalt je eigen stelling onderuit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')