Hee, jarig!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Ongelooflijk, is die kleine toma al 18?"
Gefeliciteerd klein manneke![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd klein manneke![]()
danku dankuquote:
Goh, ik zou het ook bijna vergeten (lekker sociaal bezig). Van Hartequote:
Iedereen die hier een foto-ronde wint, is ineens jarig... Het begint nu echt verdacht te wordenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:22 schreef Zjakkie het volgende:
Nou dan zal ik ook meedoen.
Toma, gefeliciteerd!
quote:Beschouw
quote:Zjakkie
Crouch bedenkt zich dat hij geen schoon broekje mee heeft genomen
quote:dVTB
Crouch volkomen verbijsterd nadat een heroïnejunk het veld bestormt en de drie Adidas-lijntjes van de zijkant van zijn broek snuift.
-2ptquote:denthemen
Van zóver? Ik krijg hem er in het strafschop gebied al niet eens in
Dat is tenminste een geldig excuusquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Moderne uitvoering van glazen bol getest door Luinge: "Ik zie dat ik nog jaren de beste ben"
Bij winst zal de foto niet van mij komen. Zit vrijdagavond namelijk in Wagenberg (NB) aan het bier.
Brabant!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Moderne uitvoering van glazen bol getest door Luinge: "Ik zie dat ik nog jaren de beste ben"
Bij winst zal de foto niet van mij komen. Zit vrijdagavond namelijk in Wagenberg (NB) aan het bier.
Mag dan wel in Spijkenisse wonen, maar ben en blijf Brabander.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef toma het volgende:
[..]
Brabant!![]()
, Beschouw in de place to be
En zo hoort het, ga eens ff een onderschrift verzinnequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mag dan wel in Spijkenisse wonen, maar ben en blijf Brabander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |