heel erg bedanktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:35 schreef RenzoBrad het volgende:
@ Dacide:
Hier de link voor Alexander Emelianenko vs. Pawel Nastula @ Shockwave 2005:
http://www.megaupload.com/?d=8E0R2QLI
@ Arjanus:
Pride live volgen (of daarna rustig terugkijken.... 't kan allemaal) kan via deze link: (Pride ONDEMAND heet dat)
http://media.pridefc.com/
Ik heb dat zelf dus niet gedaan, vond $40,00 iets teveel van het goede als ik het een paar uur later gratis kan downloaden. Oke, ik zou natuurlijk Pride wel steunen.... wie weet in de toekomst wel hoor!
Is dat niet waar het om draait? Een topper zijn? Heath Herring, om maar iemand te noemen, is een zwaargewicht en heeft wel naam gemaakt, maar toch, hij is geen Fedor of Nogueira.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef Dacide het volgende:
ik wil pawel nastula wel eens zien tegen een gewone vechter ipv dé grote toppers.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat niet waar het om draait? Een topper zijn? Heath Herring, om maar iemand te noemen, is een zwaargewicht en heeft wel naam gemaakt, maar toch, hij is geen Fedor of Nogueira.
Nee, ik snapte je perfectquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb t al verbeterd
Of bedoelde je dat je me neit snapte?![]()
![]()
je hebt gelijk.. absoluut.. maar je kan niet van een vechter die pas 4 mma wedstrijden in zijn leven gedraaid heeft, al direct kan winnen van de gevestigde orde...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat niet waar het om draait? Een topper zijn? Heath Herring, om maar iemand te noemen, is een zwaargewicht en heeft wel naam gemaakt, maar toch, hij is geen Fedor of Nogueira.![]()
Zal zeker via pplive of een andere P2P streaming programma of dergelijks zijn. Ik zou gewoon een paar uur na de wedstrijd wachten en downloaden. Die wedstrijden zijn toch meestal in de holst van de nacht of vroege ochtend onze tijd. Dus gewoon in het weekend uitslapen, eventjes downloaden en met wat hapjes kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef arjanus het volgende:
Ik zit nu ook 'the real deal' the kijken. Ik vind het altijd wel stoer dat Fedor voor de show er bijzit of als ie op een zondagmiddag thee zit te drinken bij zijn schoonmoeder.
Maar even wat anders: ik zag op een ander forum dat mensen pride live bekijken via het internet. Weet iemand daar meer van?
Die stinkert van een Rooze stak telkens zijn kop opzettelijk buiten de ring, om te zwijgen over het vasthouden van de ring. Verder is het niet aan Barnett maar aan de scheids om in te grijpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef arjanus het volgende:
Ik vind dat nastula wel een beetje genaaid werd. Ten eerste omdat ie geen knieen mocht gebruiken op de grond (iets wat deze pride in het algemeen een gehandicapte versie maakt) en verder werd hij veel te snel gesommeerd om op te staan + die eerste kniebar van barnet was na de bel volgens mij. Barnet die bij mij al niet echt bekend staat om zijn fair-play na zijn partij tegen Rooze waar Rooze KO'de terwijl hij met zijn hoofd buiten de ring lag.
Shogun wel weer indrukwekkend.
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2841&zoneid=2quote:VITOR BELFORT & PAWEL NASTULA TEST POSITIVE
MMAWeekly has learned that Vitor Belfort and Pawel Nastula tested positive for banned substances after their respective fights on Pride's "Real Deal" card this past Saturday night in Las Vegas, Nevada.
The Nevada State Athletic Commission has confirmed that Nastula tested positive for the anabolic steroid nandrolone, while Belfort tested positive for the banned substance 4-hydroxytestosterone, which is also banned in Major League Baseball and other sports.
All of the other fighters who were drug-tested on the Pride card passed their drug tests.
Belfort?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2841&zoneid=2
Not good
Belfort zijn strategie werd juist compleet aangepakt. Hij kon echt wel wat, maar zijn tegenstander was gewoon TE goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Belfort?Ik had het zelfs beter gekund. Nastula valt tegen, talent heeft hij natuurlijk wel.
Zijn tegenstander was beter maar waar is zijn bjj gebleven bijvoorbeeld? Hij deed gewoon niets in die richting.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Belfort zijn strategie werd juist compleet aangepakt. Hij kon echt wel wat, maar zijn tegenstander was gewoon TE goed
Belfort is een paar keer wereldkampioen braziliaanse jiu-jitsu geworden. Je zou dan toch denken dat hij op zijn minst een armbar of een triangle choke probeert ipv de tegenstander met de rug tegen de grond met stootjes te bestoken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef Paxlie het volgende:
bjj ?
Wat is jouw achtergrondquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Belfort?Ik had het zelfs beter gekund. Nastula valt tegen, talent heeft hij natuurlijk wel.
daar heb je gelijk in. Daarentegen werd er wel goed gevochten door zijn tegenstander dat ik daar ook geen mogelijkheden voor zag als toeschouwer al moet ik toegeven dat Belfort erg rustig en vooral incasserend was op de grondquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Belfort is een paar keer wereldkampioen braziliaanse jiu-jitsu geworden. Je zou dan toch denken dat hij op zijn minst een armbar of een triangle choke probeert ipv de tegenstander met de rug tegen de grond met stootjes te bestoken.
Dat is eigen aan Belfort de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. Daarentegen werd er wel goed gevochten door zijn tegenstander dat ik daar ook geen mogelijkheden voor zag als toeschouwer al moet ik toegeven dat Belfort erg rustig en vooral incasserend was op de grond
Het is niets anders dan een crimineel stuk tuig die lult over vechten als enkel met de vuisten. Dan vraag ik mij af waarom doe je mee in MMA. Ga dan maar boksen met je grote mond, dan ligt hij in 5 sec KO.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Bombardier het volgende:
Krazy Horse Bennett is eens door de scheidsrechter gered, omdat hij weigerde af te kloppen. Bijzonder heerschap.
Een gevalletje Kimbo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is niets anders dan een crimineel stuk tuig die lult over vechten als enkel met de vuisten. Dan vraag ik mij af waarom doe je mee in MMA. Ga dan maar boksen met je grote mond, dan ligt hij in 5 sec KO.
Is wel een klein opdondertje trouwens.1.60 is hij maar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Bombardier het volgende:
Krazy Horse Bennett is eens door de scheidsrechter gered, omdat hij weigerde af te kloppen. Bijzonder heerschap.
Hij is klein maar volgens zijn criminal record is hij 1,70m (5'7"). Hij is wel 160 lbs (72,5kg).quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef farfavour het volgende:
[..]
Is wel een klein opdondertje trouwens.1.60 is hij maar.
en in Pride mag er geknied worden naar het hoofdquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:08 schreef Setambre het volgende:
Matt Huges?
Randy Couture?
Het is igg erg leuk om te zien. Ellebogen mogen bij UFC wél gebruikt worden op de grond
Nu noem je ook meteen de twee sufste en saaiste kampioenen ooit.quote:
Dat is maar schijn. Ik heb liever een elleboogstoot dan een schop op de grond. Een elleboogstoot zorgt enkel voor meer bloed doordat je sneller open ligt en het gevecht voortijdig gestopt moet worden.quote:
Dat ligt eerder aan de Pride presentatie in de VS. Die is niet live en ingekort, Amerikaans gekruid en tot voor kort derde viool bij Pride zelf. De Japanse productie is een stuk uitgebreider alleen is de beheersing van het Japans noodzakelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef Paxlie het volgende:
beiden hebben goede vechters, ik vind dat de UFC de vechters beter presenteert naar het publiek toe waardoor die zich beter kan indentificeren met de vechters zonder achtergrondinfo te hoeven zoeken.
Ik kan niet wachten tot Mirko Crocop een keertje in de UFC terecht komt met Wild Boys van Duran Duran en dan een of andere knakker met deathmetal intro de ziekenboog in slaat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:59 schreef Paxlie het volgende:
ik ben het niet met je eens.
Daarbij is de allerbeste intro-tune nog steeds van Matt Hughes (al is dat verder gewoon een arrogant mannetje)
De markt in de VS is gewoon maar net volwassen aan het worden. Het is gewoon dat ellebogen veel meer schade lijken te maken dan het geval is. Je zal er niet snel iemand KO mee kunnen slaan of iemand echt wiebelend krijgen. Het is gewoon een cut veroorzaken, bloed laten stromen, het liefst richting de ogen en de wedstrijd gestopt zien. Waarom dan niet gewoon de kopstoot terugbrengen of zelfs bijten introduceren?quote:De presentatie is dan het probleem van Pride. Daar moeten ze echt aan werken willen ze Amerika veroveren. Als je kijkt naar de ellebogen dan gaat het niet altijd om iemand open te snijden en is het perfect voor in de guard (zie Tito Ortiz in de guard, al is dat wel een uitzondering)
Je hebt dan wel het gezeik dat worstelaars veel voordeel krijgen. Hoe vaak zie je het niet dat een worstelaar met alle overgave naar het middel of onderlichaam van de tegenstander grijpt en vervolgens tegen de kooi te pinnen? Dat doet men ook graag want 3 keer 5 minuten iemand op de grond knuffelen waarbij jezelf boven zit is voldoende om te winnen in the UFC (tenzij je tegen Bas Rutten vecht) In de ring kan hij dat minder snel doen omdat hij en de tegenstander best wel eens uit de ring kunnen vliegen of de ring kan tegen je werken en je kan zelf op de bodem belanden en dat kunnen worstelaars doorgaans niet hebben. De arena moet gewoon zo min mogelijk inbreng hebben, vandaar dat men bij Pride de wedstrijd makkelijker naar het midden zullen brengen om te herstarten.quote:Beide bedrijven hebben voordelen en nadelen. Ik vind het bij Pride bijvoorbeeld maar gejank dat iemand klem kan komen te zitten in de touwen. Doe mij maar een kooi heb je dat hele gezeik ook niet
ga eens snel in je ufc hoekje spelen, gij galgenbraadtquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:08 schreef Setambre het volgende:
Matt Huges?
Randy Couture?
Het is igg erg leuk om te zien. Ellebogen mogen bij UFC wél gebruikt worden op de grond
uhm sorry maar ben het niet met je eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:25 schreef Setambre het volgende:
Ground game in UFC is inderdaad belangrijker, maar hierdoor krijg je ook mooie kunstjes te zien van BBJ.
Een vechter mag wel de tegenstander tegen de kooi pinnen en als je het hoofd tegen zo'n kooi kan houden en slaat dan is elke klap een daalder waard. Een vlieg kan je in de lucht moeilijk met je handen doodslaan maar als die tegen de muur drukt lukt het ineens wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:25 schreef Setambre het volgende:
Uiteraard heeft de kooi zijn nadelen, maar een fighter mág niet de kooi vasthouden hij mag hem alleen gebruiken om zichzelf af te zetten. Voordeel is dat je er niet uit kan vallen.
Wablieft? De groundgame wordt doorgaans verfoeilijkt in de UFC en zeker het BJJ. Ook al zou je beargumenteren kunnen dat de kooi het grondvechten, en met name BJJ bevorderd dan nog zijn de UFC regels daar niet op gericht. De tegenstander op de grond krijgen en bovenop je tegenstander zitten ook al is dat voor de BJJ-beoefenaar totaal niet nadelig wordt altijd als beter beoordeeld door de UFC regels dan een paar BJJ-pogingen die mislukken. In Pride worden submissie-pogingen waar met veel moeite uit gekomen wordt net zo gewaardeerd als een stoot die de tegenstander laat wiebelen omdat het beide "effort-to-finish" betreft. Iemand op de grond krijgen en knuffelen alleen staan niet garant voor de overwinning. In de UFC is dat alleen in 1 partij het geval geweest, namelijk Randleman vs Rutten. Ik ben ermee eens dat Rutten naar mijn beleving de winst verdiende maar volgens de UFC-regels had hij gewoon verloren. Als hij niet de grote kampioen was die men voor veel geld had gehaald had hij die wedstrijd echt niet gekregen. Jammer voor de UFC dat Rutten niet meer in de UFC kon vechten.quote:Ground game in UFC is inderdaad belangrijker, maar hierdoor krijg je ook mooie kunstjes te zien van BBJ. Tito Ortiz is echt een beest in de guard die zelfs zonder BBJ enorm veel schade toebrengt
Je hebt het nu wel over vergane glorie, maar dat terzijde. Wat bij Hughes tegen Gracie gebeurde zou ook in Pride kunnen gebeuren en is ook naar ik meen gebeurd. Ortiz heeft Shamrock ook nooit KO geslagen. Hij was altijd bij zijn positieven, maar kreeg inderdaad wel een hoop klappen, maar nogmaals elleboogstoten lijken bruter omdat ze blood doen stromen. Ik heb nog niet gezien dat een elleboogstoot op de grond iemand echt buiten bewustzijn heeft geslagen.quote:En elbows op de grond worden duidelijk wél gebruikt voor KO's Ortiz Shamrock om maar een van de brutere KO's te zien. Matt Hughes die Gracie in een hold had en die hem enorm veel schade toebracht zodat Big John de ref gedongen was om erin te stappen.
Denk het opzich wel hoor, zo was vorig jaar bij Bushido Europe (ook in Ahoy) het gevecht van Randleman continue op de grond (wat alleen maar boe geroep opleverde). Geen 30 seconden en dan weer omhoog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:36 schreef sampoo het volgende:
Ik weet niet of de Rings regel wordt gebruikt maar ik heb een keer een wedstrijd bekeken waar dat gebeurde. Ik ga even googlen wat de regels zijn. Ik vraag me ook af of Full-Pride regels wel mogen in Nederland.
Ik kon me echter niet herrineren dat je trappen of knieeën op de grond mocht verkopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:50 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Denk het opzich wel hoor, zo was vorig jaar bij Bushido Europe (ook in Ahoy) het gevecht van Randleman continue op de grond (wat alleen maar boe geroep opleverde). Geen 30 seconden en dan weer omhoog.
Waarvan de oudste al tijden gewoon echt niet meer mee kan komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef THCees het volgende:
mooie promo van de Overeem Brothers
hier :
Idd, Valentijn behoort helaas niet meer tot de top (heeft 'ie dat eigenlijk wel ooit gedaanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef sampoo het volgende:
[..]
Waarvan de oudste al tijden gewoon echt niet meer mee kan komen.
die man is echt helemaal gek gewordenquote:In a recent interview Kurt Angle stated that he could beat Chuck Liddell if the had six months of training. He also said he could beat Tito Ortiz.
Nou hij heeft wel een gouden olympische medaille in het worstelen. Als hij ook een beetje tegen een stootje kan dan moet hij the UFC in elk geval Ortiz op de grond kunnen krijgen en houden zoals in zijn wedstrijd tegen Couture. Als Ortiz zijn tegenstander niet op de grond krijgt dan lukt het hem doorgaans niet om het gevecht te domineren. Liddell lijkt mij een ander verhaal. Moeilijk op de grond te houden en elke keer als het staand moet het risico om KO te gaan. Ik weet niet wat Angle naast het professioneel worstelen heeft gedaan en of hij een echte MMA-fan is geweest.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die man is echt helemaal gek geworden
oudquote:
Als je het niet verwacht kan het hard aankomen en mep jij harder dan een zwaargewicht als Herring?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:12 schreef BB_Koning het volgende:
Hij mepte overigens niet eens zo hard, ik had harder gemept, tenzij hij GSP of Ricardo Arona was![]()
Ik had meer moeite gedaan om hard te meppen, zo beter, mierenneuker/op-alle-slakken-zout legger?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je het niet verwacht kan het hard aankomen en mep jij harder dan een zwaargewicht als Herring?
Als hij meer moeite had gedaan dan zou Nakao het aan hebben zien komen en was het resultaat niet hetzelfde geweest. In jouw geval had Nakao je benen al gegrepen en je naar de grond gewerkt, chagrijnige-blues-artiest.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had meer moeite gedaan om hard te meppen, zo beter, mierenneuker/op-alle-slakken-zout legger?
Als je hard slaat, dan wil dat niet zeggen dat je a la slechte actiefilm je arm helemaal naar achter zwaait. Je arm moet een hoek van 90 graden maken en je moet je heup indraaien. Zie je wel, het heeft nut om zelf wat lessen te nemenquote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als hij meer moeite had gedaan dan zou Nakao het aan hebben zien komen en was het resultaat niet hetzelfde geweest. In jouw geval had Nakao je benen al gegrepen en je naar de grond gewerkt, chagrijnige-blues-artiest.
Je denkt dat een ervaren vechter niet merkt wanneer je je heup indraait? Misschien moet je zelf wat lessen nemen, want met de standup zit het bij mij wat de basistechniek betreft goed.quote:Op zondag 5 november 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je hard slaat, dan wil dat niet zeggen dat je a la slechte actiefilm je arm helemaal naar achter zwaait. Je arm moet een hoek van 90 graden maken en je moet je heup indraaien. Zie je wel, het heeft nut om zelf wat lessen te nemen![]()
Ik blijf erbij, je kunt snel vanauit stand een stoot geven waarbij je j eheup indraait. Als jij denkt van niet, mij best.quote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je denkt dat een ervaren vechter niet merkt wanneer je je heup indraait? Misschien moet je zelf wat lessen nemen, want met de standup zit het bij mij wat de basistechniek betreft goed.![]()
Of hij sleog hem gewoon om zn eer te redden en deed dus geen moeite om echt al zn power achter die stoot te zetten?quote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Paxlie het volgende:
sowieso heeft het ook te maken met de hoek waarop je de kaak raakt. Als je die precies goed raakt ga je gegarandeerd neer. Hij zag de dreun niet aankomen, Herring zal vast goed getraind zijn in meppen (anders doe je niet aan de sport lijk me).
1+1=24
zo simpel is het gewoon
dan nog denk ik dat zijn techniek goed genoeg is om iemand die dat niet verwacht in 1x ko te slaanquote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of hij sleog hem gewoon om zn eer te redden en deed dus geen moeite om echt al zn power achter die stoot te zetten?
Daar hadden we het nei tover, we hadden het over de kracht waarmee je slaat. Ook al zou ik ieman dpijn doen met een harde klap, ik zou toch harder slaan.quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat zijn techniek goed genoeg is om iemand die dat niet verwacht in 1x ko te slaan
Het bewijs is geleverd, lijkt mij. Nakao is ook nooit KO gegaan in zijn mma wedstrijden en heeft toch een aantal partijen tegen hard slaande vechters achter de rug. Ik kon mij niet herinneren dat hij in welke wedstrijd dan ook een "verdachte kin" had.quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat zijn techniek goed genoeg is om iemand die dat niet verwacht in 1x ko te slaan
naah, quoteje van een insider toen:quote:Op maandag 6 november 2006 12:13 schreef Dacide het volgende:
wat ik denk is dat dat hij die ko fakete....
althans, wellicht ging hij echt neer door die klap.. maar dat hij daarna op een brancard afgevoerd werd, dat is volgens mij allemaal aanstel.
just my 2 cents
quote:Heaths punch was more of a slap than a full on punch....I think Nakao was just completely unready for it and had his mouth open when it happened. I think some of the damage may have also happened when he hit the canvas hard. Believe me, I was sitting in the dugour (nursing my broken leg) that they carried him out on, and he was fucking OUT.
Alles op Pride regels, behalve tussen Jeffrey Pedro en Anil Dubar.quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef MaxPowers het volgende:
Iemand nog een goed woord over de Bushido Finals?
Best wel vaag dat de PPV pas volgende week in America te zien is, terwijl het toernooi gister is gespeeld.
Ik heb alleen de Finale gezien en de wedstrijd van Gomi. Vond ze eerlijk gezegd tegenvallen.
Weet iemand al welke regels worden gebruikt bij Pride en Honor in Ahoy a.s.???
heb hem helemaal binnen.. heb de eerste paar partijen gezien.. o.a die van mousasi, filho en bustemante en het valt me vooralsnog absoluut niet tegen..quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef MaxPowers het volgende:
Iemand nog een goed woord over de Bushido Finals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne.... Nakao is volgens mij nooit maar dan ook nooit KO gegaan, hij hoopte gewoon op diskwalificatie van Heath Herring (wat het eerst ook was, later omgezet naar NC (No Contest) omdat beide vechters "fout" waren)![]()
Stoer hoor, je kent Aleksanderquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
iemand die toevallig Werdum vs Kharitonov heeft? Je zou me er heel erg mee helpen als dit voor morgen geregeld kan worden dan kan ik het namelijk op een cd-tje branden en meegeven aan Aleksander Emelianenko morgen... hij had al een cd-tje met wat gevechten gekregen van me maar hij wilde nog uitdrukkelijk deze.
Anyone?
Ja, ik vind Spong ook welquote:Op zondag 12 november 2006 02:25 schreef LuNaTiC het volgende:
nope helaas.
Wordt morgen wel een vette dagheb er echt zin in. Vooral Spong tegen Mes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier alleen de 'grote' namen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer dan het niveau waar hij nu zit kan je niet echt wat betreft publiciteit. K1 Max misschien maar ik weet niet hoeveel moeite hij moet doen om in zijn huidige gewichtsklasse te vechten en of hij de 70kg van K1 Max zou kunnen halen. Hij zit nu een beetje in niemandsland. Zeker een 10-15kg te licht om ook maar iets in de K1 te kunnen proberen, tenzij hij op de Kaoklai tour wil en nu te zwaar voor K1 Max.quote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Het viel mee. Weinig boegeroep bij het grondgevecht. Wel weer gejuich als de vechters weer staand moesten hervatten bij teveel inactiviteit.
Partij van de avond: Spong vs Mes. wat is die Spong toch goed... Vraag me af tot waar hij nog allemaal toe in staat is.
Spong heeft op het moment vele opties. In eerste instantie is het plan in elk geval om richting het zwaargewicht te gaan. A la Leko, zou hij rond de 95 kilo kunnen halen, waardoor ie net meekan, maar wel zijn snelheid blijft behouden. Hij is pas 22 jaar, vergeet niet dat Hoost ook heel lang tot 80 KG heeft gevochten totdat ie in K-1 naar het zwaargewicht toemoest. Dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 13 november 2006 02:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Veel meer dan het niveau waar hij nu zit kan je niet echt wat betreft publiciteit. K1 Max misschien maar ik weet niet hoeveel moeite hij moet doen om in zijn huidige gewichtsklasse te vechten en of hij de 70kg van K1 Max zou kunnen halen. Hij zit nu een beetje in niemandsland. Zeker een 10-15kg te licht om ook maar iets in de K1 te kunnen proberen, tenzij hij op de Kaoklai tour wil en nu te zwaar voor K1 Max.
Verder leuke verslagen:quote:Omdat Tyrone niet echt een internet man is zal ik een en ander meegeven voor de geinteresseerden . Tyrone vecht dit jaar nog een paar keer tot 76,5 kg . Tyrone staat op de kaar op 6 augustus in Korea. Daarna vecht hij 2 x in Nederland . Almere en in de Ahoy.
Daarna gaat hij over naar een andere gewichtsklasse . We weten nog niet precies tot welk gewicht hij zal doorgroeien. Het uiteindelijke streven is natuurlijk het zwaargewicht . voor alle duidelijkheid , Tyrone wordt hierbij begeleid door Special Sports , Guus van der Meer , m.a.w. het zwaarder worden zal op een natuurlijke wijze gebeuren en onder begeleiding van een van nederlands beste sport centra.
Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.
Klinkt vet! Wie gaan er heen?quote:Dutchman Alistair Overeem is a free fighter at the highest level. Demolition Men follows him while he prepares for some important fights in Japan. With his two coaches, one for the standup training and the other for ground techniques, he carefully studies his opponents on videotape. Together, they devise strategies to break the opponent's technique and tactics. Although the sport isn't very popular in the Netherlands, Japan welcomes free fighters as superstars, and all the major competitions are held there. The highest competition in Alistair's weight class is the so-called Pride. With his "guillotine choke," he won a series of fights and achieved instant world fame in the free fight scene. Between training sessions and bouts, Alistair readily poses for numerous cameras, usually holding a huge wooden hammer, his personal symbol. Although Alistair claims he isn't really a showman, free fighting isn't only a big-time sport, it's also big-time entertainment. So when his manager asked him to think of a nickname years ago, he immediately came up with Demolition Man, an image that the friendly Alistair hits home with his demolition hammer.
The Netherlands, 2006
colour, video, 115 min
Director: Eldar Gross
Production: Eldar Gross; Alistair Overeem
Photography: Eldar Gross
Editing: Eldar Gross
Screening copy: Eldar Gross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |