quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Pimber is echt een n00biestroll, volgens mij probeert ie indruk te maken op -XX-quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.![]()
En nu als de sodemieters naar de feesttent anders kom ik nog te laat![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
Vrienden van de Underground Scene... ik ben Johnny weer tegengekomenHij is mijn held niet meer
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik wist het niet, wel een grappig topicquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
Fok Motorclub [deel 392+1] BMW R1200 GS dus :-P
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.![]()
Scottoscooiler is voor toerfietsen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Zet er meteen een OSCO Oiler oid op, poserpotje vloeistof je wets+ geen lelijke ketting door spuiten en smeren met vet
![]()
Wat een zootje op dat bureau.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
De leegte van de ouwe 19" CRT begint al aardig dicht te groeien zo te zien ..
Ik dacht dat we het merk bougie moesten raden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
Je kijkt in een cylinder![]()
Nu heb ik het antwoord weggegeven![]()
Ik was aan het rijden en toen zat ik achter dit ding aan. De man keek de hele tijd bang achterom toen ik een foto probeerde te nemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wou het je nog vertellen, maar ik kon het juiste moment niet vinden en wou de pret niet bederven
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het merk bougie moesten raden.![]()
.. en in een cylinder kijken toch iets anders was.
Ennnn waarom heb jij vriendjes met een Beemer?<insert Pieter van Vollenhoven>
![]()
Houden we nog tegoed danquote:Geen tijd om een verhaal te schrijven over vandaag, ben tevreden met de onderdelen.Douchen en weekend vieren.
Later.![]()
![]()
Jammer dat ik niet meer kan dreigen je smoel te verbouwen op Zandvoort omdat je toch geen tijd meer hebt om actief mee te postenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Scottoscooiler is voor toerfietsen.
Oh, ik kijk nu pas goed en zie dat het onderdeel is van een knieverwarmingselementquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, ik kijk nu pas goed en zie dat het onderdeel is van een knieverwarmingselement
/dumpt -XX- weer.
Tis zo stilquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesproken vandaag en gisteren heeft hij er ook niks van gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |