Had ik al verteld dat die mensen bij me in het dorp hun Niva ingeruild hebben voor een hippie-trabant? en dat die Niva nu dus bij een handelaar staat?quote:
garage? werkplaatsquote:
nee wat een tuigquote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat die mensen bij me in het dorp hun Niva ingeruild hebben voor een hippie-trabant? en dat die Niva nu dus bij een handelaar staat?
en brugquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja. met smeerkuil
Mwag. Er staat nu dus wel één van de 50 Nederlandse Niva's te koop in Leeuwarden. Met precies de bullbar die ik wil. In een mooie kleur. Uit een goed bouwjaar. En das een hoop minder ellende dan importeren.quote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
nee wat een tuig. De trabbi is allang geen cultsymbool meer. De Niva nog wel
Onderdelenmagazijnenquote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef lipje het volgende:
[..]
en brug
en uiteraard veel ruimte om te sleutelen en onderdelen neer te leggen. Als je lief bent mag je misschien wel magazijnmeester worden
Nu je rijbewijs nogquote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag. Er staat nu dus wel één van de 50 Nederlandse Niva's te koop in Leeuwarden. Met precies de bullbar die ik wil. In een mooie kleur. Uit een goed bouwjaar. En das een hoop minder ellende dan importeren.
Oh ja dat moest ik deze week ook nog even doenquote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Nu je rijbewijs nog
Hoe is het met het theorieexamen?
De oudste SOHC die heb ik kunnen vinden zit in een 1923 Bentley 3-litre Sport.quote:Op maandag 18 september 2006 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
exact. welke personenauto had de eerste OHC motor.
mijn verwachting is dat dat een SOHC motor geweest is
komt er aanquote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, doe jij deel 1164?
incl reclamefilmpjes?quote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
Polo GTI turbo @ 1164kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |