Haar steenpuist was ws ook intelligenter dan hem.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Etienne is bang voor Janine.
Omdat haar clitoris groter is dan zijn pieletje?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar steenpuist was ws ook intelligenter dan hem.
Ik ben nog maar een newbie he, ik moet het vuile werk nog doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Vorig jaar opende ik ze nog wel eens zelf, maar ik ben er te lui voor geworden![]()
Ja en daar gaat ze hem mee op z'n hoofd slaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
© bij Arneaux.quote:
Sabrina tegen E10, dan doe ik jou beffen, en jij mij pijpen....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hoofdrekenen is lastig onderschat dat niet !quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Hoe oud was ik ook alweer tijdens BB1.... Het is zeven jaar geleden. Hoe oud was ik toen ook alweer. Ik weet het niet meer... "
En iedereen houdt dan ook stil hequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Hoe oud was ik ook alweer tijdens BB1.... Het is zeven jaar geleden. Hoe oud was ik toen ook alweer. Ik weet het niet meer... "
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Ohhhh!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor de volgende TT?![]()
'Etienne houdt wél van jodenkoeken'?
Ik zei het al: ze lijkt op haar moederquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Klopt aardig, want vorig jaar was ik de kutnewbiequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een newbie he, ik moet het vuile werk nog doen..
Dat was inderdaad oook héél opvallend ja. Alsof ze het geen van allen wistenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En iedereen houdt dan ook stil he
O ik zei t inderdaad anders. Mijn excuses.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Eejeeh, rustig aan he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt aardig, want vorig jaar was ik de kutnewbie![]()
Pabo'tje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:26 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is lastig onderschat dat niet !![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
O ik zei t inderdaad anders. Mijn excuses.
Omdat er ook niemand in de buurt is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef Sonique het volgende:
stream 1 geen geluid?
Godsamme en dan zit iedereen over die zusjes te zeiken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
JA!!!!!!!!!!! Ze heeft door dat het alleen 23 - 7 is, beetje dankzij de tip van Marlies.
dat is toch echt niet normaal meer kom op zeg, het is toch geen grabbelkoequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef arneaux het volgende:
Etiënne zit onderhand aan de tiet van Sabrina.
De anderen reageerden ook echt niet. Dus die leken het ook even niet door te hebben. Alleen Marlies later.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Godsamme en dan zit iedereen over die zusjes te zeiken.
Dit is de echte dombo
tis ook verdomme een stuk josti meubilair in dat huis ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Wat zit Jeroen nou een beetje voor spek en bonen aan die tafel voor zich uit te kwijlen.
het is ook niet normaal dat zij dat toelaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat is toch echt niet normaal meer kom op zeg, het is toch geen grabbelkoe![]()
Ze schijnt het wel prettig te vinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat is toch echt niet normaal meer kom op zeg, het is toch geen grabbelkoe![]()
OMG. Dat is echt een nachtmerriequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ook verdomme een stuk josti meubilair in dat huis ook![]()
Ik zweer het je, ze vergeten hem gewoon te nomineren omdat hij een zwerfkei aan het immiteren is en voor je het weet wint hij per ongeluk bb 2006!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |