abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 15:27:13 #151
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_41890201
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:
het is gezond om zo nu en dan 10km te lopen, mensen die dan een mobieltje aanschaffen heten sneue aanstellers.
Of mensen die de hele dag hebben gewerkt en daarna niet meer zin hebben om onnodig 10km te lopen PAUPER
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  zondag 17 september 2006 @ 15:29:20 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41890259
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Of mensen die de hele dag hebben gewerkt en daarna niet meer zin hebben om onnodig 10km te lopen PAUPER
ik behoor tot de groep mensen die de hele dag hard werkt. ik plan mijn afspraken zorgvuldig, ben altijd op tijd en heb eigenlijk nooit een situatie meegemaakt waarbij ik er een nodig had.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 september 2006 @ 15:31:56 #153
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_41890333
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef Rosbief het volgende:
Zo sneu, mensen die zo'n mobiel hebben alleen voor de 'heb'.
En dan gaan ze er ook nog zo mee lopen patsen!
precies

Echt erg als zo iemand weer begint "moet je kijken wat ie allemaal kan"
- foto's maken (meestal crappy resolutie, korrelig en/of slechte kleurfilters)
- games (slappe aftreksels van Splinter Cell, Rainbox Six, Prince Of Persia etc.)
- ringtones (irritante en/of onleuke geluidjes)
- mp3 speler (natuurlijk vol met nummers van Tiësto of andere ongeinspireerde bagger)
- bluetooth (om al die bagger uit te wisselen )

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_41890512
Ik weet niet of het al is gezegd, maar er zit veel waars in de volgende uitspraak (weet niet van wie):

'Acht jaar geleden was je een uitslover als je een mobiel had, nu ben je een uitslover als je er geen hebt'.
pi_41890764
Ik heb er wel een, maar ik heb hem nooit bij me, tenzij ik uit ga. Ik vind het een onhandig kut ding dat alleen maar stress oplevert.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  zondag 17 september 2006 @ 16:04:54 #156
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_41891287
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef Soul79 het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegd, maar er zit veel waars in de volgende uitspraak (weet niet van wie):

'Acht jaar geleden was je een uitslover als je een mobiel had, nu ben je een uitslover als je er geen hebt'.
Die is ook van Theo Maassen, ook uit "Functioneel Naakt"
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 17 september 2006 @ 16:08:18 #157
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41891387
Een wijze man, die Theo.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  zondag 17 september 2006 @ 16:21:13 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41891784
Ontvoerd meisje gered dankzij sms'je

Uitgegeven: 17 september 2006 15:16

LUGOFF - Een veertienjarig meisje uit de Amerikaanse staat South Carolina heeft met een sms'je aan haar moeder een eind kunnen maken aan haar ontvoering. De politie vond haar zaterdag, tien dagen na haar ontvoering, in een ondergronds hol dat met explosieven beveiligd was.

Het sms'je van Elizabeth Shoaf droeg ook bij aan de aanhouding van de 37-jarige man die haar ontvoerd had. Hij werd zondag opgepakt, meldden Amerikaanse media op hun websites.

Elizabeth was door haar ontvoerder opgesloten in een soort bunker van 4,5 meter diep, op ongeveer een kilometer van haar huis. Die was voorzien van een kuil die als WC moest dienen en een kampeerkooktoestel. De ingang was afgesloten met platen hout.

SMS-zendmasten

Op een of andere manier slaagde Elizabeth erin de mobiele telefoon van haar ontvoerder te pakken te krijgen en haar moeder een berichtje te sturen. De politie maakte gebruik van de gegevens van sms-zendmasten om de plaats te vinden waar het sms'je was verzonden.

De verdachte is volgens de politie een werkloze bouwvakker, die al maanden gezocht werd wegens een seksueel misdrijf waarvan een twaalfjarig meisje het slachtoffer was geworden.

Elizabeth leek bij haar vrijlating niets te mankeren, maar zij is desondanks voor onderzoek in een ziekenhuis opgenomen. Pas daarna zal de politie haar ondervragen over het gebeurde, deelde een woordvoerder mee.

nu.nl

dit is dan ook de reden dat ik een mobiel aan mijn eigen kinderen zou geven. die ze alleen in nood kunnen gebruiken. of ik zou ze chippen.
pi_41891805
Ik kan heel goed zonder mijn mobiele telefoon, maar in bepaalde situaties is hij gewoon superhandig. Als mijn trein erg vertraging heeft en ik op mijn werk meteen om 9 uur een afspraak met iemand had, dan is het toch wel erg makkelijk om even te kunnen bellen en door te geven waar ik blijf.

En een mobiele telefoon is ook heel handig als je met mensen ergens middenin een stad hebt afgesproken. 'Ik kon pas later van m'n werk weg, het duurt nog minstens een half uur voordat ik er ben, gaan jullie maar vast naar het restaurant, dan zie ik jullie daar wel.' Ofzo. Dan ben je toch blij dat je niet een half uur op iemand buiten staat te wachten, terwijl je geen idee hebt waar die persoon blijft en of hij überhaupt nog komt.
  zondag 17 september 2006 @ 16:22:10 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41891815
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef RipCore het volgende:
Een wijze man, die Theo.
vind je mij uitsloverig overkomen in dit topic?
  zondag 17 september 2006 @ 16:28:40 #161
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_41892043
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je mij uitsloverig overkomen in dit topic?
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij heeft of niet, en als jij een mobiel niet wil, nou dan neem je er toch geen?
En ach principe principe... alsof het mij of anderen iets kan schelen dat jij geen mobiel hebt.
Trotse papa van Eden
  zondag 17 september 2006 @ 16:30:54 #162
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41892131
Voor sommige mensen is een mobiele telefoon een uitkomst. En dat sommige mensen die dingen misbruiken, is logisch. En dat er mensen zijn die ze niet nodig hebben, is logisch.

Dus, waarom discussie/een thread over iets wat al bekend is? Iedereen gebruikt dat ding anders (of gebruikt 'm niet). Dat is met ELK product zo. De meerwaarde van dit topic ontgaat mij enigszins.

Het kan overkomen als een verkapt 'check-mij-geen-mobiel-hebben-in-de-huidige-maatschappij-ik-ben-cool-topic. En dus uitsloverig. Om maar met FoK-termen te spreken.

Maar, ik kan het ook mis hebben!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_41892139
Ik gebruik de mijne ook alleen om met vrienden dingen af te spreken voor in het weekend (wat nou eenmaal lastig gaat als ze allemaal op verschillende plaatsen in Nederland studeren) of om te laten weten als ik m'n trein mis of iets dergelijks.
  zondag 17 september 2006 @ 16:33:31 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41892209
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef RipCore het volgende:
Voor sommige mensen is een mobiele telefoon een uitkomst. En dat sommige mensen die dingen misbruiken, is logisch. En dat er mensen zijn die ze niet nodig hebben, is logisch.

Dus, waarom discussie/een thread over iets wat al bekend is? Iedereen gebruikt dat ding anders (of gebruikt 'm niet). Dat is met ELK product zo. De meerwaarde van dit topic ontgaat mij enigszins.

Het kan overkomen als een verkapt 'check-mij-geen-mobiel-hebben-in-de-huidige-maatschappij-ik-ben-cool-topic. En dus uitsloverig. Om maar met FoK-termen te spreken.

Maar, ik kan het ook mis hebben!
lol. nee ik voldoe niet aan die beschrijving. dat was ook zeker niet de insteek van dit topic.
  zondag 17 september 2006 @ 16:34:37 #165
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41892237
Wat was dan de insteek van dit topic?
  zondag 17 september 2006 @ 16:41:33 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41892452
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef RipCore het volgende:
Wat was dan de insteek van dit topic?
dat het bezit van een mobiel, of je het nou wendt of keert, altijd meer van je privacy vraagt dan je eigenlijk wil. of at least wat ik wil.

de vraag was of er meer mensen zo dachten...
  zondag 17 september 2006 @ 16:48:56 #167
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41892712
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat het bezit van een mobiel, of je het nou wendt of keert, altijd meer van je privacy vraagt dan je eigenlijk wil. of at least wat ik wil.

de vraag was of er meer mensen zo dachten...
Nee, het hoeft helemaal niet meer privacy van je te vragen.

En ja, er zullen vast wel mensen ook zo denken, en ook mensen die er niet zo over denken (hoi!).

Klaar, slotje!!!
pi_41892981
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

[...]
dat heb je toch zelf in de hand?
net als hoe vaak je tv kijkt en hoe lang?
een vaste lijn is net zo goed inbreuk op je privacy (als je thuis bent dan ),,maar ook dan bepaal jij en jij alleen of je opneemt en jij bepaalt hoe zeer je je eventuele verwijten van onbereikbaarzijn aantrekt.

niemand verplicht je dat ding 24/7 aan te hebben en/of op te nemen.
dat ding is er voor jouw gemak, als je dat wil, en niet voor je ongemak zodra je dat niet wil.

sommigen "eisen" argumenten waarom een gsm onmisbaar zou zijn, dat is het niet, duh, maar dat is het punt van er 1 hebben toch ook helemaal niet?
net zo goed als er niet 1 hebben ook geen rechtvaardiging vereist.

het lijkt net of sommigen bijna boos worden omdat je er 1 hebt en niet met voor hen valide argumenten kan komen waarbij het voor hen enige valide argument is ws 24/7 levensbedreigende zaken voorkomen dankzij dat toestelletje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41892996
quote:

En waarom is dat zo?
pi_41893323
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:58 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

En waarom is dat zo?
De eerste mobiele telefoonbezitters waren dikdoeners, die zich zelf belangrijk maakten door te roepen dat ze 'altijd bereikbaar' moesten zijn en meer van dat soort yupperige interessantdoenerij.

En degenen die nu geen mobiele telefoon hebben beroepen zich op allerlei holle principes, zoals 'niet mee willen met de massa'. Ze voelen zich een soort verlichte denkers die als enigen hun autonomie bewaren in een op hol geslagen wereld. Zie TS.

Allebei uitslovers dus

Wist niet dat ie van Theo Maassen was. Goeie kerel, die Theo
pi_41893483
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef Soul79 het volgende:
En degenen die nu geen mobiele telefoon hebben beroepen zich op allerlei holle principes, zoals 'niet mee willen met de massa'. Ze voelen zich een soort verlichte denkers die als enigen hun autonomie bewaren in een op hol geslagen wereld. Zie TS.
Je hebt ook het soort dat geen mobiele telefoon heeft en het daar verder niet over heeft. De behoefte om er een te hebben komt simpelweg niet in ze op en loopt daar verder niet mee te pochen. Ze gebruiken er niet geen om niet met de massa mee te gaan, maar omdat ze het niet nodig hebben.

Maar het volk wat jij noemt heb je ook ja, dat zijn inderdaad uitslovers. Daar zijn er niet veel van.
  zondag 17 september 2006 @ 17:19:44 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41893654
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef milagro het volgende:

[..]

dat heb je toch zelf in de hand?
net als hoe vaak je tv kijkt en hoe lang?
een vaste lijn is net zo goed inbreuk op je privacy (als je thuis bent dan ),,maar ook dan bepaal jij en jij alleen of je opneemt en jij bepaalt hoe zeer je je eventuele verwijten van onbereikbaarzijn aantrekt.

niemand verplicht je dat ding 24/7 aan te hebben en/of op te nemen.
dat ding is er voor jouw gemak, als je dat wil, en niet voor je ongemak zodra je dat niet wil.

sommigen "eisen" argumenten waarom een gsm onmisbaar zou zijn, dat is het niet, duh, maar dat is het punt van er 1 hebben toch ook helemaal niet?
net zo goed als er niet 1 hebben ook geen rechtvaardiging vereist.

het lijkt net of sommigen bijna boos worden omdat je er 1 hebt en niet met voor hen valide argumenten kan komen waarbij het voor hen enige valide argument is ws 24/7 levensbedreigende zaken voorkomen dankzij dat toestelletje
vet gedrukt: zie mijn eerdere bedenkingen aangaande juist dat feit.
pi_41893678
Sinds vorige week heb ik twee mobiele telefoons.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 17 september 2006 @ 17:20:39 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41893696
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef heiden6 het volgende:
lol. wat een horror!
pi_41893762
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. wat een horror!
In het geheel niet.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41893781
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Je hebt ook het soort dat geen mobiele telefoon heeft en het daar verder niet over heeft. De behoefte om er een te hebben komt simpelweg niet in ze op en loopt daar verder niet mee te pochen. Ze gebruiken er niet geen om niet met de massa mee te gaan, maar omdat ze het niet nodig hebben.

Maar het volk wat jij noemt heb je ook ja, dat zijn inderdaad uitslovers. Daar zijn er niet veel van.
Die uitslovers waren of zijn de uitersten: de eersten die er een hadden en de laatsten die er geen hebben.
pi_41894146
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vet gedrukt: zie mijn eerdere bedenkingen aangaande juist dat feit.
ja dan zie ik het nog niet hoe je dat niet in de hand hebt, hoor

er zijn geen nadelen, behalve de kosten eventueel, de rest is geheel door jou te bepalen, ook de eventuele verwijten van derden, dat je niet opneemt of whatever.
  zondag 17 september 2006 @ 17:38:25 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41894229
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef milagro het volgende:

[..]

ja dan zie ik het nog niet hoe je dat niet in de hand hebt, hoor

er zijn geen nadelen, behalve de kosten eventueel, de rest is geheel door jou te bepalen, ook de eventuele verwijten van derden, dat je niet opneemt of whatever.
die verwijten heb ik in het geheel nooit!
pi_41894506
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die verwijten heb ik in het geheel nooit!
nee, ik ook niet, wel constateringen "je nam niet op" en dan zeg ik "klopt' of "kan wel" en dan klaar.

niet anders dus dan wanneer iemand me op mijn vaste lijn belt, en me na 3 pogingen te pakken krijgt en zo'n constatering doet, dus ik zie het verschil niet zo.
pi_41894865
Ik ben dus ook zoals TS geweest, maar het was toch niet vol te houden.
Niet zozeer het niet bereikbaar zijn. Ik vond het heerlijk om gewoon lekker mijn ding te kunnen doen zonder continue te worden lastiggevallen met onbelangrijke vragen.
Toch heb ik moeten zwichten, de druk van medestudenten, werk en vrienden werd te groot. Je bent tegenwoordig gewoon verplicht om altijd bereikbaar te zijn. Als ik namelijk eens een keer me mobiel boven heb laten liggen, dan wordt ik alsnog op de huis telefoon gebeld.
Nu heb ik sindskort (2 jaar) een mobiel en ik moet zeggen je komt er ook niet meer van af

Maar TS ik vind het supertof dat jij gewoon je poot stijf houd, vooral blijven doen.
pi_41895108
Er zit een fuckuit uitknop op dat ding.. zodra ik met reden niet bereikbaar wil zijn gaat ie uit, lekker belangrijk.. maar wel de luxe altijd te kunnen bellen, spelletjes te doen, rekenmasjien en te kijken hoe laat et is
pi_41896243
quote:

geen mobiel uit principe
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_41900883
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef Soul79 het volgende:
Dat heb ik nou niet echt, eigenlijk. Ik ben sowieso al niet zo'n bellerig type. Gebruik bijvoorbeeld de huistelefoon ook niet echt veel. Dus ik zie voor mezelf de noodzaak niet om een mobiel aan te schaffen.
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Black_Squirrel het volgende:
Toch heb ik moeten zwichten, de druk van medestudenten, werk en vrienden werd te groot. Je bent tegenwoordig gewoon verplicht om altijd bereikbaar te zijn. Als ik namelijk eens een keer me mobiel boven heb laten liggen, dan wordt ik alsnog op de huis telefoon gebeld.
Nu heb ik sindskort (2 jaar) een mobiel en ik moet zeggen je komt er ook niet meer van af
Oefenden je vrienden druk op je uit om een mobiel te nemen? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik eerlijk gezegd toch wel vrij kansloos. Die van mij hoor je er nooit over.
pi_41904675
Ik heb ook een mobiel maar die staat alleen aan als ik het nodig vind (dus bijna nooit)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_41905383
Ik heb er eentje maar kan ook wel een dagje zonder, zonder 1tje zou ik wel een tijdje kunnen overleven, maar dat zou ik dan wel knap lastig vinden
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_41914060
Verzet tegen nieuwigheden komt natuurlijk vaker voor.

15 jaar geleden had je nog mensen die zo'n computer maar Amerikaanse onzin vonden en stug door bleven werken op hun goeie ouwe tiepmasjien.

5 jaar geleden had je nog mensen die internet maar onzin vonden en hun computer alleen gebruikten voor tekstverwerken. WordPerfect uiteraard

Volgens mij is het gewoon zo dat mensen in het algemeen de neiging hebben om alle techniek waar ze mee opgroeien te zien als normaal en alles wat daarna komt (vanaf 35+ ongeveer) als nieuwerwetse onzin waar ze niet aan toe willen geven en die als het een beetje tegenzit alleen maar tot maatschappelijke vervlakking leidt.
  maandag 18 september 2006 @ 11:09:28 #187
13250 Lod
Sapere aude!
pi_41914645
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:41 schreef Soul79 het volgende:
5 jaar geleden had je nog mensen die internet maar onzin vonden en hun computer alleen gebruikten voor tekstverwerken. WordPerfect uiteraard
Tot op heden vind ik WP5.1 het beste tekstverwerkingsprogramma dat er bestaat/bestond. Alles wat je als gewone gebruiker nodig hebt is aanwezig in WP. En het mist alle overbodige functies die zogenaamd 'handig' zouden moeten zijn die nu de tekstverwerkingsprogramma's overspoelen.
quote:
Volgens mij is het gewoon zo dat mensen in het algemeen de neiging hebben om alle techniek waar ze mee opgroeien te zien als normaal en alles wat daarna komt (vanaf 35+ ongeveer) als nieuwerwetse onzin waar ze niet aan toe willen geven en die als het een beetje tegenzit alleen maar tot maatschappelijke vervlakking leidt.
Ik ben weliswaar geen 35+ (net ) maar ik vind dat je hier toch een nuancering moet aanbrengen. Ik heb geen enkel probleem met nieuwe technologieën. Waar ik wel een probleem mee heb is wat je, heel terecht, aanmerkt als onzin. Niet elke ontwikkeling is een verbetering namelijk. En al die onzin die tegenwoordig op een mobiel schijnt te moeten zitten (camera, mp3-speler, spelletjes, kleurenschermen) gaan ten koste van het bellen, datgene waar een telefoon primair toch voor bedoeld is.
GNU Terry Pratchett
pi_41915056
Ik heb er een omdat ik anders helemaal geen telefoon heb

Maar ik ben alleen bereikbaar als ik 't wil zijn, en neem dus regelmatig niet op. En ik neem zeker nooit op als ik met iemand sta te praten!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_41916088
De swahili kiezen er ook voor!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_41916247
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken idd serieus mensen die niet meer zonder mobiel naar buiten gaan.
Ik ken serieus iemand die er moeite mee had dat het niet de bedoeling was om je mobiele telefoon mee de sauna in te nemen. Diezelfde persoon is ook zo iemand die de telefoon gewoon opneemt in de bioscoop.

Ik heb wel een mobiele telefoon, maar vooral omdat je toch een telefoon moet hebben. Het is voor mij goedkoper dan een vaste aansluiting. Ik behandel mijn telefoon trouwens meestal als 'gewone telefoon'. Ik neem hem zelden mee ergens naartoe en het ding ligt dus gewoon thuis op een vaste plek. Alleen begrijpen mensen dat nooit zo goed. "Hoezo je hebt je telefoon niet bij je? Het is een mo-bie-le telefoon hoor!" Ja, čn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41916364
Tot voor kort deelde ik die ene mobiele telefoon nog met mijn vriend. Dat begrijpen mensen al helemaal niet. 06-nummer schijnt iets persoonlijks te wezen. Dus dan belde een collega en zei prompt 'sorry, verkeerd verbonden' als mijn vriend opnam
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 september 2006 @ 13:06:42 #192
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_41917568
quote:
Op zondag 17 september 2006 06:38 schreef arise het volgende:

Of als je met iemand aan het praten bent, en het mobieltje gaat voor ..
Ben ik meteen weg ....
Bleep
"momentje hoor even telefoon opnemen"
jij loopt weg
iemand: "oh jah ok bedankt ik kom er meteen aan"
iemand "sorry hoor, maar mijn dochter is net aangereden en ligt kritie.... he waar bent u nu?"

of mijn zus die een keer opgeroepen werd omdat ze snel bloed moest geven (ze heeft een vrij zeldzame bloedgroep) of die mensen die opgeroepen zijn toen zij kritiek in het ziekenhuis lag.

Maar om even terug te komen op TS
Ik volg alleen jou principe niet helemaal, je wilt geen mobiele telefoon omdat je dan geacht wordt constant bereikbaar te zijn? ik heb ook een mobieltje hoor, omdat ik het erg handig vind. maar daar zit een mooie uitknop op die ik ook weet te vinden
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  maandag 18 september 2006 @ 13:34:15 #193
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_41918256
Mijne staat ook echt niet altijd aan. Veel mensen in dit topic hebben het in dit topic over het 'nodig' zijn van een mobieltje, ik vindt het meer gewoon handig. Bespaart mij een hoop onnodig fietsen etc. We leven nou eenmaal in een wereld van luxe dus tsja .

Mensen die heel stoer zeggen dat ze mobieltjes grote onzin vinden moeten maar in de rimboe gaan wonen, zonder tv en wasmachine die ben je ten slotte ook niet nodig.
It's okay to be white
pi_41918408
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef heiden6 het volgende:
Heb ik ook bijna 2 jaar gedaan,
maar sinds deze maand nog maar 1,
dat is toch een stuk makkleijker meenemen,
alleen zakelijke en prive belletjes zijn iets lastiger te scheiden.

nu moet ik eerst kijken om te beslissen wel/niet opnemen ipv luisteren naar geluidje.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  maandag 18 september 2006 @ 13:46:29 #195
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_41918597
Tja, ik heb 2 mobieltjes (1 prive, 1 werk) en zeker m'n werk mobiel is erg handig omdat ik nou niet altijd achter m'n bureau zit.
En m'n prive mobiel is ook wel nodig. Ik ben 10-12 uur van huis per dag en ik heb m'n vaste lijn eigenlijk nog vanwege m'n ADSL, dus sowieso tijdens het reizen kan ik m'n voicemail lekker afluisteren en zo nodig nog wat belletjes plegen.

Op m'n werk staat m'n prive gewoon uit, ik hoor alles wel aan het eind van de dag. Maar om nou een principe te maken van het feit dat je geen mobiel wil, ik weet niet, vind het wat overtrokken. Uiteraard is het niet beleefd om in bioscopen, theaters, musea, school of tijdens dates je mobiel aan te houden, maar ik zie dat niet als een probleem van de mobiele telefoon. Mensen zijn gewoon onbeschoft tot en met.
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
  maandag 18 september 2006 @ 13:49:17 #196
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_41918665
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik dus!

ik heb nog nooit een mobiele telefoon gehad en wil dat graag zo houden.

meer mensen die kiezen voor een bestaan waar niet altijd geacht wordt dat je bereikbaar bent?

op mijn werk ben ik de enige met een leeg vakje op de lijst van mobiele telefoonnummers
Ik heb er een,maar word eigenlijk nooit gebeld, geef alleen mensen die het nodig hebben(om me te bereiken als er echt iets is) mijn nummer, de enige die me wel eens belt, is mijn vriend en af en toe mijn zusje of vader.
De rest houdt er rekening mee dat ik het niet prettig vind gebeld te worden als ik aan het werk ben(bv) of op school ofzoof heeft mijn nummer gewoon niet.
hallo luitjes.
pi_41923930
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:08 schreef Camplo het volgende:
De swahili kiezen er ook voor!!!
Swahili is een taal
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_41927437
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik dus!

ik heb nog nooit een mobiele telefoon gehad en wil dat graag zo houden.

meer mensen die kiezen voor een bestaan waar niet altijd geacht wordt dat je bereikbaar bent?

op mijn werk ben ik de enige met een leeg vakje op de lijst van mobiele telefoonnummers
Dat vind ik erg knap dat je geen mobiel wil hebben..
af en toe is mijn mobiel voor mij ook een beetje overbodig omdat ik toch amper gebelt of gesmst word ben het dus wel een beetje met je eens dat je er geen heb gehad en dat zo wil houde
  maandag 18 september 2006 @ 19:13:44 #199
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_41927584
Mja uit principe geen mobiel nemen is wel een beetje lame. Je kunt ook gewoon vinden dat je zo'n ding niet nodig bent, maar een zinnig principe zou ik niet zien.
It's okay to be white
  Redactie Frontpage maandag 18 september 2006 @ 19:14:17 #200
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_41927601
Ik heb een GSM die alleen aan is als ik aan het werk ben of anders van huis weg ben. Zodra ik thuis ben, gaat hij uit. Ik heb dan ook nog een vaste telefoon. Mijn vrouw heeft ook een GSM, die neemt ze altijd mee als ze met ons dochtertje weg gaat. Dat vind ik nml een stuk veiliger.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')