Of mensen die de hele dag hebben gewerkt en daarna niet meer zin hebben om onnodig 10km te lopen PAUPERquote:Op zondag 17 september 2006 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:
het is gezond om zo nu en dan 10km te lopen, mensen die dan een mobieltje aanschaffen heten sneue aanstellers.
ik behoor tot de groep mensen die de hele dag hard werkt. ik plan mijn afspraken zorgvuldig, ben altijd op tijd en heb eigenlijk nooit een situatie meegemaakt waarbij ik er een nodig had.quote:Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Of mensen die de hele dag hebben gewerkt en daarna niet meer zin hebben om onnodig 10km te lopen PAUPER![]()
preciesquote:Op zondag 17 september 2006 15:11 schreef Rosbief het volgende:
Zo sneu, mensen die zo'n mobiel hebben alleen voor de 'heb'.
En dan gaan ze er ook nog zo mee lopen patsen!![]()
Die is ook van Theo Maassen, ook uit "Functioneel Naakt"quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef Soul79 het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegd, maar er zit veel waars in de volgende uitspraak (weet niet van wie):
'Acht jaar geleden was je een uitslover als je een mobiel had, nu ben je een uitslover als je er geen hebt'.
vind je mij uitsloverig overkomen in dit topic?quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef RipCore het volgende:
Een wijze man, die Theo.
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij heeft of niet, en als jij een mobiel niet wil, nou dan neem je er toch geen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je mij uitsloverig overkomen in dit topic?
lol. nee ik voldoe niet aan die beschrijving. dat was ook zeker niet de insteek van dit topic.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef RipCore het volgende:
Voor sommige mensen is een mobiele telefoon een uitkomst. En dat sommige mensen die dingen misbruiken, is logisch. En dat er mensen zijn die ze niet nodig hebben, is logisch.
Dus, waarom discussie/een thread over iets wat al bekend is? Iedereen gebruikt dat ding anders (of gebruikt 'm niet). Dat is met ELK product zo. De meerwaarde van dit topic ontgaat mij enigszins.
Het kan overkomen als een verkapt 'check-mij-geen-mobiel-hebben-in-de-huidige-maatschappij-ik-ben-cool-topic. En dus uitsloverig. Om maar met FoK-termen te spreken.
Maar, ik kan het ook mis hebben!
dat het bezit van een mobiel, of je het nou wendt of keert, altijd meer van je privacy vraagt dan je eigenlijk wil. of at least wat ik wil.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef RipCore het volgende:
Wat was dan de insteek van dit topic?
Nee, het hoeft helemaal niet meer privacy van je te vragen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat het bezit van een mobiel, of je het nou wendt of keert, altijd meer van je privacy vraagt dan je eigenlijk wil. of at least wat ik wil.
de vraag was of er meer mensen zo dachten...![]()
dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat het bezit van een mobiel, of je het nou wendt of keert, altijd meer van je privacy vraagt dan je eigenlijk wil. of at least wat ik wil.
[...]
En waarom is dat zo?quote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef Soul79 het volgende:
Ik weet niet of het al is gezegd, maar er zit veel waars in de volgende uitspraak (weet niet van wie):
'Acht jaar geleden was je een uitslover als je een mobiel had, nu ben je een uitslover als je er geen hebt'.
De eerste mobiele telefoonbezitters waren dikdoeners, die zich zelf belangrijk maakten door te roepen dat ze 'altijd bereikbaar' moesten zijn en meer van dat soort yupperige interessantdoenerij.quote:
Je hebt ook het soort dat geen mobiele telefoon heeft en het daar verder niet over heeft. De behoefte om er een te hebben komt simpelweg niet in ze op en loopt daar verder niet mee te pochen. Ze gebruiken er niet geen om niet met de massa mee te gaan, maar omdat ze het niet nodig hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef Soul79 het volgende:
En degenen die nu geen mobiele telefoon hebben beroepen zich op allerlei holle principes, zoals 'niet mee willen met de massa'. Ze voelen zich een soort verlichte denkers die als enigen hun autonomie bewaren in een op hol geslagen wereld. Zie TS.
vet gedrukt: zie mijn eerdere bedenkingen aangaande juist dat feit.quote:Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heb je toch zelf in de hand?
net als hoe vaak je tv kijkt en hoe lang?
een vaste lijn is net zo goed inbreuk op je privacy (als je thuis bent dan),,maar ook dan bepaal jij en jij alleen of je opneemt en jij bepaalt hoe zeer je je eventuele verwijten van onbereikbaarzijn aantrekt.
niemand verplicht je dat ding 24/7 aan te hebben en/of op te nemen.
dat ding is er voor jouw gemak, als je dat wil, en niet voor je ongemak zodra je dat niet wil.
sommigen "eisen" argumenten waarom een gsm onmisbaar zou zijn, dat is het niet, duh, maar dat is het punt van er 1 hebben toch ook helemaal niet?
net zo goed als er niet 1 hebben ook geen rechtvaardiging vereist.
het lijkt net of sommigen bijna boos worden omdat je er 1 hebt en niet met voor hen valide argumenten kan komenwaarbij het voor hen enige valide argument is ws 24/7 levensbedreigende zaken voorkomen dankzij dat toestelletje
lol. wat een horror!quote:Op zondag 17 september 2006 17:20 schreef heiden6 het volgende:
Sinds vorige week heb ik twee mobiele telefoons.
In het geheel niet.quote:
Die uitslovers waren of zijn de uitersten: de eersten die er een hadden en de laatsten die er geen hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je hebt ook het soort dat geen mobiele telefoon heeft en het daar verder niet over heeft. De behoefte om er een te hebben komt simpelweg niet in ze op en loopt daar verder niet mee te pochen. Ze gebruiken er niet geen om niet met de massa mee te gaan, maar omdat ze het niet nodig hebben.
Maar het volk wat jij noemt heb je ook ja, dat zijn inderdaad uitslovers. Daar zijn er niet veel van.
ja dan zie ik het nog niet hoe je dat niet in de hand hebt, hoorquote:Op zondag 17 september 2006 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vet gedrukt: zie mijn eerdere bedenkingen aangaande juist dat feit.
die verwijten heb ik in het geheel nooit!quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dan zie ik het nog niet hoe je dat niet in de hand hebt, hoor
er zijn geen nadelen, behalve de kosten eventueel, de rest is geheel door jou te bepalen, ook de eventuele verwijten van derden, dat je niet opneemt of whatever.
nee, ik ook niet, wel constateringen "je nam niet op" en dan zeg ik "klopt' of "kan wel" en dan klaar.quote:Op zondag 17 september 2006 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die verwijten heb ik in het geheel nooit!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |