zie 3e regelquote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Chokeme het volgende:
En wat is dat principe dan wat je tegenhoudt ?
jij bent ook mobielloos?quote:
Ik denk omdat je in principe de hele dag gepeild kunt worden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Chokeme het volgende:
En wat is dat principe dan wat je tegenhoudt ?
Vroeger maakten we gewoon goede afspraken. Dat is wel een nadeel van de mobiele maatschappij; je kunt met niemand meer goede afspraken maken. Men heeft immers altijd de mobiele telefoon als back-up.quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Chokeme het volgende:
Bijvoorbeeld als je op je Zaterdagavond ergens strand, en je weet niet waar je vrienden zijn/wat ze doen etc. Vindt ik het toch wel erg handig om ff te bellen wat ze aan het doen zijn.
ik heb natuurlijk wel een huistelefoon, bel ik daarmee.quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Chokeme het volgende:
OK I see. Opzich wel een relaxed idee dat je niet altijd opgebeld kunt worden inderdaad, ik heb mijne dan ook echt niet altijd bij me. Maar op sommige momenten ben ik hem toch echt wel nodig, of, nodig, dan is ie verdomd handig in elk geval. Bijvoorbeeld als je op je Zaterdagavond ergens strand, en je weet niet waar je vrienden zijn/wat ze doen etc. Vindt ik het toch wel erg handig om ff te bellen wat ze aan het doen zijn.
editquote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Maar zo reageer ik meestal bij nutteloze info die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Maar gefeliciteerd! Geniet er van!![]()
Je bent heel speciaal![]()
Of wilde je ook nog iets bereiken met het topic?
waarom niet dan? ik kan prima zonderquote:Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef Arjann87 het volgende:
Ik zou ook niet zonder kunnen.
Waarom niet? Nou kijk, het is maar wat je gewend bent. Het heeft voordelen en de nadelen die jij noemt kan je makkelijk weg 'vagen'.quote:Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom niet dan? ik kan prima zonder
Iets wat niet bestaat kan je inderdaad niet krijgen nee.quote:Op zondag 17 september 2006 00:32 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
als het al bestaat, maar mobieletelefoonkanker zal je nooit krijgen dan.
meneer zuurtjequote:Op zondag 17 september 2006 00:34 schreef Modus het volgende:
Er is helemaal niemand die als ie onderweg is naar een afspraak bij een telefooncel stopt om te zeggen dat ie onderweg is en wat doen mongolen met een mobiel: 'ja met mij, ik ben onderweg hoor'. Ja duh stomme kut, dat heb je toch afgesproken.
ben je als je gsmloos ben ook al automatisch dommekut loos?quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
meneer zuurtje
maar oh oh wat zou je graag zo een domme kut hebben die onderweg naar jou is en je dan toch nog even belt of sms-t
Of van die mensen die anderen gaan bellen omdat ze zich vervelen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:34 schreef Modus het volgende:
Er is helemaal niemand die als ie onderweg is naar een afspraak bij een telefooncel stopt om te zeggen dat ie onderweg is en wat doen mongolen met een mobiel: 'ja met mij, ik ben onderweg hoor'. Ja duh stomme kut, dat heb je toch afgesproken.
of van die mensen die ongegeneert relatieproblemen gaan bespreken op een toon die bij een dove bouwvakker niet zou misstaan.quote:Op zondag 17 september 2006 00:38 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Of van die mensen die anderen gaan bellen omdat ze zich vervelen.
quote:
Een horloge en ook sieraden vind ik irritant en een mobiel vergeet ik toch mee te nemen en denk ik eraan moet ik 't ding gaan bellen om 'm vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
heb je toevallig ook een reden of gewoon zomaar?
Welnee, ik moet al die onzin niet hebben.quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
meneer zuurtje
maar oh oh wat zou je graag zo een domme kut hebben die onderweg naar jou is en je dan toch nog even belt of sms-t
"check eens hoe alternatief ik wel niet ben yo"quote:Op zondag 17 september 2006 00:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Welnee, ik moet al die onzin niet hebben.
Een nieuwe fobie.quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken idd serieus mensen die niet meer zonder mobiel naar buiten gaan.
noem het gerust verslaving.quote:
Geef eens voorbeelden dat ie ècht onmisbaar is dan.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Samsonneke het volgende:
Ik zou niet meer zonder kunnen eerlijk gezegd. Toch vind ik het knap dat jij moeiteloos zonder kan. In tegenstelling tot jou, zijn er veel mensen van afhankelijk geworden.
hey ff off topic die avatar, die ken ik nog van heel lang geleden en heb nooit antwoord gekregen of het een hoax shot is of echt. weet jij het?quote:Op zondag 17 september 2006 00:58 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik neem gewoon mijn mobiel niet op als ik er geen zin in heb met iemand te praten. Of ik zet hem uit/laat hem thuis. Ik heb dus wel sympathie voor je principe.
Op mijn werk hebben ze gewoon een telefoonaansluiting, hoor. In noodgevallen ben ik dan ook bereikbaar. Maar hoe is de verhouding noodgevallen/onzin?quote:Op zondag 17 september 2006 00:59 schreef tonks het volgende:
Nou als je geen familie hebt vind ik het logisch dat iemand geen mobieltje heeft.. maar als je een baan of familie hebt dan heb je toch gewoon altijd een telefoon bij? Stel dat er iets met je familie gebeurt.. wil je daar dan pas een om 6 uur als je weer thuis bent achter komen?
ik heb familie en een goede baan. zelfs toen ik freelancede ging het prima.quote:Op zondag 17 september 2006 00:59 schreef tonks het volgende:
Nou als je geen familie hebt vind ik het logisch dat iemand geen mobieltje heeft.. maar als je een baan of familie hebt dan heb je toch gewoon altijd een telefoon bij? Stel dat er iets met je familie gebeurt.. wil je daar dan pas een om 6 uur als je weer thuis bent achter komen?
Nou als ik bijvoorbeeld een kind heb of een zwagere vrouw dan zou ik graag direct weten als er iets aan de hand is. En dat op het werk een telefoonaansluiting ligt ook weer aan waar je werkt enzoquote:Op zondag 17 september 2006 01:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben ze gewoon een telefoonaansluiting, hoor. In noodgevallen ben ik dan ook bereikbaar. Maar hoe is de verhouding noodgevallen/onzin?
IMDB zegt dit, dus ik ga uit van nep:quote:Op zondag 17 september 2006 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey ff off topic die avatar, die ken ik nog van heel lang geleden en heb nooit antwoord gekregen of het een hoax shot is of echt. weet jij het?
Het ziet iig behoorlijk ranzig uitquote:The exploding head scene was accomplished by filling a latex head with dog food and rabbit livers, and shooting it from behind with a 12-gauge shotgun]
Ja... ik begrijp zo ongeveer wat je met "noodgeval" bedoelt, tonks... En doorgaans is er een telefoonaansluiting aanwezig... Anders moet je al in de auto of in een plantsoen zijn, ofzo. (en als je voornamelijk aan het rijden bent zal je baas het sowieso wel op prijs stellen dat je een mobiele telefoon hebt)quote:Op zondag 17 september 2006 01:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als ik bijvoorbeeld een kind heb of een zwagere vrouw dan zou ik graag direct weten als er iets aan de hand is. En dat op het werk een telefoonaansluiting ligt ook weer aan waar je werkt enzo
doe jij eens alles weg dan wat niet echt onmisbaar is.quote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden dat ie ècht onmisbaar is dan.
scheet. ik vind het gewoon een ding wat ik niet hoef, niks "uit hype meedoen" of niet-gedachte. ook niet vanuit een "kijk mij eens stoer zijn". gewoon ik vind het een onding op privacy.quote:Op zondag 17 september 2006 01:05 schreef milagro het volgende:
[..]
doe jij eens alles weg dan wat niet echt onmisbaar is.
een gsm is gewoon handig als je hem hebt, simpel.
als je met iemand afgesproken hebt ergens en je loopt elkaar mis.
als je afgesproken hebt, maar je zit vast in het verkeer.
als er een ongeluk is gebeurd en je moet NU bellen
als je dol verliefd bent en je vriend belt je op dat hij zo bij je is.
als je in de trein zit voor een reis van tig uur en je verveelt je.
als je iemand iets vergeten te zeggen hebt en je het toch nog ff kwijt wil
oftewel, soms van (levens)belang, soms verdomd handig, en soms vooral verdomd leuk.
dat iemand die hem nooit gehad heeft hem niet mist, well fucking duh.
maar om iets nu compleet af te schrijven omdat het niet 24/7 diepe noodzaak is, is gewoon suf dwars doen "ik ben geen meeloper, ik heb er geen".
tig jaar geleden hadden we ook geen pc's, konden we thuisvprima zonder, dus doe maar weg dat ding.... of is het ms nu je het eenmaal hebt toch handig en leuk en zou je het ws gaan missen als je het niet meer had.
De goedkoopste prepaid voldoet dan wel. Niet registreren dat ding en zelf nooit bellen ermee.quote:Op zondag 17 september 2006 01:09 schreef Sidious het volgende:
*meldt zich*
Ik ga nog wel een keertje zo'n ding kopen, maar ik ben nog op zoek (niet bepaald actief) naar eentje zonder camera, internet en andere functies die ik toch nooit zal gebruiken.
kan zijn, maar dat maakt het ding niet overbodig en overdreven luxe of zo, die toon spreekt wel een beetje uit sommige posts hier.quote:Op zondag 17 september 2006 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
scheet. ik vind het gewoon een ding wat ik niet hoef, niks "uit hype meedoen" of niet-gedachte. ook niet vanuit een "kijk mij eens stoer zijn". gewoon ik vind het een onding op privacy.
ja idd. daarom vroeg ik in eerste instantie ook om medestanders die ook geen mobiel hebben, want ik lijk wel een uitstervend ras. gelukkig wat fokkers! ook zonder mobiel. om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
kan zijn, maar dat maakt het ding niet overbodig en overdreven luxe of zo, die toon spreekt wel een beetje uit sommige posts hier.
dat jij er geen behoefte aan hebt, is toch net zo prima als dat een ander dat wel heeft?
ik heb geen rijbewijs, nooit behoefte gehad er 1 te halen, maar daarom is een auto nog wel verdomd handig en is het logisch dat als je een auto hebt, je aan dat ding 'gehecht' bent en je lastig nog zonder kunt (en natuurlijk kun je zonder als het echt moet, maar je begrijpt wel the figure of speech)
Waar ik me aan stoor is de mensen die 'claimen' niet zonder te kunnen want 'altijd bereikbaar moeten zijn' en die je dan alleen maar op 'waar zit je nuuuuuuu'-gesprekken kunt betrappen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef milagro het volgende:
kan zijn, maar dat maakt het ding niet overbodig en overdreven luxe of zo, die toon spreekt wel een beetje uit sommige posts hier.
dat jij er geen behoefte aan hebt, is toch net zo prima als dat een ander dat wel heeft?
ik heb geen rijbewijs, nooit behoefte gehad er 1 te halen, maar daarom is een auto nog wel verdomd handig en is het logisch dat als je een auto hebt, je aan dat ding 'gehecht' bent en je lastig nog zonder kunt (en natuurlijk kun je zonder als het echt moet, maar je begrijpt wel the figure of speech)
Naast geen mobiel, pin ik bijvoorbeeld ook alleen maar bij de bank om de hoek en verder nergens.quote:Op zondag 17 september 2006 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja idd. daarom vroeg ik in eerste instantie ook om medestanders die ook geen mobiel hebben, want ik lijk wel een uitstervend ras. gelukkig wat fokkers! ook zonder mobiel. om wat voor reden dan ook.
otquote:Op zondag 17 september 2006 01:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar ik me aan stoor is de mensen die 'claimen' niet zonder te kunnen want 'altijd bereikbaar moeten zijn' en die je dan alleen maar op 'waar zit je nuuuuuuu'-gesprekken kunt betrappen.
En ik vind dat (veel) mensen zelf totaal niet meer nadenken, aangezien ze het toch 24/7 aan iemand anders kunnen vragen. En dingen gaan vragen (alleen omdat het kán) die volkomen voor de hand liggend zijn, maar die ze nu ineens zelf niet meer kunnen bedenken.
wat is de achterliggende gedachte?quote:Op zondag 17 september 2006 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Naast geen mobiel, pin ik bijvoorbeeld ook alleen maar bij de bank om de hoek en verder nergens.![]()
Dat ik geen trek heb in het feit dat de supermarkt weet hoeveel bier ik zuip.quote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is de achterliggende gedachte?
Ik vind het ook verschrikkelijke onzin wat sommige middelbare scholieren van tegenwoordig allemaal doen met mobieltjes en MSN. Ik bedoel, ze zien elkaar op school van half 9 tot half 4. Zodra ze thuis zijn zetten ze MSN aan om daar met elkaar te praten. Als ze niet op MSN zijn, worden ze wel gesmst door anderen die vragen waarom. Ondertussen sms'en ze elkaar ook nog over de meest onzinnige dingen en als ze 's avonds niet kunnen slapen zijn ze niet te beroerd om iemand anders nog even wakker te sms'en.quote:Op zondag 17 september 2006 01:13 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
je laat je tenminste niet aanlullen dat je hem nodig hebt, meeste teenyboppers hier verbellen meer dan iemand met een 06lijn verslaving. Je bespaart gewoon een hoop geld, en volgens mij is niets zo dringend dat het niet een dagje kan wachten. En als je dan 112 moet bellen is er altijd wel iemand die er wel eentje heeft.
lol dat deed ik ook toen ik nog een keer weed verbouwde.quote:Op zondag 17 september 2006 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ik geen trek heb in het feit dat de supermarkt weet hoeveel bier ik zuip.En hoeveel Km je rijdt en waarheen zoal.
Maakt niet uit wat je uitvreet, het kan altijd tegen je gebruikt worden.quote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol dat deed ik ook toen ik nog een keer weed verbouwde.
waar zie jij dat?quote:Op zondag 17 september 2006 02:30 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die een mobiel een hype vinden![]()
Veeg me op![]()
TV, radio, internet, auto's, allemaal normale dingen in een mensenleven. Nee, geen hype. Mobieltje wel![]()
Over het mobieltje, de hype?quote:
Maar je hebt lui, die dat wel denken. WAS misschien ook wel zo, tien jaar geleden.quote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
uit principe geen mobieltje hebben is wel zielig hoor. Tis goddomme een gebruiksvoorwerp hoor, geen statussymbool.
dat laatste slaat echt nergens op, schaf google dan ook maar afquote:Op zondag 17 september 2006 01:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar ik me aan stoor is de mensen die 'claimen' niet zonder te kunnen want 'altijd bereikbaar moeten zijn' en die je dan alleen maar op 'waar zit je nuuuuuuu'-gesprekken kunt betrappen.
En ik vind dat (veel) mensen zelf totaal niet meer nadenken, aangezien ze het toch 24/7 aan iemand anders kunnen vragen. En dingen gaan vragen (alleen omdat het kán) die volkomen voor de hand liggend zijn, maar die ze nu ineens zelf niet meer kunnen bedenken.
ik zie het niet in de op staan, jij wel?quote:Op zondag 17 september 2006 02:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Over het mobieltje, de hype?
In dit topic.
Maar goed, ik respecteer de mobielloze mensen. Maar ga niet zeggen dat het een hype is. Want dan heb je niet goed opgelet, of moet je af en toe eens naar buiten.
JA ALS JE TUSSEN DE REGELS DOORLEEST!quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie het niet in de op staan, jij wel?
Dat was een ander topic. Iets met "Het is een hype en dan koop ik 't niet"quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
En een huis en een maitresse.quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef zhe-devilll het volgende:
knap hoor
Heb ik het over de OP?quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Verhip !quote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar dan wel een wijf wat niet van de pot gerukt is.![]()
Mijn boodschappenlijst is vrij beperkt.quote:Op zondag 17 september 2006 06:47 schreef arise het volgende:
Dat grietje belde een vriendin , blah , blah , hoop onzin, ik sta nu in de supermarkt ,en heb dit in mijn mandje
Maar wat lief dat je je vrouw verteld wat ze mee moet nemen uit de winkel ....(ik ga altijd samen met mijn man boodschappen doen ...
)
Is dat ook de reden dat je geen mobiel hebt?quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je uitvreet, het kan altijd tegen je gebruikt worden.![]()
Het grote gevaar schuilt erin als al die databases aan elkaar geknoopt worden.
Dan heb je in 1 klap een redelijk beeld van iemand.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik dus!
ik heb nog nooit een mobiele telefoon gehad en wil dat graag zo houden.
meer mensen die kiezen voor een bestaan waar niet altijd geacht wordt dat je bereikbaar bent?
op mijn werk ben ik de enige met een leeg vakje op de lijst van mobiele telefoonnummers
Overigens heb ik wel een grondige hekel aan een deel van de ringtones. Op de één of andere manier werken die dingen gigantisch op mijn zenuwen. Ben ik daar de enige in of zijn er meer mensen die daar last van hebben?quote:Als ik er niet ben, ben ik er niet.
ik vind het ook tering irritant, veel van mijn vrienden hebben een mobiel en dan zitten ze terwijl je bij ze op bezoek bent of zelfs wanneer ze bij jou komen gewoon te smsen en iedere keer weer zon tututututu geluid door de kamer heen en dan pakken ze dat kutding weer en gaan ze weer lopen bliepen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb ook geen mobiele telefoon. Heb er compleet geen behoefte aan om zo'n ding te hebben. Maar het is nou niet echt uit principe. Verder hanteer ik dezelfde regel als cerreur.
[..]
Overigens heb ik wel een grondige hekel aan een deel van de ringtones. Op de één of andere manier werken die dingen gigantisch op mijn zenuwen. Ben ik daar de enige in of zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Verder heb ik ook geen horloge, maar dat komt omdat ik dat gewoon niet fijn vind zitten.
hah! kanibaal!quote:Op zondag 17 september 2006 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ot
keertje survivalen? pan, mes en hersens mee.
dat vind ik ook de meest irritatie opwekkende eigenschap van dat achterlijke apparaat, dat mensen altijd dat kutding opnemen wanneer je met een RL conversatie bezig bent, ik zeg dan ook vaak van, zet dat ding goddomme gewoon uit man.quote:Op zondag 17 september 2006 06:38 schreef arise het volgende:
ik heb geen mobieltje, uit mijn principe vind ik het de grootste onzin..
Of als je met iemand aan het praten bent, en het mobieltje gaat voor ..
Ben ik meteen weg ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |