abonnement Unibet Coolblue
pi_41087519
Ik meld me ook maar eens in dit topic; na begin dit jaar een tijdje in Boston gewoond te hebben, ben ik nu weer terug in Rotterdam. Eind dit jaar vertrek ik echter definitief die kant op, ik ga op MIT en Harvard werken.
Jesus saves but death prevails.
pi_41087706
Ik weet het Gateway. Toen ik er net begon was het leuk, maar het ging ineens hard achteruit. Alles moest op kwantiteit in plaats van kwaliteit, daar ik hou helemaal niet van. Ik ben maar weer terug gegaan naar Nederland. Op dat moment (1998) was er veel vraag naar IT'ers in Hollandia.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 07:09:01 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41119097
Nah, we kunnen dit topic weer volmaken zonder DiegoArmandoMaradona, want die heeft het ALWEER voor elkaar gekregen een ban te krijgen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41119363
Als je er nou niet steeds over begint, dan wekt dat ook geen eventuele irritaties op.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:17:13 #255
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41128720
Ik help even het topic vol te krijgen

Ik heb nog 38 officiele werkdagen te gaan in India ,met al die weekenden erbij 54 dagen in totaal, plus misschien 10 dagen wat ik uittrek voor mijn laatste trip aan het begin van November, om nog even snel naar Goa te gaan

En dan is het voorbij!!!
Sinds 2001,June 21 er woonachtig dus, het is wel mooi geweest

Knak, Bangalore, India komt dus te vervallen
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 07:00 schreef StefanP het volgende:
Je kan jezelf ook op de Kaart zetten!

Voor alle fokkers buiten de Lage Landen (NL en BE dus )

Oude lijst
Buiten Europa:
Indira, Dhaka, Bangladesh
gaat worden:

Indira & Knak, Dhaka, Bangladesh



[ Bericht 48% gewijzigd door KNAK op 24-08-2006 14:36:52 ]
Mai pben rai~!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:25:06 #256
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41128988
En oh

Wat is mijn score qua taal?

Een BEEETJE Hindi ( dat wat ik weet ben ik langzaam aan het vergeten al kan ik wel aan woorden horen waar men het over heeft)
Kannada ( ben ik steeds meer en meer aan het leren ; Kannada goht ellah swelpa! )
Malayalam ( langzaam laaaangzaam, misschien 20 woordjes, thats it ; Njaan coconut Alla)
Tamil ( Kunjam, , ook paar woordjes, leer ik ook steeds meer)
Bengali ( Khi Kha Borh ,Kha Mon Na Seh , dit zal ik in de toekomst beter onder de knie krijgen)

Helaas zit dus mijn exit er aan te komen, en zal alles uiteindelijk toch wel weer wegebben
Mai pben rai~!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:30:40 #257
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41138380
Dus straks twee Nederlanders in Bangladesh. Is Bangladesh trouwens ook een democratie zoals India?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:46:08 #258
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41141131
Volgens mij is het erg onverstandig om als blanke er rond te lopen, ik weet er (nog) niet veel van

Wat ik weet? het is een Islamitisch land, wat ik van Indiers gehoord heb is dat na de onafhankelijkheid van india in '47 er een splitsing kwam en dat niet-moslims naar West Bengal,India moesten(?) vertrekken en alle moslims weer naar Bangladesh gingen,...volgens mij hoorde ik ze ook zeggen dat het eerst Oost-Pakistan was?
Zo heb ik een Bengali collega die hindu is en zijn ouders ook en die zijn toen verhuist naar West Bengal

Verder zal ik helemaal niets doen in dat land,anders dan mijn studie afronden. . .er is dan ook volgens mij helemaaaal niets voor toeristen.

Indira is dan ook familie, wat het dan ook wel weer wat duidelijker en leuker maakt waarom ik vrijwillig naar dat land ga
Mai pben rai~!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:53:38 #259
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41141424
En een democratie zeg je?
Het is volgens mij een land dat zo goed als rijp is voor een Sharia-invoering, daar waar de Taliban hun verse moestuintjes aan het aanleggen zijn naast hun trainingskampen

Denk niet dat het erg democratisch zal zijn, misschien democratie met een burka om
Mai pben rai~!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:24:41 #260
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41153745
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:46 schreef KNAK het volgende:
Verder zal ik helemaal niets doen in dat land,anders dan mijn studie afronden. . .er is dan ook volgens mij helemaaaal niets voor toeristen.
Op m'n vorige standplaats was een Amerikaanse familie die net uit Bangladesh kwam. Het was er niet makkelijk, maar wel leuk zei ze, zolang ze in het weekend maar de stad uitgingen. Als ik het me goed herinner, fietsten ze veel.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:14:34 #261
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41163950
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:24 schreef Gaoxing het volgende:
Als ik het me goed herinner, fietsten ze veel.
Fietsen

Ik pimp nog even mijn topic
[Taiwan] Fietstocht door de bergen. Veel PICS !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:37:39 #262
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41166321
Had ik nou al verteld dat we hier vorige week hebben gefietst? Erg leuk (zij het een beetje onwennig in het begin). Ik denk dat ik m' n Chinese barrel maar eens uit de kast moet gaan trekken en opknappen. Jongste dreumes gaat komende week voor het eerst naar school, dus ik hoef niet meer steeds een kleine schaduw mee te nemen (en fietsen met hem achterop vond ik echt te gevaarlijk in onze buurt).
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:53:47 #263
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41166676
Zit jij midden in Bangkok of een beetje erbuiten? Het is wel een gigantische stad!

Op de foto hieronder (genomen vanaf Taipei101, de hoogste toren ter wereld) zie je mooi hoe ik woon. Midden in de stad maar je zit toch heel snel in de bergen erachter



"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:19:32 #264
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41167291
Veel Nederlanders kunnen de fiets gewoon niet opgeven!

Zelf fiets ik ook vrij veel, maar dan alleen in de stad eigenlijk. (met de fiets naar werk - topsnelheid vandaag 59.2km/u) Automobilisten zijn hier heel voorzichtig en nemen een grote bocht om je heen en remmen als je er voorlangs schiet contrary to popular belief.

Het enige is op hele warme dagen is er best wat smog en dat voel je in je longen.

Daar staat ie;


Net tijdens een meeting werd me een baan aangeboden en misschien wel twee. Een van m'n collega's wist nog niet dat ik zou vertrekken en paniekte een beetje. Leuk om zo gewaardeerd te worden! Dat betekent wel dat ik in de UK in loondienst zou moeten blijven en dat was ik eigenlijk niet van plan.
reset
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:23:00 #266
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41167339
Fraai

Ik zit er tamelijk middenin, maar wel in een mini-compoundje waardoor het om ons heen rustig is, de kinderen gewoon op straat kunnen spelen, etc. En een beetje buiten het toeristencentrum. Drie haltes met de skytrain, en ik zie opeens veel meer witte mensen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:33:31 #267
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_41167578
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef SeLang het volgende:

[..]

Fietsen

Ik pimp nog even mijn topic
[Taiwan] Fietstocht door de bergen. Veel PICS !
mijn stelling:
als Onze Lieve Heer had gewild dat we zouden fietsen
dan had Hij de motorfiets niet uitgevonden
zonnig Brasil
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:53:51 #268
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41168173
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:19 schreef Individual het volgende:
Veel Nederlanders kunnen de fiets gewoon niet opgeven!

Zelf fiets ik ook vrij veel, maar dan alleen in de stad eigenlijk. (met de fiets naar werk - topsnelheid vandaag 59.2km/u) Automobilisten zijn hier heel voorzichtig en nemen een grote bocht om je heen en remmen als je er voorlangs schiet contrary to popular belief.

Het enige is op hele warme dagen is er best wat smog en dat voel je in je longen.

Daar staat ie;
[afbeelding]

Net tijdens een meeting werd me een baan aangeboden en misschien wel twee. Een van m'n collega's wist nog niet dat ik zou vertrekken en paniekte een beetje. Leuk om zo gewaardeerd te worden! Dat betekent wel dat ik in de UK in loondienst zou moeten blijven en dat was ik eigenlijk niet van plan.
Ik heb mijn man ook al omgeturnd Die gaat een paar keer per week op de fiets naar zijn werk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:57:01 #269
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41169979
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:19 schreef Individual het volgende:
Automobilisten zijn hier heel voorzichtig en nemen een grote bocht om je heen en remmen als je er voorlangs schiet contrary to popular belief.
Ik heb ook in de UK gewoond maar mijn ervaring is totaal anders: af en toe word je zelfs moedwillig van de weg gedrukt. De meeste Engelsen haten fietsers.
quote:
Dat betekent wel dat ik in de UK in loondienst zou moeten blijven en dat was ik eigenlijk niet van plan.
Waarom niet ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:57:47 #270
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41169998
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:33 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

mijn stelling:
als Onze Lieve Heer had gewild dat we zouden fietsen
dan had Hij de motorfiets niet uitgevonden
Die heeft Hij ook niet uitgevonden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:06:08 #271
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_41170253
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die heeft Hij ook niet uitgevonden
daar heeft hij zo z'n mannetjes voor
maar het gaat om het idee !
zonnig Brasil
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:35:31 #272
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41177256
Een fiets

Hier fietsen ze ook op de snelweg ( ring roads ) van de stad, echt helemaal geschift in het midden en links en rechts auto's met de maximale snelheid ( 60km/h ) eromheen geschoten

Ik voel me alleen maar veilig in een tank hier op de weg
D'r vallen ook zo gemiddeld 5 ten prooi aan het verkeer per dag in deze stad

Een hometrainer-fiets is genoeg voor mij
Mai pben rai~!
pi_41178139
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 07:09 schreef maartena het volgende:
Nah, we kunnen dit topic weer volmaken zonder DiegoArmandoMaradona, want die heeft het ALWEER voor elkaar gekregen een ban te krijgen.
mijn leven is over
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:46:41 #274
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41192838
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef SeLang het volgende:

Ik heb ook in de UK gewoond maar mijn ervaring is totaal anders: af en toe word je zelfs moedwillig van de weg gedrukt. De meeste Engelsen haten fietsers.
Ik hoor dat vaker, maar ik maak het zelf gewoon niet mee... Soms rijden er wel eens auto's achter me wachtend om me in te halen terwijl er genoeg ruimte is. Dan heb ik zoiets van rijd nou gewoon door man, dit is irritant. Ze zijn vaak te voorzichtig. Misschien dat ze bang zijn mij te raken omdat ik geen helm op heb?
quote:
Waarom niet ?
Omdat ik van plan was de oprotpremie te pakken, tijdje te gaan reizen en dan of terugkomen om self employed contractor te worden in London of in loondienst ergens buiten Europa zoals Dubai of California. Nu ga ik ze maar eens vragen of ze me niet eerst willen ontslaan en me dan als contractor aan te nemen. Dat zou fantastisch zijn!
reset
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:10:55 #275
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41193278
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:46 schreef Individual het volgende:
Omdat ik van plan was de oprotpremie te pakken, tijdje te gaan reizen en dan of terugkomen om self employed contractor te worden in London of in loondienst ergens buiten Europa zoals Dubai of California. Nu ga ik ze maar eens vragen of ze me niet eerst willen ontslaan en me dan als contractor aan te nemen. Dat zou fantastisch zijn!
OK, dat zijn goede redenen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:27:04 #276
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_41202462
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:19 schreef Individual het volgende:
Veel Nederlanders kunnen de fiets gewoon niet opgeven!
Nou ik wel hoor

Het is hier gewoon suicide als je fietst!! De wegen zijn totaal niet op fietsers berekend. In het touristenseizoen komen er alsmaar mensen fietsvakantie houden. Je wilt niet weten wat voor osptoppingen die veroorzaken.

De infrastructuur laat nogal te wensen over in Ierland
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:00:01 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41203501
Fietsen in California is ook niet echt gezond. Het is echt een autostaat, en iedereen rijdt dus ook auto. Eigenlijk zie je alleen een verdwaalde Mexicaan die geen auto kan betalen nog fietsen. In buurten waar weinig verkeer is zie je wel kinderen rondfietsen, maar je ziet echt niet zoals in Nederland moeder-de-vrouw met de wekelijke boodschappen zeulen op de fiets.

Ik heb trouwens ook geen fiets meer.... mijn laatste fiets heb ik voor 50 euro verkocht in Maart 2002 voordat ik vertrok.

[ Bericht 20% gewijzigd door maartena op 26-08-2006 20:07:22 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:07:07 #278
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41203719
In Grand Rapids hetzelfde verhaal.

Nu wonen we in Cutlerville en hier zijn ook fietspaden.

Het feit dat het hier al heel relaxed en rustig is maakt het wat makkelijker om ook op straat te fietsen. Je ziet hier ook meteen veel meer fietsers dan normaal.

In Holland, MI aan de kust vind je heel veel fietspaden en zelfs, heel Nederlands, fietsroutes.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41211780
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef popolon het volgende:
In Grand Rapids hetzelfde verhaal.

In Holland, MI aan de kust vind je heel veel fietspaden en zelfs, heel Nederlands, fietsroutes.
Clogie... ga je aan de andere kant van de grote sloot wonen in een gebied wat op nederland lijkt
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 27 augustus 2006 @ 09:36:59 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41216627
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef Vampier het volgende:

[..]

Clogie... ga je aan de andere kant van de grote sloot wonen in een gebied wat op nederland lijkt
Er zijn hier wat meer bomen, beren en grote huizen.

En ik woon 15km van Holland af, maar inderdaad, bepaalde gedeeltes van Holland moeten erg op Nederland lijken, althans, dat proberen ze: Molens, tulpenvelden, oude Nederlandse huizen en meer van dat soort toeristische flauwekul.

Maar fietspaden hier zijn wel fijn trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41325663
De fiets gaat strax lekker mee naar Boston
Naar Amerikaanse begrippen wordt daar redelijk veel gefietst, hoewel het waarschijnlijk voornamelijk Duitsers en Nederlanders zijn (maar daarvan zijn er gewoon veel in Boston).
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:51:46 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41325793
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:47 schreef Shivo het volgende:
De fiets gaat strax lekker mee naar Boston
Naar Amerikaanse begrippen wordt daar redelijk veel gefietst, hoewel het waarschijnlijk voornamelijk Duitsers en Nederlanders zijn (maar daarvan zijn er gewoon veel in Boston).
Een Amerikaanse versie van Zandvoort aan Zee dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41352040
Met het zelfde weer ook nog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41365964
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef maartena het volgende:
Fietsen in California is ook niet echt gezond. Het is echt een autostaat, en iedereen rijdt dus ook auto. Eigenlijk zie je alleen een verdwaalde Mexicaan die geen auto kan betalen nog fietsen. In buurten waar weinig verkeer is zie je wel kinderen rondfietsen, maar je ziet echt niet zoals in Nederland moeder-de-vrouw met de wekelijke boodschappen zeulen op de fiets.

Ik heb trouwens ook geen fiets meer.... mijn laatste fiets heb ik voor 50 euro verkocht in Maart 2002 voordat ik vertrok.
Een vriendin van me vertrekt binnenkort naar Davis, CA en claimt dat dat het meest fiets-dichte gebied in de VS is! Ben wel benieuwd of dat klopt, ik heb van CA ook zo'n autostaat idee. Davis is trouwens een studentenstad, dat zou kunnen schelen.
Jesus saves but death prevails.
pi_41446775
Om nog even terug te komen op het 'How are you?'-verhaal; het was hier al gezegd, maar het is gewoon een taalverschijnsel. Het heeft totaal niets met Amerika te maken, maar met de Engelse taal. Je zult het wel vaker horen, in Australie, Nieuw-Zeeland, Engeland, etc.
Het is een standaard groet, betekent niet meer dan 'hallo' in feite. Het is ook niet de bedoeling dat je er gedetaileerd antwoord op geeft. Je kunt gewoon 'how are you' terug zeggen, of iets in de trend van 'not so bad, yourself?'.

De vraag 'how are you' als fake betitelen, is hetzelfde als de oprechtheid in de uitdrukking 'goedemorgen' betwijfelen, kortom gaat nergens over.
pi_41446823
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:28 schreef Kontiki het volgende:
Om nog even terug te komen op het 'How are you?'-verhaal; het was hier al gezegd, maar het is gewoon een taalverschijnsel. Het heeft totaal niets met Amerika te maken, maar met de Engelse taal. Je zult het wel vaker horen, in Australie, Nieuw-Zeeland, Engeland, etc.
Het is een standaard groet, betekent niet meer dan 'hallo' in feite. Het is ook niet de bedoeling dat je er gedetaileerd antwoord op geeft. Je kunt gewoon 'how are you' terug zeggen, of iets in de trend van 'not so bad, yourself?'.

De vraag 'how are you' als fake betitelen, is hetzelfde als de oprechtheid in de uitdrukking 'goedemorgen' betwijfelen, kortom gaat nergens over.
Sorry, maar je komt het hier in Engeland niet zo vaak tegen in de VS. Ik heb zelf net 6 weken in New York gezeten en het irriteerde me wel een beetje. Maar goed, ik zal er niet zo'n heibel over maken, zo er is het nu ook weer niet... Hier in Londen hoor ik het eigenlijk nooit, niet meer als in Nederland in ieder geval...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41446898
Okay, streep Engeland maar weg. Maar in Australie en Nieuw-Zeeland heb ik het zelf om de haverklap gehoord. Ik wilde eigenlijk benadrukken dat het geen Amerikaans verschijnsel is.
pi_41446899
PS: Ik heb mezelf maar weer in de Wiki toegevoegd, hopelijk lukt het deze keer wel met de lijst....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41446995
kwam net deze site tegen: http://www.holland-at-home.nl/

Hier kun je vanuit het buitenland allerlei Nederlandse producten kopen. Handig als je bijvoorbeeld van Chocomel houdt, etc.
Er zullen vast ook wel kroketten bij zitten

[ Bericht 68% gewijzigd door Kontiki op 03-09-2006 12:22:43 ]
  zondag 3 september 2006 @ 17:56:58 #290
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41456166
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:30 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Sorry, maar je komt het hier in Engeland niet zo vaak tegen in de VS. Ik heb zelf net 6 weken in New York gezeten en het irriteerde me wel een beetje. Maar goed, ik zal er niet zo'n heibel over maken, zo er is het nu ook weer niet... Hier in Londen hoor ik het eigenlijk nooit, niet meer als in Nederland in ieder geval...
Van onbekenden idd niet (in London niet, daarbuiten wel weer), maar bekenden zeggen altijd wel wat. Met een "how are you?" willen ze meestal wel iets terug horen, met "(you) all right (mate/love)?" meestal niet of zoiets als "yeah you?" of een glimlach of knipoog. Het ligt er een beetje aan of ze je komen 'bezoeken' of dat ze alleen passeren.

De openheid van de Amerikanen kunnen de Londeners alleen met alcohol op!
reset
pi_41470961
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef Individual het volgende:

[..]

Van onbekenden idd niet (in London niet, daarbuiten wel weer), maar bekenden zeggen altijd wel wat. Met een "how are you?" willen ze meestal wel iets terug horen, met "(you) all right (mate/love)?" meestal niet of zoiets als "yeah you?" of een glimlach of knipoog. Het ligt er een beetje aan of ze je komen 'bezoeken' of dat ze alleen passeren.

De openheid van de Amerikanen kunnen de Londeners alleen met alcohol op!
Hier in Dublin hoor je het wel best veel... net als "what's the story?"...

En in winkels is het "Are you okay?" De eerste keer dat ik dat hoorde keek ik die verkoper aan en zei:" Ehm.... yeah sure, I'm fine........"

pi_41598943
Iemand die www.nlborrels.com kent?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 september 2006 @ 23:05:34 #293
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41600242
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die www.nlborrels.com kent?
Yep, ben lid van de Los Angeles afdeling. Krijg regelmatig mailtjes met events enzo.... Alleen zijn de meesten in Los Angeles zelf, en als het even tegenzit met verkeer kan het zo anderhalf tot twee uur duren voordat ik daar ben. De meeste evenementen zijn dan ook nog eens op onmogelijke tijden, zoals vrijdagmiddag na het werk naborrelen enzo..... op momenten dat je dus echt NIET op de weg wil zitten richting L.A. Dus eigenlijk kom ik nooit, maar ik ben nog steeds lid.

Doe er verder weinig mee trouwens. Er is ook een forum op die site, ik ben er geloof ik wel geregistreerd ooit....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 03:11:39 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41666229
Leuk om te lezen hoe de fokkers het in het buitenland hebben. Zelf postte ik vorig jaar in dit topic omdat ik toen 7 maanden in Londen woonde. Ik zit er steeds meer aan te denken om terug te gaan, voor een paar maanden of langer. Ik mis de stad heel erg
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 10 september 2006 @ 03:26:58 #295
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41666395
Dit fokkertje gaat volgende maand vier weken naar Nederland terug
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 15 september 2006 @ 04:50:28 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41825130
Het zwembad gaat van 't weekend dicht.

Tijd om de 'basement' (is daar een Nederlands woord voor?) op te knappen en er een pokerruimte met pooltafel en minibioscoop van te maken.

Volgende maand weer 10 dagen naar Nederland, heb er zin in.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 15 september 2006 @ 05:19:53 #297
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41825248
Zoiets heet kelder in het Nederlands, popo
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 15 september 2006 @ 05:23:50 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41825261
Een kelder is het niet, 't is een full basement. Net zo groot als de begane grond, compleet met tapijt, een kantoortje en meer van dat soort flauwekul.

Bij een kelder denk ik een een vochtige ruimte waar je niet graag komt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:01:33 #299
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41828920
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 05:23 schreef popolon het volgende:
Een kelder is het niet, 't is een full basement. Net zo groot als de begane grond, compleet met tapijt, een kantoortje en meer van dat soort flauwekul.

Bij een kelder denk ik een een vochtige ruimte waar je niet graag komt.
Dan is het nog steeds een kelder, maar veel US kelders zijn eigenlijk souterrains met kleine raampjes tegen het plafond. Die van jou ook?

Mijn kelder is idd wat jij beschrijft, alleen niet vochtig maar heel droog, donker en stoffig met kranten van 1873 tegen de muur geplakt.
reset
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:06:18 #300
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41829029
oh ik ga morgen weer Nederland touren voor 5 dagen.

Frinkandel speciaal here I come!

De laatste keer is toch alweer meer dan 4 maanden geleden geweest!
reset
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')