Drink een flinke neut net als Hilde. Dat verzacht de pijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een paar sneeën in mij pootjes ivm een verhuizing waar ik mee bezig ben... Doet veel auw![]()
Ik kan nauwelijks typen![]()
Heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Drink een flinke neut net als Hilde. Dat verzacht de pijn.
Ja ze laten ons met rust ...zodat we ongestoord samen kunnen zijn, mijn navigatiesysteem in deze warboel van emoties. Hoe was je dag?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:26 schreef puntoortje het volgende:
tis weer stil hier bommie!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je tijd is om!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ze laten ons met rust ...zodat we ongestoord samen kunnen zijn, mijn navigatiesysteem in deze warboel van emoties. Hoe was je dag?
tot zo in de rustquote:
Heracles wint... is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je tijd is om!
Heracles - UTREG! begint nu !
[afbeelding]
nou reken maarquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou reken maarutreg 1-0 achter daar waar de keeper van heracles superduidelijk hands maakt en het veld af moet ...
vuile vieze gore ^$@%$@%#$^%@#*&^*&@#%^*^&%@#&*%$&*^%@#!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
jou moeten ze ook de provinicie uitschoppenquote:
gaat best vandaag, voel me al weer wat beter, heb alleen nog mega oorpijn...maar met das ook al minder aan het worden...vanmiddag lekker wezen winkelen .. kadootjes kopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ze laten ons met rust ...zodat we ongestoord samen kunnen zijn, mijn navigatiesysteem in deze warboel van emoties. Hoe was je dag?
ik ben nou eenmaal in rotjeknor geboren, maar utreg is gewoon verschrikkelijk overgewaardeerd, maar idereen zn kluppie hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
jou moeten ze ook de provinicie uitschoppen![]()
Heracles uit, altijd lastigquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heracles uit, altijd lastig![]()
(ja ik kijk naar pagina 818 op teletext 2-0)
pokkeboerenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heracles uit, altijd lastig![]()
(ja ik kijk naar pagina 818 op teletext 2-0)
Zal vanavond laat is kijken (moet ik eerst talpa opzoeken)quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
pokkeboeren![]()
de hele wedstrijd draaide om door die kutscheids en die handsbal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |