Maikalo is een goeie gozerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Maikalo het volgende:
De voorgaande foto en de onderschriften
zwaarde straffen invoeren , fokverbod ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef Beschouw het volgende:
En maar weer wachten op de uitslagBegint onderhand traditie te worden..........
Hebben we niet een admin op onze handquote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zwaarde straffen invoeren , fokverbod ofzo![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zwaarde straffen invoeren , fokverbod ofzo![]()
Zul je toch tenminste een beetje op de hoogte moeten zijn van de regels der Nederlandse taal.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
als ik admin wordt , wil ik er wel een paar een verbod geven![]()
aan de schandpaal ? ook wel een ideetje, en dan lekker tomaten gooien
![]()
nee hoeft niet , jou als eerste bannen dan komt het al wel goedquote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zul je toch tenminste een beetje op de hoogte moeten zijn van de regels der Nederlandse taal.
En hoofdletters kunnen typen.
quote:dVTB
Talentvolle jeugdspits weggestuurd bij Groningen nadat hij het begrip 'snuffelstage' iets te letterlijk nam
quote:vitessezuid113
dit was de afspraak jongen ! , als jij scoort ga je met de kop in de prullebak.
quote:D1
Ondanks de zege heeft Salmon toch een rare nasmaak aan de wedstrijd over gehouden...
-2ptquote:Borizzz
Dikke van Dale nu nog dikker na accepteren van het nieuwe woord "kontklossen"
Zoals ik al zei, ik gaf liever geen poedelprijs, en het was een moeilijke keuze, maar die van jou vond ik dan toch het minste leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef Borizzz het volgende:
Jeeej... Poedelprijs! Was die nu echt zo slecht dan?!![]()
![]()
Miss alleen een poedelprijs als het onderschrijft echt slecht is....:P
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal ik als de nummer 2 dan maar een foto plaatsen ? kunnen jullie ook weer verder .
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Ik ben Dirk Kuyt, ik ben 26 jaar, en ik doe een varken na"
Help, ik ben blindquote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
zie je hem nu ook Beschouw ?
http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/psv-liv.htmlquote:
geen probleem. ik zal me er morgen eens over buigen..quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
oke bedankt BigFire
zat nog ff te twijfelen , maar hij is dus goed, morgenavond of van het weekend is de keus weer makkelijker voor een actuele foto als alle foto 's van de vandaag gespeelde uefa cup wedstrijden online staan.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef BigFire het volgende:
[..]
geen probleem. ik zal me er morgen eens over buigen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Beschouw het volgende:
Jij mag natuurlijk ook meedoen vitessezuid113. Als het goed is doet D1 de uitslag. Pas als hij zich niet meldt, ben jij (toch) aan de beurt.
Alles komt goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
ald D1 niet meer online komt wordt de uitslag tegen 19.00 uur gegeven.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Kuyt blijkt in tegenstelling tot wat velen dachten geen kakkerlak te zijn maar een rat!
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Kuijt: ''Ik ruik Rotterdam nog in Liverpool"
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Ik ben Dirk Kuyt, ik ben 26 jaar, en ik doe een varken na"
-2ptquote:~Winnaar Poedelprijs~
[quote]Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Verdoving na tandartsbezoek niet op tijd uitgewerkt
niet gelezenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:02 schreef toma het volgende:
Uitslag hoeft pas voor 22.00 uur !
vitessezuid113 en Beschouw hebben een olifantengeheugenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:03 schreef Zapper het volgende:
Ik de Poedelprijs?Sterf gekke Vitesse debiel
komt door de eerdere opmerkingen he![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
vitessezuid113 en Beschouw hebben een olifantengeheugen![]()
je mag denken wat je wilt , maar iemand moet die prijs krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:03 schreef Zapper het volgende:
Ik de Poedelprijs?Sterf gekke Vitesse debiel
komt door de eerdere opmerkingen he![]()
die komt in het grote boek ban sinterklaas te staanquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
En die opmerking 'Vitessedebiel' wordt ook niet vergeten![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:47 schreef Beschouw het volgende:
De tweede dan maar, als het aan mij ligt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat zijn we het toch met elkaar eens vanavond![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
, waren we toch al weleens vaker
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zullen wij dan ook vriendjes worden![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:10 schreef Beschouw het volgende:
Mocht ik winnen (en daar ga ik eigenlijk wel een beetje van uit), dan kan ik geen foto plaatsen. Ben namelijk de hele middag en avond weg en bij terugkomst waarschijnlijk te lam om aan de computer te gaan zitten fokken.
Working on it!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef toma het volgende:
Wanneer komt de uitslag Zjakkie?
quote:methodmich
Hans van Breukelen viert winst op EK 1988
quote:Beschouw
Vooruitziende Van Breukelen: ''Thank God dat Van Basten nu nog geen bondscoach is"
SBS 6 overtuigd: Hans van Breukelen geschikte kandidaat voor nieuw tv-programma Sterren Dansen Op Het Gras
-2ptquote:Isiolo
Van Breukelen naar van den Herik: neem mij !!!!
Check je billetjesquote:
quote:~vitessezuid113~
~ kijk jongen , daar MOET je nou SCOREN !!!!~ [quote]![]()
3pt
[quote] ~EnGCatjuh~
~Nee, ik wil niet dat je aan mijn vinger trekt.~ [quote]![]()
5pt
[quote] ~Zjakkie~
~"Zie je die fotograaf daar? Die zorgt ervoor dat we weer voor lul worden gezet bij Fok's Voetbalfoto onderschrift"~
Opmaakquote:Waris3
"Nee Eto'o, niet op het veld poepen. We zijn hier in Spanje, een westers land, dus hebben we gewoon toiletten. Kijk, die aardewerken pot in de kleedkamer, daar moet je op gaan zitten. Zie ik je dan over vijf minuten weer?"
Je hebt toch al veel te veel puntenquote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef Beschouw het volgende:
Volgens spelregels doet Beschouw de uitslag maar.![]()
![]()
Mag ik mezelf dus geen punten geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
-2pt
[..]
Opmaak
Winnaars feli.
En nou maar hopen dat de gang er weer in komt.
niet mijn schuldquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Gaat er nog iets mis met de opmaak ook. O, wat een ellende![]()
dit keer was ie ook weer verdiend , gefeliflapstaartquote:
dankuquote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
beschouw , anders had het nog wel een week geduurd.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
2e!
[afbeelding]
De Oude Dame ondergaat plastische chirurgie
mocht ik winnen, dan waarschijnlijk geen nieuwe foto van mij want ik ben jarig vandaag...
Geb datum: 18-09-1989quote:Op maandag 18 september 2006 18:23 schreef toma het volgende:
[..]
die is goed
Gefeliciteerd hoeveel jaartjes wordt EnGCatjuh ?
quote:EnGCatjuh, gefeliciteerd. Dat je maar een grote jongen mag worden.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef Zjakkie het volgende:
Ik was weer laat thuis, ik zal me nu buigen over de jurering
quote:Mwanatabu
Zeer tastbaar bewijs van nieuwe poging tot omkoping openbaar gemaakt
quote:BigFire
"Shirtje wisselen?"
quote:vitessezuid113
met fastweb ben je sneller in de Serie B
-2ptquote:Maikalo
Bel nu 0900-583681, en ik zet jou sms-geld op deze club.
Jammerquote:Op maandag 18 september 2006 20:37 schreef Zjakkie het volgende:
En Maikalo, de naam van deze dame heb ik helaas niet
Absoluut. Enigszins onbegrijpelijke winnaarquote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef toma het volgende:
kom op, die van engcatjuh was zkr het beste.
Vooral de smoes eronder ookquote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef toma het volgende:
kom op, die van engcatjuh was zkr het beste.
quote:Beschouw schreef het volgende in de openingspost:
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Alles komt goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef Beschouw het volgende:
Als ik win, komt de foto mogelijk later. Moet vanavond eerst nog werken.
Heb je dan toch net gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef Waris3 het volgende:
Jullie hebben inderdaad een vreemd gevoel voor humor, want jullie presteren het om twee keer mijn (de beste) inzending de poedelprijs te geven. Volgens mij doen jullie het expres, maar goed, ik zal niet klagen.
Ik bedoelde dat ik daarna niet meer zou klagen. Maar nu rennen voor je zakgeld, anders kun je geen peùkie rôken.quote:
quote:Mwanatabu
Zo, al spijt van je transfer?
quote:BB-King
Lucius: Sorry Gomes, ik heb net mijn laatste vuurpijlen aan Jan en Henk verkocht."
quote:BigFire
'keeper-speler speed dating' nieuwste rage in voetballand.
-2ptquote:methodmich
Gomes: Hee, ben ik nou verzeild geraakt bij die nieuwjaarswedstrijd van de ex-internationals?
maak je nog effe het afgesproken bedrag op mijn rekening overquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef BigFire het volgende:
yesss! zeer bedankt vitessezuid! anderen ook gefeliciteerd.
foto komt zo
quote:EnGCatjuh
"Of ik mee wil doen bij het nationale G-team?"
quote:SCH
Wat doet mijn oma hier nou?
quote:toma
Ballack komt de bomvolle perskamer binnenlopen en schreeuwt: "Jörgen je moeder belde net. Ze komt zo je broodtrommel brengen!"
-2ptquote:dvdk
Klinsmann, persconferentie na de interland tegen Israel: "Ich habe das nicht gewust!"
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Moet die student aan de utwente eigenlijk niet studeren in plaats van foto's posten?" snijdt Klinsmann een netelig onderwerp aan.
iemand moet hem krijgenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
Poedelprijs.... Schandalig!
was een leuke grap richting mij, maar geen serieuze inzending lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef Beschouw het volgende:
Wel speciale vermelding, maar geen punten gekregen. Teer onderwerp BigFire?
Gezien het gezicht van Klinsmann was het wel een serieuze inzendingquote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
was een leuke grap richting mij, maar geen serieuze inzending lijkt me.![]()
Hee, jarig!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Ongelooflijk, is die kleine toma al 18?"
Gefeliciteerd klein manneke![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd klein manneke![]()
danku dankuquote:
Goh, ik zou het ook bijna vergeten (lekker sociaal bezig). Van Hartequote:
Iedereen die hier een foto-ronde wint, is ineens jarig... Het begint nu echt verdacht te wordenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:22 schreef Zjakkie het volgende:
Nou dan zal ik ook meedoen.
Toma, gefeliciteerd!
quote:Beschouw
quote:Zjakkie
Crouch bedenkt zich dat hij geen schoon broekje mee heeft genomen
Crouch volkomen verbijsterd nadat een heroïnejunk het veld bestormt en de drie Adidas-lijntjes van de zijkant van zijn broek snuift.
-2ptquote:denthemen
Van zóver? Ik krijg hem er in het strafschop gebied al niet eens in
Dat is tenminste een geldig excuusquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Moderne uitvoering van glazen bol getest door Luinge: "Ik zie dat ik nog jaren de beste ben"
Bij winst zal de foto niet van mij komen. Zit vrijdagavond namelijk in Wagenberg (NB) aan het bier.
Brabant!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Moderne uitvoering van glazen bol getest door Luinge: "Ik zie dat ik nog jaren de beste ben"
Bij winst zal de foto niet van mij komen. Zit vrijdagavond namelijk in Wagenberg (NB) aan het bier.
Mag dan wel in Spijkenisse wonen, maar ben en blijf Brabander.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef toma het volgende:
[..]
Brabant!![]()
, Beschouw in de place to be
En zo hoort het, ga eens ff een onderschrift verzinnequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mag dan wel in Spijkenisse wonen, maar ben en blijf Brabander.
quote:dvdk
Jezus kerel ik kan je onderbroek zien met dit ding!
quote:methodmich
"Maar meneer Luinge, die letters zijn toch niet rood?" "Natuurlijk wel, ik zie twee keer geel!"
quote:Zapper
Roelof Luinge krijgt ogen John Blankenstein geïmplanteerd
-2ptquote:Waris3
Oogarts moet zelf bril na blunder
GTRFTXJX, jullie doen 't erom! Ik moet toegeven dat mijn inzending deze keer niet de beste was, maar dit was echt de druppel! Jullie zien mij nooit meer terug in deze KUTreeks!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:17 schreef dVTB het volgende:
Het lag erg dicht bij elkaar, dus de keuze was lastig. Bij deze nog eervolle vermeldingen voor Vitessezuid113, BigFire, Denthemen en Beschouw, maar dit is de uitslag:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
quote:Op zondag 24 september 2006 02:08 schreef Waris3 het volgende:
[..]
GTRFTXJX, jullie doen 't erom! Ik moet toegeven dat mijn inzending deze keer niet de beste was, maar dit was echt de druppel! Jullie zien mij nooit meer terug in deze KUTreeks!
Ik heb volgens mij al drie keer op rij de poedelprijs gekregen <_<quote:
Verzin dan betere onderschriftenquote:Op zondag 24 september 2006 02:10 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al drie keer op rij de poedelprijs gekregen <_<
Of speel niet steeds tegen mij.quote:Op zondag 24 september 2006 02:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Verzin dan betere onderschriften![]()
Beschouw speelt niet tegen jou maar met jou. Klinkt cryptisch, maar ik bedoel het niet verkeerd.quote:
Nja, ik zal nog één poging wagen (bij de volgende foto, want bij deze weet ik niks te bedenken), maar als ik dan wéér de poedelprijs win, weet ik bijna zeker dat jullie 't expres doen en houd ik er gewoon mee op. Overigens is het bijna niet te doen om zout te schillen, maar als je 't doet weet je wel hoe écht zout smaakt.quote:Op zondag 24 september 2006 02:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw speelt niet tegen jou maar met jou. Klinkt cryptisch, maar ik bedoel het niet verkeerd.
Uhmm... Ik wist niet dat je al eerder poedelprijzen had gewonnen. Ik heb namelijk niet gelet op rangen en standen toen ik de onderschriften beoordeelde. Ook ga ik mensen niet bewust goed of slecht beoordelen omdat me dat beter uitkomt ofzo...quote:Op zondag 24 september 2006 02:08 schreef Waris3 het volgende:
GTRFTXJX, jullie doen 't erom! Ik moet toegeven dat mijn inzending deze keer niet de beste was, maar dit was echt de druppel! Jullie zien mij nooit meer terug in deze KUTreeks!
gister was er onderhoud , dus kan hij niks aan doen toen weer thuiskwam waren ze nog bezig met het onderhoud maar als jij nu alsnog de nummer 1,2,3 bekend wil makenquote:
quote:~SCH~
~Nedved geeft zich over.....maar aan wie?~
quote:~toma~
~Verwisselen van deo met haarlak de echte oorzaak waarom Nedved niet meer voor het nationale team uit wilde komen.~
quote:~Borizzz~
~Nedved na 3 jaar nog steeds niet geslaagd voor cursus "juichen na doelpunt"~
-2ptquote:~EnGCatjuh~
~Dubbele knieschijven maken van Nedved ook een verdienstelijk ballerina~
quote:De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |