kopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, dan liever een Zafira (opel) met kinderzitjes, dan ben je lekker bezig![]()
O Hilde vindt haar te rustig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef NorthernStar het volgende:
Wat is er met Milica?
Klopt. Lieske was niet dom, ze had alleen niet zoveel levenservaring.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over intelligentie en de universiteit.
Lieske was emotioneel een retard!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Lieske was niet dom, ze had alleen niet zoveel levenservaring.
True that.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske was emotioneel een retard!
Ben ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske was emotioneel een retard!
Ik sla deze even over, tis nog te vroeg in de bb editie om te flamen heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Als dat een minpunt is, so be it.![]()
Eeeecht?quote:
jeroen weet zo te zien na uren dit spel te hebben gespeeld nog steeds de gang van de stukken nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Eehh, ik kan dus gewoon alle pionnen van haar pakken."
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:08 schreef Frank-NL het volgende:
Jeroen: ik snap een ding telkens niet, ligt dat aan mij?
Heerlijk die stilte!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen zit hardop te denken.
Nee het is echt abracadabra voor 'm. Echt. Hij kan zo verwonderd kijken als ze 'm voor de 4x uitleggen dat hij gewoon de pionnen moet slaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:09 schreef pullup het volgende:
[..]
jeroen weet zo te zien na uren dit spel te hebben gespeeld nog steeds de gang van de stukken niet
Dat heb je bij deze al gedaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sla deze even over, tis nog te vroeg in de bb editie om te flamen heb ik het gevoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |