Nee, jij wilt gewoon niks anders zien dat Amerika ongeloofwaardig is. Als ik zie hoe makkelijk jij roept dat iets een complot is of dat jij vermoedens voor feit aanneemt, is dat amper aan Amerika te wijten maar vooral aan jouw instelling t.o.v. Amerika.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
Amerika heeft het er wel naar gemaakt om per definitie alles in twijfel te trekken. Hun geloofwaardigheid is naar dieptepunt gezakt. We pikken het gewoon niet langer meer.
Schei toch uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie hier, weer een basis voor een complot therorie. Iemand zegt een paar woorden over 9/11 de lezer is niet exact op de hoogte van de context en er wordt weer van alles bijgehaald. Van diegene die die paar woorden heeft gezegd wordt wel even bepaald dat die met die woorden veel meer zei, en hoppa, het speculeren kan weer beginnen....
jawel. Je gaat het even melden in dit topic zonder onderbouwing waarom. Je zegt dat Clinton het niet eens is met dat rapport, je sugereert dat Clinton het rapport subjectief vind en dat het rapport niet aan de doelstellingen voldoet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef NorthernStar het volgende:
Er is geen woord spaans aan, hij noemt het een 'politiek document'. En meer waarde dan dat Clinton daarmee iets zegt over dat rapport heb ik er niet aan gegeven.
Kom maar op dan met dingen die niet kloppen.quote:En over dat rapport, in plaats van Loose Change en conspiracy theoriën onderzoeken, bespreken en tegen het licht houden, verdient "The 9/11 Commission Report" niet veel en veel meer de sceptische aandacht?
Impliciet zegt hij het een en ander over het rapport, dat klopt. Voor de rest draaf je door en zoek je veel meer achter mijn post dan ik ermee zei of bedoelde.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
jawel. Je gaat het even melden in dit topic zonder onderbouwing waarom. Je zegt dat Clinton het niet eens is met dat rapport, je sugereert dat Clinton het rapport subjectief vind en dat het rapport niet aan de doelstellingen voldoet.
En dat concludeer je uit een paar woorden....
Eugh.. is dat niet een taak voor de sceptici?quote:Kom maar op dan met dingen die niet kloppen.
Ik zie liever dat er wat gaten in dat rapport worden geschoten dan dat er zomaar wat beweringen worden gedaan of dat er met vage conspiracy sites wordt gesmeten!
maar jy hebt nog wel fiducie in USA?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee, jij wilt gewoon niks anders zien dat Amerika ongeloofwaardig is. Als ik zie hoe makkelijk jij roept dat iets een complot is of dat jij vermoedens voor feit aanneemt, is dat amper aan Amerika te wijten maar vooral aan jouw instelling t.o.v. Amerika.
Zo kwam het ook op mij over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
jawel. Je gaat het even melden in dit topic zonder onderbouwing waarom. Je zegt dat Clinton het niet eens is met dat rapport, je sugereert dat Clinton het rapport subjectief vind en dat het rapport niet aan de doelstellingen voldoet.
En dat concludeer je uit een paar woorden....
Een grondig en gedegen onderzoek zou wel handig zijn hequote:Kom maar op dan met dingen die niet kloppen.
Ik zie liever dat er wat gaten in dat rapport worden geschoten dan dat er zomaar wat beweringen worden gedaan of dat er met vage conspiracy sites wordt gesmeten!
Zo was het ook gewoon bedoeld. Het is enorm suggestief. Maar goed, als je iets niet letterlijk zegt kun je daarna altijd claimen dat je dat niet zei...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo kwam het ook op mij over.
[..]
Ja maar van wie moet dat komen dan? De enige die dat kan volgens velen is de U.S. overheid, maar als die het doen is dat dan weer niet betrouwbaarquote:Een grondig en gedegen onderzoek zou wel handig zijn heKan je zaken als LC nou niet echt noemen.
Tsja dat gebeurt helaas maar al te vaak in dit subforum.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zo was het ook gewoon bedoeld. Het is enorm suggestief. Maar goed, als je iets niet letterlijk zegt kun je daarna altijd claimen dat je dat niet zei...
Misschien op een niet .gov site?quote:Ja maar van wie moet dat komen dan? De enige die dat kan volgens velen is de U.S. overheid, maar als die het doen is dat dan weer niet betrouwbaar![]()
Aha. Jij mag wel meer achter Clinton zijn woorden zoeken, maar als ik meer achter jouw woorden zoek, dan is het verkeerd...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:56 schreef NorthernStar het volgende:
Impliciet zegt hij het een en ander over het rapport, dat klopt. Voor de rest draaf je door en zoek je veel meer achter mijn post dan ik ermee zei of bedoelde.
Dat is een taak voor iedereen die zijn vraagtekens zet bij het officiele verhaal.quote:Eugh.. is dat niet een taak voor de sceptici?
Verschillend. Ene keer wel, andere keer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:48 schreef Lambiekje het volgende:
maar jy hebt nog wel fiducie in USA?!
Dat brandweer mensen hun werk deden maakt ze niet ummuun voor emotie !! 'vage geluiden' kan vanalles zijn dus . Ik heb zo veel mogelijk foto's bekeken ,maar geen daarvan verklaard het falen van alle kolommen , hier is net zo goed geen bewijs voor te vinden . Getuigen verklaringen zijn zo wie zo geen betrouwbare bron gebleken omdat ze tegenstrijdig zijn .quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Mijn complimenten dat je toch iedere keer weer wat weet te verzinnen alleen het wordt nu wel steeds gekker. Kijk een naar de tijden in mijn post en dan naar de tijden waarop de torens vielen? Vliegverkeer was allang stilgelegd, straaljagers boven de stad, kom op zeg dit waren brandweermannen dit is hun werk. Hoezo door angst bevangen, uit hun verhalen blijkt dat ze heel professioneel verder zijn gegaan met hun werk terwijl 343 van hun collega's onder het puin lagen. De exacte oorzaak waardoor WTC7 instorte is niet bekend maar lees hun verhalen nu eens goed, het gebouw stond scheef en bewoog. Er zat een enorm gat in en er kwamen vage geluiden uit. Schade aan de voorkant moet ook behoorlijk zijn geweest als je de foto's zit van way het Verizon gebouw (wat naast WTC7 stond) te verduren heeft gekregen.
Als je dat doet moet je ook de getuigenverklaringen die de aanhangers van de alternatieve 'theorie' aanhalen negeren. Bovendien hoeven niet allle kolommen beschadigt te zijn voor het instorten van een gebouw.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:37 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Dat brandweer mensen hun werk deden maakt ze niet ummuun voor emotie !! 'vage geluiden' kan vanalles zijn dus . Ik heb zo veel mogelijk foto's bekeken ,maar geen daarvan verklaard het falen van alle kolommen , hier is net zo goed geen bewijs voor te vinden . Getuigen verklaringen zijn zo wie zo geen betrouwbare bron gebleken omdat ze tegenstrijdig zijn .
Waarschijnlijk wel ja. Dit neemt echter wel wat meer tijd in beslag dan de paar uur die ze op de dag zelf zouden hebben.quote:Neem ff aan dat wtc 7 was blijven staan , dat had men het moeten slopen met C.D. , mee eens?
Zou men daar mee willen wachten tot de omgeving weer helemaal opgeruimd is ?
Zie hierboven.quote:Waarom begeven de centrale kolommen het als eerste ? Daar wil ik antwoord op ,dit kan niet worden genegeerd .
Die brandweer mensen die het gebouw gingen inspecteren waren daar wel speciaal voor opgeleid. Dit geeft hun mening over de stabiliteit van het gebouw toch wel behoorlijk wat waarde. Zij waren er zo goed als zeker van dat het gebouw ging instorten. Natuurlijk zijn hun meningen niet heilig, maar het gewoon afdoen als eender welke getuigenis (en dus onbetrouwbaar) gaat mij wel wat te ver.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:37 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Dat brandweer mensen hun werk deden maakt ze niet ummuun voor emotie !! 'vage geluiden' kan vanalles zijn dus . Ik heb zo veel mogelijk foto's bekeken ,maar geen daarvan verklaard het falen van alle kolommen , hier is net zo goed geen bewijs voor te vinden . Getuigen verklaringen zijn zo wie zo geen betrouwbare bron gebleken omdat ze tegenstrijdig zijn .
Ik zou het niet weten, als die schade dan toch zou moeten meevallen denk ik niet dat het zou afgebroken moeten worden.quote:Neem ff aan dat wtc 7 was blijven staan , dat had men het moeten slopen met C.D. , mee eens?
Geloof je werkelijk dat men het gebouw nog heeft klaar gemaakt voor CD nadat de WTC-torens ingestort waren?quote:Zou men daar mee willen wachten tot de omgeving weer helemaal opgeruimd is ?
Je kan toch moeilijk zeggen dat er niet onderzocht wordt waarom het gebouw instortte. Het onderzoek duurt zelfs behoorlijk lang (en dus ook vreselijk duur) en is nog niet eens uitgebracht. Is het niet wat logischer tenminste het officiële rapport van de NIST af te wachten eer over te gaan op vergezochte theorieën?quote:
Waarom begeven de centrale kolommen het als eerste ? Daar wil ik antwoord op ,dit kan niet worden genegeerd .
Clinton noemt het een 'politiek document' wat impliciet afdoet aan de objectieve waarde van het rapport. Dat is niet er meer achter zoeken, dat is een constatering.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Aha. Jij mag wel meer achter Clinton zijn woorden zoeken, maar als ik meer achter jouw woorden zoek, dan is het verkeerd...
Och. Je zet er alleen jezelf maar mee voor schut als je zonder onderbouwing dat soort dingen komt roepen terwijl je geen goede bronnen aandraagt waaruit blijkt dat het officiele verhaal niet klopt.quote:Op woensdag 27 september 2006 04:33 schreef NorthernStar het volgende:
Je kan me hooguit beschuldigen dat ik het ook post om de believers van de officiele lijn een beetje te 'plagen'. Iets wat bij sommigen wel erg gemakkelijk gaat.
Maar inmiddels neemt het gigantische en verstrekkende gevolgen aan al die vage beweringen. Inmiddels wil ik USA geen voordeel van de twijfel geven. Daarvoor zijn er teveel zaken wat gewoon niet klopt of het nu waar is of niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Verschillend. Ene keer wel, andere keer niet.
Dat hangt af van feiten die ik hoor, niet van vage beweringen.
Lekker is dat dat jij mensen en landen beoordeelt aan de hand van vage beweringen....quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
Maar inmiddels neemt het gigantische en verstrekkende gevolgen aan al die vage beweringen. Inmiddels wil ik USA geen voordeel van de twijfel geven. Daarvoor zijn er teveel zaken wat gewoon niet klopt of het nu waar is of niet.
Dus voorals nog ga je er wel vanuit dat het dus juist is... vindt nog al naïef. Het is inmiddels al lang voorbij een punt van reasonable doubt. Het is geen punt meer van is het verhaal wel juist, maar meer waarom is het officiel onjuist.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Och. Je zet er alleen jezelf maar mee voor schut als je zonder onderbouwing dat soort dingen komt roepen terwijl je geen goede bronnen aandraagt waaruit blijkt dat het officiele verhaal niet klopt.
Ja. Ik ben een voorstander van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" principe. Dat is niet naief, dat is algemeen gebruik.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
Dus voorals nog ga je er wel vanuit dat het dus juist is...
Mja, voor jou wel. Maar dat is omdat jij mensen en landen WEL beoordeeld aan de hand van vage beweringen. Ik houd het liever bij ECHTE feiten.quote:Het is inmiddels al lang voorbij een punt van reasonable doubt.
Welke dingen roepen vobbes?quote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Och. Je zet er alleen jezelf maar mee voor schut als je zonder onderbouwing dat soort dingen komt roepen terwijl je geen goede bronnen aandraagt waaruit blijkt dat het officiele verhaal niet klopt.
Uit het niks één zinnetje van Clinton roepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef NorthernStar het volgende:
Welke dingen roepen vobbes?
Wat had ik dan allang geweten?quote:Als je een tiende van de tijd, die besteedt met het debunken en mierenneuken, had besteed aan het zelf op zoek gaan naar informatie en het controleren van het officele verhaal dan had je dat alllang geweten is mijn mening.
Ho eens. Jij zei eerder nog dat je vond dat "The 9/11 Commission Report" meer aandacht verdient.quote:Bovendien is het niet mijn taak om jou te onderwijzen ofzo. Raar dwingend trekje is dat.
Maar waarom wordt ons land dan zomaar omgetoverd tot politiestaat. Alleen maar omdat Amerika progageert dat Moslim slecht zijn. Ik wil eerder zeggen dat Christenen slecht zijn. Wat is slecht en wat is nog goed!?.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lekker is dat dat jij mensen en landen beoordeelt aan de hand van vage beweringen....
Daarmee houd je het 'ongeloof' zelf in de stand en zul je dus nooit meer objectief kunnen kijken naar de echte feiten.
Geen idee. En ik zie daar geen argumenten in om tot de conclusie te komen dat 9/11 opgezet is door Bush en Co, het is eigenlijk een zooi offtopic gemiep.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
Maar waarom wordt ons land dan zomaar omgetoverd tot politiestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |