Hahhaah, en dan mag ik blijven?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon, is er nog iemand die op me reageert![]()
n-n![]()
![]()
Mij staat allesquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahhaah, en dan mag ik blijven?
Staat je goed hoor!![]()
Die zouden dan in principe dood moeten, tochquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
Me buren beginnen weer te verbouwen![]()
Nu al????? Afschieten!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
Me buren beginnen weer te verbouwen![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die zouden dan in principe dood moeten, toch
Die lui komen toch altijd te laatquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:57 schreef PC eend het volgende:
Maar het ambulance personeel lapt ze steeds weer op![]()
Mijn buren en ik verschillen hierin van meningquote:
vertel, wat valt er te zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof, laat dus nu maar zien![]()
Ksstt.. ik wacht nog op je shocking antwoord...quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof, laat dus nu maar zien![]()
Nu niks meer denk ik..quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vertel, wat valt er te zien![]()
En ....was het lekker ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef ruby het volgende:
Morrege.
Ik heb verdomme gedroomd over de BB-bewoners. Het moet niet gekker worden.
over sex met Egbert?quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef ruby het volgende:
Morrege.
Ik heb verdomme gedroomd over de BB-bewoners. Het moet niet gekker worden.
dus je bent eigenlijk maar een ransaap?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef ruby het volgende:
Nee zeg, asjeblieft.
Maar dit is minstens zo erg. Ik had seks met Tijn. En dat terwijl ik 'm totaal maar dan ook totaal niet aantrekkelijk vind. Waarom wordt dit mij aangedaan?![]()
De rest van de bewoners kwamen er ook in voor maar ik weet niet meer in welke hoedanigheid (geen seksgebeuren iig).
Komt door hun seksgesprekken van gisteren.![]()
En nu ga ik boodschappen doen om dit trauma te verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |