Yep,die weet van wanten hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar die Etienne heeft dus met de zwakkere dames al trio's en kwartetjes gedaan.
Nou, hier ziet ie er een stuk beter uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bron: http://www.rikentijn.nl
vandaar ook de gelakte teennagels van hem....hoezo niet verzorgd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, hier ziet ie er een stuk beter uit![]()
Allemaal. Volgens mij zijn ze daar op uitgezocht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:33 schreef n1ek het volgende:
Milica profileert zich als wel als slet
Rik met kort haar, een beetje workouten en een kleurtje is echt wel een hunkquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, hier ziet ie er een stuk beter uit![]()
Jeroen zoekt een neukertjequote:Op zaterdag 16 september 2006 01:34 schreef ruby het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, Jeroen wordt ervan beschuldigd Rik leuk te vinden.
Jajaquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
Eggbert neemt er nog 1tje toe. Ik hou van die man![]()
Ik weet niet of Janine de achterdeur open heeft, misschien nog wat drank erinquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien heeft ie bij Janine succes?
Ja op het kinderdagverblijf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar die Etienne heeft dus met de zwakkere dames al trio's en kwartetjes gedaan.
Het is zijn laatste peukie...quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Egbert verdomd het om nog te schaken met Tijn. Hij is nu te laat, reageert Egbert.
Een mooi close-upje mag ook nog wel......quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ze zo lief is, nog maar een capture....
[afbeelding]
Kan dat geouwehoer over die klok afgelopen zijn??quote:
Bij overgang naar wintertijd schuift de daglichtperiode een uur op waardoor het 's ochtends eerder licht en 's avonds eerder donker wordt.quote:
Kleine samenvatting hierquote:
Ja, en het laatste weekend van oktober ook.quote:
Ik vraag het wel even aan de regie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:46 schreef Addi het volgende:
[..]
Een mooi close-upje mag ook nog wel......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |