Dat is haar huidskleur, beetje respect.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Janine nou weer voor zooi op dr gezicht zitten?
zijn "palen " genoeg in dat huisquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te bedenken in dat huis wat je alleen kunt doen.....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Dat is haar huidskleur, beetje respect.
[..]
En bier genoeg in jouw koelkast.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:48 schreef latevogel het volgende:
[..]
zijn "palen " genoeg in dat huis![]()
[..]
geloof dat maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
En bier genoeg in jouw koelkast..
HEY!quote:
Stel je niet aan.quote:
E10 moet dat vest eens dicht ritsen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef Frank-NL het volgende:
Marcia heeft inkijk!
Pak die kutnewbie, Day!quote:
Ik vind het best creatief. Kan zelf alleen ook niet schaken... dus ergens snap ik Jeroen welquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Met een schaakspel in het huis zou ik niets anders meer doen denk ik.
Deze bewoners gaan ook al die kant op, dus BB moet maar weer ingrijpen.
[afbeelding]
Deze negerin stelt zulke opmerkingen niet op prijs, nep E10!quote:
Lieve schat. Als er iemand geen racist is ben ik t wel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Deze negerin stelt zulke opmerkingen niet op prijs, nep E10!
als ik in dat huis zat had ik het allang geslooptquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
e10: jij bent weer
jeroen: ik ben weer
die jongen moet je zijn eigen tekst voorzeggen hahaha
mwaw ik heb niks tegen haar, ik vind haar alleen een vrouwelijke jeroen, meer nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al tegen Milica? Dan ben ik zo langzamerhand de enige nog![]()
Watch your mouth then. Ik smeer je zo een ban aan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lieve schat. Als er iemand geen racist is ben ik t wel.
Ja inderdaad. Dat schaak-toiletpapier-spel en peuken in beslag nemen en een dikke weekopdracht er in gooien of de rode telefoon laten rinkelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
En de eerste avond schreef ik ook al dat het een nono was wat me niet in dank door Scan afgenomen werdt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Werd er ook niet tijdens de intro gezegd dat Jeroen uitstraling zou hebben?
Uitstraling van een stoeptegel zeker....![]()
Oeeeh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Watch your mouth then. Ik smeer je zo een ban aan!![]()
Hadden ze bij BB5 niet de spelletjes afgepakt toen het te gortig werd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat schaak-toiletpapier-spel en peuken in beslag nemen en een dikke weekopdracht er in gooien of de rode telefoon laten rinkelen.
Ook dat vind ik best wel meevallen. Hij is wat mij betreft zeker niet zo storend als minimaal 8 anderen in het huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En de eerste avond schreef ik ook al dat het een nono was wat me niet in dank door Scan afgenomen werd.![]()
Die jongen is zóó triest!!
Ik vind Rik, naast Semih, 1 van de intelligentste mensen in dat huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat Rik kan schaken (althans: de regels kent) . Waarom weet ik eigenlijk niet..
Vind het van E10 verbazender eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat Rik kan schaken (althans: de regels kent) . Waarom weet ik eigenlijk niet..
Kijk maar uit newbie, leer van mij. Day maakt je af, rukt je ogen ui de kassen, kakt je schedel vol en banned je zo hard dat je je reet moet vasthouden om iets te hebben om te landen!quote:
Maar dat kan je ook over de bank daar zeggenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat vind ik best wel meevallen. Hij is wat mij betreft zeker niet zo storend als minimaal 8 anderen in het huis.
Vergeet de smekkende en smakkende Micheline en Semih nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Hadden ze bij BB5 niet de spelletjes afgepakt toen het te gortig werd?
Van mij mogen ze. Eerst 1,5 naar filmkijkende bewoners en nu weer uren naar schakende bewoners kijken, is niet echt boeiend.
Nou en.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk maar uit newbie, leer van mij. Day maakt je af, rukt je ogen ui de kassen, kakt je schedel vol en banned je zo hard dat je je reet moet vasthouden om iets te hebben om te landen!![]()
tuurlijk is hij niet storend...hij is net zo aanwezig in het huis als die rode telefoon die nooit gaat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat vind ik best wel meevallen. Hij is wat mij betreft zeker niet zo storend als minimaal 8 anderen in het huis.
En nu weer ON-TOPIC !!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Watch your mouth then. Ik smeer je zo een ban aan!![]()
Het huis of het schaakspel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik in dat huis zat had ik het allang gesloopt![]()
Scan je ben toch niet stiekem NS-streetcornerworker??quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia zit toch op de uni? of HBO?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Rik, naast Semih, 1 van de intelligentste mensen in dat huis.
Kribbet rijdt een Fiat MULTIPLA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |