abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42425121
^_^

Maar ik wil in ieder geval wel weer eens wat title matches zien.

Fedor - Crocop, HW Champ vs. OWGP Winner
Silva vs Nogueira

Shockwave heeft altijd een super card, dus ben benieuwd wat het dit jaar word
quote:
Wanderlei: “ Rogério would be a fair option…”

Those who thought Wanderlei Silva would be upsetting after his loss to Mirko Cro Cop last PRIDE. Was totally surprised with the champion´ disposition at FURY FC´ back stage.

“Fighting is like that, who does not choose adversaries are disposed to win or loss. I was really physically prepared to this fight and training really hard. Perhaps I under estimate my adversary. The fact is that Mirko made the right moves. And in a combat like that against a dangerous opponent. There is no second chance”.

Assumed the middle weight champion. That after a quick vacation throughout northeast Brazil Natal and Bahia is already planning to go back to hard training. The reason is a possible fight at PRIDE GP December 31st. When most likely will put his belt available. Asked about who he would think will be his next adversary - Arona, Minotauro or Belfort. Wanderlei was right to the point. “In my opinion for his great performance with Shogun, I think Rogério Minotauro will be my next opponent. He is doing very well lately. I don’t know what PRIDE organizers are planning. However I think Minotauro would be a fair choice. Victor is also a very good fighter, as a matter of fact. He won me four year ago .

On the other hand he is not coming from a good sequence of fights. Consequently I don’t see interest from the PRIDE on him at this time. I also already fight with Arona. But in my opinion I think Rogério will be the next.” Concluded Wanderlei Silva.
Bron: http://www.wanderleisilva.com.br/noticias_semana_ing.asp
pi_42469657
Updated card Bushido 13:
quote:
PRIDE Bushido 13 fights announced so far:

Nobuhiro Obiya (Japan) vs Luiz Firmino (Brazil)

Ikuhisa Minowa (Japan) vs Mike Burton (USA)

Murilo Bustamente (Brazil) vs Yoon Dong Sik (Korea)

Shinya Aoki (Japan) vs Gilbert Melendez (USA)

Bushido Welterweight Grand Prix Semi-Final Matches:

Denis Kang (USA) vs Akihiro Gono (Japan)

Paulo Filho (Brazil) vs Kazuo Misaki (Japan)

PRIDE Lightweight Championship Fight:

Takanori Gomi (Japan) vs Marcus Aurelio (USA)
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:12:01 #103
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42477072
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Unstoppable het volgende:
Updated card Bushido 13:
[..]
Ziet er goed uit! Trouwens, morgen is K-1 Hero's 7 (MW & LHW GP Finals) met in bold de MW GP semi's.
quote:
--------------------fightcard--------------------
Melvin Manhoef vs. Shungo Oyama Onze landgenoot zal deze Jap heel hard KO slaan.
Caol Uno vs. Ivan Menjivar
J.Z. Calvan vs. Rani Yahya
Ken Kaneko vs. Hideo Tokoro
Tokimitsu Ishizawa vs. Carlos Newton
Don Frye vs. Min Soo Kim
Antonio Silva vs. Kaysinov Georgy
Yoshihiro Akiyama vs. Kestutis Smirnovas <-- vervanger van Sakuraba , andere MW semi final)
Kazuyuki Miyata vs. Ian James Schaffa
Oftewel, Manhoef zal imo zeker deze GP winnen. Wordt tijd dat hij daarna voor Pride uitkomt!

Wisten jullie trouwens dat David "Tank" Abott weer gevochten heeft? Tegen Paul Buentello @ Strikeforce F.C.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:42:21 #104
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42477764
Hoe leuk het ook is naar Sak te kijken, kun je Smirnovas beter de rechtmatige halve-finalist noemen; Sakuraba was gewoon KO.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:11:16 #105
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42481554
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe leuk het ook is naar Sak te kijken, kun je Smirnovas beter de rechtmatige halve-finalist noemen; Sakuraba was gewoon KO.
100% mee eens, ik was in shock toen ik dat gevecht zag (of liever gezegd, toen Saku KO was en het gevecht even gestopt werd om ze te verplaatsen en het weer verder ging)
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:23:04 #106
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42483881
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

100% mee eens, ik was in shock toen ik dat gevecht zag (of liever gezegd, toen Saku KO was en het gevecht even gestopt werd om ze te verplaatsen en het weer verder ging)
Ben je inmiddels van de schok bekomen
bb_koning.hyves.nl
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:49:34 #107
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42488763
Sinds een paar dagen zit ik niet meer lijkbleek achter de computer, heb ik geen trillende handen meer en zweet ik niet meer zoveel
pi_42536934
De K1 hero's kampioenen zijn bekend! Wat een uitslagen!
Helaas nog niet op youtube te zien.

Vandaag is trouwens het gevecht tussen Tito en Shamrock, ik hoop weer dat Shamrock wint maar ben bang dat hij toch tekort komt. Live te zien op UFC.com voor maar 6 dollar. Alleen jammer dat het midden in de nacht is ofzo.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:39:10 #109
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42536996
Ik wil dit topic toch maar even in de AT hebben.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:51:06 #110
106955 BB_Koning
pi_42537319
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef RenzoBrad het volgende:
Sinds een paar dagen zit ik niet meer lijkbleek achter de computer, heb ik geen trillende handen meer en zweet ik niet meer zoveel
Ik zou zeggen check Manhoef-Oyama, genoeg schokkends gebeurt daarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:37:46 #111
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42538775
shamrock oritz

hoop dat deze partij ditmaal de volle 3x5 minuten duurt... waardoor ken dusdanig veel letsel oploopt waardoor hij nooit meer een entree in de ring kan maken..

echter.. na een jaartje eruit te zijn geweest besluit ken om toch nog eens een match te doen.. tegen bas rutten ofzo.. waarna bas eindelijk revanche kan nemen en ken submit met een leglock of ko slaat

mjam...
pi_42539830
@BB-koning: volgens mij bedoel je iemand anders. dat staat op de k1 website, ik heb de wedstrijden nog niet gezien. het is niet oyama iig misschien Akiyama.
tenminste, als je het over de heros toernooi van gisteren heb.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:29:20 #113
106955 BB_Koning
pi_42559992
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef MaxPowers het volgende:
@BB-koning: volgens mij bedoel je iemand anders. dat staat op de k1 website, ik heb de wedstrijden nog niet gezien. het is niet oyama iig misschien Akiyama.
tenminste, als je het over de heros toernooi van gisteren heb.
Ja, ok, die dan, ik zag t staan op Sherdog, maar aanegzien al di enamen op elkaar lijken, was ik de naam vergeten toen ik hier een berichtje wilde plaatsen en ging dus af op t berichtje van Renzo

bb_koning.hyves.nl
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:14:16 #114
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42585901
Over K1 Hero's 7:
SPOILER
Over Tito Ortiz vs. Ken Shamrock 3:
SPOILER
Volgende week zaterdag Pride Real Deal. Dat wordt lekker op zondag genieten van de PPV (die zal in de nacht van za op zo online worden gezet, wordt namelijk vrijwel direct in de USA uitgezonden). Sowieso leuke tijden voor ons MMA fans deze laatste paar maanden. Net Hero's en UFC fightnight achter de rug, volgende week Pride Real Deal, in november Ortiz vs. Liddell 2, 30 december de volgende UFC en de dag daarna, op oudejaarsdag Pride Shockwave (met meestal een supercard). En dan heb ik het nog niets eens over Pride Bushido gehad en alle andere events met grote namen....
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:32:58 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42597643
tito-shamrock
SPOILER
pi_42598825
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?

is there any controversy, or is it just me?
pi_42598986
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef arjanus het volgende:
He ik weet niet of dit onderwerp al aan bod is gekomen, maar ik zit net critical countdown te kijken en wel Overeem tegen Nogueira (ofzoiets), maar ik vind het een vreemde stop. Maar ik zie Overeem ook niet echt kwaad of protesteren tegen de beslissing van de scheids. Weet iemand of hij het terecht vond dat het gevecht gestopt werd?

Ik ben er al achter, de handdoek werd in de ring gegooid...no controversy, jammer want hij stond dik voor
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:01:21 #118
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42604267
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef arjanus het volgende:

[..]

Ik ben er al achter, de handdoek werd in de ring gegooid...no controversy, jammer want hij stond dik voor
Had dus ook te maken met zijn nek blessure (vandaar al die tape in / rond zijn nek). Zijn corner wilde geen risico nemen toen hij ineens een keer goed geraakt werd door Rogerio. En geef ze daar geen ongelijk in, safety first
Anders was er een grote kans geweest dat hij maanden nodig had om te herstellen.

Had ik trouwens al de line-up van TOo Hot Too Handle van 12 november in Rotterdam hier vermeld?
Zitten een paar hele aardige namen tussen, een mix van Muay Thai en MMA. Check http://216.246.16.38/~ththroot/ahoy_nl/lineup.php
O.a.:
Alistair Overeem - Gilbert Yvel
Alexander Emelianenko - Fabricio Werdum
Rodney Faverus - Murilo "Ninja" Rua
Verder Tyrone Spong tegen Joeri Mes (Muay Thai)

Ben vorig jaar naar Bushido Europe geweest (ook in R'dam), vond het toen wat tegenvallen dat ik de duurste kaarten had maar eigenlijk een shitplek had op die hoofdtribune. Kon de ring niet supergoed zien en had net zo goed een goedkoop kaartje voor de zijkant kunnen kopen. Daarnaast zat ik me te ergeren aan het NL publiek. Toen Fedor opkwam (om aan te kondigen dat ie vanwege z'n duim niet ging vechten) werd er nauwelijks geklapt ofzo. En bij de Amerikanen (Coleman en Randleman) was het alleen maar gefluit... (oke, randleman had wel iets beters mogen laten zien maar toch...)

Zie het toch liever op TV denk ik... alleen 't zal nog wel even wachten zijn voordat het op TV komt. Hmmm... mischien toch maar een goedkoop kaartje kopen?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:15:11 #119
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42604603
ik weiger pertinent om te betalen voor een semi pride evenement met het lompe publiek der nederlanders...

gadverdamme.. ik moet er niet aan dneken..

en daarnaast vind ik de line up niet spetterend.
pi_42604770
quote:

Was door zijn nekblessure idd. Geloof dat het zo was, hij wou niet vechten vanwege de blessure, maar Pride kon zo snel niemand meer vinden als replacement. Toen hebben ze hem zo'n beetje op hun knieën gesmeekt of hij toch please wou, vandaar dat hij toch vocht maar geen risico nam.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:31:28 #121
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42606767
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:15 schreef Dacide het volgende:
ik weiger pertinent om te betalen voor een semi pride evenement met het lompe publiek der nederlanders...

gadverdamme.. ik moet er niet aan dneken..

en daarnaast vind ik de line up niet spetterend.
Ja oke Dacide.... maar toch, de vier gevechten die ik noemde zijn wel de moeite waard, maar idd 't publiek is zo lomp. Weet nog van vorig jaar, hoor ik een man vlak bij me zeggen: " 't schijnt dat de sterkste van de wereld ook komt, iemand uit Rusland ofzo!" Ik zo: "totally n00b, das Fedor, maar die komt helemaal niet vanwege een blessure"
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:15:34 #122
106955 BB_Koning
pi_42608003
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef RenzoBrad het volgende:

Rodney Faverus - Murilo "Ninja" Rua
Volgens mij was Ninja de vervanger van Mousasi en daarna werd Cyborg de vervanger van Ninja of heb ik het verkeerd? Zoiets las ik op mixfight.nl

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:52:26 #123
106955 BB_Koning
pi_42610669
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:15:10 #124
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42611372
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Volgens mij was Ninja de vervanger van Mousasi en daarna werd Cyborg de vervanger van Ninja of heb ik het verkeerd? Zoiets las ik op mixfight.nl

Vreemde knakker, die Cyborg. Allemaal tattoo's, nagellak en piercings enz. Ik ken 'm van een andere bond, ben de naam even vergeten. Wel een spectaculaire vechter. Zeer offensief.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_42619508
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:15 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Vreemde knakker, die Cyborg. Allemaal tattoo's, nagellak en piercings enz. Ik ken 'm van een andere bond, ben de naam even vergeten. Wel een spectaculaire vechter. Zeer offensief.
Cage Rage. Je moet dat gevecht tussen hem en Manhoef eens kijken. Echt ongelooflijk spectaculair einde:

http://www.youtube.com/watch?v=b4oI8lu-H3E

Edit: Ik heb het zelf ook net nog 's gekeken, en het mooiste vind ik zelf nog het feit dat en vooral hoe de verliezer nog doorvecht nadat de scheids het gevecht heeft gestopt. Op puur instinct wat hammerfists, maar zo zacht dat je er niet eens een kleuter KO mee krijgt, zo leeg was z'n gastank!

[ Bericht 10% gewijzigd door Dr_Strangelove op 12-10-2006 20:27:02 ]
pi_42638413
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2802

Aleksander Emelianenko is weer eens in Nederland.
Zo te zien heeft hij getraind met Peter Aerts/Team Aerts
pi_42641567
Volgens een kroatische krant zal Cro-cop niet present zijn op de Shockwave card. Zijn blessure is erger dan gedacht, 26 okt. moet hij onder het mes .

Dus Shogun - Fedor voor Shockwave is nu dus vrijwel zeker..
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:17:05 #128
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42644995
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2802

Aleksander Emelianenko is weer eens in Nederland.
Zo te zien heeft hij getraind met Peter Aerts/Team Aerts
Ben benieuwd of Rene Rooze er dan ook bij was. Toen Rooze vorig jaar door Emelianenko bruut KO werd geslagen, was team Aerts niet zo blij met Alexander. Maar goed, if you can't beat them, join them... Saku heeft ook bij Chute Box getraind, Barnett mocht bij CroCop komen trainen enz. Het zijn natuurlijk proffesionals
Leuk om die foto's te zien!
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:41:46 #130
157313 Belastingdienst
Nou ga je betalen klootzak!
pi_42688018
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:49 schreef Unstoppable het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2322572973032536495&q=fedor+alex

Fedor > Aleks in een sambo match
Haha die hand die hij eerst geeft en daarna gelijk aanvalt.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
pi_42712332
Omdat de UFC topic aardig dood is, post ik het hier maar even in.
Wat random opmerkingen over UFC 64:
SPOILER
pi_42718447
nog even een paar plaatjes:
SPOILER
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:28:39 #133
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42735690
Oke ladies, tijd voor onze final predictions van a.s. zaterdag: Pride Real Deal
Er hebben heel recent nog wat wijzigingen plaatsgevonden. Eastman vecht niet meer tegen Nakamura (mag van de WFA niet meer, omdat hij 9 december tegen Quinton "Rampage" Jackson vecht), Mark Hunt vecht om onbekende redenen niet meer tegen Butterbean. Butterbean vecht nu tegen Sean O'Haire, een voormalig prowrestler. Beetje jammer van deze twee matches.

De fightcard + mijn voorspellingen is nu als volgt:
Fedor Emelianenko vs. Mark Coleman. Ik zie hier de "upset of the year" aankomen.
Mauricio Rua vs. Kevin Randleman. Zal een pittig gevecht worden. Ik denk Shogun via decision.
Dan Henderson vs. Vitor Belfort. Via decision waarschijnlijk.
Josh Barnett vs. Pawel Nastula. Via submission. Vlak die Pool niet uit, maar Barnett zal aantonen dat gewicht hier wel een verschil maakt.
Robbie Lawler vs. Joey Villasenor.
Phil Baroni vs. Yosuke Nishijima. Geen probleem voor Baroni, via KO of TKO.
Eric Esch vs. Sean O'Haire. Jammer dat ie niet tegen Hunt vecht, maar Butterbean moet van deze gast kunnen winnen.
Kazuhiro Nakamura vs. TBD. Nog even afwachten.

Over Coleman tegen Fedor
De kans is natuurlijk het grootst dat Fedor deze match naar zich toetrekt. MAARRR... ik vlak Coleman niet uit. 'T is namelijk een optelsom: de vorige match deed Coleman het heel aardig in het begin, haalde Fedor neer, had z'n back te pakken, bijna een RNC, harde stoten in Fedor zijn gezicht, toen beide vechters weer gingen staan haalde hij Fedor zo weer neer. Dat hij vervolgens in een armbar gepakt werd is gewoon de klasse van Fedor. Coleman heeft daarna van CroCop verloren, van onze landgenoot Milco Voorn gewonnen en op indrukwekkende wijze Shogun gestopt. (Ja dat was WEL de klasse van Coleman en GEEN fluke). Fedor heeft sinds zijn battle met CroCop alleen tegen Zulu gevochten (nog niet eens een halve minuut) wegens zijn handblessure.

Coleman
+takedown = de beste van de wereld
+actief geweest
+thuisvoordeel, vecht in de USA
-wordt relatief snel gesubmit
-al eerder van Fedor verloren

Fedor
+de beste van de wereld
+eerder van Coleman gewonnen
-makkelijk naar de grond te halen door Coleman
-vecht op vreemde bodem
-lang afwezig geweest in de ring

Als Mark, ik herhaals ALS Mark Fedor snel naar de grond werkt en daar houdt, zie ik hem in staat van Fedor te winnen, wellicht via decision. Het zijn korte rondes van 5 minuten, dus The Hammer hoeft niet lange tijd voluit te gaan. Ik zie hier de upset van het jaar aankomen. Het maakt me niet uit dat ik hierom uitgelachen wordt.... natuurlijk kan Fedor makkelijk winnen, maar als Coleman het doet dan maakt dat allemaal niet uit

WAR COLEMAN!
pi_42738171
Hunt - Butterbean ging niet door omdat de NSAC weer zat te kloten.
Ze wouden niet dat Butterbean tegen Hunt vocht onder MMA rules omdat Butterbean daar te weinig ervaring mee had (volgens hun). Hunt had wel veel ervaring, dus dat wouden ze niet toestaan.
Wat ze wel wouden doen was het een boxwedstrijd te maken. Dus de (semi) pro-boxer Butterbean, die al erg veel bokswedstrijden gehad heeft wouden ze wel in de ring zetten met Hunt (volgens mij vrijwel/geen bokservaring (niet te verwarren met kickboxen/k-1 natuurlijk)). Wat als je naar de stats kijkt dus weer een compleet omgedraaide situatie werd. Ze wouden dus niet "hun" amerikaan laten vechten met rules waar hij minder ervaring mee had, maar anders om vonden ze geen probleem.
Daar zal wel wat onenigheid over zijn ontstaan, en heeft Pride FC besloten om Butterbean alsnog op de card te zetten tegen een mindere MMA vechter. Voor Hunt is het moeilijk een nieuwe tegenstander te vinden omdat hij volgens de NSAC weightclasses een SHW is (250+ lbs). Fujita zou nog kunnen maar dat is een HW, dus die zou dan snel aan moeten komen.

Wat wel vreemd is trouwens Hunt's record (volgens Sherdog) is 5-2-0, die van Butterbean is 6-2-1.
Dus zoveel verschil in ervaring is er nu ook weer niet. Maar natuurlijk is Hunt de betere MMA vechter.

Bushido 13 card (5 Nov.) tot nu toe is te zien -> hier <-

Naja wederom gekut van de NSAC, ze verneuken de hele sport zowat.
- 5 mins rounds
- 10 point system (in plaats van kijken naar het totaal plaatje)
- weightclasses (niet vechten tegen iemand buiten je weightclass, maximum weight voor HW)
- geen stomps/knees/etc
- gekloot met butterbean-hunt
- geen stomps/knees, wel elbows !!!
- bah bah bah
- etc etc etc

Ik wacht Real Deal nog even af, maar ik denk dat ik maar liever japanse Pride FC events heb, dan in Amerika.

[ Bericht 8% gewijzigd door Unstoppable op 17-10-2006 13:35:20 ]
pi_42739368
quote:
Naja wederom gekut van de NSAC, ze verneuken de hele sport zowat.
- 5 mins rounds
- 10 point system (in plaats van kijken naar het totaal plaatje)
- weightclasses (niet vechten tegen iemand buiten je weightclass, maximum weight voor HW)
- geen stomps/knees/etc
- gekloot met butterbean-hunt
- geen stomps/knees, wel elbows !!!
- bah bah bah
- etc etc etc

Ik wacht Real Deal nog even af, maar ik denk dat ik maar liever japanse Pride FC events heb, dan in Amerika.
Ik heb ook liever de Japanse Pride FC als ik deze regels lees. Het wordt een beetje Japanse UFC met deze regels.

En Coleman winnen van Fedor? Dat zal idd wel wat zijn, kans is er zeker, vooral met deze regels.
Met elbows kan je als je in een guard zit, makkelijker iemand schade toebrengen. Lijkt mij dan.
pi_42740359
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef MaxPowers het volgende:

[..]

Ik heb ook liever de Japanse Pride FC als ik deze regels lees. Het wordt een beetje Japanse UFC met deze regels.

En Coleman winnen van Fedor? Dat zal idd wel wat zijn, kans is er zeker, vooral met deze regels.
Met elbows kan je als je in een guard zit, makkelijker iemand schade toebrengen. Lijkt mij dan.
NSAC staat wel ellebogen toe, maar dan hoef je ze natuurlijk niet te gebruiken (als organisatie zijnde). Zoals UFC staan ze wel toe, Pride FC staat ze niet toe. Ook niet met dit eerste event in Amerika dus (gelukkig)

Maar we hebben dus wel het 10-point system, 5 mins rounds, geen knees/stomps...
pi_42741731
UFC
SPOILER
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:48:30 #138
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42744395
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:28 schreef RenzoBrad het volgende:

Over Coleman tegen Fedor
De kans is natuurlijk het grootst dat Fedor deze match naar zich toetrekt. MAARRR... ik vlak Coleman niet uit. 'T is namelijk een optelsom: de vorige match deed Coleman het heel aardig in het begin, haalde Fedor neer, had z'n back te pakken, bijna een RNC, harde stoten in Fedor zijn gezicht, toen beide vechters weer gingen staan haalde hij Fedor zo weer neer. Dat hij vervolgens in een armbar gepakt werd is gewoon de klasse van Fedor. Coleman heeft daarna van CroCop verloren, van onze landgenoot Milco Voorn gewonnen en op indrukwekkende wijze Shogun gestopt. (Ja dat was WEL de klasse van Coleman en GEEN fluke). Fedor heeft sinds zijn battle met CroCop alleen tegen Zulu gevochten (nog niet eens een halve minuut) wegens zijn handblessure.
WOOT WOOT WOOT

Iemand die mijn mening ook deelt...

Coleman is op dit moment gemotiveerder dan ooit van te voren... iedereen heeft deze veteraan al opgegeven,.,, ik blijf hem eeuwig trouw (bij wijze van dan he)...

toen tegen shogun.. die ogen van coleman tijdens de opkomst.. ja beste mensen, er zat weer vuur in zijn ogen..

ik hoop veel vuurwerk.. en ik ben heeeel benieuwd.. dat als coleman wint.. hoeveel mensen weer beginnen met posten in de zin van "ik ben altjid al heel groot fan van coleman geweest, maar....."

coleman.. mijn zege heb je.. ik hoop dat je fedor te pakken krijgt.. tis altijd wel mooi om te zien dat een hw-title naar iemand anders gaat..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:06:44 #139
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42756495
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef Dacide het volgende:

[..]

WOOT WOOT WOOT

Iemand die mijn mening ook deelt...

Coleman is op dit moment gemotiveerder dan ooit van te voren... iedereen heeft deze veteraan al opgegeven,.,, ik blijf hem eeuwig trouw (bij wijze van dan he)...

toen tegen shogun.. die ogen van coleman tijdens de opkomst.. ja beste mensen, er zat weer vuur in zijn ogen..

ik hoop veel vuurwerk.. en ik ben heeeel benieuwd.. dat als coleman wint.. hoeveel mensen weer beginnen met posten in de zin van "ik ben altjid al heel groot fan van coleman geweest, maar....."

coleman.. mijn zege heb je.. ik hoop dat je fedor te pakken krijgt.. tis altijd wel mooi om te zien dat een hw-title naar iemand anders gaat..
Nou ik zou zeggen Dacide we gaan ervoor dat Coleman maar mag winnen... en wij hebben bewijs dat we hier gepost hebben
Ik kan echt niet wachten tot zaterdag! Denk dat ik zondag maar op tijd opsta om e.e.a. binnen te halen. Tenslotte wordt het direct in de USA uitgezonden

Je kunt trouwens Real Deal live via internet bekijken voor $39,95. Ik als grote MMA fan zou dat normaal gesproken wel doen, ware het niet dat ik natuurlijk andere bronnen heb... die niets kosten Plus dat ik niet zoveel zin heb om midden in de nacht MMA te kijken
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:34:29 #140
106955 BB_Koning
pi_42760438
Fedor wint van Coleman
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:39:31 #141
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42763359
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
Fedor wint van Coleman

woensdag 18 oktober 2006 @ 12:24:13 #142
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42767281
Ik zie Coleman toch echt niet van Fedor winnen. De enige manier waarop dat zou kunnen gebeuren is een snelle takedown en 4 1/2 minuut lay and prey, en dat 3 rondes.

Colemans GnP lukt niet zo goed bij Fedor, bleek vorige keer, en dat moet juist Colemans sterke wapen zijn. Bovendien is Coleman na die laatste partij alleen maar ouder geworden, en Fedor juist beter (heeft nog gevochten tegen o.a. Nog en Crocop).

En ja, die blessure van Shogun was toch echt wel een fluke. Het was een goede takedown, maar de mensen die op de een of andere manier betogen dat Coleman Shogun met wiskundige preciezie op dat punt van z'n elleboog terecht heeft laten komen, hebben het toch echt bij het verkeerde eind. De bedoeling van de takedown was duidelijk de takedown zelf, en als ie de komende partijen nog 100 keer een topvechter op die manier neer haalt, blesseert niemand zich op deze bizarre manier. Neemt overigens niet weg dat de blessure vanuit Shoguns perspectief minder met pech heeft te maken; zijn valtechniek was echt niet in orde, wat ie gewoon zichzelf kan aanrekenen.

Dat was trouwens ook meteen Colemans laatste partij, in februari, en een partij van iets meer dan een halve minuut, dus het verhaal dat Coleman actiever is geweest dan Fedor gaat ook niet echt op. Sterker nog: Coleman heeft sinds de partij met Fedor (25/04/2004) in totaal nog amper 5 minuten in de ring gestaan. Beetje mager voor een 'actieve' vechter.

Dat gezegd hebbende is alles natuurlijk mogelijk in MMA. Wat dat betreft is het ook altijd vrij gemakkelijk krasse uitspraken te doen: niemand kijkt je erop aan als het niet uitkomt, en als je toevallig toch een keer gelijk hebt, kun je wel mooi iedereen uitlachen.....

Mooi klassiek sherdog topic trouwens, met een voorspelling die door iedereen weggehoond wordt, maar die wel uitkomt:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=229217
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:37:38 #143
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42767610
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:06 schreef RenzoBrad het volgende:

Plus dat ik niet zoveel zin heb om midden in de nacht MMA te kijken
't Begint zondagochtend om 6:00, en duurt in totaal 4 uur. Is dus in principe wel te doen, als je bereid bent de eerste partij(en) te missen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:30:29 #144
106955 BB_Koning
pi_42778881
Hihi, Randleman op Sherdog: Shogun is een B-vechter, ik maak m af. Hij is geen Randy Couture, hij is geen Lidell of Bas Rutten.

We zullen zien
bb_koning.hyves.nl
pi_42784035
quote:

Hey nu zit ik net Pride the ultimate championship te kijken en zie Overeem weer op een wat vreemde manier afkloppen tegen Arona. De commentatoren weten ook niet precies waar het aan ligt. Is het zijn been, zijn oog of iets anders? Ik zag wel dat Arona op een smerige manier op zijn nek aan het slaan was toen hij op z'n rug zat, dat mag toch helemaal niet? Maar ik weet niet of het daaraan lag. Overeem ging na de eerste lowkick ook al zo raar naar de grond.

Iemand meer op de hoogte?
pi_42784206
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Rene Rooze er dan ook bij was. Toen Rooze vorig jaar door Emelianenko bruut KO werd geslagen, was team Aerts niet zo blij met Alexander. Maar goed, if you can't beat them, join them... Saku heeft ook bij Chute Box getraind, Barnett mocht bij CroCop komen trainen enz. Het zijn natuurlijk proffesionals
Leuk om die foto's te zien!
Rooze is trouwens weg bij Team Aerts. Ik weet ook niet precies waarom.
pi_42784345
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef arjanus het volgende:

[..]

Hey nu zit ik net Pride the ultimate championship te kijken en zie Overeem weer op een wat vreemde manier afkloppen tegen Arona. De commentatoren weten ook niet precies waar het aan ligt. Is het zijn been, zijn oog of iets anders? Ik zag wel dat Arona op een smerige manier op zijn nek aan het slaan was toen hij op z'n rug zat, dat mag toch helemaal niet? Maar ik weet niet of het daaraan lag. Overeem ging na de eerste lowkick ook al zo raar naar de grond.

Iemand meer op de hoogte?
Ik heb het al gevonden, wat een bizar verhaal haha. Gelukkig dat het niet ernstig is:

"In Alistair's last fight, at PRIDE Final Conflict Absolute (September 10, 2006), he lost to Ricardo Arona. Alistair was on the receiving end of a leg-kick that caused a non-serious injury to his nerves, causing him to lose feeling in his foot and leg. Unable to mount an offense or defend against Arona, Overeem tapped out to avoid further injury."

Wel jammer dat zijn laatste 2 gevechten zo lullig zijn afgelopen. Ze waren erg interessant.
pi_42784925
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef arjanus het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden, wat een bizar verhaal haha. Gelukkig dat het niet ernstig is:

"In Alistair's last fight, at PRIDE Final Conflict Absolute (September 10, 2006), he lost to Ricardo Arona. Alistair was on the receiving end of a leg-kick that caused a non-serious injury to his nerves, causing him to lose feeling in his foot and leg. Unable to mount an offense or defend against Arona, Overeem tapped out to avoid further injury."

Wel jammer dat zijn laatste 2 gevechten zo lullig zijn afgelopen. Ze waren erg interessant.
Alistair heeft een een half jaar rust nodig, hij is erg actief geweest de laatste tijd. Tijdje rusten, dan eens flink aan zijn cardio werken
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:36:55 #149
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42785701
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Beetje mager voor een 'actieve' vechter.

Dat gezegd hebbende is alles natuurlijk mogelijk in MMA. Wat dat betreft is het ook altijd vrij gemakkelijk krasse uitspraken te doen: niemand kijkt je erop aan als het niet uitkomt, en als je toevallig toch een keer gelijk hebt, kun je wel mooi iedereen uitlachen.....
Met actieve vechter bedoel ik niet alleen gevechten in de ring , ook of je blijft trainen etc. Ook al vocht Coleman maar heel kort, hij heeft toch elke keer weer de nodige mentale en fysieke voorbereiding enz. gehad. Fedor heeft vanwege zijn hand minder getraind. Plus dat ik denk dat een overwinning op Shogun voor een mens als Coleman meer doet dan een overwinning van Fedor op Zulu doet (CroCop is natuurlijk wel een heel ander verhaal)

Het 2e deel wat ik gequote heb ben ik het wel mee eens, wat ik zei over uitlachen was ook meer humoristisch bedoeld ipv serieus doen / doen alsof ik de wijsheid in pacht heb
Desalniettemin blijf ik erbij dat ik denk dat er een upset aan te komen zit....

Nog even over de FLUKE. Wat ik bedoel is dat de overwinning van Coleman op Shogun GEEN fluke was (wat door groot deel van sherdoggers wel gezegd wordt, maar goed daar weet je ook alles van), de blessure WEL. Coleman was die avond gewoon superscherp (snelle takedown, ontsnapte vrij eenvoudig aan 2 a 3 submission pogingen en voerde een perfecte, slammende takedown uit van "ancklepick" naar "double leg"). Over de cijfers m.b.t. blessures heb je gelijk.

Als laatste nog even over voorspellingen... normaal heb ik "normale" voorspellingen, in februari dit jaar voorspelde ik als een van de weinigen dat Coleman van Shogun ging winnen. Was iig op het forum van de tracker, weet niet meer of ik het hier ook heb neergezet.

Anyway ik hoop op een superevent en dat het ondanks de regels en afwezigheid van Hunt maar een geslaagd event mag worden
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:40:51 #150
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42804866
Mag ik vragen naar jullie top-3 gevechten?

Top 3:

1. Vanderlei Silva VS Mirko "Crocop" Filipovic (Pride Final Conflict 2006)
SPOILER
2. Mauricio Shogun VS Ricardo Arona (Pride final conflict 2005)
SPOILER
3. Vanderlei Silva VS Ricardo Arona (Pride final conflict 2005)
SPOILER
pi_42806428
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:36 schreef RenzoBrad het volgende:

Coleman was die avond gewoon superscherp (snelle takedown, ontsnapte vrij eenvoudig aan 2 a 3 submission pogingen en voerde een perfecte, slammende takedown uit van "ancklepick" naar "double leg"). Over de cijfers m.b.t. blessures heb je gelijk.
Ben ik ook niet helemaal met je eens. Coleman heeft gewoonweg veel kracht, en daar scoorde ie de takedown mee. Maar eenmaal op de grond was Shogun duidelijk de agressor. Op het begin kan een sterkere vechter zich echter nog wel op kracht uit zo'n attempt krijgen, wat Coleman ook wel aardig deed. Maar luister nog maar eens naar dat (schitterende) interview met Coleman na de partij: hij geeft zelf toe dat ie niet goed/scherp aan de partij was begonnen (en dat ie ook helemaal niet wist hoe die blessure van Shogun precies tot stand kwam), "but, at this point, I'll take it".
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:42 #152
106955 BB_Koning
pi_42820056
http://www.youtube.com/watch?v=1WGyQIK8hqU

GSP

(Met zn ubercute accent, hihi, hij praat zo grappig. Zegt hij fair and square en dan zegt hij 'sorry, fairly and squarly', hihi En dan 'I knew I hurt him with my first elbow, he said 'aah''. )

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:55:44 #153
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42820917
Zo spreekt Barnett ook over z'n tegenstanders. Zijn teksten zijn doordrenkt met sportiviteit en respect. "I'm not in the ring to hurt my enemy, but to defeat him".
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:08:27 #154
106955 BB_Koning
pi_42821338
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef Bombardier het volgende:
Zo spreekt Barnett ook over z'n tegenstanders. Zijn teksten zijn doordrenkt met sportiviteit en respect. "I'm not in the ring to hurt my enemy, but to defeat him".
Wanderlei zegt: I come to punch faces

bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:03:02 #155
106955 BB_Koning
pi_42825348
http://video.google.nl/videoplay?docid=-401523193852804399&q=bj+penn

Mag ik na het zien van dit gevecht zeggen dat BJ PEnn een beetje mijn held is?

[ Bericht 27% gewijzigd door BB_Koning op 20-10-2006 01:31:13 ]
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:06:37 #156
106955 BB_Koning
pi_42825424
BJ Penn heeft echt schijt aan t feit dat Machida veel groter is. Hoewel, ik keek net op sherdog.com en ze schelen 16 kilo...
bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:26:46 #157
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42825767
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1WGyQIK8hqU

Mag ik na het zien van dit gevecht zeggen dat BJ PEnn een beetje mijn held is?
volgens mij link je verkeerd
bj penn had GSP zwaar gebeukt in dat gevecht en nog won GSP. Beetje jammer, gelukkig kreeg BJ Penn eerst zijn kans. Ik zie GSP wel 5 rondes gaan met Hughes trouwens Dat zal een erg toffe partij zijn, beter dan hughes tegen penn omdat penn teveel naar de grond wil waar hij zich veilig voelt en hughes gewoon extreem veel op getraind heeft.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:29:43 #158
106955 BB_Koning
pi_42825795
Ronde 1 gaat echt wel naar BJ.
Ronde 2 gaat naar Machida, maar dan alleen om die paar tikjes die hij gaf met zn benen, tja, het zijn toch punten.
Ronde 3 gaat ok naar Machida, wederom om een paar tikken die geen schade aanrichten, hoewel hij wel een foot stomp gaf.

Dit is overigens 1 van de weinige gevechten di eik helemaal gezien heb van BJ, maar damnnn, wat is hij een meester op de grond!!!

bb_koning.hyves.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:32:33 #159
106955 BB_Koning
pi_42825839
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 01:26 schreef Paxlie het volgende:

[..]

volgens mij link je verkeerd
bj penn had GSP zwaar gebeukt in dat gevecht en nog won GSP. Beetje jammer, gelukkig kreeg BJ Penn eerst zijn kans. Ik zie GSP wel 5 rondes gaan met Hughes trouwens Dat zal een erg toffe partij zijn, beter dan hughes tegen penn omdat penn teveel naar de grond wil waar hij zich veilig voelt en hughes gewoon extreem veel op getraind heeft.
Oeps, ik heb d elink verbeterd

Was het nie tHughes die tevergeefs probeerde om BJ naar de grond te krijgen? En was het niet zo dat Hugehs outboxed werd?

bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:51:59 #160
106955 BB_Koning
pi_42865518
Fedor is eigenlijk niet eens echt dik, hij is gewoon stevig gebouwd:

Zo groot ziet Wanderlei er niet uit:
.
Maar zet m naast een normaal persoon en hij lijkt gigantisch, al die gasten lijken gigantisch, overigens ga ik er nu even van uit dat die Aziatische man een normaal formaat heeft:

bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:19:48 #161
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42867557
Silva is 1.80

ik ben 1.83
ik pwn hem dus
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:27:49 #162
106955 BB_Koning
pi_42874964
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:19 schreef Paxlie het volgende:
Silva is 1.80

ik ben 1.83
ik pwn hem dus
Maar aan je foto's te zien ben je niet echt 100 kilo
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:49:50 #163
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42875484
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Maar aan je foto's te zien ben je niet echt 100 kilo
ietsje meer dan 90kg en redelijk sterk voor mijn lengte. Denk alleen niet dat ik het 5 minuten lang volhou als ik Silva zo zie
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:58:32 #164
106955 BB_Koning
pi_42875669
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:49 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ietsje meer dan 90kg en redelijk sterk voor mijn lengte. Denk alleen niet dat ik het 5 minuten lang volhou als ik Silva zo zie
Hoe lang ben je dan?
bb_koning.hyves.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:02:46 #165
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42875762
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan?
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:19 schreef Paxlie het volgende:
Silva is 1.80

ik ben 1.83
ik pwn hem dus
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:11:15 #166
106955 BB_Koning
pi_42875952
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

[..]
Ik ben in de war
Ik ben 1.75

Je ziet er niet zo zwaar uit. Maar kom maar op, ik heb gasten van 115 kilo op me gehad, dus 90 kilo zegt me niks

bb_koning.hyves.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:17:06 #167
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42876093
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik ben in de war
Ik ben 1.75

Je ziet er niet zo zwaar uit. Maar kom maar op, ik heb gasten van 115 kilo op me gehad, dus 90 kilo zegt me niks

het zijn oude foto's
daar woog ik 83 ongeveer
pi_42876689
Het is bijna zover

Ik hoop dat het wat leuke gevechten zijn, niet teveel lege stoeltjes en dat het USA publiek niet teveel "booo" roept.
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:03:28 #169
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42880473
Meestal wacht ik wel even tot de dvd beschikbaar is, maar nu heb ik toch alvast even de eerste twee partijen los binnengehaald. 't Ziet er in ieder geval vol uit in de zaal, en het publiek lijkt me ook opvallend enthousiast. Ze hebben ook gewoon die vrouwelijke announcer (in the rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrred cornah!) die even gek als normaal doet; alleen die kerel met z'n geitensik die altijd de ring announcements doet, komt dit keer een beetje ongemakkelijk over - 't lijkt wel of ie alles fonetisch heeft ingestudeerd zonder de Engelse taal of termen machtig te zijn. Nakamura 5 feet 1 inch?

En Herb Dean heeft ook niet echt het fingerspitzengefuhl om over te komen als een van die gekke Japanse scheidsrechtertjes. Bij de eerste klap waarbij iemand naar de grond ging wilde ie er volgens mij ook meteen tussen gaan springen, maar hij kreeg even een Ken Shamrock deja-vu en bedacht zich net op tijd.
pi_42881504
Fedor vs Coleman
SPOILER
pi_42888802
zat ook nog een aardige freakshow partij in, butterbean tegen o'haire.
al weet ik niet wie de grootste freak was...
e-students.nl handig voor studenten
pi_42890755
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:05 schreef _V2 het volgende:
zat ook nog een aardige freakshow partij in, butterbean tegen o'haire.
al weet ik niet wie de grootste freak was...
Butterbean is wel een freak, maar tenminste een freak met skills

Prachtige partijen weer, stuk voor stuk. Er zat werkelijk geen saaie partij tussen. Zelfs die ene die op jury-decision eindigde was een mooie partij met goed grondwerk en mooie reversals.
SPOILER
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:06:23 #173
106955 BB_Koning
pi_42898891
bb_koning.hyves.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:16:22 #174
106955 BB_Koning
pi_42901605
Over Coleman:
SPOILER
bb_koning.hyves.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:23:30 #175
106955 BB_Koning
pi_42901874
bb_koning.hyves.nl
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:25:54 #176
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42904114
ben het nu aan het kijken
blablaba, veel actie en weinig pauzes tussen de gevechten. Ondertussen zijn we 25 minuten bezig met de PPV en moet het eerste gevecht nog beginnen
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:12:53 #177
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42905450
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:25 schreef Paxlie het volgende:
ben het nu aan het kijken
blablaba, veel actie en weinig pauzes tussen de gevechten. Ondertussen zijn we 25 minuten bezig met de PPV en moet het eerste gevecht nog beginnen
Chuck Norris is er toch?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:37:31 #178
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42906072
Oke Renzo heeft 't hele event eindelijk gezien.
Lach me hier even uit: ik zat met leechen op 25% van een Xvid versie, schakelde ik over naar een andere torrentsite waar het sneller kon (de tracker was zeer traag), klikte ik per ongeluk op verwijderen van torrent + gegevens ipv alleen de torrent file.... weg 2,5 uur leechen
'T was lastig om de discipline op te brengen, maar heb gelukkig kunnen wachten.

Hier "my thoughts" over 't event:
SPOILER
Eigenlijk heeft Coleman nog twee dingen te doen gezien Pride Unbreakable van februari 2006: vechten tegen Shogun en misschien zelfs Wanderlei Silva...

Als ik dit zo heb gezien heb ik toch veel liever een Pride in Japan. Dit was gewoon allemaal iets te Amerikaans... de regels, de referee's (idd Herb Dean wist zich net te beheersen ), die ene commentator, 't publiek, de hele sfeer enz.
De regiekamer schreef Shogun's naam zelfs als Mauricio "Shogun" Rau

Meest leuke van vandaag vond ik Wanderlei Silva die in de ring toch even duidelijk maakte dat hij Chuck wil en zal moeten vechten in februari: 'I stay here!!!"
pi_42908526
Goed, net Pride 32 gekeken.

Vergeleken met voorgaande Pride events was het natuurlijk een matige card. Waarschijnlijk de meeste gevechten erg voorspelbaar, eenzijdig en snel afgelopen. Dat was ook zo. Dus kwa gevechten vond ik het wel wat tegenvallen.

De hele show verder, het was toch anders dan in Japan. En dat bedoel ik niet positief.

Ten eerste natuurlijk de NSAC rules, ik heb vele malen liever de gewone Pride rules. De 10 mins round, knees, stomps etc.

De ellenlange speeches in gebrekkig engels. Natuurlijk is het fantastisch dat de vechters/anderen het proberen om in het engels te doen. Maar in mijn ogen is het voor de "flow" van de show veel fijner als de wat langere segmenten gewoon worden vertaald door een translator.

De 30 mins break. Ze lieten herhalingen zien van gevechten die we net hadden gezien. Echt een gemiste kans volgens mij. Wat is er nu een betere kans dan op zo'n moment een highlight filmpje van een paar vechters te laten zien, een samenvatting van de gevechten van de afgelopen OWGP of een compleet gevecht van een voorgaand evenement. Zo'n gevecht waarvan je weet, dit zijn de beste mma-fighters in de wereld op het moment, dit is echt 1 van de beste matches die ik ooit gezien heb. 1 van die classics die iedereen gezien moet hebben. Het was een perfect moment om de nieuwe Pride kijkers "te onderwijzen" waar Pride voor staat.

Het commentaar. Bah, ik mis Rutten. Ik heb na een tijdje de sounds gemute en muziek aangezet. Echt gewoon te gaar voor woorden, Trigg en die nieuwe dude.

De vele kleine foutjes. Zoals de lengtes van de fighters die constant niet overeen kwamen met wat je in beeld zag. Namen die niet goed waren gespeld of verkeerd werden uitgesproken. etc.

Moet toch nog even genoemd worden. O'haire - Butterbean. WTF NSAC, are you fuckin kidding me. Jullie willen geen Hunt - Butterbean, omdat Butterbean te weinig ervaring zou hebben. Dan staan jullie wel zo'n grapjas al O'Haire toe. Waarvan ik van tevoren al wist dat ie totaal geen kans had, en binnen de eerste minuten plat lag. Ik hoop echt dat het daar eens door begint te dringen dat MMA geen boxen is. Dat ze eens met UFC/KOTC/Pride rond de tafel gaan zitten en eens overleggen wat het beste voor de sport is.

Toch nog een compliment voor het publiek, het was echt totaal niet wat ik verwacht had, maar wel wat ik had gehoopt. Een totaal andere klasse dan het UFC publiek.

Al met al was het aardig als debuut voor Pride. Ik kijk uit naar Feb. dan hebben ze de beschikking weer over alle OWGP vechters en hoop ik op een betere card. Hopelijk hebben ze ook geleerd van deze eerste keer en veranderen ze wat zaken.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:21:39 #180
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42911199
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:01 schreef Unstoppable het volgende:
Goed, net Pride 32 gekeken.
.........................................................................................................
Ik denk dat niemand het beter kan verwoorden dan jij net deed. En dat om 3 uur 's nachts! De ware MMA fans die het dezelfde dag nog kijken!

Roerend mee eens trouwens! Al had ik meer tegenstand verwacht van "the monster" en "the hammer" lukte het helaas niet Fedor te stoppen. Wat ik trouwens geweldig vond, was het moment van Coleman met z'n dochters. Op een keer hoor je volgens mij Mauro (de commentator) duidelijk "shit" zeggen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:38:36 #181
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42921923
Ik ben de laatste dagen helemaal de sport carriere aant uitdiepen van pawel nastula.. zeer indrukwekkende judoka....
youtube staat boordevol van hem.

Ik heb ook al zijn wedstrijden in pride bekeken.. en moet concluderen dat hij nog heeeeel ver gaat komen.

Hij is mijn nieuwe lovende underdog uit de pride serie.

thumbs up
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:40:49 #182
76170 Dacide
www.mixfight.nl
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:54:31 #183
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42922452
Die partij Randleman tegen Shogun. Je houdt toch niet voor mogelijk hoeveel pijn zo'n Randleman heeft, als hij het -als met adrenaline volgespoten, als ervaren topvechter- het tóch uitschreeuwt van de pijn. Wat moet dat Godsgruwelijk veel pijn doen op dat moment.
pi_42923052
Ik zit nu ook 'the real deal' the kijken. Ik vind het altijd wel stoer dat Fedor voor de show er bijzit of als ie op een zondagmiddag thee zit te drinken bij zijn schoonmoeder.

Maar even wat anders: ik zag op een ander forum dat mensen pride live bekijken via het internet. Weet iemand daar meer van?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:17:03 #185
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42923210
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef arjanus het volgende:
Ik zit nu ook 'the real deal' the kijken. Ik vind het altijd wel stoer dat Fedor voor de show er bijzit of als ie op een zondagmiddag thee zit te drinken bij zijn schoonmoeder.

Maar even wat anders: ik zag op een ander forum dat mensen pride live bekijken via het internet. Weet iemand daar meer van?
Fedor is een echte kille Rus, qua uitstraling. Die heb ik werkelijk nog nóóit een gelaatsspier zien vertrekken. Tevens zeer afschrikwekkend eigenlijk. Want al die stoere intimiderende blikken en schreeuwpartijen van figuren als Goodrige etc., zijn wat mij betreft een teken van angst. Compensatiedrang.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:17:28 #186
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42923222
heeft iemand toevallig ergens de match tussen alexander emelianenko vs pawel nastula ?

deze partij was met shockwave 2005/2006 (oud en nieuw)
hij staat niet op de dvd die ik heb.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:28:33 #187
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42923605
Ik ben altijd sceptisch richting judoka's, in de MMA-sport. Maar wat Nastula betreft, begin ik langzamerhand overtuigd te raken.

Nederlands -ex Judoka Ben Spijkers heeft het overigens ook een keer geprobeerd in de ring. Vergeefs.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:45:39 #188
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42924174
ik ben zowieso sceptisch tegen een single martial art vechter... net zoals alleen kickboksers of alleen worstelaars in de mma wereld.

de beste vechter is diegene die van alle vechtkunsten het meest beheert en kan combineren met elkaar.

maar ik moet zeggen dat ik yoshida ook wel een bikkel vind hoor.

maar als ik zie hoe nastula gepresteerd heeft... 3 verloren (noguira minotauro, alex emelianenko, barnett)... hij hoeft zich echt niet te schamen voor een verlies tegen deze 3 toppers.

hij heeft wel gewonnen van de vale tudo brawler drago.. (brazilian top team)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:00:32 #189
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42924725
Ik noem juist judo, omdat deze verdedigingssport vooral toegespitst is op een tegenstander met kleding aan. Daar begint judo namelijk, elkaar bij de revers van de jas pakken. Als je dit mist, mis je de complete spil van de techniek.
pi_42925008
Toch wint Fedor een groot deel van zijn partijen dmv judo-skills (submission). (T)KO werkt lang niet bij iedereen, omdat sommigen ongelooflijk veel kunnen incasseren of gewoon een stalen kin hebben. Als je de mogelijkheid hebt iemand in een klem te krijgen is de game over, hoe groot en stoer de kerel ook is.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:23:28 #191
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42925432
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef LedZep het volgende:
Toch wint Fedor een groot deel van zijn partijen dmv judo-skills (submission). (T)KO werkt lang niet bij iedereen, omdat sommigen ongelooflijk veel kunnen incasseren of gewoon een stalen kin hebben. Als je de mogelijkheid hebt iemand in een klem te krijgen is de game over, hoe groot en stoer de kerel ook is.
Tuurlijk. Want submission is de schoonste, snelste en veiligste (mits afkloppen) manier om een partij te winnen.
Maar submission is slechts een klein deel van judo. De sport is voornamelijk gebaseerd op het neerhalen van je tegenstander. Een judo-partij win je vaak ook als je de tegenstander weet te vloeren middels een volwaardige techniek.
Daarnaast heb je binnen judo ook submissions, waar je gebruik maakt van de kleding van je tegenstander. Zgn. verwurgingen.
pi_42927208
Ik vind dat nastula wel een beetje genaaid werd. Ten eerste omdat ie geen knieen mocht gebruiken op de grond (iets wat deze pride in het algemeen een gehandicapte versie maakt) en verder werd hij veel te snel gesommeerd om op te staan + die eerste kniebar van barnet was na de bel volgens mij. Barnet die bij mij al niet echt bekend staat om zijn fair-play na zijn partij tegen Rooze waar Rooze KO'de terwijl hij met zijn hoofd buiten de ring lag.

Shogun wel weer indrukwekkend.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:32:52 #193
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42927495
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef arjanus het volgende:
Ik vind dat nastula wel een beetje genaaid werd. Ten eerste omdat ie geen knieen mocht gebruiken op de grond (iets wat deze pride in het algemeen een gehandicapte versie maakt) en verder werd hij veel te snel gesommeerd om op te staan + die eerste kniebar van barnet was na de bel volgens mij. Barnet die bij mij al niet echt bekend staat om zijn fair-play na zijn partij tegen Rooze waar Rooze KO'de terwijl hij met zijn hoofd buiten de ring lag.

Shogun wel weer indrukwekkend.
dan moet ie lekker niet meedoen als ie zich niet in de regels kan vinden.
Barnett liet het been vrijwel gelijk los.
Verder moeten ze dan maar een kooi gebruiken. Het gevecht gaat door totdat de ref ingrijpt.
Ik vind dit een beetje onzin argumenten hoor
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:42:31 #194
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42927758
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Verder moeten ze dan maar een kooi gebruiken. Het gevecht gaat door totdat de ref ingrijpt.
Klopt, de regels waren nou eenmaal ver**** door de NASC wat erg jammer was, maar Shogun bijvoorbeeld die paste zich daar goed voor aan. Nastula werd idd te snel weer omhoog gehaald, dat was onzin. Die kneebar was wel netjes van Barnett, hij liet hem wel gelijk los maar wat ik gezien heb is dat zijn volledige gewicht na de bel om Nastula's knie kwam wat de blessure veroorzaakte, niet zozeer de "kneebar" zelf. Zagen jullie dat ook zo?

@ Dacide... ik heb het gevecht van Alex tegen Nastula. Zal het vanavond even op rapidshare gooien oid. Hou dit topic in de gaten
pi_42928692
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ok, ik ben een beetje aan het azijnpissen, de scheids had natuurlijk moeten ingrijpen tijdens barnet vs rooze. Daar kan barnet ook niks aan doen.
pi_42928799
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:42 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Klopt, de regels waren nou eenmaal ver**** door de NASC wat erg jammer was, maar Shogun bijvoorbeeld die paste zich daar goed voor aan. Nastula werd idd te snel weer omhoog gehaald, dat was onzin. Die kneebar was wel netjes van Barnett, hij liet hem wel gelijk los maar wat ik gezien heb is dat zijn volledige gewicht na de bel om Nastula's knie kwam wat de blessure veroorzaakte, niet zozeer de "kneebar" zelf. Zagen jullie dat ook zo?

@ Dacide... ik heb het gevecht van Alex tegen Nastula. Zal het vanavond even op rapidshare gooien oid. Hou dit topic in de gaten
Ik heb net wel 10 keer de herhaling bekeken. En het is moeilijk te beoordelen, maar volgens mij zet barnet die knieklem pas in NAdat de bel is gegaan
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:26:08 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42928984
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:42 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

Die kneebar was wel netjes van Barnett, hij liet hem wel gelijk los maar wat ik gezien heb is dat zijn volledige gewicht na de bel om Nastula's knie kwam wat de blessure veroorzaakte, niet zozeer de "kneebar" zelf. Zagen jullie dat ook zo?
dat idee had ik dus ook
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:35:08 #198
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_42929262
@ Dacide:
Hier de link voor Alexander Emelianenko vs. Pawel Nastula @ Shockwave 2005:
http://www.megaupload.com/?d=8E0R2QLI

@ Arjanus:
Pride live volgen (of daarna rustig terugkijken.... 't kan allemaal) kan via deze link: (Pride ONDEMAND heet dat)
http://media.pridefc.com/

Ik heb dat zelf dus niet gedaan, vond $40,00 iets teveel van het goede als ik het een paar uur later gratis kan downloaden. Oke, ik zou natuurlijk Pride wel steunen.... wie weet in de toekomst wel hoor!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:35:51 #199
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42929279
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef arjanus het volgende:

http://media.pridefc.com/Default.aspx

Kost wel iets meer dan 30 euro (40 dollar).

Een of andere wijsneus op Sherdog had verteld dat The Real Deal om 6:00 Europese tijd zou beginnen (en die info heb ik ook klakkeloos overgenomen), maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik ben toch wel van plan, na al dat gratis kijken, Pride een keertje te steunen en zo'n event Live te kopen. Ik vind het trouwens wel eigenlijk iets te duur; zo'n HQ internet stream zou in mijn ogen op 50-60% van de normale PPV prijs moeten liggen.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:50:35 #200
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_42929715
Ik vind het trouwens jammer dat je bij Unibet (www.unibet.com) wel op UFC maar niet op Pride gevechten kunt zetten. Kent iemand misschien een andere (betrouwbare) site waar dat wel kan? Ik merk bij de UFC dat een paar stuivers hier en daar toch een wat spannender kijkervaring opleveren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')