bang dat je wat mist ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Driewerf neen.![]()
Ik durf straks niet meer te slapen.![]()
geef ff een seintje als die weer hangtquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ken je doen, ik woon in het stadje, afegelopen weekend heb een of andere onverlaat me brievenbus gejat, me huisbaas mot nog ff een nieuwe ophangen
Maar vertel eens wat ik wil dat wel eens weten. Wat aan Egbert maakt jou zo opgewonden? Die glimmende kop van 'm ?quote:
Klopt, maar ik weet niet welke maar er is er een teringlijer die voor de gein de hele meuk verbouwd heeft, sterker...de wc pot zat tegen het plafond met chemische ankers...dat zijn geen geintjes meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:28 schreef Jappie het volgende:
Mogguh barman
Zet maar vast een biertje neer maar ik ga eerst ff naar mijn eigen gezeik luisteren.......
....hmmdie toilet zat toch gisteren nog links van de ingang
![]()
volgens mij is Hilde lesbisch!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:28 schreef ruby het volgende:
Egbert kwam (zover ik weet) niet voor m'n dromen, maar nu je het toch vraagt.
Die eeuwige zeikstem he...daar word ik helemaal week van. Heb jij dat niet?
Of vind jij Hilde haar gerochel opwindender?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet welke maar er is er een teringlijer die voor de gein de hele meuk verbouwd heeft, sterker...de wc pot zat tegen het plafond met chemische ankers...dat zijn geen geintjes meer![]()
bij mij welquote:
Ik zou wel een lekkere patat lusten met een smulrolquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Kennen jullie het gevoel. Heel erg honger hebben. Geld genoeg en keus uit voldoende thuis te bezorgen dingen. En dan gewoon nergens écht zin in hebben
En dat bezorgen ze nou nét niet thuisquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou wel een lekkere patat lusten met een smulrol![]()
![]()
Ik ga maar wat koken... Heb wel boodschapjes gehaald... Wordt sla met rijst enquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat bezorgen ze nou nét niet thuis
Ik had de keus tussen, thais, italiaans, spare ribs, zalm, saté, shoarma, pizza, mexicaans.
Het is uitendelijk een satéschotel van de spare-rib express geworden overigens. Net besteld en nu maar wachten.
Ja dat ken ik. Luxeprobleempje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Kennen jullie het gevoel. Heel erg honger hebben. Geld genoeg en keus uit voldoende thuis te bezorgen dingen. En dan gewoon nergens écht zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |