Jeroen je hebt BB 2006 gewonnen, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis ook verdomme een stuk josti meubilair in dat huis ook![]()
Ik zweer het je, ze vergeten hem gewoon te nomineren omdat hij een zwerfkei aan het immiteren is en voor je het weet wint hij per ongeluk bb 2006!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
Jeroen je hebt BB 2006 gewonnen, gefeliciteerd!
Jeroen :"Wie moet ik nomineren?"
of dat die bb gewonnen heeft maar het huis niet uit wil...dat je na twee weken nog kan streamen omdat dat schaap zegt: "ja daaaaag ik doe niet mee met geheime opdrachten"quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan beweert zijn mams nog met droge ogen dat hij altijd eerst de kat uit de boom kijkt... Nou ja, ze kan moeilijk zeggen: Ik heb een leeghoofd op de wereld gezet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is gewoon fake homeaux, om die privileges in het BB huis te hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
Die heaumeau ligt micheline te schijnketsen ????
Ga jij het verschil merken dan ?quote:
zie je ava!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Neuken met de broek aan. Dit is toch geen slechte Duitse zender?
Getverquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde wil neuken met Eggie
zum kotzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |