Heb je hem ook met zijn diepe inzichtenquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
*probeert zijn gezicht te redden* Zie je wel, daarom antwoorden ze niet!![]()
Ook leuk om jou weer te zien NOT !quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je hem ook met zijn diepe inzichten![]()
Hoi![]()
*helpt APK de nacht door met totaal onzinnige posts en smileysquote:
Doe die doos eens hierheen sturen of durft ze nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ook leuk om jou weer te zien NOT !
Ik denk dat ze niet meer durft....quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe die doos eens hierheen sturen of durft ze niet![]()
![]()
Ow en nuquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet meer durft....![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow en nu![]()
Jij hebt niks met mij, APK is weggevlucht en de rest zit te lurken![]()
En dus ben ik hier overbodig?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow en nu![]()
Jij hebt niks met mij, APK is weggevlucht en de rest zit te lurken![]()
Ik had een hoopje op lurkers, ik ben namelijk een exhibisionist met straatvreesquote:
Tssssssssquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had een hoopje op lurkers, ik ben namelijk een exhibisionist met straatvrees![]()
Blijf maar gewoon, is er nog iemand die op me reageertquote:
Lang leve de webcamquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had een hoopje op lurkers, ik ben namelijk een exhibisionist met straatvrees![]()
Great, ik ben weer eens de onzichtbarequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon, is er nog iemand die op me reageert![]()
Joehoequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Great, ik ben weer eens de onzichtbare![]()
Ja hoiquote:
Hahhaah, en dan mag ik blijven?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon, is er nog iemand die op me reageert![]()
n-n![]()
![]()
Mij staat allesquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahhaah, en dan mag ik blijven?
Staat je goed hoor!![]()
Die zouden dan in principe dood moeten, tochquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
Me buren beginnen weer te verbouwen![]()
Nu al????? Afschieten!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
Me buren beginnen weer te verbouwen![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die zouden dan in principe dood moeten, toch
Die lui komen toch altijd te laatquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:57 schreef PC eend het volgende:
Maar het ambulance personeel lapt ze steeds weer op![]()
Mijn buren en ik verschillen hierin van meningquote:
vertel, wat valt er te zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof, laat dus nu maar zien![]()
Ksstt.. ik wacht nog op je shocking antwoord...quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof, laat dus nu maar zien![]()
Nu niks meer denk ik..quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vertel, wat valt er te zien![]()
En ....was het lekker ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef ruby het volgende:
Morrege.
Ik heb verdomme gedroomd over de BB-bewoners. Het moet niet gekker worden.
over sex met Egbert?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef ruby het volgende:
Morrege.
Ik heb verdomme gedroomd over de BB-bewoners. Het moet niet gekker worden.
dus je bent eigenlijk maar een ransaap?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef ruby het volgende:
Nee zeg, asjeblieft.
Maar dit is minstens zo erg. Ik had seks met Tijn. En dat terwijl ik 'm totaal maar dan ook totaal niet aantrekkelijk vind. Waarom wordt dit mij aangedaan?![]()
De rest van de bewoners kwamen er ook in voor maar ik weet niet meer in welke hoedanigheid (geen seksgebeuren iig).
Komt door hun seksgesprekken van gisteren.![]()
En nu ga ik boodschappen doen om dit trauma te verwerken.
ik heb je tip ff opgevolgd, maar vind het maar een prut programma, gratis versie ken je niks mee, en eerste driver die die denkt dat aan vervanging toe is, daar heb ik al een veel nieuwere van geinstalleerd terwijl ie dus met een oude aankomt zettenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
Ohw ff een tippie van mij...heb 1 of andere smackserver gekregen, dual processor 2,8 gig 4 gig intern en een raidsetje 1,4 Tbyte...maar dan ga je dat fucking ding installeren en dan kom je niet snel genoeg achter de drivers...geen zin om met een vergrootglas de componenten langs te gaan dus heb driver genius eens een kans gegeven....binnen 5 minuten alle drivers met downloadlink![]()
iedereen krijgt wat ie toekomtquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:39 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk NOT , papa heeft de kinderen de hele dag alleen ...en hop ..de kleinste heeft al 3 keer de luier volgescheten
ja duh, wel de professionele en legale versie natuurlijk installeren ...oftewel met crackquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb je tip ff opgevolgd, maar vind het maar een prut programma, gratis versie ken je niks mee, en eerste driver die die denkt dat aan vervanging toe is, daar heb ik al een veel nieuwere van geinstalleerd terwijl ie dus met een oude aankomt zetten
zal zo ff naar ijselstein komen crossen om ze alledrie door je brievenbus te vrottenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
iedereen krijgt wat ie toekomt![]()
slinger die link met die crack dan ff door, en mot ik die illegale gewoon ff bij piratebay halen ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja duh, wel de professionele en legale versie natuurlijk installeren ...oftewel met crack![]()
Ik update m'n drivers gemiddeld 1 keer in de maand maar hij zag het bij mij perfect!
voeg me maar ff toe op msn pass ik die meuk wel ffquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
slinger die link met die crack dan ff door, en mot ik die illegale gewoon ff bij piratebay halen ofzo
ken je doen, ik woon in het stadje, afegelopen weekend heb een of andere onverlaat me brievenbus gejat, me huisbaas mot nog ff een nieuwe ophangenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff naar ijselstein komen crossen om ze alledrie door je brievenbus te vrotten![]()
![]()
Driewerf neen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk maar een ransaap?![]()
bang dat je wat mist ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Driewerf neen.![]()
Ik durf straks niet meer te slapen.![]()
geef ff een seintje als die weer hangtquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ken je doen, ik woon in het stadje, afegelopen weekend heb een of andere onverlaat me brievenbus gejat, me huisbaas mot nog ff een nieuwe ophangen
Maar vertel eens wat ik wil dat wel eens weten. Wat aan Egbert maakt jou zo opgewonden? Die glimmende kop van 'm ?quote:
Klopt, maar ik weet niet welke maar er is er een teringlijer die voor de gein de hele meuk verbouwd heeft, sterker...de wc pot zat tegen het plafond met chemische ankers...dat zijn geen geintjes meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:28 schreef Jappie het volgende:
Mogguh barman
Zet maar vast een biertje neer maar ik ga eerst ff naar mijn eigen gezeik luisteren.......
....hmmdie toilet zat toch gisteren nog links van de ingang
![]()
volgens mij is Hilde lesbisch!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:28 schreef ruby het volgende:
Egbert kwam (zover ik weet) niet voor m'n dromen, maar nu je het toch vraagt.
Die eeuwige zeikstem he...daar word ik helemaal week van. Heb jij dat niet?
Of vind jij Hilde haar gerochel opwindender?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet welke maar er is er een teringlijer die voor de gein de hele meuk verbouwd heeft, sterker...de wc pot zat tegen het plafond met chemische ankers...dat zijn geen geintjes meer![]()
bij mij welquote:
Ik zou wel een lekkere patat lusten met een smulrolquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Kennen jullie het gevoel. Heel erg honger hebben. Geld genoeg en keus uit voldoende thuis te bezorgen dingen. En dan gewoon nergens écht zin in hebben
En dat bezorgen ze nou nét niet thuisquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou wel een lekkere patat lusten met een smulrol![]()
![]()
Ik ga maar wat koken... Heb wel boodschapjes gehaald... Wordt sla met rijst enquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat bezorgen ze nou nét niet thuis
Ik had de keus tussen, thais, italiaans, spare ribs, zalm, saté, shoarma, pizza, mexicaans.
Het is uitendelijk een satéschotel van de spare-rib express geworden overigens. Net besteld en nu maar wachten.
Ja dat ken ik. Luxeprobleempje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Kennen jullie het gevoel. Heel erg honger hebben. Geld genoeg en keus uit voldoende thuis te bezorgen dingen. En dan gewoon nergens écht zin in hebben
Drink een flinke neut net als Hilde. Dat verzacht de pijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een paar sneeën in mij pootjes ivm een verhuizing waar ik mee bezig ben... Doet veel auw![]()
Ik kan nauwelijks typen![]()
Heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Drink een flinke neut net als Hilde. Dat verzacht de pijn.
Ja ze laten ons met rust ...zodat we ongestoord samen kunnen zijn, mijn navigatiesysteem in deze warboel van emoties. Hoe was je dag?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:26 schreef puntoortje het volgende:
tis weer stil hier bommie!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je tijd is om!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ze laten ons met rust ...zodat we ongestoord samen kunnen zijn, mijn navigatiesysteem in deze warboel van emoties. Hoe was je dag?
tot zo in de rustquote:
Heracles wint... is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je tijd is om!
Heracles - UTREG! begint nu !
[afbeelding]
nou reken maarquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou reken maarutreg 1-0 achter daar waar de keeper van heracles superduidelijk hands maakt en het veld af moet ...
vuile vieze gore ^$@%$@%#$^%@#*&^*&@#%^*^&%@#&*%$&*^%@#!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
jou moeten ze ook de provinicie uitschoppenquote:
gaat best vandaag, voel me al weer wat beter, heb alleen nog mega oorpijn...maar met das ook al minder aan het worden...vanmiddag lekker wezen winkelen .. kadootjes kopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ze laten ons met rust ...zodat we ongestoord samen kunnen zijn, mijn navigatiesysteem in deze warboel van emoties. Hoe was je dag?
ik ben nou eenmaal in rotjeknor geboren, maar utreg is gewoon verschrikkelijk overgewaardeerd, maar idereen zn kluppie hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
jou moeten ze ook de provinicie uitschoppen![]()
Heracles uit, altijd lastigquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heracles uit, altijd lastig![]()
(ja ik kijk naar pagina 818 op teletext 2-0)
pokkeboerenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heracles uit, altijd lastig![]()
(ja ik kijk naar pagina 818 op teletext 2-0)
Zal vanavond laat is kijken (moet ik eerst talpa opzoeken)quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
pokkeboeren![]()
de hele wedstrijd draaide om door die kutscheids en die handsbal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |