Klinkt goed te doen, mits ze een flink aantal rondjes circuit meegaanquote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef BoJo het volgende:
oh alleen de blokken![]()
die waren 115 euro voor de voorzijde![]()
inderdaad. dat is toch gewoon eitje schuiven naar de kant. we maken een zwiep beweging hij draaid in de lucht en je vangt het weer op met je pan en hopla hij is omgedraaid ala pannen koekquote:Op zondag 17 september 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
En omdraaien via een bord? Zo moeilijk is dat toch niet![]()
deze blokken gaan echt wel lang meequote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klinkt goed te doen, mits ze een flink aantal rondjes circuit meegaanZoals ik het bekijk vallen de onkosten van een circuitbakje op zich wel wat mee, dus na december toch maar eens rondkijken
quote:Op zondag 17 september 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze blokken gaan echt wel lang mee![]()
en ze zeggen dat ze van carbon zijn voor de carbon fappers![]()
http://www.roeschbrake.com/english/pastiglie_materiali.htmquote:Op zondag 17 september 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij carbon fappers draait het om het prachtig geweven (volglanzend) carbonfiber, niet dat zwarte poeder wat door jouw remblokjes zit
![]()
Erg stoer om te zienquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef ook_gek het volgende:
staat er niet op
de spaken zijn niet rond maar plat en alleen het stuur en de remmen zijn niet van cabron.
de rem hendels en tevens de schakel hendels zijn van carbon net als het gehele frame
moet ik er even foto's van maken?quote:Op zondag 17 september 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Erg stoer om te zien![]()
Je velgen zullen dan glasfiber of ook carbonfiber zijn
Nee joh schatje ik ken zequote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ik er even foto's van maken?
ik zit lekker in mijn eigen huisje me druk te maken met mijn kabels wegwerken.quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee joh schatje ik ken ze
Jij kan je energie wel beter gebruiken
ja gaat nergens over want hij komt mega aan. En het is allemaal slecht bla bla blaquote:Op zondag 17 september 2006 20:53 schreef ThaFreak het volgende:
ned 3, docu over mc donalds in amerikamet een man die een maand lang alleen mc eet
amerikanen![]()
![]()
Ja zo kan je je wel even lekker over iets anders druk makenquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit lekker in mijn eigen huisje me druk te maken met mijn kabels wegwerken.
En alles zo strak mogelijk maken voor afleiding.
en elke avond eet ik thuis
maar als je alleen kijkt dat de grootste cola daar 1.5 liter is en de grootste nl friet in amerika een normale portie isquote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja gaat nergens over want hij komt mega aan. En het is allemaal slecht bla bla bla
nu heeft iemand dat in nederland ook gedaan van een 1 of andere krant.
en die heeft gewoon goed gekeken naar de kalorien met wat hij ging eten bij de mac en hij is daar een x aantal kilo's bij afgevallen.
dat bewijs dus dat het verhaal van die gast in de us onzin is en meer een anti mac docu geworden is.
ja maar het is een beetje vertekent iets.quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar als je alleen kijkt dat de grootste cola daar 1.5 liter is en de grootste nl friet in amerika een normale portie is![]()
dan valt het hier in nl wel mee
idd, hoe groot die super size versies daar zijnquote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
Ja de USA is het land van de fatasses![]()
![]()
heb je ook zeker gelijk inquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar het is een beetje vertekent iets.
want het doel is leven op de mac is dat gezond ja of nee.
als je na gaat dat ze genoeg salades verkopen maar niet gegeten worden door die vent.
en alleen maar het vetste zal het nooit een opjectief iets worden.
jup dat is wel lekker jha.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zo kan je je wel even lekker over iets anders druk maken
Het vorige model hete toch gewoon de C5, misschien gaat het daar wel overquote:Op zondag 17 september 2006 15:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doelde meer op de OP, waat telkens C5 staat, terwijl het over een C6 gaat
Die docu heet ook "Supersize Me"quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd, hoe groot die super size versies daar zijn![]()
Ja je hebt na 3x claxonneren toch wel ff een poging gedaan hem eruit te boeken zeker? Je had je immers al verslapenquote:
Ik had me verslapen maar reed niet te laat aan!quote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja je hebt na 3x claxonneren toch wel ff een poging gedaan hem eruit te boeken zeker? Je had je immers al verslapen [afbeelding]
stuur draaien handrem trekken achteraan tijden, zo moeilijk is het toch nietquote:Op maandag 18 september 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had me verslapen maar reed niet te laat aan!
En ik kwam hem tegemoet, dus hij ging de verkeerde kant op.
Hij ging de verkeerde kant opquote:Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
stuur draaien handrem trekken achteraan tijden, zo moeilijk is het toch niet![]()
Nou, ik snap die T niet in de hantrem..quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "aan de hantrem trekken"
![]()
kwoots verneukerdquote:Op maandag 18 september 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik snap die T niet in de hantrem..
Fak jou piem0lquote:Op maandag 18 september 2006 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
kwoots verneukerdJe bent gewoon te pussy om met 100 km/h je auto om te gooien met je handrem, tssss
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
ik ben met de sierra gecrashed
maar et ding rijdt nog wel
paaltje o.a.quote:
quote:
ach gut jongen heb je nu een kwartier op F5 zitten rammen?quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
erg hè..
we gaan weer een andere halen, want deze is redelijk gevaarlijk (lees onbestuurbaar) aan het worden
quote:Op maandag 18 september 2006 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach gut jongen heb je nu een kwartier op F5 zitten rammen?
Duhquote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
de PTA LImbo's willen emigreren.
Wonen in Duitsland
Nou, de eerste die ik opende, de eerste zin:quote:Op maandag 18 september 2006 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
Vertel
quote:Op Zondag 24 September aanstaande wordt de laatste CARBOOTSALE-BOXMEER gehouden voor dat de vakanties.
Persberichten met zoveel spel- en taalfouten?quote:Op maandag 18 september 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de eerste die ik opende, de eerste zin:
[..]
De huisjes in de Eifel zijn best betaalbaarquote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
de PTA LImbo's willen emigreren.
Wonen in Duitsland
Er waren al DOHC motoren in 1912. Maar dat waren wel motoren van race auto's. JIj wil zeker weten welke personenauto als eerste SOHC of DOHC had?quote:Op maandag 18 september 2006 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag rees de vraag welke auto de eerste was met een ohc motor, welke auto was de eerste met bovenliggende nokkenas ?
k'heb het nog niet kunnen vinden. wel dat er in 1923 al OHC motoren waren...
lapje grond erbij, kleine racebaan in de achtertuinquote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De huisjes in de Eifel zijn best betaalbaar
exact. welke personenauto had de eerste OHC motor.quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Er waren al DOHC motoren in 1912. Maar dat waren wel motoren van race auto's. JIj wil zeker weten welke personenauto als eerste SOHC of DOHC had?
Dat zat ik gister ook te bedenken als de buurman stopt met z'n landbouwbedrijfquote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lapje grond erbij, kleine racebaan in de achtertuin
garage + Ringracerquote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lapje grond erbij, kleine racebaan in de achtertuin
mja, ik zit dan eerder te denken aan twee forse rijplaten en gewoon toesteming vragen door zn land te raggenquote:Op maandag 18 september 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zat ik gister ook te bedenken als de buurman stopt met z'n landbouwbedrijf![]()
dat stuk grond achter ons huis kun je best wel een hele grote racebaan maken
met je Nivaquote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik zit dan eerder te denken aan twee forse rijplaten en gewoon toesteming vragen door zn land te raggenIs grasland zonder koeien oid.
Had ik al verteld dat die mensen bij me in het dorp hun Niva ingeruild hebben voor een hippie-trabant? en dat die Niva nu dus bij een handelaar staat?quote:
garage? werkplaatsquote:
nee wat een tuigquote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat die mensen bij me in het dorp hun Niva ingeruild hebben voor een hippie-trabant? en dat die Niva nu dus bij een handelaar staat?
en brugquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja. met smeerkuil
Mwag. Er staat nu dus wel één van de 50 Nederlandse Niva's te koop in Leeuwarden. Met precies de bullbar die ik wil. In een mooie kleur. Uit een goed bouwjaar. En das een hoop minder ellende dan importeren.quote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
nee wat een tuig. De trabbi is allang geen cultsymbool meer. De Niva nog wel
Onderdelenmagazijnenquote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef lipje het volgende:
[..]
en brug
en uiteraard veel ruimte om te sleutelen en onderdelen neer te leggen. Als je lief bent mag je misschien wel magazijnmeester worden
Nu je rijbewijs nogquote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag. Er staat nu dus wel één van de 50 Nederlandse Niva's te koop in Leeuwarden. Met precies de bullbar die ik wil. In een mooie kleur. Uit een goed bouwjaar. En das een hoop minder ellende dan importeren.
Oh ja dat moest ik deze week ook nog even doenquote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Nu je rijbewijs nog
Hoe is het met het theorieexamen?
De oudste SOHC die heb ik kunnen vinden zit in een 1923 Bentley 3-litre Sport.quote:Op maandag 18 september 2006 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
exact. welke personenauto had de eerste OHC motor.
mijn verwachting is dat dat een SOHC motor geweest is
komt er aanquote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, doe jij deel 1164?
incl reclamefilmpjes?quote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
Polo GTI turbo @ 1164kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |