Haar steenpuist was ws ook intelligenter dan hem.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Etienne is bang voor Janine.
Omdat haar clitoris groter is dan zijn pieletje?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar steenpuist was ws ook intelligenter dan hem.
Ik ben nog maar een newbie he, ik moet het vuile werk nog doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Vorig jaar opende ik ze nog wel eens zelf, maar ik ben er te lui voor geworden![]()
Ja en daar gaat ze hem mee op z'n hoofd slaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
© bij Arneaux.quote:
Sabrina tegen E10, dan doe ik jou beffen, en jij mij pijpen....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hoofdrekenen is lastig onderschat dat niet !quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Hoe oud was ik ook alweer tijdens BB1.... Het is zeven jaar geleden. Hoe oud was ik toen ook alweer. Ik weet het niet meer... "
En iedereen houdt dan ook stil hequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Hoe oud was ik ook alweer tijdens BB1.... Het is zeven jaar geleden. Hoe oud was ik toen ook alweer. Ik weet het niet meer... "
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Ohhhh!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor de volgende TT?![]()
'Etienne houdt wél van jodenkoeken'?
Ik zei het al: ze lijkt op haar moederquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Klopt aardig, want vorig jaar was ik de kutnewbiequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een newbie he, ik moet het vuile werk nog doen..
Dat was inderdaad oook héél opvallend ja. Alsof ze het geen van allen wistenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En iedereen houdt dan ook stil he
O ik zei t inderdaad anders. Mijn excuses.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Eejeeh, rustig aan he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt aardig, want vorig jaar was ik de kutnewbie![]()
Pabo'tje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is lastig onderschat dat niet !![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
O ik zei t inderdaad anders. Mijn excuses.
Omdat er ook niemand in de buurt is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef Sonique het volgende:
stream 1 geen geluid?
Godsamme en dan zit iedereen over die zusjes te zeiken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
JA!!!!!!!!!!! Ze heeft door dat het alleen 23 - 7 is, beetje dankzij de tip van Marlies.
dat is toch echt niet normaal meer kom op zeg, het is toch geen grabbelkoequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef arneaux het volgende:
Etiënne zit onderhand aan de tiet van Sabrina.
De anderen reageerden ook echt niet. Dus die leken het ook even niet door te hebben. Alleen Marlies later.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Godsamme en dan zit iedereen over die zusjes te zeiken.
Dit is de echte dombo
tis ook verdomme een stuk josti meubilair in dat huis ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Wat zit Jeroen nou een beetje voor spek en bonen aan die tafel voor zich uit te kwijlen.
het is ook niet normaal dat zij dat toelaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat is toch echt niet normaal meer kom op zeg, het is toch geen grabbelkoe![]()
Ze schijnt het wel prettig te vinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat is toch echt niet normaal meer kom op zeg, het is toch geen grabbelkoe![]()
OMG. Dat is echt een nachtmerriequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ook verdomme een stuk josti meubilair in dat huis ook![]()
Ik zweer het je, ze vergeten hem gewoon te nomineren omdat hij een zwerfkei aan het immiteren is en voor je het weet wint hij per ongeluk bb 2006!![]()
Jeroen je hebt BB 2006 gewonnen, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ook verdomme een stuk josti meubilair in dat huis ook![]()
Ik zweer het je, ze vergeten hem gewoon te nomineren omdat hij een zwerfkei aan het immiteren is en voor je het weet wint hij per ongeluk bb 2006!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
Jeroen je hebt BB 2006 gewonnen, gefeliciteerd!
Jeroen :"Wie moet ik nomineren?"
of dat die bb gewonnen heeft maar het huis niet uit wil...dat je na twee weken nog kan streamen omdat dat schaap zegt: "ja daaaaag ik doe niet mee met geheime opdrachten"quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan beweert zijn mams nog met droge ogen dat hij altijd eerst de kat uit de boom kijkt... Nou ja, ze kan moeilijk zeggen: Ik heb een leeghoofd op de wereld gezet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is gewoon fake homeaux, om die privileges in het BB huis te hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
Die heaumeau ligt micheline te schijnketsen ????
Ga jij het verschil merken dan ?quote:
zie je ava!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Neuken met de broek aan. Dit is toch geen slechte Duitse zender?
quote:
Getverquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde wil neuken met Eggie
zum kotzen
uren zoet om de spelregels door te lezen/snappenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef Frank-NL het volgende:
Je zou ze Kolonisten van Catan moeten geven, zijn ze gegarandeerd uren zoet mee
Je moet ze de vriend van Sabrina in het huis geven. Een Ralphactie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef Frank-NL het volgende:
Je zou ze Kolonisten van Catan moeten geven, zijn ze gegarandeerd uren zoet mee
Smakelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
Leuk om te weten dat Janine nog steeds moet poepen.
Samen met E10 in de DBK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet ze de vriend van Sabrina in het huis geven. Een Ralphactie.
Nee, gewoon zo in dat huis. Kijken hoe snel dat knuffelgedrag is afgelopen.quote:
Ik wil dr nog steeds wel troostenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Milica baalt dat iedereen bij dat kutspel zit.
[afbeelding]
Ook al tegen Milica? Dan ben ik zo langzamerhand de enige nogquote:
Kleuter!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Milica baalt dat iedereen bij dat kutspel zit.
[afbeelding]
Werd er ook niet tijdens de intro gezegd dat Jeroen uitstraling zou hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
Jeroen imiteert het gedrag van de rest van de mensen aan tafel.
nee ben niet tegen maar als ze geen spelletje wilt doen moet ze wat anders bedenkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al tegen Milica? Dan ben ik zo langzamerhand de enige nog![]()
Jeroen reageerde waarschijnlijk niet eens verrast.quote:
Zoveel valt er niet te bedenken in dat huis wat je alleen kunt doen.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
nee ben niet tegen maar als ze geen spelletje wilt doen moet ze wat anders bedeken![]()
"Je mag me alles noemen"quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen reageerde waarschijnlijk niet eens verrast.
Dat is haar huidskleur, beetje respect.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Janine nou weer voor zooi op dr gezicht zitten?
zijn "palen " genoeg in dat huisquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te bedenken in dat huis wat je alleen kunt doen.....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Dat is haar huidskleur, beetje respect.
[..]
En bier genoeg in jouw koelkast.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:48 schreef latevogel het volgende:
[..]
zijn "palen " genoeg in dat huis![]()
[..]
geloof dat maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
En bier genoeg in jouw koelkast..
HEY!quote:
Stel je niet aan.quote:
E10 moet dat vest eens dicht ritsen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef Frank-NL het volgende:
Marcia heeft inkijk!
Pak die kutnewbie, Day!quote:
Ik vind het best creatief. Kan zelf alleen ook niet schaken... dus ergens snap ik Jeroen welquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Met een schaakspel in het huis zou ik niets anders meer doen denk ik.
Deze bewoners gaan ook al die kant op, dus BB moet maar weer ingrijpen.
[afbeelding]
Deze negerin stelt zulke opmerkingen niet op prijs, nep E10!quote:
Lieve schat. Als er iemand geen racist is ben ik t wel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Deze negerin stelt zulke opmerkingen niet op prijs, nep E10!
als ik in dat huis zat had ik het allang geslooptquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
e10: jij bent weer
jeroen: ik ben weer
die jongen moet je zijn eigen tekst voorzeggen hahaha
mwaw ik heb niks tegen haar, ik vind haar alleen een vrouwelijke jeroen, meer nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al tegen Milica? Dan ben ik zo langzamerhand de enige nog![]()
Watch your mouth then. Ik smeer je zo een ban aan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lieve schat. Als er iemand geen racist is ben ik t wel.
Ja inderdaad. Dat schaak-toiletpapier-spel en peuken in beslag nemen en een dikke weekopdracht er in gooien of de rode telefoon laten rinkelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
En de eerste avond schreef ik ook al dat het een nono was wat me niet in dank door Scan afgenomen werdt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Werd er ook niet tijdens de intro gezegd dat Jeroen uitstraling zou hebben?
Uitstraling van een stoeptegel zeker....![]()
Oeeeh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Watch your mouth then. Ik smeer je zo een ban aan!![]()
Hadden ze bij BB5 niet de spelletjes afgepakt toen het te gortig werd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat schaak-toiletpapier-spel en peuken in beslag nemen en een dikke weekopdracht er in gooien of de rode telefoon laten rinkelen.
Ook dat vind ik best wel meevallen. Hij is wat mij betreft zeker niet zo storend als minimaal 8 anderen in het huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En de eerste avond schreef ik ook al dat het een nono was wat me niet in dank door Scan afgenomen werd.![]()
Die jongen is zóó triest!!
Ik vind Rik, naast Semih, 1 van de intelligentste mensen in dat huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat Rik kan schaken (althans: de regels kent) . Waarom weet ik eigenlijk niet..
Vind het van E10 verbazender eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat Rik kan schaken (althans: de regels kent) . Waarom weet ik eigenlijk niet..
Kijk maar uit newbie, leer van mij. Day maakt je af, rukt je ogen ui de kassen, kakt je schedel vol en banned je zo hard dat je je reet moet vasthouden om iets te hebben om te landen!quote:
Maar dat kan je ook over de bank daar zeggenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat vind ik best wel meevallen. Hij is wat mij betreft zeker niet zo storend als minimaal 8 anderen in het huis.
Vergeet de smekkende en smakkende Micheline en Semih nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Hadden ze bij BB5 niet de spelletjes afgepakt toen het te gortig werd?
Van mij mogen ze. Eerst 1,5 naar filmkijkende bewoners en nu weer uren naar schakende bewoners kijken, is niet echt boeiend.
Nou en.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk maar uit newbie, leer van mij. Day maakt je af, rukt je ogen ui de kassen, kakt je schedel vol en banned je zo hard dat je je reet moet vasthouden om iets te hebben om te landen!![]()
tuurlijk is hij niet storend...hij is net zo aanwezig in het huis als die rode telefoon die nooit gaat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat vind ik best wel meevallen. Hij is wat mij betreft zeker niet zo storend als minimaal 8 anderen in het huis.
En nu weer ON-TOPIC !!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Het huis of het schaakspel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik in dat huis zat had ik het allang gesloopt![]()
Scan je ben toch niet stiekem NS-streetcornerworker??quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia zit toch op de uni? of HBO?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Rik, naast Semih, 1 van de intelligentste mensen in dat huis.
Kribbet rijdt een Fiat MULTIPLA!quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Scan je ben toch niet stiekem NS-streetcornerworker??![]()
Hoeft niet veel over je intelligentie te zeggen natuurlijk, hoewel Marcia ook niet de domste is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Marcia zit toch op de uni? of HBO?
Nou. Als je de Uni doet steek je er echtwel een beetje bovenuit qua intelligentie hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:00 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Hoeft niet veel over je intelligentie te zeggen natuurlijk, hoewel Marcia ook niet de domste is.
Misschien wel ja.... maar daarom verkies ik Jeroen toch nog boven types waar ik me echt mateloos aan stoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook over de bank daar zeggen
Nee, dan liever een Zafira (opel) met kinderzitjes, dan ben je lekker bezigquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet rijdt een Fiat MULTIPLA!
whehehe
Er zijn genoeg uitzonderingen op die regel...quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Als je de Uni doet steek je er echtwel een beetje bovenuit qua intelligentie hoor.
eerst het schaakspel en dan misschien het huisquote:
Als jij een universitaire studie kan afronden ben je gewoon intelligent. Punt uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Er zijn genoeg uitzonderingen op die regel...
Hier ook al hoor. Ze hadden en damspel en 4 op een rij.. Is ook al weggehaald.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Hadden ze bij BB5 niet de spelletjes afgepakt toen het te gortig werd?
Van mij mogen ze. Eerst 1,5 naar filmkijkende bewoners en nu weer uren naar schakende bewoners kijken, is niet echt boeiend.
Dat vind ik wel een leuke idd. De vuurkorf. 's Nachts lekker slap ouwehoeren bij het vuurtje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef DaMook het volgende:
Actie willen we gvdEen basl een week lang hooghouden met 5 seconde tijd om over te geven of een vuurkorf brandend houden
Ik bedoel, toch effe de verworpenen der aarde eff een veer in d'r reet steken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
De jongen is heel simpel, maar dat heb ik nog nooit een reden gevonden om de pest aan iemand te hebben.
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "What is dat nou weer voor een fucking kut idee van mij"
Die Marcia begint opeens een grote mond te krijgen. Of heeft ze te veel drank op?
Behalve als het over Lieske ging...quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Als je de Uni doet steek je er echtwel een beetje bovenuit qua intelligentie hoor.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve als het over Lieske ging...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een leuke idd. De vuurkorf. 's Nachts lekker slap ouwehoeren bij het vuurtje.
Kan het schaakbord er ook gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook over de bank daar zeggen
Okquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik bedoel, toch effe de verworpenen der aarde eff een veer in d'r reet steken.
Hij heeft NIETS Scan. Helemaal niets!!!
En als die vrouwen die nog "iets" in 'm zien zijn Werkendamse kapsel wegdenken zie je gewoon een echte lul!!![]()
Levenservaring en intelligentie zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve als het over Lieske ging...
Die werd genegeerd. Ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef NorthernStar het volgende:
Wat is er met Milica?
Ja, maar we hadden het over intelligentie en de universiteit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Levenservaring en intelligentie zijn 2 verschillende dingen.
kopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, dan liever een Zafira (opel) met kinderzitjes, dan ben je lekker bezig![]()
O Hilde vindt haar te rustig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef NorthernStar het volgende:
Wat is er met Milica?
Klopt. Lieske was niet dom, ze had alleen niet zoveel levenservaring.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over intelligentie en de universiteit.
Lieske was emotioneel een retard!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Lieske was niet dom, ze had alleen niet zoveel levenservaring.
True that.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske was emotioneel een retard!
Ben ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske was emotioneel een retard!
Ik sla deze even over, tis nog te vroeg in de bb editie om te flamen heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Als dat een minpunt is, so be it.![]()
Eeeecht?quote:
jeroen weet zo te zien na uren dit spel te hebben gespeeld nog steeds de gang van de stukken nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Eehh, ik kan dus gewoon alle pionnen van haar pakken."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef Frank-NL het volgende:
Jeroen: ik snap een ding telkens niet, ligt dat aan mij?
Heerlijk die stilte!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen zit hardop te denken.
Nee het is echt abracadabra voor 'm. Echt. Hij kan zo verwonderd kijken als ze 'm voor de 4x uitleggen dat hij gewoon de pionnen moet slaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:09 schreef pullup het volgende:
[..]
jeroen weet zo te zien na uren dit spel te hebben gespeeld nog steeds de gang van de stukken niet
Dat heb je bij deze al gedaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sla deze even over, tis nog te vroeg in de bb editie om te flamen heb ik het gevoel![]()
Scan. Stel je niet aan, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb je bij deze al gedaan.
Laat hem toch, die jongen wil gewoon met z'n paardjes, lopers en koning een koningin van de toren redden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:09 schreef pullup het volgende:
[..]
jeroen weet zo te zien na uren dit spel te hebben gespeeld nog steeds de gang van de stukken niet
wa? is dit al een flame?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb je bij deze al gedaan.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Marlie zweeft echt super relaxt tussen die twee groepjes. Valt dat die mensen daar ook op?
LOL... Je bent weer te voorbarig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan. Stel je niet aan, maak je niet druk.
Ze doet dat tot nu toe wel handig en ik heb er nog niemand over gehoordquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Marlie zweeft echt super relaxt tussen die twee groepjes. Valt dat die mensen daar ook op?
Niet zo flamen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Je bent weer te voorbarig.
ze is net jeroen alleen zij denkt ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze doet dat tot nu toe wel handig en ik heb er nog niemand over gehoord
Direct naar huis graagquote:
Ik ken je een beetje en kan ongeveer raden wat je wilde zeggen. Vandaar dus. Mijn reactie was meer als geintje bedoeld, maar kwam weer eens niet helemaal over. Ik moet tochiets meer met die smileys gaan werken geloof ik.quote:
dit slaat alles....ik doe een topicreport!quote:
Ik kan hier wel iets op zeggen, maar daarvoor is het nog te vroeg denk ik.quote:
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, precies, ja, inderdaadquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:14 schreef puntoortje het volgende:
marlies loopt weer te lullen
-edit-...ze zit te lullen
quote:
Semih ging nogal extreem uit zijn dank over dat roken-film gedoequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef Day het volgende:
Wat heeft Semih tegen Marlies gezegd?
Nee Kribbie, zelfs jij mag niet off-topic!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Rijden in een opel? Echt nooit van me leven
(en die kinderzitjes mag je ook houden, heb nog steeds een t@#%$# hekel aan kinderen
)
PS: na 24:00 mochten we toch off-topic?![]()
Hebben we iemand uit voorgaande edities die het ook op die manier geprobeerd heeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze doet dat tot nu toe wel handig en ik heb er nog niemand over gehoord
Can i? Can I?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Kribbie, zelfs jij mag niet off-topic!
Leuk tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is Marcia een beetje teut.
in dat geval geef ik een 7 want : hoe lammer hoe beter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is Marcia een beetje teut.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
in dat geval geef ik een 7 want : hoe lammer hoe beter.
Als je dat tegen Jeroen had gezegd dan zou Jeroen zeggen huh ken je die dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Marcia nu net haar vader.
nix mis mee gek, 1.9cdti executive 110kW, dvd speler in het plafond, playstation, 7.1 geluidsinstallatie ( begrijp die 7,1 nog niet helemaal eerlijk gezegd) geintegreerde navteq in de boordcomputer en dat allemaal op een dvd installatie in een beregeile opsteeling ingebouwd in het dashboard, voorstoelen op 8 plaatsen regelbaar en weet ik wat nog meer voor sjit ..quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Rijden in een opel? Echt nooit van me leven
(en die kinderzitjes mag je ook houden, heb nog steeds een t@#%$# hekel aan kinderen
)
PS: na 24:00 mochten we toch off-topic?![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Marcia is teut en lult als haar vader.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Marcia geeft de dagen een cijfer.
[afbeelding]
las deze te laat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
jaaaaaaa? watteh?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar ik kijk geen streams en heb anders niets te doen, heb geen vrienden en geen hobby's
Ze noemen me ook wel is: Jeroen
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
Marlies koop eens een mening ergens!!!!!!
hihihihquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
hadden ze beter zo'n jaknikker in het huis kunnen zetten, die had nog wat opgeleverd
![]()
doe wij hier ook altijd (de kids en ik )quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Marcia geeft de dagen een cijfer.
[afbeelding]
doet pijn, zo'n dildo door je oren naar binnen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik doe het niet en publique, maar in m'n hoofd"
Nu heb je het wel gelezen!quote:
GMTAquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:23 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Ja, eh, nou goed eh, ach."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Kan ik ook komen plassen? Want je hebt 'm namelijk niet op slot!"
Wat een penis. Hij weet dus dat er iemand op de plee zit en stelt dan zo'n vraag.
Ik wilde hetzelfde laten inbouwen maar onze hond vond er geen moer aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix mis mee gek, 1.9cdti executive 110kW, dvd speler in het plafond, playstation, 7.1 geluidsinstallatie ( begrijp die 7,1 nog niet helemaal eerlijk gezegd) geintegreerde navteq in de boordcomputer en dat allemaal op een dvd installatie in een beregeile opsteeling ingebouwd in het dashboard, voorstoelen op 8 plaatsen regelbaar en weet ik wat nog meer voor sjit ..
de vakantiebak bij uitstek..heb de kids niet 1 keer gehoordEn rijden met een volle sleurhut de alpen in...rijden...nix gemerkt van die vele kilo's aan de trekhaak
![]()
Maareh je hoort mij niets over Fiat zeggen...maar een Multipla? Het is de jeroen onder de auto's!
Ik lees alleen wat ik wilquote:
Dit was echt de laatste, Kribs.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde laten inbouwen maar onze hond vond er geen moer aan![]()
Maar ach, als dat de enige manier is om rustig op vakantie te kunnen zonder dat de kids gaan krijzen...![]()
Vroeger deden de ouders nog spelletjes met de kinderen onderweg, tel de rode auto's, eerste Nederlandse vrachtwagen enz, maar ach, wij waren lief vroeger![]()
PS, het is nu een Doblo![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
Ik vind die rik zo'n verschrikkelijke ransaap, dat ik er toch weer om moet lachen...hij heeft vandaag weer tering veel jeuk gehad.....
Heeft hij dat nou wel echt gezegd? Want ik lees de laatste tijd vooral 'quotes' van Jeroen die hij niet heeft gezegd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Kan ik ook komen plassen? Want je hebt 'm namelijk niet op slot!"
Wat een penis. Hij weet dus dat er iemand op de plee zit en stelt dan zo'n vraag.
OMFG!quote:
Wees blij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
Hilde trekt haar BH aan om te gaan slapen![]()
Dat heeft hij écht gezegd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat nou wel echt gezegd? Want ik lees de laatste tijd vooral 'quotes' van Jeroen die hij niet heeft gezegd.
En dit was wel ON_TOPICquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Jeroen zegt alleen maar ja, ja nou ja maar ja ja, nou ja, ja klopt ja, en achter iemands rug om dat ie dat had kunnen verwachten, wijkt het hier vanaf dan is het niet Jereoen...Wie? die dat heeft gezegdquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat nou wel echt gezegd? Want ik lees de laatste tijd vooral 'quotes' van Jeroen die hij niet heeft gezegd.
Semih was t.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
zit ik nou tegen de blote reet van micheline aan te kijken of niet?
Ja dat was Micheline.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
zit ik nou tegen de blote reet van micheline aan te kijken of niet?
Jaja, ach, ja...............ja, achquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jeroen zegt alleen maar ja, ja nou ja maar ja ja, nou ja, ja klopt ja, en achter iemands rug om dat ie dat had kunnen verwachten, wijkt het hier vanaf dan is het niet Jereoen...Wie? die dat heeft gezegd
Jij durft Day niet uit te dagen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dit was wel ON_TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb er nog meer gevonden)
Om een of andere reden kijkt hij liever naar Saar die haar oefeningen doetquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
O hij is er al weer klaar mee.
Hij zegt tenminste wat hij bedoelt. Marlies gebruikt veel meer woorden, maar zegt net zo weinig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, ach, ja...............ja, ach![]()
Ik mag dat, ik ben mod!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dit was wel ON_TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb er nog meer gevonden)
Hij ritste demonstratief z'n vest open.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Sabje heeft peper in de kont en E10 hangt er weer bij rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |