Yep,die weet van wanten hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar die Etienne heeft dus met de zwakkere dames al trio's en kwartetjes gedaan.
Nou, hier ziet ie er een stuk beter uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bron: http://www.rikentijn.nl
vandaar ook de gelakte teennagels van hem....hoezo niet verzorgd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, hier ziet ie er een stuk beter uit![]()
Allemaal. Volgens mij zijn ze daar op uitgezocht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef n1ek het volgende:
Milica profileert zich als wel als slet
Rik met kort haar, een beetje workouten en een kleurtje is echt wel een hunkquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, hier ziet ie er een stuk beter uit![]()
Jeroen zoekt een neukertjequote:Op zaterdag 16 september 2006 01:34 schreef ruby het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, Jeroen wordt ervan beschuldigd Rik leuk te vinden.
Jajaquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
Eggbert neemt er nog 1tje toe. Ik hou van die man![]()
Ik weet niet of Janine de achterdeur open heeft, misschien nog wat drank erinquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien heeft ie bij Janine succes?
Ja op het kinderdagverblijf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar die Etienne heeft dus met de zwakkere dames al trio's en kwartetjes gedaan.
Het is zijn laatste peukie...quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Egbert verdomd het om nog te schaken met Tijn. Hij is nu te laat, reageert Egbert.
Een mooi close-upje mag ook nog wel......quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ze zo lief is, nog maar een capture....
[afbeelding]
Kan dat geouwehoer over die klok afgelopen zijn??quote:
Bij overgang naar wintertijd schuift de daglichtperiode een uur op waardoor het 's ochtends eerder licht en 's avonds eerder donker wordt.quote:
Kleine samenvatting hierquote:
Ja, en het laatste weekend van oktober ook.quote:
Ik vraag het wel even aan de regie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:46 schreef Addi het volgende:
[..]
Een mooi close-upje mag ook nog wel......![]()
Ze vindt het raar dat ze op haar hebben gestemd, maar vindt het niet raar dat zij op Hilde heeft gestemd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Sab vind Hilde een raar mens. Mon vind het raar dat Milica en Hilde op haar hebben gestemd.
Tante Hil heeft een hekel aan de zusjes omdat tante Hil al die aandacht wilquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Mon heeft blijkbaar wat van het roken gezegd en daarom heeft Hilde een hekel aan haar.
Doe mijn bestquote:
Jaaaaaaaaaa, maar dat mag wel hehquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze vindt het raar dat ze op haar hebben gestemd, maar vindt het niet raar dat zij op Hilde heeft gestemd.![]()
Neem deze link voor cam 3:quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Die streamlock van Hilde is ook leuk![]()
Dank. Daar zie ik de gangquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:55 schreef dl3b het volgende:
[..]
Neem deze link voor cam 3:
http://81.173.2.10/talpa022
LQ maar je kan kijken.
Schakel de zusjes niet uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tante Hil heeft een hekel aan de zusjes omdat tante Hil al die aandacht wil![]()
Doet ze heel vaak. Zelfde soort tic als Ingrid die altijd de binnenkant van haar wangen kapot beetquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Wrom zit marlies de godganselijke dag met haar tong haar tanden na te pluizen trouwens?
Of kijk ik te veel streams
Ingrid-wannabeequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Wrom zit marlies de godganselijke dag met haar tong haar tanden na te pluizen trouwens?
Of kijk ik te veel streams
waarom staat die blonde in haar blote reet af te wassen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doet ze heel vaak. Zelfde soort tic als Ingrid die altijd de binnenkant van haar wangen kapot beet![]()
Dat was helemaal een obsessie jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doet ze heel vaak. Zelfde soort tic als Ingrid die altijd de binnenkant van haar wangen kapot beet![]()
Geen bezwaar hier !quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
waarom staat die blonde in haar blote reet af te wassen?
En dat vraag je aan mij?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
waarom staat die blonde in haar blote reet af te wassen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze staat daar toch bijna in haar blote kont af te wassen
[afbeelding]
T'is maar wat je nasty vindt. Moesten ze veel vaker doen. Hoort een beetje bij het BB idee denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:08 schreef Suikeroom het volgende:
cameraman zat wle nasty in te zoomen
ok, tis dus niet iets wat elke vrouw doet. hier thuis ben ik meestal de sjaak met afwassen (niet in mijn blote sjaak)quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Geen idee![]()
Jij denkt dat ze dat niet doet als Semih erbij is. Ik heb haar al vaker zo horen kletsen mét Semih erbij, dus ik denk niet dat het daaraan ligt.quote:
Maar ik ben gelukkig niet representatief voor het hele vrouwzijn. Misschien staan er hele volksstammen in hun blote reet af te wassenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
ok, tis dus niet iets wat elke vrouw doet. hier thuis ben ik meestal de sjaak met afwassen (niet in mijn blote sjaak)
Ik kan het helemaal mis hebben hoor, maar zoals gezegd, ik kijk nu weer sinds dinsdag intensiever de streams... (mét geluid)quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Jij denkt dat ze dat niet doet als Semih erbij is. Ik heb haar al vaker zo horen kletsen mét Semih erbij, dus ik denk niet dat het daaraan ligt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik ben gelukkig niet representatief voor het hele vrouwzijn. Misschien staan er hele volksstammen in hun blote reet af te wassen![]()
Ze zegt best zinvolle dingen hoor. Alleen omdat haar stem wat zeurderig klinkt, komt het soms niet goed binnen zegmaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef toxikon het volgende:
micheline kan je alsjeblieft je bek dicht houden met dat gezeik? schoolmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |