abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 11:34:17 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41882873
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef Katinkat het volgende:
Wij willen ook niet alitjd bereikbaar zijn; ik heb een pre-paid die in principe uitstaat. Ik gebruik hem hooguit om de wegenwacht te bellen en in de vakanties hebben we hem mee voor noodgevallen. Hij staat dus alitjd uit, en in de vakantie checken we 1 keer per dag of er niet gebeld is door onze ouders (die zijn ook niet meer de jongsten); wij maken nl altijd trektochten met fiets of rugzak, en hebben geen verblijfsadres waarop we bereikbaar zijn.
Toen mijn vriend 5 jaar geleden een andere baan kreeg, waren ze verbaasd dat hij geen mobiel had, hij kreeg er uiteindelijk één van het werk, die ook alleen voor het werk gebruikt wordt.
Als we niet thuis zijn, bellen ze later nog maar eens....
zo kan het dus ook.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_41882982
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik vind het ook tering irritant, veel van mijn vrienden hebben een mobiel en dan zitten ze terwijl je bij ze op bezoek bent of zelfs wanneer ze bij jou komen gewoon te smsen en iedere keer weer zon tututututu geluid door de kamer heen en dan pakken ze dat kutding weer en gaan ze weer lopen bliepen.

dat mobieltjesbashen zou landelijk ingevoerd moeten worden.
Dat gebeurt bij mij gelukkig niet zo vaak. Hoor die dingen het meest in het OV. Ik hoop dan altijd dat ze dat ding zo snel mogelijk opnemen om van dat rotgeluid af te komen.
  zondag 17 september 2006 @ 11:40:10 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41882992
ik heb trouwens wel ooit een mobiel gehad, heb em nog ergens liggen, ooit van mijn vader een gekregen en toen die stuk ging kreeg ik een van mijn moeder, die van mijn vader heb ik ook nog ergens aangezien hij is overleden en ik zijn giften wil bewaren..
is al jaren geleden dat ik mijn mobieltjes gebruikte, die van mijn moeder heb ik op n dag gewoon nietmeer opgeladen, had het wel gezien met dat kutapparaat..
was ook niet zon ding waarmee je kon filmen en muziek spelen enzo, gewoon een telefoon dus.
ff kijken waar hij ligt,ok gevonden, het is een Sagem mc3000... zegt mij helemaal niks verder trouwens.

ik krijg trouwens al de bieten wanneer ik langs een mobieltjes winkel loop en die plasticbekken binnen zie lachen naar klanten, krijg ik zin om een staaf dynamiet er naarbinnen te tiefen.
  zondag 17 september 2006 @ 11:43:27 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41883072
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:39 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij mij gelukkig niet zo vaak. Hoor die dingen het meest in het OV. Ik hoop dan altijd dat ze dat ding zo snel mogelijk opnemen om van dat rotgeluid af te komen.
ik vraag mensen altijd dat klote ding uit te zetten, maar dat zijn dus gevallen waarin ik bij mensen op bezoek ben of mensen bij mij op bezoek zijn, maar ze houden em altijd aan... tot grote irritatie wegens bliepbliep geluiden om de minuut. (sms bullshit enzo) waarna mijn gesprekspartner weer dat apparaat moet pakken en zelf mee gaat drukken op de knopjes ervan

ik ga al jaren niet meer met het OV dus ik heb dat gelukkig niet.
ach eens in de 3 maanden mischien met de trein, dat is al erg genoeg.
pi_41883171
Ik heb zelf ook jarenlang geen mobiel gehad, maar nu heb ik er één (zo'n overdreven ding met mp3-ringtones, videocamera en bluetoothwapgprs), en merk ik dat er er naar ben gaan leven.

Je wordt gewoon íets minder zorgvuldig, want je kan altijd alles snel rechtlullen met je mobiel. Afspraak gemist? "Ik ben 5 minuten later, file enzo!" Verslagen vergeten? "Kun jij even snel ons gedeelte uitprinten, hier deed ie het niet". Enz.
En ja, ik ga ook niet meer zonder de deur uit. Echt, het slaat nergens op, want ik word hoogstens 5 keer per maand gebeld, en 3 daarvan is mijn moeder om te vragen wat voor chocopasta ik wil, maar toch. Zul je net zien dat ze me nodig hebben als ik hem niet meeneem.

Wat dat betreft snap ik de TS ook wel. Zo'n ding is ideaal voor noodgevallen, maar van die mensen die ermee vergroeid zijn en zelfs zo'n mal bluetooth headsetje hebben om het cyborg-beeld af te maken. Blugh.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 17 september 2006 @ 11:49:46 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41883215
afkicken jongen! de goede wil is aanwezig, thats good, thats super good!
  zondag 17 september 2006 @ 11:54:24 #107
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41883306
Heel goed, TS. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Wat heb ik een pesthekel aan dat apparaat. De terreur van de mobiele telefoon. Ze zijn best handig hoor, SOMS, maar het nut ervan wordt heel erg overschat, vorm van self-fulfilling prophecy.

Ik zie genoeg mensen om me heen die ALTIJD met dat ding bellen, ook gewoon in gezelschap, heel lomp is dat. En ik ken genoeg mensen die van je verwachten dat ding ALTIJD aan te hebben staan.

"Waarom nam je niet op??"
"Omdat-ie uit staat, hert."
"Maar waarom staat-ie uit dan??"
"Omdat ik het lef niet heb dat onding in de sloot te flikkeren."

Het is trouwens vooral iets van vrouwen om de mobiele telefoon te idealiseren. Dat zijn toch doorgaans wezens met een sociale dwangneurose, bemoeizuchtige netwerkers-pur-sang. Mannen begrijpen meestal beter waarom iemand ervoor kiest geen aansluiting te zoeken bij de buitenwereld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 17 september 2006 @ 11:56:47 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41883375
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:54 schreef Ringo het volgende:
Heel goed, TS. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Wat heb ik een pesthekel aan dat apparaat. De terreur van de mobiele telefoon. Ze zijn best handig hoor, SOMS, maar het nut ervan wordt heel erg overschat, vorm van self-fulfilling prophecy.

Ik zie genoeg mensen om me heen die ALTIJD met dat ding bellen, ook gewoon in gezelschap, heel lomp is dat. En ik ken genoeg mensen die van je verwachten dat ding ALTIJD aan te hebben staan.

"Waarom nam je niet op??"
"Omdat-ie uit staat, hert."
"Maar waarom staat-ie uit dan??"
"Omdat ik het lef niet heb dat onding in de sloot te flikkeren."

Het is trouwens vooral iets van vrouwen om de mobiele telefoon te idealiseren. Dat zijn toch doorgaans wezens met een sociale dwangneurose, bemoeizuchtige netwerkers-pur-sang. Mannen begrijpen meestal beter waarom iemand ervoor kiest geen aansluiting te zoeken bij de buitenwereld.
geweldige post !!!
hulde aan dat laatste stukje trouwens hahah

edit: zie sig.

[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 17-09-2006 12:03:05 ]
  zondag 17 september 2006 @ 12:06:40 #109
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41883601
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat vind ik ook de meest irritatie opwekkende eigenschap van dat achterlijke apparaat, dat mensen altijd dat kutding opnemen wanneer je met een RL conversatie bezig bent, ik zeg dan ook vaak van, zet dat ding goddomme gewoon uit man.
Dat vind ik dus ook zo irritant.
Iemand die de moeite heeft genomen om fysiek naar je toe te komen moet altijd prioriteit hebben over iemand die die moeite niet neemt en je alleen maar opbelt. Mijn telefoon staat altijd in de trilstand (zonder ringtone) en als mijn gesprek met een RL persoon voorbij is dan bel ik evt zelf terug. Tegen klanten zeg ik dan dat ik in een meeting zat (wat feitelijk ook zo is als ik met iemand anders IRL aan het praten ben)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 17 september 2006 @ 12:08:28 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41883645
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook zo irritant.
Iemand die de moeite heeft genomen om fysiek naar je toe te komen moet altijd prioriteit hebben over iemand die die moeite niet neemt en je alleen maar opbelt. Mijn telefoon staat altijd in de trilstand (zonder ringtone) en als mijn gesprek met een RL persoon voorbij is dan bel ik evt zelf terug.
respect.

hoe is het in het oosten dan gesteld met de beldrift van mensen, zover ik meen is het daar constante ringring gekte..?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2006 @ 12:10:58 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41883717
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:21 schreef Mike het volgende:
Je kunt je telefoon natuurlijk ook gewoon uitzetten op de momenten die je niet bereikbaar wil zijn.

Ik heb een aantal situaties meegemaakt waarbij een mobiele telefoon erg handig was en veel tijd en ellende bespaard heeft, dus ik vind het prima om er altijd een bij me te hebben.
Of gewoon niet opnemen.
  zondag 17 september 2006 @ 12:13:21 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41883794
en 10x die herpes bliepbliep horen?
zet gewoon uit, bespaar je gesprekspartner de ergenis.
  zondag 17 september 2006 @ 12:21:21 #113
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_41884000
mensen die dingen doen of niet doen uit principe en die denken dat anderen het iets scheelt haha
Trotse papa van Eden
  zondag 17 september 2006 @ 12:25:26 #114
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41884103
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:21 schreef B4CO het volgende:
mensen die dingen doen of niet doen uit principe en die denken dat anderen het iets scheelt haha
ik zit bijna op het punt dat ik ook ga mobieltjes bashen, maar dan zonder het op te nemen.
pi_41884585
Ik heb geen principe, uit mobiel opzicht.
Graag op anoniem
  zondag 17 september 2006 @ 12:58:12 #116
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41885274
Ik had er ook lange tijd geen, omdat ik het niet nodig vond. Nu heb ik er één, niet omdat ik het stoer vind, maar omdat ik het handig vind. Ik heb dan ook geen telefoon met dikke camera, mp3-speler en glijsysteem, maar gewoon een simpel doch doeltreffend apparaatje. En ik ben er enorm blij mee. Het is echt een enorme opluchting om alle telefoonnummers van anderen niet meer te hoeven opschrijven, maar ze gewoon in mn telefoon te kunnen zetten. En mobiel bellen is tof, evenals sms'en. Geen mobiel nemen uit principe is dus niet nodig, je hoeft namelijk geen mobiel te hebben om altijd bereikbaar te kunnen zijn of stoer te kunnen doen, je kunt er ook eentje nemen om heel andere redenen.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  zondag 17 september 2006 @ 13:12:02 #117
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_41885752
Ik heb er één, een basic geval. Ik bel niet vaak, meestal iets voor school ofzo, of over uitgaan. Ik vind net als Keileweg-ethicus het adresboek onwijs handig, de kalender ook wel, maar dat zijn dingen die je systematisch moet gebruiken willen ze doeltreffend zijn.

Ik snap al die andere kinderen die ik bij mij op school zie, daarentegen echt niet. Die zitten íedere pauze met dat ding in hun klauwen, zo'n slidemp3gprswatiktochnietgebruik-geval, ouders dokken die 20,-euro / maand abonnement wel. Ik luister wel naar de radio op mijn telefoon, top uitvinding, dat allemaal voor 90 euro, vond ik een schappelijke prijs.
  zondag 17 september 2006 @ 13:29:24 #118
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_41886362
Wanneer ik niet bereikbaar wil zijn zet ik hem uit

Maar voor noodgevallen ( ik kan me nog een geval herinneren dat ik zelf een ambulance heb moeten bellen nadat ik aangereden was ) is dat ding toch erg handig
  zondag 17 september 2006 @ 13:34:50 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41886579
het aantal mensen dat ook geen mobiel heeft, of er nauwelijks gebruik van maakt, valt me trouwens reuze mee!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 september 2006 @ 13:35:58 #120
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41886622
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
het aantal mensen dat ook geen mobiel heeft, of er nauwelijks gebruik van maakt, valt me trouwens reuze mee!
vind je het dan niet gemakkelijk als je bijvoorbeeld onderweg bent? misschien dat je pech krijgt in een verlaten gebied in het buitenland, dan is een mobiele telefoon toch echt wel gemakkelijk.
From feudal serf to spender.
  zondag 17 september 2006 @ 13:41:55 #121
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41886891
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

vind je het dan niet gemakkelijk als je bijvoorbeeld onderweg bent? misschien dat je pech krijgt in een verlaten gebied in het buitenland, dan is een mobiele telefoon toch echt wel gemakkelijk.
nee dat is saai, dan word je meteen opgehaald terwijl je anders mischien een avontuur zou beleven.
  zondag 17 september 2006 @ 13:42:34 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41886921
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee dat is saai, dan word je meteen opgehaald terwijl je anders mischien een avontuur zou beleven.

wat hij zegt dus.
pi_41887030
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Stel dat ze in tekenfilms mobiele telefoons zouden gebruiken. Meteen alle spanning weg.
pi_41887038
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik dus!

ik heb nog nooit een mobiele telefoon gehad en wil dat graag zo houden.

meer mensen die kiezen voor een bestaan waar niet altijd geacht wordt dat je bereikbaar bent?

op mijn werk ben ik de enige met een leeg vakje op de lijst van mobiele telefoonnummers
M'n vader gebruikt er ook geen. Ging hij eens met de trein naar een vergadering in Amsterdam (we wonen vlakbij Rotterdam), en werden we gebeld dat het niet doorging vijf minuten nadat hij weg was en hij waarschijnlijk nog niet eens bij het station was. Maar ja, geen gsm he.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 17 september 2006 @ 13:46:15 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41887090
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
geweldige post !!!
hulde aan dat laatste stukje trouwens hahah

edit: zie sig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 17 september 2006 @ 13:52:03 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41887348
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Henno het volgende:

[..]

M'n vader gebruikt er ook geen. Ging hij eens met de trein naar een vergadering in Amsterdam (we wonen vlakbij Rotterdam), en werden we gebeld dat het niet doorging vijf minuten nadat hij weg was en hij waarschijnlijk nog niet eens bij het station was. Maar ja, geen gsm he.
lekker ff weg van het gezin
pi_41887713
Ik heb altijd een mobiel bij me, maar ik ben niet voor iedereen bereikbaar
Simpelweg sommige oproepen weigeren, werkt perfect
  zondag 17 september 2006 @ 14:04:22 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41887791
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb altijd een mobiel bij me, maar ik ben niet voor iedereen bereikbaar
Simpelweg sommige oproepen weigeren, werkt perfect
ik zie mensen dat wel vaker zeggen, maar als ze dan gebeld worden nemen ze vaak wel op, of bellen niet veel later ff terug. ik denk dat dat komt omdat men, eenmaal in bezit van een mobiel, altijd verweten kan worden/wordt dat hij of zij niet bereikbaar is/was.
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2006 @ 14:06:17 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_41887865
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Op mijn werk hebben ze gewoon een telefoonaansluiting, hoor. In noodgevallen ben ik dan ook bereikbaar. Maar hoe is de verhouding noodgevallen/onzin?
Jij was toch postbode ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 17 september 2006 @ 14:07:45 #130
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_41887929
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom niet dan? ik kan prima zonder
Mischien is het voor andere mensen belangrijk dat ze mobiel bereikbaar zijn.
Because they will last that long.
pi_41888043
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie mensen dat wel vaker zeggen, maar als ze dan gebeld worden nemen ze vaak wel op, of bellen niet veel later ff terug. ik denk dat dat komt omdat men, eenmaal in bezit van een mobiel, altijd verweten kan worden/wordt dat hij of zij niet bereikbaar is/was.
Als hij gaat trilt hij; heb ik er geen behoefte aan kijk ik ook niet eens wie er belt en laat ik hem gewoon 20 sec trillen
Ben ik in een zeer sociale bui en ik kijk wie het is en de persoon staat me aan (ofwel geen lang onzinnig lulverhaal) dan neem ik hem op. Meestal als ze bellen en ik neem niet op om welke reden dan ook dan bellen ze 10/15 minuten later nog wel een keer en dan neem ik meestal wel op

Op sommige momenten ben je wel heel kansloos, als ik Nederland zit te kijken (voetbal) dan neem ik 99% zeker niet op, en in een disco ofzo neem ik hem ook niet op, je verstaat er geen reet van, staat voor lul en het gaat toch nergens over
  zondag 17 september 2006 @ 14:12:37 #132
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41888086
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dan sta je als persoon erg zwak in je schoenen, als je vanuit groepsdruk (of wat dan ook) de ander moet terug bellen of sowieso moet opnemen, ook als het jou niet uitkomt.

Ik bepaal zelf of ik opneem, en of ik 'm überhaupt meeneem, waar ik dan ook naar toe ga of ben. Alsof een mobiele telefoon hebben gelijk staat aan 24/7 bereikbaar zijn. Ik denk het niet. Ik weet wel zeker van niet zelfs.

Het is niet zwart-wit.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_41888245
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Djeez het volgende:

[..]

Jij was toch postbode ?
Op zaterdag, ja... hoe lang denk je dat ik in de wijk ben? Da's niet langer dan zo'n twee uurtjes, hoor.

En als ik hulp nodig heb, bel ik gewoon ergens aan of ik daar even de telefoon mag gebruiken. Mag altijd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2006 @ 14:20:00 #134
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_41888314
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En als ik hulp nodig heb, bel ik gewoon ergens aan of ik daar even de telefoon mag gebruiken. Mag altijd.
Als je bij ons komt om te bellen, krijg je nog een kop koffie ook!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 17 september 2006 @ 14:23:53 #135
157361 jors
stripheld
pi_41888421
mobiel zijn is belangerlijk
waarom?
waarom niet?
off the wall
  zondag 17 september 2006 @ 14:37:57 #136
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_41888878
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
waarom niet dan? ik kan prima zonder
Wat zal ik lachen als je op een boerenpad met pech komt te staan om 4 uur 's nachts, en het eerste dorp is 10km lopen
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  zondag 17 september 2006 @ 14:39:31 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41888897
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef jors het volgende:
mobiel zijn is belangerlijk
waarom?
waarom niet?
jij drinkt zeker vaak prik in de disco
pi_41889043
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef Hari-Bo het volgende:
Wat zal ik lachen als je op een boerenpad met pech komt te staan om 4 uur 's nachts, en het eerste dorp is 10km lopen
Dan ga je 10 km lopen. Net alsof dat onoverkomelijk is. En alsof dat wekelijks voorkomt.
pi_41889045
Weet je wat ook zo irritant is? Van die kinderen die met het mobieltje aan de oor flink vervormde muziek zitten te luisteren en ondertussen met hun hoofd op en neer zitten te knikken. En dat midden op straat of in de schoolkantine.
  zondag 17 september 2006 @ 14:50:08 #140
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_41889202
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Dan ga je 10 km lopen. Net alsof dat onoverkomelijk is. En alsof dat wekelijks voorkomt.
Mijn vader het het ongeveer 10 jaar geleden meegemaakt, eerst werken op een kermis daarna naar huis en dan opeens panne, ik weet zeker dat je dan heel graag een mobieltje op zak heb.
En de dag erna maar 1 aangeschafd, en het is niet makkelijk voor enkel autopech maar ook als er iets anders gebeurd.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_41889236
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik draag ook geen horloge trouwens. maar dat is off topic.
Ik ook niet maar ik heb een mobiel waar de tijd op staat
  zondag 17 september 2006 @ 14:53:00 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41889299
het is gezond om zo nu en dan 10km te lopen, mensen die dan een mobieltje aanschaffen heten sneue aanstellers.
  zondag 17 september 2006 @ 14:57:44 #143
13250 Lod
Sapere aude!
pi_41889436
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef Modus het volgende:

[..]

10 km is iets langer dan een uur lopen. Kun je ondertussen mooi je vrienden bellen wat je nu weer overkomen is
GNU Terry Pratchett
pi_41889670
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef Hari-Bo het volgende:
Mijn vader het het ongeveer 10 jaar geleden meegemaakt, eerst werken op een kermis daarna naar huis en dan opeens panne, ik weet zeker dat je dan heel graag een mobieltje op zak heb.
En de dag erna maar 1 aangeschafd, en het is niet makkelijk voor enkel autopech maar ook als er iets anders gebeurd.
En hoe vaak heeft ie in de afgelopen 10 jaar weer pech gehad op een afgelegen plek?
pi_41889755
Mijn oma heeft ook geen mobiel en ook geen tv
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 17 september 2006 @ 15:10:06 #146
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_41889792
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef rekenwonder het volgende:
Vroeger maakten we gewoon goede afspraken. Dat is wel een nadeel van de mobiele maatschappij; je kunt met niemand meer goede afspraken maken. Men heeft immers altijd de mobiele telefoon als back-up.
Helemaal mee eens..

Nog erger is het als iemand te laat komt of helemaal niet, en dan achteraf zeggen "ik wou je nog bellen maar geen bereik/geen beltegoed/je nam niet op/telefoon vergeten/whatever" Dat zijn de echt trieste gevallen.

Theo Maassen zei het al:
"Kijk, toen er rekenmachientjes kwamen, toen zijn wij steeds minder goed gaan rekenenen, ja? Dat is een feit. Zou het zo kunnen zijn dat door al die communicatie technieken wij minder goed zijn gaan communiceren?"
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 17 september 2006 @ 15:11:14 #147
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_41889819
Zo sneu, mensen die zo'n mobiel hebben alleen voor de 'heb'.
En dan gaan ze er ook nog zo mee lopen patsen!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zondag 17 september 2006 @ 15:19:38 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41890076
hele heldere post doppelganger, dat is inderdaad zo.
mensen denken al veel minder na door alle hulpmidellen, en met mobieltjes is de menselijk communicatieve vaardigheid heel erg minder geworden.
  zondag 17 september 2006 @ 15:22:17 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41890127
met sommige mensen die vaak mobiel bellen krijg je idd een soort sms-gesprek. korte onduidelijke zinnen, snel achter elkaar.
pi_41890181
Ik zou ook graag zonder willen,maar het is zo ingrijpend.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')