abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:21:38 #76
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41860310
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat je volgens mij toch een tikkeltje naief bent als je denkt dat clientelisme overal in de wereld bestaat behalve in Nederland.
Het gaat om de mate.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_41860322
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Als je niet fatsoenlijk kunt reageren, ga toch weg man.
Dat jij het woord fatsoen uit je toetsenbord kan krijgen na je posts in dit topic....
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:22:51 #78
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41860338
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zie trouwens ook niet echt de link tussen een ervaren en gerespecteerd Kamerlid en een onervaren en netgekozen raadslid.
Ik doelde ook niet op haar, het was een reactie op die post dat clientelisme onder elke bevolkinggroep voorkomt.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_41860389
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet op haar, het was een reactie op die post dat clientelisme onder elke bevolkinggroep voorkomt.
Het begon natuurlijk met deze post:
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Pracissor het volgende:
Persoonlijk komt zij mij wel betrouwbaar over. Maar dat zegt niks.
Het probleem blijft natuurlijk wel, dat allochtone politici kwetsbaarder zijn voor pressie/chantage etc. vanuit de eigen etnische achtergrond. Dat zegt zelfs een Bos.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:25:48 #80
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41860407
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef gelly het volgende:
Dat jij het woord fatsoen uit je toetsenbord kan krijgen na je posts in dit topic....
Waar beticht je me dan van? Ik verkondig gewoon mijn mening. En alsjeblieft, gooi het niet op discriminatie of allochtonenhaat. Te gemakkelijk. Nee, ik vind dat een Nederlander ook geen minister kan worden in Frankrijk, hoe lang hij er al moge hebben gewoond en hoe goed hij wel niet hebben moge zijn.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:28:43 #81
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41860486
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het begon natuurlijk met deze post:
[..]
Precies.

Ik zeg dus niet dat het niet voorkomt onder andere bevolkingsgroepen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:29:24 #82
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41860516
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Waar beticht je me dan van? Ik verkondig gewoon mijn mening. En alsjeblieft, gooi het niet op discriminatie of allochtonenhaat. Te gemakkelijk. Nee, ik vind dat een Nederlander ook geen minister kan worden in Frankrijk, hoe lang hij er al moge hebben gewoond en hoe goed hij wel niet hebben moge zijn.
Je kent Gelly nog niet?
pi_41860545
is wel silmme zet van Bos.
pi_41860562
Hoewel ik Albayrak erg mag, vraag ik me af waarom zij geen prominentere rol heeft gespeeld de afgelopen 4 jaar. Maar goed, ze heeft misschien niet de meest interessantste portefeuilles voor de media, namelijk Internationaal recht, Europa, JBZ-raad (Justitie en Binnenlandse Zaken), Civielrecht, waaronder: appartementsrechten, burgerlijk procesrecht, erfrecht, faillissementsrecht, adoptie en privacy, drugs en vrouwenmishandeling. Overigens zit ze wel in het dagelijks bestuur van de fractie.
quote:
is wel silmme zet van Bos.
Het opstellen van de kandidatenlijst is niet een taak van Wouter Bos. Jeltje van Nieuwenhoven zit deze commissie voor. Bos heeft vast invloed op de commissie als adviseur, maar in eerste instantie is het werk van de kandidaatstellingscommissie.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:31:44 #85
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41860594
Wat een belachelijke onzin dat ze geen kabinetspost zou mogen hebben omdat ze ergens anders geboren is. Ik kan ondanks mijn mooie ariesche afkomst ook stiekem veel meer sympathie voelen voor Micronesië en mijn hele beleid gebruiken om de mensen daar beter te maken, waar je dan toevallig geboren bent lijkt me vrij irrelevant.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:31:56 #86
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41860600
quote:

[..]

Je bent 60 jaar te laat geboren, sufkop.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:33:30 #87
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41860648
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je bent 60 jaar te laat geboren, sufkop.
Godwin's Law.

nuff said.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:36:19 #88
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41860730
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Pracissor het volgende:

Godwin's Law.
Boontje komt om zijn loontje.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:37:34 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41860764
Hoe sneller dit non-topic naar de tyfus wordt geholpen, hoe beter. Trouwens.
pi_41860780
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:21 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het gaat om de mate.
Kom op zeg.
Een partij als de VVD loopt toch ook alleen achter de belangen van mensen aan met een ruim bovengemiddeld inkomen, een veel te hoge hypotheek en twee grote auto's voor de deur. Ook puur clientelisme.

En de SP loopt alleen achter de belangen aan van autochtonen op maximaal VMBO-niveau met een laag inkomen. Hetzelfde clientelisme alleen voor een andere groep.
pi_41860853
quote:

[..]

Want een Nederlander blijft altijd een Nederlander, en een Turk blijft altijd een Turk

Jammer dat je mensen met een Nederlands paspoort als buitenlander blijft zien, zie ook de topictitel die niet klopt.
pi_41860885
Ik vind dat ze allochtonen van andere afkomst erbij moeten betrekken en niet telkens maar Turken en Marokkanen.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:42:16 #93
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41860927
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:26 schreef Shakes het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Schwarzenegger geen president kan worden omdat hij niet van oorsprong Amerikaans is? Ik denk dat degene hierboven hetzelfde voorstaat voor belangrijke posten.
Een positie als president van het machtigste land ter wereld vind ik niet vergelijkbaar met een nummer 2 op een lijst van een nietszeggende partij in een nietszeggend landje.

Daarnaast, geeft het ook weer aan de Schwarzenegger, niet in Californië geboren, daar tóch gouverneur is geworden. En als je Californië als land beschouwt, heeft het de 5e economie ter wereld.

Touchée.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:42:45 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41860938
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef samjustme het volgende:
Ik vind dat ze allochtonen van andere afkomst erbij moeten betrekken en niet telkens maar Turken en Marokkanen.
Somaliërs?

Ik ben voor Papoea-premiers. Mét peniskokers.
pi_41860980
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef samjustme het volgende:
Mensen als John Leerdam, Varina Tjon-A-Ten, Hans Wagner, Thanasis Apostolou en John Lilipaly
pi_41861051
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:44 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

John Lilipaly
Is dit parate kennis of heb je het opgezocht? Die man is toch alweer een tijdje 'achter de schermen'!

(niet dat ik daarmee je bericht wil diskwalificeren, integendeel, maar ik had niet gedacht dat iemand die naam nog zou noemen)
pi_41861076
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Een positie als president van het machtigste land ter wereld vind ik niet vergelijkbaar met een nummer 2 op een lijst van een nietszeggende partij in een nietszeggend landje.
Dan nog, je kunt wel een Amerikaan worden, met ceremonie en al, maar toch is er een verschil met de mensen die in Amerika zijn geboren. Welk doel dient het om deze mensen de mogelijkheid tot het bereiken van de hoogste functie te ontzeggen?
pi_41861271
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Somaliërs?

Ik ben voor Papoea-premiers. Mét peniskokers.
HAHA nou misschien mij als een Oost-Europeaan
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41861343
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Toad het volgende:

[..]

Is dit parate kennis of heb je het opgezocht? Die man is toch alweer een tijdje 'achter de schermen'!

(niet dat ik daarmee je bericht wil diskwalificeren, integendeel, maar ik had niet gedacht dat iemand die naam nog zou noemen)
Thanasis Apostolou moest ik opzoeken.

Maar vooral omdat ik niet wist hoe je zijn naam precies schrijft.

Maar goed, het gaat er dus om dat er net zo goed allochtonen van andere komaf binnen de PvdA actief zijn of waren.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:55:51 #100
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41861347
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Dan nog, je kunt wel een Amerikaan worden, met ceremonie en al, maar toch is er een verschil met de mensen die in Amerika zijn geboren. Welk doel dient het om deze mensen de mogelijkheid tot het bereiken van de hoogste functie te ontzeggen?
Welk doel dient het competente mensen deze weg tot de top te ontzeggen? Wist ik het maar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')