Eindelijk heb ik mijn plekje gevonden op FOK!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang er maar geslowchat kan worden![]()
Hem ook alquote:
Maar ik jou nietquote:
Als het maar niet over de streams gaat hequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang er maar geslowchat kan worden![]()
Ach het is Bommie maar, lid van de Jostiband en zijn solo's op de triangel zijn werkelijk geweldigquote:
met valsspelen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:17 schreef APK het volgende:
Maar euh, Tele2rotje...
Hoe heb je Jappie eigenlijk gep0wned
Streams?? Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het maar niet over de streams gaat he![]()
net of daar wat boeiends over te melden is?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het maar niet over de streams gaat he![]()
stream 3 is in dit geval kickequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Streams?? Wat zijn dat?
Heb bij elkaar 3 of 4 minuten gekeken![]()
Vertel, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
stream 3 is in dit geval kicke![]()
Laat mij maar weer lekker achter met de vlbo-ers.quote:
Truste lieverd, ik kom er zo aanquote:
Ik loop erg achter, is Hilde nog steeds bezig om op te staan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
stream 3 is in dit geval kicke![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Laat mij maar weer lekker achter met de vlbo-ers.
Ik zou willen dat ik zo ver was gekomenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Laat mij maar weer lekker achter met de vlbo-ers.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Paddestoel![]()
En doe maar.............mammaaaaaaaaaaaa![]()
Rent hier dus weer een megaspin langs me heen![]()
Ja, kill him, hijs onvindbaar, de gluiperdquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kill him!!!!
Daar lach ik je nooit meer om uit trouwens![]()
Kan ook aan de bewoners liggen, misschien is hij wel op het verkeerde been gezet door zijn vriendenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, kill him, hijs onvindbaar, de gluiperd![]()
Rennende, kruipende, geniepige klotebeesten. Ga ff lekker geil lopen doen buiten. Tis hier geen bordeel![]()
Owquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, kill him, hijs onvindbaar, de gluiperd![]()
Rennende, kruipende, geniepige klotebeesten. Ga ff lekker geil lopen doen buiten. Tis hier geen bordeel![]()
Uhm, ik zie niks ontbreken????quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:56 schreef APK het volgende:
Welke fucking idiote mongolen mod of FA is hier posts aan het deleten
Denk niet dat ze gaan antwoordenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:56 schreef APK het volgende:
Welke fucking idiote mongolen mod of FA is hier posts aan het deleten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |