quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn ticket naar Nederland is geboekt.. midden Januari kom ik even drie weken uit de tropen. Lekkere planning, maar goed, verjaardagstechnisch kon het niet anders. Mijn oma wordt maar 1 keer 80 in januari 2007.
Ik ben er nog mee bezig..... heb nog geen tickets, maar de planning is zo rond de kerst.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef wonderer het volgende:
Ineens veel mensen die naar Nederland gaan
Ja een finished full basement met kleine raampjes. Dus niet met ranzige muren en oude kranten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een kelder, maar veel US kelders zijn eigenlijk souterrains met kleine raampjes tegen het plafond. Die van jou ook?
Mijn kelder is idd wat jij beschrijft, alleen niet vochtig maar heel droog, donker en stoffig met kranten van 1873 tegen de muur geplakt.
Ja voor mij is het maar 45min vliegen (minder dan 2 uur totaal), dus ik ga vrij vaak vergeleken met de meeste mensen hier!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef wonderer het volgende:
Ineens veel mensen die naar Nederland gaan
Nee hoor, de trein van London Waterloo naar Brussel doet er 2.30 over en van Brussel naar Rotterdam is ook best lang. Alles bij elkaar duurt het denk ik zo'n 4-4.5 uur en met het vliegtuig alles bij elkaar 2 uur. Inchecken kan tot 10 min voor vertrek, dat is zelfs bij de trein langer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. vanuit London is het wel makkelijk te bereizen ja... met de trein kan ook, is dat niet nog sneller met inchecken en zo erbij?
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:50 schreef zquing het volgende:
Ik zoek iemand in de usa die iets daar voor me kan kopen. Het gaat om een stel iM716
Het probleem is alleen dat amazon ze niet verkoopt naar nederland. Ik hoop echt dat iemand me hier helpen kan. Over een beloning worden we het nog wel eens
Hebben ze die in NL niet dan? Of alleen tegen het drievoudige of zo?quote:
Ik doe de moeite niet eens, maakt toch geen verschil.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef StefanP het volgende:
Zijn er trouwens al mensen die iets ontvangen hebben om vanuit het buitenland te stemmen? Ik heb een maand of 5 terug verkiezingen@dbz.denhaag.nl gemaild en antwoord gehad dat ik opgenomen ben in hun bestand, maar sindsdien niets meer.
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef StefanP het volgende:
Zijn er trouwens al mensen die iets ontvangen hebben om vanuit het buitenland te stemmen? Ik heb een maand of 5 terug verkiezingen@dbz.denhaag.nl gemaild en antwoord gehad dat ik opgenomen ben in hun bestand, maar sindsdien niets meer.
Hahaha SP!quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:56 schreef popolon het volgende:
Ik wel.
Ik stem SP, dat moet jou goed doen lijkt me. Nah, ik laat m;n moeder voor me stemmen.
Wilders moet er ook niet veel van hebben. Die idioot wil zelfs de Gulden weer invoeren.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef Individual het volgende:
[..]
Hahaha SP!
Om eerlijk te zijn zou ik daar ook wel op kunnen stemmen omdat zij de enige zijn die kritisch zijn over de huidige EU en hoe het gevormd is.
Ik heb mijn kiesnummer via e-mail binnengekregen. Je krijg pas weer bericht na 11 oktober, dat is namelijk de deadline waarop partijen zich verkiesbaar kunnen stellen. Daarna worden de stembiljetten etc, opgestuurd..... en die zul je denk ik een week of 3 later, ofwel eind Oktober ofzo, wel in huis krijgen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef StefanP het volgende:
ooh.. dat is niet slecht dus.. vliegen dan!quote:Op maandag 18 september 2006 19:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Nee hoor, de trein van London Waterloo naar Brussel doet er 2.30 over en van Brussel naar Rotterdam is ook best lang. Alles bij elkaar duurt het denk ik zo'n 4-4.5 uur en met het vliegtuig alles bij elkaar 2 uur. Inchecken kan tot 10 min voor vertrek, dat is zelfs bij de trein langer.
Hebben ze je nu alleen ontbanned om dit soort vage opmerkingen te maken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben alleen in mijn dromen in BA helaas
Mooi. Blijf weg uit dit topic, dan en misschien lukt het je een week op dit forum door te brengen zonder geband te worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben alleen in mijn dromen in BA helaas
off topicquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mooi. Blijf weg uit dit topic, dan en misschien lukt het je een week op dit forum door te brengen zonder geband te worden.
Leuk!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:19 schreef ETA het volgende:
Laat ik nou net toevallig verhuisd zijn naar Como, Italie
ESDES Universite Catholiquequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:09 schreef Prego het volgende:
@Xith:
welkom in Lyon wat grappig dat ik niet de enige fokker ben daar
op welke fac zit je?
tofquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:59 schreef Xith het volgende:
[..]
ESDES Universite Catholique
Zit aan de Place Carnot / Perrache, en woon zelf in Andre Allix
Leuk om te lezen, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef maartena het volgende:
Mischien dat iemand in dit topic het wel leuk vind.... mijn zusje woont nog steeds op Oost Timor, en heeft onlangs weer een heel leuk verhaaltje geschreven in haar blog: http://www.megonderweg.nl
De situatie in het land is allemaal wat minder, maar het project gaat gewoon door.
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn:quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mooi. Blijf weg uit dit topic, dan en misschien lukt het je een week op dit forum door te brengen zonder geband te worden.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
DiegoArmandoMaradona wil niet leren hoe je wel met elkaar moet omgaan. Lang weg. Mail maar over een week of vier. Eerder zal niets uithalen.
Wat ga je d'r doen? Heb je er een baan gevonden ofzo? Vertel eens.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef LintuxCx het volgende:
Vanaf zo ongeveer 8 januari woon ik als alles goed gaat in Dublin! o/ Ik zie op het kaartje vier mensen in Ierland maar zie maar drie mensen hier genoemd worden. Maar ik zal de eerste zijn in Dublin City?
Heb nog veel te doen tot die tijd, maar 'k heb er zin in!
Ben door een groot bedrijf gevraagd. Telefonische sollicitaties gehad, maandje terug op lokatie geweest voor meer gesprekken, en vorige week woensdag een definitieve ja gekregen. Deze week mag ik een krabbel op het contract zetten en is het allemaal redelijk definitief.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:46 schreef BrauN het volgende:
Wat ga je d'r doen? Heb je er een baan gevonden ofzo? Vertel eens.
Vet. Wat voor soort baan ga je doen? In welke sector? IT zeker he? Daar is Ierland nogal sterk in geloof ik... Wat was de reden daarvoor ook alweer... iets met belasting?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Hé BrauN, wat is er met je "Bald Man" gebeurd?
[..]
Ben door een groot bedrijf gevraagd. Telefonische sollicitaties gehad, maandje terug op lokatie geweest voor meer gesprekken, en vorige week woensdag een definitieve ja gekregen. Deze week mag ik een krabbel op het contract zetten en is het allemaal redelijk definitief.
't Is voor een baan dus. Wel een redelijk grote stap, emigreren voor werk. Maar ik ben net afgestudeerd en nog vrij jong, dus nu kan het nog.
Als je wat minder jong bent kan het ook hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
't Is voor een baan dus. Wel een redelijk grote stap, emigreren voor werk. Maar ik ben net afgestudeerd en nog vrij jong, dus nu kan het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |