quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
JA, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
Sinds begin deze week. Maar dat is zwaar off topic, Arcquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]Het Bananenlied
Of had je die al langer?
Wick.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik heb al zoveel gedaan op seksueel gebied, maar dat heeft allemaal te maken met de kinderboerderij. Dat kan ik niet vertellen op televisie"
Was niet helemaal een gelukkig grapje inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een pedofiel op de kinderboerderij
![]()
Ja maar dat is niets van tijn toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet helemaal een gelukkig grapje inderdaad
Dat had er dit keer een keer niets mee te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat is niets van tijn toch?![]()
Ja he, daar lijkt het verdomd veel op. Zelfde niveau.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Echt, ik krijg spontane flashbacks van schoolreisjes op terschelling enzo....
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Sonique het volgende:
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:18 schreef El_Rolando het volgende:
Ik geloof er niks van.
Hij doet iets mysterieus dat ie ook thuis kan doen. Wissels verkeerd omzetten en zoquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben je conducteur scanman? Ik heb al een paar keer sex gehad in de trein...
Nee, dat niet. Maar ik begin er nu toch aan te denkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben je conducteur scanman? Ik heb al een paar keer sex gehad in de trein...
dan is Rik net als ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Seksueel gezien zijn Tijn en Rik wel ENORME tegenpolen volgens mij. Tijn vindt iets al snel not-done... terwijl Rik alles doet wat in zijn hoofd opkomt
Huh??? Wat ik thuis doe heeft niets met de NS te maken hoor. Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij doet iets mysterieus dat ie ook thuis kan doen. Wissels verkeerd omzetten en zo![]()
Trava???? Leg uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Erm nou als 'kenner' van de gayscene kan ik je vertellen dat Rick een nobody is in de scene...die is namelijk nog sterker op uiterlijk gebaseerd dan de heteroscene:)..vandaar misschien ook dat ie trava is:D
Hapquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Wat ik thuis doe heeft niets met de NS te maken hoor. Dat is weer wat anders.
Ja, betrapt. Ik dacht dat je echt dacht dat datgene wat ik thuis doe ook voor de NS was.quote:
Ik dacht dat travestieten juist heel verzorgd waren, ik vind hem vies en onverzorgdquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick is travestiet in zijn vrije tijd of als hij uitgaat..zijn ook ergens pics van hem te zien
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, betrapt. Ik dacht dat je echt dacht dat datgene wat ik thuis doe ook voor de NS was.
Omdat ie anders niet goed ligt bij de mannen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick is travestiet in zijn vrije tijd of als hij uitgaat..zijn ook ergens pics van hem te zien
Ja ik vind hem ook onverzorgd..maar als trava komt er misschien een andere ik bij hem naar boven..kan even niet zo snel een pic van hem in zijn trava outfit vinden. Effe zoekuh.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht dat travestieten juist heel verzorgd waren, ik vind hem vies en onverzorgd![]()
Jep, laten we maar stoppen, anders krijg ik weer een email.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dacht ik ookMaar sorry, dit is off topic
![]()
Rik was van de week de enige die boos werd op Hilde met haar schijnheilige bakkesquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Rick leuker als persoon dan Tijn. Rik denkt langer over dingen na, zoekt vaak een tussenweg, begrijpt veel dingen.
Bij Tijn is het meer zwart-wit en ik vind hem niet echt oprecht..oh hij vind bepaalde dingen zo erg (nomineren) maar loopt wel bijiedereeen langs om te zeggen wie hij weg wil hebben.
Ik snap de populariteit van Tijn echt niet..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Daar zal je dan een vrouw voor moeten zijn, denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Rick leuker als persoon dan Tijn. Rik denkt langer over dingen na, zoekt vaak een tussenweg, begrijpt veel dingen.
Bij Tijn is het meer zwart-wit en ik vind hem niet echt oprecht..oh hij vind bepaalde dingen zo erg (nomineren) maar loopt wel bijiedereeen langs om te zeggen wie hij weg wil hebben.
Ik snap de populariteit van Tijn echt niet..
Dat zegt ie... maar hij zit vol poep.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar die Etienne heeft dus met de zwakkere dames al trio's en kwartetjes gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |