Duhquote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
de PTA LImbo's willen emigreren.
Wonen in Duitsland
Nou, de eerste die ik opende, de eerste zin:quote:Op maandag 18 september 2006 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
Vertel
quote:Op Zondag 24 September aanstaande wordt de laatste CARBOOTSALE-BOXMEER gehouden voor dat de vakanties.
Persberichten met zoveel spel- en taalfouten?quote:Op maandag 18 september 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de eerste die ik opende, de eerste zin:
[..]
De huisjes in de Eifel zijn best betaalbaarquote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
de PTA LImbo's willen emigreren.
Wonen in Duitsland
Er waren al DOHC motoren in 1912. Maar dat waren wel motoren van race auto's. JIj wil zeker weten welke personenauto als eerste SOHC of DOHC had?quote:Op maandag 18 september 2006 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag rees de vraag welke auto de eerste was met een ohc motor, welke auto was de eerste met bovenliggende nokkenas ?
k'heb het nog niet kunnen vinden. wel dat er in 1923 al OHC motoren waren...
lapje grond erbij, kleine racebaan in de achtertuinquote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De huisjes in de Eifel zijn best betaalbaar
exact. welke personenauto had de eerste OHC motor.quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Er waren al DOHC motoren in 1912. Maar dat waren wel motoren van race auto's. JIj wil zeker weten welke personenauto als eerste SOHC of DOHC had?
Dat zat ik gister ook te bedenken als de buurman stopt met z'n landbouwbedrijfquote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lapje grond erbij, kleine racebaan in de achtertuin
garage + Ringracerquote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lapje grond erbij, kleine racebaan in de achtertuin
mja, ik zit dan eerder te denken aan twee forse rijplaten en gewoon toesteming vragen door zn land te raggenquote:Op maandag 18 september 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zat ik gister ook te bedenken als de buurman stopt met z'n landbouwbedrijf![]()
dat stuk grond achter ons huis kun je best wel een hele grote racebaan maken
met je Nivaquote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik zit dan eerder te denken aan twee forse rijplaten en gewoon toesteming vragen door zn land te raggenIs grasland zonder koeien oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |