Weet je wel, ikzalmaarzeggen en absoluut (het modequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt best zinvolle dingen hoor. Alleen omdat haar stem wat zeurderig klinkt, komt het soms niet goed binnen zegmaar.
ja en daarom vind ik het ook moeilijk om haar niet af te branden. terwijl ze best redelijk slim is. alleen weinig mee gemaakt denk ik. je weet wel de wereld stopt bij het tuinhekquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt best zinvolle dingen hoor. Alleen omdat haar stem wat zeurderig klinkt, komt het soms niet goed binnen zegmaar.
En Marlies en Rik. Wat een gezwamquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef toxikon het volgende:
micheline kan je alsjeblieft je bek dicht houden met dat gezeik? schoolmeisje
Lesje psychoacoustiek?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh dearquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé PC... hoe vind je m'n filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ASePjDvkeZk
te laatquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry.. is alleen bedoeld voor mannen
Idd... ik begon na twintig seconden al te gapenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een aardig buikje zegquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Top(zwaar)quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
an error occured while posting the comment at youtubequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Paddestoelquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg paddestoel, wie vind jij dat het best kan luisteren van deze 3 ?
Echt luisteren dan?
Direct van streams ja... (door anderen , niet door mij)quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Top(zwaar)![]()
Mijn tooooetsenbord plakt
Goeie kwaliteit ook, streams direct opgenomen denk ik?
Ja, mooiquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze heeft wel een aardig buikje zeg![]()
Ik vang ze wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
Paddestoel![]()
En doe maar.............mammaaaaaaaaaaaa![]()
Rent hier dus weer een megaspin langs me heen![]()
Nou, niet mijn ding, ik zeg........... Sonja Bakkerquote:
Als mijn toetsenbord het zo helemaal niet meer doet dan weet je hoe het komtquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Direct van streams ja... (door anderen , niet door mij)
In het tietuh topic staat ook nog een filmpje van Marcia.
Ik zeg: ABSOLUUT NIET!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou, niet mijn ding, ik zeg........... Sonja Bakker![]()
Alsof ik naar mezelf kijk op die leeftijdquote:
Als die vogelspinnen worden losgelaten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer haalt BB dat schaakspel een keer weg
Hierrrrr jij, zit met mijn pootjes opgevouwen op mijn stoelquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vang ze wel.
Spinnen
Ow en jij begon over gezwammmm
e10 is dr nogquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij hebben we het wel gehad voor vandaag en gaat er niet veel meer gebeuren
Vind ik nou ook. De groep staat op springen zo langzamerhand. Is goed te merken aan steeds vaker terugkerende onderwerpen. Zelfs Marlies en Marcia doen er al aan mee. BB moet er veel muziek ingooien. Een hele avond/nacht lang.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. De groep staat op springen zo langzamerhand. Is goed te merken aan steeds vaker terugkerende onderwerpen. Zelfs Marlies en Marcia doen er al aan mee. BB moet er veel muziek ingooien. Een hele avond/nacht lang.
Ja, het is goedkope tv, maar Hummie moet haar principes maar een keer opzij zetten. De BB's in het buitenland scoren per editie steeds beter. Alleen hier in NL gaat het steeds slechter. Een BB met goede gesprekken is leuk, maar soms moet je gewoon even de knop op 'plat vermaak' zettenquote:
Mee eens hoor. Het was meer wat je schreef over 'op springen staan'quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het is goedkope tv, maar Hummie moet haar principes maar een keer opzij zetten. De BB's in het buitenland scoren per editie steeds beter. Alleen hier in NL gaat het steeds slechter. Een BB met goede gesprekken is leuk, maar soms moet je gewoon even de knop op 'plat vermaak' zetten
wat doet die homo nou bij marlies in bedquote:
Liggen in Jeroen zijn bed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Rik en Marlies liggen in een deuk om iets stiekems in de slaapkamers... verwisseld of zo???
Wel geluid geen streams
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:52 schreef dl3b het volgende:
[..]
Liggen in Jeroen zijn bed.
Als het goed is.
maar goed, als het goed is reageert zijn piemOl niet op kutquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Om zijn piemOl zullen ze niet lachen, denk ik![]()
het kan ook gewoon Rik zijn die zichzelf ruikt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
Wat stinkt dit bed.![]()
(ze liggen dus in jeroen en Tijn zijn bed)
Ja moedig me ff aanquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie had je eerst op 't oog dan? Micheline![]()
Jeroen heeft zijn hersenen duidelijk op een andere plek zittenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar goed, als het goed is reageert zijn piemOl niet op kut![]()
oh ze gaan dr uit, het bed meurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |