Het gaat om de mate.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat je volgens mij toch een tikkeltje naief bent als je denkt dat clientelisme overal in de wereld bestaat behalve in Nederland.
Dat jij het woord fatsoen uit je toetsenbord kan krijgen na je posts in dit topic....quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Als je niet fatsoenlijk kunt reageren, ga toch weg man.![]()
Ik doelde ook niet op haar, het was een reactie op die post dat clientelisme onder elke bevolkinggroep voorkomt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie trouwens ook niet echt de link tussen een ervaren en gerespecteerd Kamerlid en een onervaren en netgekozen raadslid.
Het begon natuurlijk met deze post:quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op haar, het was een reactie op die post dat clientelisme onder elke bevolkinggroep voorkomt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Pracissor het volgende:
Persoonlijk komt zij mij wel betrouwbaar over. Maar dat zegt niks.
Het probleem blijft natuurlijk wel, dat allochtone politici kwetsbaarder zijn voor pressie/chantage etc. vanuit de eigen etnische achtergrond. Dat zegt zelfs een Bos.
Waar beticht je me dan van? Ik verkondig gewoon mijn mening. En alsjeblieft, gooi het niet op discriminatie of allochtonenhaat. Te gemakkelijk. Nee, ik vind dat een Nederlander ook geen minister kan worden in Frankrijk, hoe lang hij er al moge hebben gewoond en hoe goed hij wel niet hebben moge zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef gelly het volgende:
Dat jij het woord fatsoen uit je toetsenbord kan krijgen na je posts in dit topic....
Precies.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het begon natuurlijk met deze post:
[..]
Je kent Gelly nog niet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waar beticht je me dan van? Ik verkondig gewoon mijn mening. En alsjeblieft, gooi het niet op discriminatie of allochtonenhaat. Te gemakkelijk. Nee, ik vind dat een Nederlander ook geen minister kan worden in Frankrijk, hoe lang hij er al moge hebben gewoond en hoe goed hij wel niet hebben moge zijn.
Het opstellen van de kandidatenlijst is niet een taak van Wouter Bos. Jeltje van Nieuwenhoven zit deze commissie voor. Bos heeft vast invloed op de commissie als adviseur, maar in eerste instantie is het werk van de kandidaatstellingscommissie.quote:is wel silmme zet van Bos.
Je bent 60 jaar te laat geboren, sufkop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waar beticht je me dan van? Ik verkondig gewoon mijn mening. En alsjeblieft, gooi het niet op discriminatie of allochtonenhaat. Te gemakkelijk. Nee, ik vind dat een Nederlander ook geen minister kan worden in Frankrijk, hoe lang hij er al moge hebben gewoond en hoe goed hij wel niet hebben moge zijn.
Godwin's Law.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent 60 jaar te laat geboren, sufkop.
Kom op zeg.quote:
Want een Nederlander blijft altijd een Nederlander, en een Turk blijft altijd een Turkquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Een positie als president van het machtigste land ter wereld vind ik niet vergelijkbaar met een nummer 2 op een lijst van een nietszeggende partij in een nietszeggend landje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:26 schreef Shakes het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Schwarzenegger geen president kan worden omdat hij niet van oorsprong Amerikaans is? Ik denk dat degene hierboven hetzelfde voorstaat voor belangrijke posten.
Somaliërs?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef samjustme het volgende:
Ik vind dat ze allochtonen van andere afkomst erbij moeten betrekken en niet telkens maar Turken en Marokkanen.
Mensen als John Leerdam, Varina Tjon-A-Ten, Hans Wagner, Thanasis Apostolou en John Lilipalyquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef samjustme het volgende:
Ik vind dat ze allochtonen van andere afkomst erbij moeten betrekken en niet telkens maar Turken en Marokkanen.
Is dit parate kennis of heb je het opgezocht? Die man is toch alweer een tijdje 'achter de schermen'!quote:
Dan nog, je kunt wel een Amerikaan worden, met ceremonie en al, maar toch is er een verschil met de mensen die in Amerika zijn geboren. Welk doel dient het om deze mensen de mogelijkheid tot het bereiken van de hoogste functie te ontzeggen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een positie als president van het machtigste land ter wereld vind ik niet vergelijkbaar met een nummer 2 op een lijst van een nietszeggende partij in een nietszeggend landje.
HAHA nou misschien mij als een Oost-Europeaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Somaliërs?
Ik ben voor Papoea-premiers. Mét peniskokers.
Thanasis Apostolou moest ik opzoeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Is dit parate kennis of heb je het opgezocht? Die man is toch alweer een tijdje 'achter de schermen'!
(niet dat ik daarmee je bericht wil diskwalificeren, integendeel, maar ik had niet gedacht dat iemand die naam nog zou noemen)
Welk doel dient het competente mensen deze weg tot de top te ontzeggen? Wist ik het maar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dan nog, je kunt wel een Amerikaan worden, met ceremonie en al, maar toch is er een verschil met de mensen die in Amerika zijn geboren. Welk doel dient het om deze mensen de mogelijkheid tot het bereiken van de hoogste functie te ontzeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |