Het vorige model hete toch gewoon de C5, misschien gaat het daar wel overquote:Op zondag 17 september 2006 15:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doelde meer op de OP, waat telkens C5 staat, terwijl het over een C6 gaat
Die docu heet ook "Supersize Me"quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd, hoe groot die super size versies daar zijn![]()
Ja je hebt na 3x claxonneren toch wel ff een poging gedaan hem eruit te boeken zeker? Je had je immers al verslapenquote:
Ik had me verslapen maar reed niet te laat aan!quote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja je hebt na 3x claxonneren toch wel ff een poging gedaan hem eruit te boeken zeker? Je had je immers al verslapen [afbeelding]
stuur draaien handrem trekken achteraan tijden, zo moeilijk is het toch nietquote:Op maandag 18 september 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had me verslapen maar reed niet te laat aan!
En ik kwam hem tegemoet, dus hij ging de verkeerde kant op.
Hij ging de verkeerde kant opquote:Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
stuur draaien handrem trekken achteraan tijden, zo moeilijk is het toch niet![]()
Nou, ik snap die T niet in de hantrem..quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "aan de hantrem trekken"
![]()
kwoots verneukerdquote:Op maandag 18 september 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik snap die T niet in de hantrem..
Fak jou piem0lquote:Op maandag 18 september 2006 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
kwoots verneukerdJe bent gewoon te pussy om met 100 km/h je auto om te gooien met je handrem, tssss
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
ik ben met de sierra gecrashed
maar et ding rijdt nog wel
paaltje o.a.quote:
quote:
ach gut jongen heb je nu een kwartier op F5 zitten rammen?quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
erg hè..
we gaan weer een andere halen, want deze is redelijk gevaarlijk (lees onbestuurbaar) aan het worden
quote:Op maandag 18 september 2006 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach gut jongen heb je nu een kwartier op F5 zitten rammen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |