Vooral de smoes eronder ookquote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef toma het volgende:
kom op, die van engcatjuh was zkr het beste.
quote:Beschouw schreef het volgende in de openingspost:
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Alles komt goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef Beschouw het volgende:
Als ik win, komt de foto mogelijk later. Moet vanavond eerst nog werken.
Heb je dan toch net gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef Waris3 het volgende:
Jullie hebben inderdaad een vreemd gevoel voor humor, want jullie presteren het om twee keer mijn (de beste) inzending de poedelprijs te geven. Volgens mij doen jullie het expres, maar goed, ik zal niet klagen.
Ik bedoelde dat ik daarna niet meer zou klagen. Maar nu rennen voor je zakgeld, anders kun je geen peųkie rôken.quote:
quote:Mwanatabu
Zo, al spijt van je transfer?
quote:BB-King
Lucius: Sorry Gomes, ik heb net mijn laatste vuurpijlen aan Jan en Henk verkocht."
quote:BigFire
'keeper-speler speed dating' nieuwste rage in voetballand.
-2ptquote:methodmich
Gomes: Hee, ben ik nou verzeild geraakt bij die nieuwjaarswedstrijd van de ex-internationals?
maak je nog effe het afgesproken bedrag op mijn rekening overquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef BigFire het volgende:
yesss! zeer bedankt vitessezuid! anderen ook gefeliciteerd.
foto komt zo
quote:EnGCatjuh
"Of ik mee wil doen bij het nationale G-team?"
quote:SCH
Wat doet mijn oma hier nou?
quote:toma
Ballack komt de bomvolle perskamer binnenlopen en schreeuwt: "Jörgen je moeder belde net. Ze komt zo je broodtrommel brengen!"
-2ptquote:dvdk
Klinsmann, persconferentie na de interland tegen Israel: "Ich habe das nicht gewust!"
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Moet die student aan de utwente eigenlijk niet studeren in plaats van foto's posten?" snijdt Klinsmann een netelig onderwerp aan.
iemand moet hem krijgenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
Poedelprijs.... Schandalig!
was een leuke grap richting mij, maar geen serieuze inzending lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef Beschouw het volgende:
Wel speciale vermelding, maar geen punten gekregen. Teer onderwerp BigFire?
Gezien het gezicht van Klinsmann was het wel een serieuze inzendingquote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
was een leuke grap richting mij, maar geen serieuze inzending lijkt me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |